>Apple voi joutua oikeuteen ohjelmapäivityksestä, joka on estänyt soittamasta iPod-soittimissa muista kuin iTunes-kaupasta ostettuja musiikkitiedostoja. Ryhmäkanteeseen osallistujien määrä saattaa nousta ennätyksellisen suureksi.
http://www.iltasanomat.fi/digi/applea-syytetaan-ipod-latauksia-estavasta-paivityksesta/art-1288467920980.html
No huh huh.. onneksi en ole ostanut iPodia... on se törkeätä, että joutuu vielä ostamaan kaikki biisitkin uudestaan, jotta ne toimisivat kannettavassa soittimessa..
Rahastuksen huippua?
törkeyttä !!
1
149
Vastaukset
- 1stMacFinn
No voi nenä, nyt kun tiedän asian, mun pitää poistaa mun iPodista ne muualta ostetut biisit. Jos en olis tätä täältä lukenut, en olis tiennyt ettei ne soi. Tosin mun iPod ei ilmeisesti ole tota tiennyt, koska on niitä soittanut vaivatta.
Vai tarkoittaako toi, ettei iPod suostu soittamaan DRM-suojattuja WMA-biisejä? EIkö se oo myyjän vika eikä Applen?
Toi taitaa olla yksi kaikkien aikojen tyhmimmistä ryhmäkanteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336524- 356003
- 293324
- 452770
- 342604
- 152278
- 372158
- 161986
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401829En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191757