Saatanan pikkuvandaalit!

Jarmo. K

Kävipäs eilen täällä tämmönen tilanne; olin ajamassa autoani autotalliin kunnes näin naapurin pikkunilkin laudan, MINUN pihan edessä. Noh, ei mennyt kauan kun kakara juoksee karkuun roskiksen takaa koitin ajaa päältä, mutta pääsi karkuun. Heti ensimmäiseksi vedin laudan pillun päreiksi, ja menin katsomaan mitäs se oli siellä talon takana tehnyt. Ja sinnehän oli laitettu hyppyrit Jotka olivat osittain MINUN pihalla. Kun olin kyseisen naapurinkakaran saanut nii sai pojannulikka maistaa vyönsolkea. Poika vielä kehtasi mennä itkemään äidilleen ja koittivat saada korvaamaan sitä lautaa! oikeusjutuillakin uhkailtiin, hävetkää nilkit! Pitäkää Perkele ne laudat siellä skeittirampeilla, voin sanoa että kaikki laudat pistän paskaksi minkä pystyn!!! Kannattaa juosta niin kovaa kun pääset, jos minun pihatielle lautasi jätät.

13

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfsdfsd

iha oikein!!!

• pera339

Juuri noin pitää kaikkien tehdä jos halutaan skeittaavista pikkunulikoista eroon

• Ime parsaa

Turpaansa joutas saada tollaset lastenhakkaajat, maistakoo ite vyönsolkea.

• -

Koittaisit nyt ite rauhottua vitun äijä.

• jumalauta!

Saatana ku mun pihalle vitun jarmo tuut nii pistän sun auton niin paskaks ja pistän maistaan kyrpääs!

• Herman Gorianders

paska rölli, 0/5

• Asianajaja kyöstinen

Teillä ei ole oikeutta "hakata" lasta vaikka olisikin tehnyt pahojaan takapihallanne. Ja toDELlakin korvaatte skeittilaudan.

• ionjfeiurhgvvirbgerg

Heh, selvä trolli. Mutta kuitenkin skeittareiden vihaajat on kehityksestä jälkeenjääneitä paviaaneja, jotka kadehtii nuoria ja miksie vanhempiakin skeittaavia ihmisiä, joilla on elämä. : ))

• Homo pippeli oot

Skeittivihaajat on homppeleita . Haista vittu persež
        apina

• A.Peräinen

HAHHAH, Ai että turpaan lyöt. Jaahas voin sanoa että mulle ei 12 vuotiiat pennut hypi nenille. Seuraavaks saat sinä vyönsoljesta.

• vitu trolli

just tälläsii lapsenhakkaja paskiaisia pitäisi hakata vyöllä kasvoille ja telottaa -.-

• että sellasta

oot kuule ite iso vandaali kun hakkaat lapsia suosittelen käymään terapeutilla.
      ja jos lautoja haluut paskoo niin pasko oma talos koska sieltä varmaan löytyy jotain puu kamaa.

• niivittu

lastenhakkaaja vitun katkera ei ymmärrä ja kyl nä varttuneemma skeittarit vetäis sua pataa jos tollast näkis su tekevän.
      ei vaa ymmärrä ku o vanhoilline paska varmaa joku jäkisfani kaike lisäks vittu jee oot sokee spede

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuumaa huumaa! Sofia Belorf keimailee pienen pienessä kesämekossaan: "Nyt jo ikävä..."

No nyt ei ole kulunut paljoakaan kangasta tähän Sofian mekkoon. Mekko on nimittäin varustettu reilulla kaula-aukolla ja lyhyellä pituudella... https:/
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      7994
    2. IS: Tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti

Teknologiateollisuuden varatoimitusjohtaja Minna Helle ”tarvitsemme työperäistä maahanmuuttoa ja nopeasti ja heitä tarvitaan kaikkiaan 130 000 ”. Vo
      Maailman menoa
      423
      3820
    3. Tokmanin johtaja avauti työntekijäpulasta

Huuskosen mukaan Tokmannilla on ollut vaikeuksia löytää työvoimaa myymälöihin ja varastoihin, jonka seurauksena tavaratoimituksia on jouduttu jättämää
      Maailman menoa
      100
      2317
    4. Häpeäisin, jos olisin Martina Aitolehti

Miehet pettää ja jättää. Stefu petti ja jätti, Hannes Hyvösen kanssa oli varmaan kosto Stefulle, samoin Ristolaisen kaveri, palomies juoksi karkuun, B
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      1797
    5. Taas Ruotsi pakolliseksi kirjoitukssiin?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000008280341.html Missään nimessä ei Ruotsia saa tehdä pakolliseksi kirjoituksiin. Se pönkittää vain Ruotsin
      Maailman menoa
      114
      1461
    6. Kehotyytymättömyydestä kärsivä Niko Saarinen yllättää: "Oma kauneusihanne on jotain muuta kuin..."

Niko Saarinen on Olet mitä syöt uuden kauden 1. jaksossa. Saarinen on kertonut kärsivänsä kehotyytymättömyydestä. Aiotko katsoa Nikon elämäntaparemont
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1180
    7. Ihanat Stefu, Sofia ja Bambi tänään liikenteessä

Sofia kävi ottammassa toisen rokotteen. Mä sit tykkään tosta pariskunnasta, ovat niin söpöjä yhdessä❤️
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1165
    8. Muru puhu mulle

Tapailetko muitakin?
      Ikävä
      93
      1122
    9. Kuhmon osuuspankki lahjoittaa lahjakortin korona rokotteen ottajalle

No niin 20€ lahjakortin saa kuhmossa osuuspankilta kun ottaa korona piikin.. Että tälläinen kampanja siellä sitten alkaa.. https://www.kainuunsanomat
      Kuhmo
      48
      1065
    10. Toive saada olla rauhassa estää kontaktitoiveen toteutumista.

On tavallaan luonnollista, että sisaret toivoisivat ystävällistäkin kehua vain sellaisilta miehiltä, joita he pitävät varteenotettavina miesehdokkaina
      Sinkut
      175
      1058
    Aihe