nainen 39 vuotias seuraa vaille illaksi.käydään syömässä ja viinillä.
helsingissä?
mennäänkö syömään ja lasilliselle
9
270
Vastaukset
- Yks ATM
Ok jos ei tarvi harrastaa seksiä.
- Yksi ujo Marjut
Jos et seksistä tykkää niin minä voisin lähteä sinun kanssa. Ujo ja hiljainen pieneltä paikkakunnalta helsinkiin muutanut opiskelija. Pienellä budjetilla pitäisi tosin illastaa mutta kait täältä löytyy edullisiakin paikkoja. Opasta ja kaveria olisin vailla. Nainen 23 vuotta yliopistolta.
- Cobra*
Yksi ujo Marjut kirjoitti:
Jos et seksistä tykkää niin minä voisin lähteä sinun kanssa. Ujo ja hiljainen pieneltä paikkakunnalta helsinkiin muutanut opiskelija. Pienellä budjetilla pitäisi tosin illastaa mutta kait täältä löytyy edullisiakin paikkoja. Opasta ja kaveria olisin vailla. Nainen 23 vuotta yliopistolta.
Johan alkaa pojille seuraa löytyä kun muistaa mainita, että seksi ei kiinosta.
Siitähän voi jotain päätellä ja oppia. - Yks ATM
Yksi ujo Marjut kirjoitti:
Olet opiskelija ja kaipaat lisää kavereita? Tutustu ihmeessä muihin opiskelijoihin. Yliopistoissahan on kaikenlaisia järjestöjä ja kerhoja. Luulisi niistä kavereita löytyvän.
- Cobra*
Yks ATM kirjoitti:
Olet opiskelija ja kaipaat lisää kavereita? Tutustu ihmeessä muihin opiskelijoihin. Yliopistoissahan on kaikenlaisia järjestöjä ja kerhoja. Luulisi niistä kavereita löytyvän.
Pässi! Tuo nyt vain on ujon tytön tapa ilmaista halukkuutensa seksisuhteeseen tai miksei ihan seurusteluunkin. Ensin ikäänkuin kaveripohjalta asiaa lähestyen.
- Yks ATM
Cobra* kirjoitti:
Pässi! Tuo nyt vain on ujon tytön tapa ilmaista halukkuutensa seksisuhteeseen tai miksei ihan seurusteluunkin. Ensin ikäänkuin kaveripohjalta asiaa lähestyen.
Mikäs sua nyt ahdistaa? :)
Nainen on yli 10 vuotta mua nuorempi. Tuskin kumpikaan meistä mitään seurustelua toistemme kanssa haluaisi. Kaveri voisin naiselle olla ei siinä mitään. Epäilen vaan että naista ei ihan hirveästi mun seura kiinnostaisi.
Toi mitä sanoin yliopistoista niin itse tein aikoinani sen virheen että kävin yliopistolla lähinnä suorittamassa tenttejä enkä tutustunut keneenkään muuhun. Toivottavasti kukaan muu ei toimi yhtä typerästi.
- 1+15
Taas nähtiin, että naisen puutetta valitettaan, mutta tosipaikan tullen ei oo palstan ruikuttajista mihinkään.
- ........
Vain ATM voi vastata naisen treffikutsuun tähän tyyliin: "Ai seuraa olet vailla? Kannattaa liittyä eurosinkkuihin tai osallistua järjestötoimintaan, moi pitää mennä."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942553- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484- 55475
- 41463