>Apple voi joutua oikeuteen ohjelmapäivityksestä, joka on estänyt soittamasta iPod-soittimissa muista kuin iTunes-kaupasta ostettuja musiikkitiedostoja. Ryhmäkanteeseen osallistujien määrä saattaa nousta ennätyksellisen suureksi.
http://www.iltasanomat.fi/digi/applea-syytetaan-ipod-latauksia-estavasta-paivityksesta/art-1288467920980.html
No huh huh.. onneksi en ole ostanut iPodia... on se törkeätä, että joutuu vielä ostamaan kaikki biisitkin uudestaan, jotta ne toimisivat kannettavassa soittimessa..
Rahastuksen huippua?
törkeyttä !!
1
148
Vastaukset
- 1stMacFinn
No voi nenä, nyt kun tiedän asian, mun pitää poistaa mun iPodista ne muualta ostetut biisit. Jos en olis tätä täältä lukenut, en olis tiennyt ettei ne soi. Tosin mun iPod ei ilmeisesti ole tota tiennyt, koska on niitä soittanut vaivatta.
Vai tarkoittaako toi, ettei iPod suostu soittamaan DRM-suojattuja WMA-biisejä? EIkö se oo myyjän vika eikä Applen?
Toi taitaa olla yksi kaikkien aikojen tyhmimmistä ryhmäkanteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082314- 842051
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521543- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451350Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176- 1121170
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251114