Saatanan pikkuvandaalit!

Jarmo. K

Kävipäs eilen täällä tämmönen tilanne; olin ajamassa autoani autotalliin kunnes näin naapurin pikkunilkin laudan, MINUN pihan edessä. Noh, ei mennyt kauan kun kakara juoksee karkuun roskiksen takaa koitin ajaa päältä, mutta pääsi karkuun. Heti ensimmäiseksi vedin laudan pillun päreiksi, ja menin katsomaan mitäs se oli siellä talon takana tehnyt. Ja sinnehän oli laitettu hyppyrit Jotka olivat osittain MINUN pihalla. Kun olin kyseisen naapurinkakaran saanut nii sai pojannulikka maistaa vyönsolkea. Poika vielä kehtasi mennä itkemään äidilleen ja koittivat saada korvaamaan sitä lautaa! oikeusjutuillakin uhkailtiin, hävetkää nilkit! Pitäkää Perkele ne laudat siellä skeittirampeilla, voin sanoa että kaikki laudat pistän paskaksi minkä pystyn!!! Kannattaa juosta niin kovaa kun pääset, jos minun pihatielle lautasi jätät.

13

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfsd

iha oikein!!!

• pera339

Juuri noin pitää kaikkien tehdä jos halutaan skeittaavista pikkunulikoista eroon

• Ime parsaa

Turpaansa joutas saada tollaset lastenhakkaajat, maistakoo ite vyönsolkea.

• -

Koittaisit nyt ite rauhottua vitun äijä.

• jumalauta!

Saatana ku mun pihalle vitun jarmo tuut nii pistän sun auton niin paskaks ja pistän maistaan kyrpääs!

• Herman Gorianders

paska rölli, 0/5

• Asianajaja kyöstinen

Teillä ei ole oikeutta "hakata" lasta vaikka olisikin tehnyt pahojaan takapihallanne. Ja toDELlakin korvaatte skeittilaudan.

• ionjfeiurhgvvirbgerg

Heh, selvä trolli. Mutta kuitenkin skeittareiden vihaajat on kehityksestä jälkeenjääneitä paviaaneja, jotka kadehtii nuoria ja miksie vanhempiakin skeittaavia ihmisiä, joilla on elämä. : ))

• Homo pippeli oot

Skeittivihaajat on homppeleita . Haista vittu persež
        apina

• A.Peräinen

HAHHAH, Ai että turpaan lyöt. Jaahas voin sanoa että mulle ei 12 vuotiiat pennut hypi nenille. Seuraavaks saat sinä vyönsoljesta.

• vitu trolli

just tälläsii lapsenhakkaja paskiaisia pitäisi hakata vyöllä kasvoille ja telottaa -.-

• että sellasta

oot kuule ite iso vandaali kun hakkaat lapsia suosittelen käymään terapeutilla.
      ja jos lautoja haluut paskoo niin pasko oma talos koska sieltä varmaan löytyy jotain puu kamaa.

• niivittu

lastenhakkaaja vitun katkera ei ymmärrä ja kyl nä varttuneemma skeittarit vetäis sua pataa jos tollast näkis su tekevän.
      ei vaa ymmärrä ku o vanhoilline paska varmaa joku jäkisfani kaike lisäks vittu jee oot sokee spede

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      101
      2834
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      53
      2105
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2067
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      59
      1785
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1632
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1316
    7. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      80
      991
    8. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      72
      984
    9. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      67
      978
    10. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      130
      964
    Aihe