Neuvokaa nyt saakeli

olavi

Mä oon käynyt nyt kolmen viikon ajan sauvakävelemässä ja joka paikat on niin helevetin kipeenä.

Miten niillä pitää oikein sauvoa ja toimia? Kädetkin on niin kipeet ettei jaksa aamulla lasolkuppia nostaa?

6

1757

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olavi2

      Jos minä Olavi2 lähtisin täällä Amerikoissa harrastamaan sauvakävelyä ilman suksia kesällä,
      niin varmaankin poliisit tulisivat heti ja ottaisivat kiinni, ja veisivät suoraan mielisairaalaan. Sauvakävely ilma lunta ja suksia on aivankuin hullujen hommaa.
      Ja toinen hullujen homma on Olavilla kun hän kiroilee julkisilla palstoilla ja kutsuu perkelettä avukseen. Ja kun perkele tulee Olavin avuksi, niin se saattaa Olavin tekemään syntiä Jumalaa vastaan.

      Olavi2

      • Jeppe

        Ilman sarvia ja hampaita sauvakävely on varsinkin ikäihmisille parasta kuntoilua. Jos se jenkkien järkeen ei sovi, niin sääliksi käy. Tosin siellähän on MAAILMAN LÄSKEIN kansa. Revi siitä.


      • Olavi2
        Jeppe kirjoitti:

        Ilman sarvia ja hampaita sauvakävely on varsinkin ikäihmisille parasta kuntoilua. Jos se jenkkien järkeen ei sovi, niin sääliksi käy. Tosin siellähän on MAAILMAN LÄSKEIN kansa. Revi siitä.

        Elä kiroile tällä palstalla, sekin näyttää mitä työ ootte siellä Suomessa, täällä on 75.000 asukasta, enkä ole kuullut kenenkään kiroilevan.
        ( paitsi muutaman Suomalaisen) Enkä ole täällä koskaan nähnyt yhtään humalaista, ja uskon että jos täällä mielisairaalassa on ketä, niin ne on niitä sauvakävelijöitä. Sillä täällä ei ymmärretä sellaista, vaan meillä on hihnat missä me kävelemme, ja se on aivan järjellistä.


      • Stig
        Olavi2 kirjoitti:

        Elä kiroile tällä palstalla, sekin näyttää mitä työ ootte siellä Suomessa, täällä on 75.000 asukasta, enkä ole kuullut kenenkään kiroilevan.
        ( paitsi muutaman Suomalaisen) Enkä ole täällä koskaan nähnyt yhtään humalaista, ja uskon että jos täällä mielisairaalassa on ketä, niin ne on niitä sauvakävelijöitä. Sillä täällä ei ymmärretä sellaista, vaan meillä on hihnat missä me kävelemme, ja se on aivan järjellistä.

        Edellisen kirjoittajan teksti:
        "Ilman sarvia ja hampaita sauvakävely on varsinkin ikäihmisille parasta kuntoilua. Jos se jenkkien järkeen ei sovi, niin sääliksi käy. Tosin siellähän on MAAILMAN LÄSKEIN kansa. Revi siitä."

        Missä se "kirosana" on?

        Entä kuka näistä kirjoittajista tai sauvakävelijöistä on humalassa?

        Kumma maa, jos laittaa liikuntaa harrastavat mielisairaalaan, ei ihme että on maailman lihavin kansa.


      • Olavi2
        Stig kirjoitti:

        Edellisen kirjoittajan teksti:
        "Ilman sarvia ja hampaita sauvakävely on varsinkin ikäihmisille parasta kuntoilua. Jos se jenkkien järkeen ei sovi, niin sääliksi käy. Tosin siellähän on MAAILMAN LÄSKEIN kansa. Revi siitä."

        Missä se "kirosana" on?

        Entä kuka näistä kirjoittajista tai sauvakävelijöistä on humalassa?

        Kumma maa, jos laittaa liikuntaa harrastavat mielisairaalaan, ei ihme että on maailman lihavin kansa.

        Elä hyvä ihminen kiroile tällä palstalla,
        sinähän sillä ilmoitat personallasuutesi, että olet saatanan palvelija.
        Olavi2 on Jeesuksen Kristuksen palvelija,
        ja hän ei voi sietää kiroilua. Sillä kun ihminen
        uudesti syntyy, eli uudesti luodaan, niinkuin minulle on käynyt, niin kirosanat otetaan kerralla pois. Niin myöskin minulta otettiin
        alkoholin pirut pois, join aina pääni täyteen ihan sammuksiin asti, ja kiroilin karkeimpia kirosanoja, mutta kun annoin koko elämäni Jeesukselle Kristukselle, niin minut luotiin uudestaan, eli minä uudestisynnyin, ja kirosanat ja viinan piru lähti minusta tiehensä.Ja
        minä pääsin Jumalan lapseksi. Tee sinä samoin,
        niin et joudu helvettiin iankaikkisesti kidutettavaksi.

        Olavi2


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe