Sellanen sotanorsu:)

Löllö ON Pop

Sellanen läski huonon itsetunnon omaava suruunsa syöjä tietty.
Sohvalla istuva, sipsejä ahmiva herkkusuu.
Roskaruuasta johtuvan huonon ruuansulatuksen omaava pahalle haiseva muodoton pallo.
Ja tietysti tiukkoihin vaatteisiin pukeutuva muotitietoinen, läskit pursuaa joka kohdasta, mutta kyllä tämä koko on sopiva kun enhän mä nyt niin iso ole:)
Eli sellainen perussuomalainen nainen.
Sellainen on suomalaisen miehen ihanne nainen:)

25

1866

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DarkAngel

Onpa taas kovasti yleistämistä täällä taas (sinänsä ei mikään yllätys). Väitätkö että kaikki Suomalaisnaiset on joitain sotanorsuja? Ei todellakaan ole! Kyllä niitä lihavia ihmisiä löytyy jokaisesta maasta, ihan niinkuin hoikkia ja normaalipainoisiakin, että jos sotanorsun jaluat itsellesi mene Amerikkaan! Se on oikea lihavien paratiisi :)

• DarkAngel

*Haluat*

• Cloetta...

Olen aina ihmetellyt, että mistä tälläinen viha ja inho naisia kohtaan johtuu. SUurin osa suomalaisista naisista on fiksuja ja nättejä, on ylipainoisia iloisia ja elämänmyönteisiä naisia myös. Harva on kuvailemasi sotanorsu ja jos on, uskon, että haluaisivat olla toisenlaisia, Tuollainen inhopuhe inhottaa ja ihmetyttää....

• idiootit pauhaa

Vai niin.
      Hieno juttu :))))))

• Just just.......

Ettet vaan itse olisi sotanorsu? Oikeasti et ole tuolta mieltä, mutta olet saanut naisilta niin paljon pakkeja että olet katkeroitunut ja todellisuudessa vihaat itseäsi ja et ole tyytyväinen omaan ulkonäköösi.

• Kysymys kuuluukin

miksi haukut tasoisiasi naisia? Saitko taas pakit?

• Löllö ON Pop

siksi kun ne ällöttää

• You asshole

Ai naiset ällöttää? Taidat sitten pitää miehistä... Siitäkö tässä onkin kysymys? Naiset ällöttävät sinua koska olet homoseksuaali joka ei ole vielä tullut kaapista ulos. Vai onko tähän jokin toinen syy? Olisi mielenkiintoista tietää. Totuushan on se että kaikki Suomalaisnaiset EIVÄT ole mitään läskejä sotanorsuja, Suomesta löytyy hoikka tai normaalipainoisa, nättejä ja fiksuja naisia. Mutta sellaisia naisia et tule koskaan saamaan, et ansaitse sellaista.

• byebyee

Samaa mieltä... kaikki suomalaiset naiset pitäs ampuu, niin ällöttävii ovat. Muutan Thaimaaseen!

• ihanatnaisetrannalla

Ja sellanen perusäijä on Suomalainen mies jolla tapana röhnöttää sohvalla niinkuin pikku sika, joka ei käy suihkussa kun kerran viikossa jos sitäkään eikä varmana vaihda kalsareitansa saatikka sitten sukkiaan kun ne on puhki kulutettu sienen syömillä ylipitkillä kynsillä. Miehiset tuoksut he ovat käsittäneet väärin...deodorantin, partaveden ja suihkusaippuan sijaan haju on kainalohiki ja hapan haarukka...yäk...Elämän hohto on kaljapullon kaulassa. Perus Suomimies luulee itsestään aivan liikoja kuten sinäkin.

• toinen nimimerkki.

milifantti

• kansa kohahti

Juuri ilmitulleen tiedon mukaan vartalotyypille sopivien vaatteiden esittely ja markkinointi Suomessa on ankarasti paheksuttavaa eli kielletty. Tuolla on tätä kirjoittaessani 137 viestin mittainen perinpohjin järkyttynyt ketju aiheesta.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/11358336

• miks en kelpaa?

Olen 22-v nainen. Pituus 162, painoa kertynyt 92kg. Kasvoistani olen kaunis. Miks en kelpaa?

• lifemocker

niin mistäköHÄN johtuisi?!

• stabat mater

Inhottava jo tuo sovinistinen tapa puhua ylipainoisesta naisesta haisevana sotanorsuna ja tähän kaikista tyhmimmät naiset lähtevät vielä MUKAAN. Että ei kaikki oo ja minun mitat on nämä ja nämä. Miten tyhmä voi ihminen olla? Aina kun ajattelen että tässä löytyy ihmiskunnalla jo se tyhmyyden ja sivistymättömyyden pohja, niin vain joku ottaa lapion ja lähtee kaivamaan.

• lifemocker

miten sitten ylipainoinen nainen on muka arvokkaampi kuin ylipainoinen mies?

• E57IYTNOI
        lifemocker kirjoitti:

miten sitten ylipainoinen nainen on muka arvokkaampi kuin ylipainoinen mies?

