Läskiys on nykyään "normaalipainoa"

väärät käsitteet

http://www.hs.fi/ulkomaat/Ruotsin normaalikokoinen mallinukke herättää ihailua/a1363837301737

Naiset selittelevät lihavuuttaan ja hurraavat "normaalipainoisen" mallinuken puolesta. Oikeasti tuo koko on jo tukevan puolella, ja koon 36-38 tulisi olla se oikeasti normaali. Hyvänen aika kuinka isokokoisia ihmiset nykyään ovat.

137

1266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Normaali

Normaalipainoisen ihmisen painoindeksi on 25-30. Kuvan malli menee noihin rajoihin. Jos näet sen tukevana, vika ei ole mallissa.

Valitettavasti nykyinen naismalli on muotimainosten tuottama. Tiesitkö, että noihin kuvauksiin ei oteta ollenkaan malleja, joiden indeksi on 18 tai enemmän? Siis päästäkseen muotimalliksi on oltava lähes sairaalloisen laiha.

Huippu tässä suunnassa on Hesarissa joku viikko sitten esitelty androgyynimalli. Tarvitaan nuori mies naisten vaatemalliksi, koska nainen ei pääse niin pieniin mittoihin menettämättä terveyttään. Sigh...

• lihava se on

Mistä olet tuollaista keksinyt? 25-30 on lihava. Mulla ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan, mutta tuollainen normaaliuden määritteleminen uudelleen ja lihavuuden ihannoiminen alkaa jo aika vahvasti muistuttaa kollektiivista itsepetosta.

• ....

Normaalipainoisen paino-indeksi on alle 25. Tarkista vaikka, jos et usko asiaa ja lopeta se itsellesi valehtelu.

• muhkumpipitääolla
        lihava se on kirjoitti:

Mistä olet tuollaista keksinyt? 25-30 on lihava. Mulla ei ole mitään lihavia ihmisiä vastaan, mutta tuollainen normaaliuden määritteleminen uudelleen ja lihavuuden ihannoiminen alkaa jo aika vahvasti muistuttaa kollektiivista itsepetosta.

Höpö höpö, normaalikokoisen naisen koko on 20-30 (painoindeksi!), eivätkä siis todellakaan ole lihavia nuo mallinuket. Nykyään vaan sairaasta kauneusihanteesta päättävät homot muotisuunnittelija ja anorektikkoihin mieltyneet pervot. "Oikeat naiset" eivät uskalla julkisesti näyttäytyäkään, kun luuta ja nahkaa olevat naiset vain hyväksytään julkisuudessa. Jos muodokkaampia naisia ei olisi olemassa, voisin vaikka lähteä viettämään luostarielämää poikaporukassa...
        Itse pidän enemmän muodokkaammista, hyvin naisellisista naisista... :)

• jhggffh

normaalipainoksi määritellään kylläkin nykyisin bmi alle 25. aika vaikea kyllä uskoa, että suomessa mallinuket olisivat kokoa 36-38, sillä mielestäni mallinuket ovat todella tikkuja, eikä 36-38 oikeassa elämässä todellakaan ole alipainoisen näköinen...

• Ei vai

Olen noin 175 cm pitkä ja kokoni on 36-38, painan 55-60 kg. Näytän selkeästi alipainoiselta ja olenkin alipainoinen, painostani huomautellaan aina silloin tällöin.

• plässsski
        Ei vai kirjoitti:

Olen noin 175 cm pitkä ja kokoni on 36-38, painan 55-60 kg. Näytän selkeästi alipainoiselta ja olenkin alipainoinen, painostani huomautellaan aina silloin tällöin.

Itse 53-60 kg ja olen siinä 15 senttiä sinua lyhyempi, vaatekoot 36-40. Ei ole kukaan läskiksi oikeassa elämässä haukkunut vaan todellakin päinvastoin mutta täällä kun vierailee niin on tullut selväksi että olen täysin epänormaali ja maailman kamalin näky. Ihmettelen tosin miten vaatekokosi voi sikäli pitää paikkansa että luulisi hihojen ja lahkeiden jäävän lyhyeksi jossain kolmekutosessa? Käsien pituus kun ei vaihtele niinkuin paino välillä tekee...

• Urheilullinen37

No sulla ei taida olla yhtään lihaksia?? Monet laihat ovat laihoja läskiä eli kroppa on löysä. Sun pituudella tiedän naisia, jotka painavat 70 kg ja vaatekoko on 38, joten pelkkä paino ei kerro kaikkea.

• vcxvcxvcxvxc
        plässsski kirjoitti:

Itse 53-60 kg ja olen siinä 15 senttiä sinua lyhyempi, vaatekoot 36-40. Ei ole kukaan läskiksi oikeassa elämässä haukkunut vaan todellakin päinvastoin mutta täällä kun vierailee niin on tullut selväksi että olen täysin epänormaali ja maailman kamalin näky. Ihmettelen tosin miten vaatekokosi voi sikäli pitää paikkansa että luulisi hihojen ja lahkeiden jäävän lyhyeksi jossain kolmekutosessa? Käsien pituus kun ei vaihtele niinkuin paino välillä tekee...

