tai jotaki sinne päin,
http://aijaa.com/0069210166770
mru
no välillä vähän naisellisempaa linjaa..
19
79
Vastaukset
Pyh
murriperkele kirjoitti:
Bah! Humpuukia!
Joo. Ei voiteta palkintoja tuollakaan. Jaksa kuitenkin harjoitella ja saatat jonain päivänä osata jonkin hedelmä korin liiduilla piirtää.
hahmotelma kirjoitti:
Joo. Ei voiteta palkintoja tuollakaan. Jaksa kuitenkin harjoitella ja saatat jonain päivänä osata jonkin hedelmä korin liiduilla piirtää.
Ja kyllä hedelmä kori on eri asia kuin hedelmäkori.
hahmotelma kirjoitti:
Ja kyllä hedelmä kori on eri asia kuin hedelmäkori.
no nyt mää sanon pyh
molemmat yhtä tylsiä piirustelun tai maalauksen aiheita..
murmurriperkele kirjoitti:
no nyt mää sanon pyh
molemmat yhtä tylsiä piirustelun tai maalauksen aiheita..
murKyllä omena aina seinään nojaavan sarjakuvatytön voittaa.
hahmotelma kirjoitti:
Kyllä omena aina seinään nojaavan sarjakuvatytön voittaa.
noh, omena päivässä pitää vain lääkärin loitolla
sarjakuva päivässä pitää tylsyyden loitolla..
mur
- .
Poikatyttö.
Piirteletkö sä vai ?- Näin on.
murriperkele kirjoitti:
kyllä, toisinaan
murSullon lahjoja.
Jatkakaa.
Vain hyvin..hyvin vähän naisellisempaa. Nippa-nappa sukupuolta uskaltaa arvailla.
Mutta sehän taas ei ole piirtäjän vika, jos hahmolle ei ole muotoja eikä tyylitajua suotu.mitä mitä?! ettei muka ole tyylitajua?
se hahmo on sentään minä
ja minullahan on tyylitajua vaikka muille jakaa :P
mur
- .....
No osaa se piirtää.
Aivan, siis todellakin vähän. Ajatteles, jos tuosta kuvasta muodostuu nuorten naisten naisihanne. Kohta on puolella teineistä anoreksia tai bulimia...
no onhan niillä jo muutenki,
siis anoreksiaa sun muuta syömishäröö..
tähän voisin vielä lisätä et esimerkiksi Nemi on huomattavasti kapoisempi olemukseltaan, valittaako siitä kukaan..?
sitä paitsi tuo myös polttaa tupakkaa ja juopotteleekin toisinaan,
on se kauhiaa :P
mur
Kas, täällä on jotain järkevääkin joskus näytillä. Sä oot hyvä. Saako noita albumeja, jotka kertoo kyseisestä hahmosta, ostaa jostain? Taikka lukea jostain? :)
ei ole julkaistu missään, vielä.
photobucketissa mulla oli, tai on vieläkin varhaisia strippejä
kun koko sarjiksen lähtökohdat ja aiheet tulevat lähes suoraan omasta elämästäni
en oikein tiiä sen julkaisusta, tai ainakin sitä pitäis jonkin verran "siistiä"
tai mun käyttää jotain taiteilijanimeä..
mur
niin ja, otsikko siis liittyy siihen ku päivällä linkittelin tänne miesten kuvia, mistä ei tietenkään tykätty..
murHyvä, selkeä kynän jälki.
Hahmollasi on selvästi asennetta.
Muistaakseni näin jotain sun sarjiksia Huuhaalla vuosi tai pari sitten, vai oliko ne sittenkin sun galleriassa?
Hienoja ja omaperäisiä joka tapauksessa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5502112Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3861709Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211539Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641408JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191116- 561092
- 1181077
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16858Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka12833Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823