Eiköhän se ihmisarvo ole aikalailla riippumaton elopainosta, niin miehillä kuin naisillakin. Mutta se taitaa olla sellainen asia, jonka ymmärtämiseen tarvitaan hieman enemmän elämänkokemusta ja viisautta kuin sinulla vielä on. Yritäpä nyt ryhdistäytyä taas, kyllä ne lihavat naiset pysyvät sinusta kaukana, ei niitä tarvitse pelätä.

• komea mies.

Rumiin naisiin ei kannata sekaantua.

• tuskin olet komea

Oletko joskus muka sellaseen sekaantunut, jos et, niin tuo sun viestis on sitten aivan turha. Mutta olet oikeassa, harvemmin mies, joka pitää itseään komeana, sietää edes lähellään rumia naisia vaikka ei se ruma nainen olis millään tavalla osoittanut olevansa kyseisestä herrasta kiinnostunut.

• hihe hih

No niitä näkee siinä Kulta-sinusta on tullut pullukka-ohelmassa :)

• korjaus

Minä en ole sotanorsu. En halua mihinkään sotaan, ikinä! Minä ole jokinorsu ja viihdyn vedessä!

• hippohan mie oon

mä olen virtahepo, kun ei tuo sotanorsu oikein sovellu mun luonteenlaatuun. Mitä vikaa suruun syömisessä on, parempi kai se on syödä kuin vetää kännit murheeseen. Joskus mietti, ett entäpä jos noita läskejä herjaavia tekstejä tekeekin joku nainen, jonka joku mies on heivannut syrjään "sotanorsun" takia. Tai sitten sen on tehnyt mies joka pitää vain miehistä, mutta onnettomuudekseen myös naiset ovat kiinnostuneita hänestä. Tai sitten aloituksen on kirjoittanut mies, jonka vaimo on läski ja mies on sen naisen tossun alla, eikä se onneton voi muualla pahaa oloaan purkaa kuin täällä. Pitäisköhän tuota aloituksen tekijää jopa sääliä, kun on noin stressaantunut oman elämäntilanteensa takia.

• hmmmm....

Aloittaja taitaa olla niitä ihmisiä, jotka luulee, ett toista tarpeeksi kauan haukkumalla saa toisen tekemään tahtonsa mukaan. Ei läski rupea laihduttamaan, jos joku häntä jatkuvasti läskiksi haukkuu, enempi se lisää sitä suruun syömistä ja jos on jo muutenkin epätoivoinen luonteeltaan, saattaa jopa haukkujen vuoksi päättää päivänsä. Ehkä se onkin tuon aloituksen kirjoittajan tarkoitus, siellä onnessaan jossain odottaa, ett edes joku meistä läskeistä älyäis jo lopettaa itsensä. Ei tuollasessa aloituksessa oikeastaan muusta ole kysymys, kiusaamisesta tietyn rajan ylitse. Aloittaja taitaa ollakin joku koulu- tai työpaikkakiusaaja sellasen kuvan hänen tekstistään saa. Ei homotkaan inhoa lihavia naisia. Voipi olla että aloittajan lähellä on jjoku läski nainen, joka tekee hänen elämästään helvettiä ja siksi kirjoittaa noinkin karkeita aloituksia, hän vain vihaa naisia, erityisesti jotain lähellä olevaa lihavaa naista.

• suruun syöjä

Totta on että monet meistä läskeistä on suruun syöjiä, syömishäiriöstä kärsiviä eli lapamme ruokaa suuhumme liikaa kerrallaan ja sen jälkeen seuraa ahdistuminen syömisestä, ainoa ero bulimiaan on se ettemme käy oksentamassa ruokaa syömisen jälkeen. Jos elämän laatu paranee, muuttuu miellekkääksi, ylimääräinen syöminen vähenee ja paino alenee, liikkuminen lisääntyy, noin on ainakin ollut omalla kohdallani. Nyt on sellanen vaihe, ettei haittaa vaikka kuolisinkin ylipainoni takia, ei sillä ole mitään merkitystä, so vot, yks läski pois päiväjärjestyksestä ja aloittaja vois taputtaa pieniä karvaisia käsiään ilosta yhteen, kun edes yks punkero on vähempi hänen maailmaa pilaamasta. Ei kaikki läskit roskaruokaa jatkuvasti syö tai napostele sipsejä pussikaupalla. Vaatteita on oikeastikin nykypäivinä löytää oman kokoisina, itse en käytä tiukkoja puseroita tai housuja, sen verran järkeä päästä löytyy vaikka läski olenkin. Nykymuoti tahtoo olla vartalonmyötäistä mallia eli pillifarkkuja ja lantiolta kapeita puseroita, teettää kovasti työtä että löytyis vähänkin löysempää mallia olevia vaatteita, ilman että ne muistuttavat telttaa.

• Jeeer

Mites ylipainoset paskamaha miehet..voi yök.. Ja siihe viä miesvaatteet..aamen :D muutenkin 30-40v miehet pukeutuu ku 50v ukot ja shoppaa halpa halleis..mut ei ny pillifarkkuja tarvi ol ja Converseja..ne vasta spedejä on :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      87
      4285
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      210
      3421
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3056
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      82
      2776
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      383
      2495
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      184
      2173
    7. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      41
      1717
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1625
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1428
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1422
    Aihe