Saatanan pikkuvandaalit!

Jarmo. K

Kävipäs eilen täällä tämmönen tilanne; olin ajamassa autoani autotalliin kunnes näin naapurin pikkunilkin laudan, MINUN pihan edessä. Noh, ei mennyt kauan kun kakara juoksee karkuun roskiksen takaa koitin ajaa päältä, mutta pääsi karkuun. Heti ensimmäiseksi vedin laudan pillun päreiksi, ja menin katsomaan mitäs se oli siellä talon takana tehnyt. Ja sinnehän oli laitettu hyppyrit Jotka olivat osittain MINUN pihalla. Kun olin kyseisen naapurinkakaran saanut nii sai pojannulikka maistaa vyönsolkea. Poika vielä kehtasi mennä itkemään äidilleen ja koittivat saada korvaamaan sitä lautaa! oikeusjutuillakin uhkailtiin, hävetkää nilkit! Pitäkää Perkele ne laudat siellä skeittirampeilla, voin sanoa että kaikki laudat pistän paskaksi minkä pystyn!!! Kannattaa juosta niin kovaa kun pääset, jos minun pihatielle lautasi jätät.

13

268

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfsd

      iha oikein!!!

    • pera339

      Juuri noin pitää kaikkien tehdä jos halutaan skeittaavista pikkunulikoista eroon

    • Ime parsaa

      Turpaansa joutas saada tollaset lastenhakkaajat, maistakoo ite vyönsolkea.

    • -

      Koittaisit nyt ite rauhottua vitun äijä.

    • jumalauta!

      Saatana ku mun pihalle vitun jarmo tuut nii pistän sun auton niin paskaks ja pistän maistaan kyrpääs!

    • Herman Gorianders

      paska rölli, 0/5

    • Asianajaja kyöstinen

      Teillä ei ole oikeutta "hakata" lasta vaikka olisikin tehnyt pahojaan takapihallanne. Ja toDELlakin korvaatte skeittilaudan.

    • ionjfeiurhgvvirbgerg

      Heh, selvä trolli. Mutta kuitenkin skeittareiden vihaajat on kehityksestä jälkeenjääneitä paviaaneja, jotka kadehtii nuoria ja miksie vanhempiakin skeittaavia ihmisiä, joilla on elämä. : ))

      • Homo pippeli oot

        Skeittivihaajat on homppeleita . Haista vittu persež
        apina


    • A.Peräinen

      HAHHAH, Ai että turpaan lyöt. Jaahas voin sanoa että mulle ei 12 vuotiiat pennut hypi nenille. Seuraavaks saat sinä vyönsoljesta.

    • vitu trolli

      just tälläsii lapsenhakkaja paskiaisia pitäisi hakata vyöllä kasvoille ja telottaa -.-

    • että sellasta

      oot kuule ite iso vandaali kun hakkaat lapsia suosittelen käymään terapeutilla.
      ja jos lautoja haluut paskoo niin pasko oma talos koska sieltä varmaan löytyy jotain puu kamaa.

    • niivittu

      lastenhakkaaja vitun katkera ei ymmärrä ja kyl nä varttuneemma skeittarit vetäis sua pataa jos tollast näkis su tekevän.
      ei vaa ymmärrä ku o vanhoilline paska varmaa joku jäkisfani kaike lisäks vittu jee oot sokee spede

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1402
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1275
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe