ei pääse edes matkalle

ketuttaa

Vielä viime vuonna hotelliketjuilla oli tarjouksia, Partypaketteja ym. myös yksinäisille. Ts. 1 hengen huoneita tarjoushintaan. Kävinkin aina välillä reissussa moikkaamassa vanhoja koulukavereita tai sukulaisia. Sellaisia (ei niin läheisiä) joiden luo ei oikein voinut tunkeutua yöksi ja jotka eivät itsekään esittäneet kutsua yökylään. Kävin myös Tallinnassa hotellimatkoilla. Vaikka yksin matkustaminen ei niin kauheasti lohduta, kun sielläkin saa kököttää yksin joka paikassa, eikä kokemuksia voi jakaa, reissaaminen kuitenkin piristi kun ei tarvitse pienissä kotiympyröissä olla.

Mutta nyt ei enää tarjoushintaisia 1 hengen huoneita ole! Hotellilomatkin suunnataan pareille = romanttinen vkonloppu shampanjapulloineen teatteriliput. Pienituloisella autottomalla yksinäisellä menee muutenkin suhteessa matkoihin paljon enemmän rahaa. Ja nyt ei saa edes tarjoushuoneita enää! Törkeetä. Olen siis pakotettu riutumaan täällä hevon perseessä paskapaikkakunnalla, missä sisäänpäinlämpiävä ilmapiiri. Ei todellakaan ole varaa lähteä minnekkään enää.

Mikä kokemus teillä muilla on? Olen joskus kauan sitten etsinyt matkaseuraa netistä, mutta naiselle oli tarjolla vain mieheiä jotka vaativat seksipalveluita seuran vastineeksi. Miehillä on ilmoituksia "tule tänne mökille paneskelemaan kanssani" jne. Ei kiinnosta, enkä turvallisuussyistäkään lähtisi jonkun tuntemattoman kanssa mökille.

8

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa a itte en oo muuten koskaan ollut oikeessa hotellissa yötä. Vaan aina on ollut halpa vaihtoehto siinä että nukun autossa/jossain majapaikassa jos kauemmaksi menen, et jee on se niin mukava tuo auto siinä mielessä että se antaa liikkumisen vapauden. Mutta reissuja en paljon enää nykyisin tee koska bensan hinta on noussut aika rajusti niin sitä miettii kauemman aikaa että kannattaako reissu, kun ei ole kovin kaksiset tulot.

      En siis talvella tee reissuja juuri tuon takia että sillon ei pysty nukkuun autossa (paleltuu), vaan aina kesä aikaan käyn jossain missä käynkään.

      "mutta naiselle oli tarjolla vain mieheiä jotka vaativat seksipalveluita seuran vastineeksi"
      Vai semmosta... no itte en ainakaan edellytäis mitään tommosta jos jonnekin haluan mennä vaan ihan riittäis se että on miellyttävää seuraa jonka kanssa voi jutustella ja mennä missä vaan. Jos siis jotain vastaavaa ilmoitusta laittaisin. Mut tietenkään se ei ole poissuljettua jos tuntuu siltä että on molemminpuolista halua.

    • kunniallinen nainen

      "Mut tietenkään se ei ole poissuljettua jos tuntuu siltä että on molemminpuolista halua."

      Olihan siellä taka-ajatus.
      SIKA.

      • kunniallinen=naiivi

        No minkä takia sä luulet, että miehet haluu olla naisten kanssa? Siks ku ne on niin ihania? LOL :p


      • asgrgs
        kunniallinen=naiivi kirjoitti:

        No minkä takia sä luulet, että miehet haluu olla naisten kanssa? Siks ku ne on niin ihania? LOL :p

        No se ihanuus ja sitten keskimäärin ne helvetin fiksut puheenaiheet. :P


    • kimppakyytiin tulee

      Ilmoituksiin pitää varautua että voi saada paljon roskapostia. Tai ei postia ollenkaan. On syytä olla itse aktiivinen, eli vastata myös toisten ilmoituksiin.

      Itse yritin järjestää motskariajelulle seuraa, mutta Suomi24 on niin riitaisa palsta että ei siitä mitään tullut. Ylläpito poisti koko ketjun. :(

      Minulla on yksi sinkkukaveri joka lähtee reissuun, hän joutuu maksamaan enemmän huoneestaan.

      Mutta kimppakyydit ovat olleet kivoja, 10 henkilöä on jo saanut kyydin ja minä matkaseuraa.

    • Matkustan lähes aina yksin. Ketjuhotelleja en käytä koskaan, varaan huoneet booking.comin kautta (siis ulkomaanmatkoista puhun nyt). Autoa ei ole. Kotimaanmatkailua en harrasta, siihen ei ole varaa eikä kiinnostusta.

    • yksin kotona

      Mä ajattelin lähtee ainakin laivalle kesäkuussa. Ja ihan yksinään. Kerran olen aikaisemmin ollut yksin laivalla ja eipä ollut kaksinen reissu mut en jaksa tääl kotonakaan majailla.

    • JK

      NINKÖ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1838
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1186
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      990
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      886
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      267
      864
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      809
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      778
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      211
      761
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      746
    Aihe