mennäänkö syömään ja lasilliselle

sinäkö?

nainen 39 vuotias seuraa vaille illaksi.käydään syömässä ja viinillä.
helsingissä?

9

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks ATM

Ok jos ei tarvi harrastaa seksiä.

• Yksi ujo Marjut

Jos et seksistä tykkää niin minä voisin lähteä sinun kanssa. Ujo ja hiljainen pieneltä paikkakunnalta helsinkiin muutanut opiskelija. Pienellä budjetilla pitäisi tosin illastaa mutta kait täältä löytyy edullisiakin paikkoja. Opasta ja kaveria olisin vailla. Nainen 23 vuotta yliopistolta.

• Cobra*
        Yksi ujo Marjut kirjoitti:

Jos et seksistä tykkää niin minä voisin lähteä sinun kanssa. Ujo ja hiljainen pieneltä paikkakunnalta helsinkiin muutanut opiskelija. Pienellä budjetilla pitäisi tosin illastaa mutta kait täältä löytyy edullisiakin paikkoja. Opasta ja kaveria olisin vailla. Nainen 23 vuotta yliopistolta.

Johan alkaa pojille seuraa löytyä kun muistaa mainita, että seksi ei kiinosta.
        Siitähän voi jotain päätellä ja oppia.

• Yks ATM
        Yksi ujo Marjut kirjoitti:

Olet opiskelija ja kaipaat lisää kavereita? Tutustu ihmeessä muihin opiskelijoihin. Yliopistoissahan on kaikenlaisia järjestöjä ja kerhoja. Luulisi niistä kavereita löytyvän.

• Cobra*
        Yks ATM kirjoitti:

Olet opiskelija ja kaipaat lisää kavereita? Tutustu ihmeessä muihin opiskelijoihin. Yliopistoissahan on kaikenlaisia järjestöjä ja kerhoja. Luulisi niistä kavereita löytyvän.

Pässi! Tuo nyt vain on ujon tytön tapa ilmaista halukkuutensa seksisuhteeseen tai miksei ihan seurusteluunkin. Ensin ikäänkuin kaveripohjalta asiaa lähestyen.

• Yks ATM
        Cobra* kirjoitti:

Pässi! Tuo nyt vain on ujon tytön tapa ilmaista halukkuutensa seksisuhteeseen tai miksei ihan seurusteluunkin. Ensin ikäänkuin kaveripohjalta asiaa lähestyen.

Mikäs sua nyt ahdistaa? :)

Nainen on yli 10 vuotta mua nuorempi. Tuskin kumpikaan meistä mitään seurustelua toistemme kanssa haluaisi. Kaveri voisin naiselle olla ei siinä mitään. Epäilen vaan että naista ei ihan hirveästi mun seura kiinnostaisi.

Toi mitä sanoin yliopistoista niin itse tein aikoinani sen virheen että kävin yliopistolla lähinnä suorittamassa tenttejä enkä tutustunut keneenkään muuhun. Toivottavasti kukaan muu ei toimi yhtä typerästi.

• 1+15

Taas nähtiin, että naisen puutetta valitettaan, mutta tosipaikan tullen ei oo palstan ruikuttajista mihinkään.

• ........

Vain ATM voi vastata naisen treffikutsuun tähän tyyliin: "Ai seuraa olet vailla? Kannattaa liittyä eurosinkkuihin tai osallistua järjestötoimintaan, moi pitää mennä."

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2553
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      980
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      772
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      682
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      49
      572
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      516
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      49
      503
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      484
    9. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      475
    10. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      41
      463
    Aihe