MInä en osaa toimia uudessa suhteessani. Mies on kohtelias ja omaksunut hyvät käytöstavat. Välillä hän myös teitittelee minua, ehkä vahingossa. Mutta mitä ihmettä voin tehdä, kun hän pitää jatkuvasti sellaista kohteliasta fyysistä välimatkaa esim istuudun sohvalle niin hän ei tulekaan viereen vaan valitsee toisen tuolin. En siten uskalla ottaa häntä kädestä ulkosalla, en oikein uskalla mennä vierelle vaikka kyllä sitten välillä teen niin että vaan menen istumaan ihan liki, että pääsen koskettelemaan tai koskettelen häntä muuten vaan ohimennen. Mutta mitä ihmettä teen tuolle kohteliaisuusetäisyydelle. Se vähän lannistaa minua kun en sitten oikein osaa tietää, miten paljon hän välittää tai on kiinnostunut tai tunteeko fyysistä vetoa lainkaan...Jos hän vaan pitää seurastani mutta ei tunne mitään sen erityisempää? Eikö hänen tee mieli kosketella minua :(.
kohtelias välimatka
5
133
Vastaukset
Älä nyt ainakaan tuosta ongelmaa tee! Kuvailet tuota "kohteliaisuus" etäisyydeksi. Ota se enemmänkin imarteluna, kun ei heti käy kourimaan.
Silti, jos hän selvästi vetäytyy tai torjuu hienotunteisen kosketuksesi, asianlaita on hieman eri.
Eiköhan tämäkin asia yksinkertaisesti oikeaksi katsomallasi hetkellä puheeksi ottamisella selviä? Saattaahan olla, että yksinkertaisesti on kohteliasiuuden lisäksi arka ja epäröi sinun tunteitasi.- vieraalla maalla
Hei, Kyllä hän sallii minun kosketukseni. Ei hän ole koskaan vetäytynyt pois eikä reagoinut torjuvalla eleellä.
- e58r6i9
itse olen mies ja omaan aika huonot käytöstavat :D mutta silti minua on opetettu kunnioittamaan naisia joten en pysty olemaan kiinni kokoajan tai lääppiä vaan odotan naisen antavan merkin että nyt on ok.. tiedän että se häiritsee joitakin ja monet turhautuvat siitä juuri tuolla tavalla että luullaan ettei ole kiinnostusta kun ei olla kokoajan lääppimässä.
- vieraalla maalla
Ai tuo on aika mielenkiintoista. Kuten sanoin, niin tunnen olevani ikään kuin vieraalla maalla tässä asiassa tämän uuden miesystäväni kanssa. Ehkä se sitten on tuota kunnioitusta eikä minun pitäisi siitä sitten huolestua...Minä todella oikeasti odotan "paljon" tältä suhteelta...siis koen hänet minulle hyväksi ja sopivaksi mieheksi monella tavoin. Muistan kun ensi kerrat tapasimme, hän oli suhteeni tosi epävarma. Luuli etten halua tutustua häneen sen enempää. Hän käyttää minusta hellittelysanoja mutta minä en ole häntä koskaan kutsunut kuin nimeltä enkä ole koskaan sanonut hänelle mitään tunteistani. Itse luulen, että minulla on paljon enemmän tunteita häntä kohtaan kuin hän käsittää :(.
"Vieraalla maalla", siis malta odottaa ja kuten huomaat "e58r6i9" kirjoituksesta ei "kohtelias välimatka" ole merkki vähäisestä kiinnostuksesta. Anna "merkki" luvasta koskettaa ja olla lähellä. Tuon "merkin" tyylin laadun ja sisällön sinä joudut itse valitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419