Minusta vaatteiden koko ei kerro yhtään mitään kun ihmiset eivät käytä samoja vaatteita ja toiset ostavat löysempää ja toiset tiukempaa.

• Ei vai
        plässsski kirjoitti:

Hihat eivät jää lyhyiksi ikinä. Osa paidoista on liian lyhyitä pituudeltaan ja isompi koko yleensä kasvaa lähinnä leveyttä eli sopivia hyvin istuvia tiukkoja paitoja voi olla vaikea löytää. Osa farkkumalleista on mielestäni tarkoitettu pidemmille naisille, silloin voi ostaa kokoa 36-38 eivätkä lahkeet ole liian lyhyet (tällä hetkellä päällä on 38, jotka eivät ole napakat eli 36 olisi saattanut käydä myös).

• Ei vai
        Urheilullinen37 kirjoitti:

No sulla ei taida olla yhtään lihaksia?? Monet laihat ovat laihoja läskiä eli kroppa on löysä. Sun pituudella tiedän naisia, jotka painavat 70 kg ja vaatekoko on 38, joten pelkkä paino ei kerro kaikkea.

En ole lihaksikas.

• Xilhnjk
        Ei vai kirjoitti:

Olen myös pitkä, 177cm. Kokoa myös 36-38, painoa 60kg.
        Minullekin päivitellään monesti kun olen niin hurjan hoikka, kylkiluut paistaa ja lonkat törröttää, kaunista?

• plässsski
        vcxvcxvcxvxc kirjoitti:

Minusta vaatteiden koko ei kerro yhtään mitään kun ihmiset eivät käytä samoja vaatteita ja toiset ostavat löysempää ja toiset tiukempaa.

No tottakai se vähän riippuu millaista vaatetta pitää, mallista, valmistajasta ja vaikka mistä. Mutta jos ei ole täysin lattiarievun näköinen roikkomalli kyseessä niin kylläpä hieman oudolta vaikuttaisi itsellenikin vaikkapa koon 42 yläosa. Kun se olkasauma alkaa useinmiten olla sitten jo puolessa välissä kyynärvartta. Yritetty meinaan on kun joskus on alerekistä tai kirppikseltä löytynyt ihana vaate ainoana kappaleena mutta kun ei käy niin ei käy. Ja niinkin hieno ja tarkan mallinen asuste kuin pitkät kalsarit menivät just miehellä roskiin koska varsinkin parin pesun jälkeen lahkeet jäivät huomattavan lyhyiksi. Kyllä kai itselläni on paitoja lasten osastoltakin mutta ei se kuitenkaan ihan niin yleistä ole että väittäisin lapsenkokoinen olevani. Yleensä kyllä ihmisillä on suht hyvä käsitys eri kokoluokista, omasta yleisimmästä koostaan ja kokojen vertailukelpoisuudesta. Ihan en kyllä allekirjoittaisi että vaatekoko ei kerro yhtään mitään? Joskus teininä ehkä on tullut ostettua vääränkokoisia vaatteita ja toivottua että näyttäis kivalta kun vaan niin tykkää siitä vaatteesta, ja sitten ehkä seliteltyä että tykkää nyt vaan vähän väljemmästä tms. Liian isot kengätkin on ihan tasan liian isot kengät, ei ne omat toiveet ja mielikuvat asiasta sen järkevämmän näköistä tee.

• lifemocker

läskit koittaa näin itselleen uskotella. paitsi ettei noi mallinukke nyt vielä läski ole...

• mehu.

Älä ulise, pilli

• lifemocker
        mehu. kirjoitti:

Älä ulise, pilli

älä puhalla siihen pilliin niin se ei ulise?

• huvittavaaa

Kaikkein huvittavinta noita kommentteja lukiessa oli, kuinka tuota yleisesti käytössä olevaa hoikkaa mallinukkea haukuttiin anorektikoksi. Siis onhan se ymmärrettävää, että syöminen on mukavaa eikä liika laihuuskaan hyvästä, mutta jotain rajaa oikeasti noihin kommentteihin. Normaali terveen hoikka ei ole anorektinen, Ilmeisesti tässä ylipainoisten maailmassa oikeasta normaalipainosta tehdään pian sairaus ja epänormaali tila.

• Niñata de mieeeerda

Ihmiset haukkuvat nykyään vailla mitään rajoja tai käytöstapoja, kaikkiin suuntiin.

Itse kokoa S-M, 36-38 vaatteesta riippuen, joidenkin mielestä lihava :-D vain vartalotyypin takia. Onneksi tiedän, etten ole.

• xcvbnmz

Toi mallinukke on oikeestaan mun kokonen, ehkä hiukan hoikempi. Ja mullakin on ylipainoa bmin mukaan vain 1kg liikaa. Ja vaatekoko vaatteista riippuen 38-40 tai 40-42. Ei toi nukke kyllä läski ainakaan ole.

• Läski on normaalia?

Läski mikä läski ja sitten ihmetellään kun ei kelpaa miehille jos ei pysty edes olemaan itselleen rehellinen.
      "Miehet haukkuu läskiksi vaik oon normaali"
      Ton kokoinen nainen kun synnyttää vielä lapsen tai pari niin voi itku sitä lisäläskien määrää ja siinä vaiheessa viimeistään itseään arvostava mies ottaa jalat alleen.
      Tuon okoiset on yleensä keski-iän ylittäneitä suurperheen äitejä tai iso-äitejä jotka ovat koko ikänsä haistattaneet pitkät kaikelle liikunnalle ja suorastaan käyvät agressiiviseksi jos joku mainitseekin liikunnasta ja terveistä elämäntavoista.
      Läski mik'ä läski, ei jatkoon.

• Tyhmä olet

Painoindeksi on NORMAALI 24,9 tai alle jotkut voi olla lihavia siinä voi painossa, mutta jotkut voi olla tosi hyvän näköisiä.

EIKÖHÄN KAIKKI LIHO RASKAUS AIKANA? Jos naisen paino ei nouse, se on merkki siitä että sikiöllä ei ole kaikki hyvin.

JA KAIKKI MUUT PAITSI SINÄ YMMÄRTÄÄ TÄMÄN!

• lifemocker
        Tyhmä olet kirjoitti:

Painoindeksi on NORMAALI 24,9 tai alle jotkut voi olla lihavia siinä voi painossa, mutta jotkut voi olla tosi hyvän näköisiä.

EIKÖHÄN KAIKKI LIHO RASKAUS AIKANA? Jos naisen paino ei nouse, se on merkki siitä että sikiöllä ei ole kaikki hyvin.

jos naisen paino nousee yli 10 kiloa raskauden aikana niin se kertoo, että ihmisellä ei ole kaikki hyvin vaan hän on kyllä vetänyt koko raskauden ihan vituiksi!

se, että sä oot raskaana EI TARKOITA SITÄ, että sä saat elää kuin sika!

• Olet tyhmä
        lifemocker kirjoitti:

jos naisen paino nousee yli 10 kiloa raskauden aikana niin se kertoo, että ihmisellä ei ole kaikki hyvin vaan hän on kyllä vetänyt koko raskauden ihan vituiksi!

Mä en ole raskaana! Mutta olen ollut. Ja paino nousi aika helvetisti. Syy nesteturvotus. Raskauden jälkeen sain lääkkeet siihen.
        Raskaana kun en olisi voinut lääkkeitä syödä, koska olisi ollut sikiölle vaarallista! Mä olen nykyään ihan hyvässä kunnossa ja hoikaksi kehuttu.

Se että SÄ et tajua perusasioitakaan, ei oikeuta SUA elään kuin sika!

• Läski on normaalia?
        Tyhmä olet kirjoitti:

Jääkö se raskaus sulla niin kuin päälle jopa synnytyksen jälkeen?
        Jos ei osaa hillitä roskapaska ruuan himoa niin totta sitä entisestään.

• Olet tyhmä
        Läski on normaalia? kirjoitti:

Jääkö se raskaus sulla niin kuin päälle jopa synnytyksen jälkeen?
        Jos ei osaa hillitä roskapaska ruuan himoa niin totta sitä entisestään.

Olet siis tosiaan tyhmä! Luepas uudestaan molemmat vastaukseni. Vastaus selviää niistä kyllä!
        Haukuit raskaana olevia ja vastasin siihen. Raskaana nainen ON lihava. Kysypä vaikka äiti-mammaltasi! Huolehdi sinä nyt siitä että pysyt itse laihana, etkä kasvata mitään inhottavaa kalja-kebabruoka-mahaa!

• 33x12
        lifemocker kirjoitti:

Teikän lässytykset menee ihan vituiksi, et taida oikeasti tietää kovinkaan monesta asiasta yhtään mitään kun tuntuu tulevan pelkkää mutua. 10 - 15 kilon raskauden aikainen painonnousu on juurikin lääketieteellinen suositus, josta vähentäminen voi vaarantaa sikiön kehityksen.

• Läski on normaalia?
        Olet tyhmä kirjoitti:

Olet siis tosiaan tyhmä! Luepas uudestaan molemmat vastaukseni. Vastaus selviää niistä kyllä!
        Haukuit raskaana olevia ja vastasin siihen. Raskaana nainen ON lihava. Kysypä vaikka äiti-mammaltasi! Huolehdi sinä nyt siitä että pysyt itse laihana, etkä kasvata mitään inhottavaa kalja-kebabruoka-mahaa!

"Haukuit raskaana olevia ja vastasin siihen."

Minä en haukkunut missään vaiheessa raskaana olevia joten ihan turha vedota sellaiseen ja hake asitä kauttta myötötuntoa raskaanaalemisella.

Minä katsos puhuin synnytyksen jälkeisistä läskeistä joita laiskat ja ahnaat omahyväiset läskit selittää kuin ne kuuluisi kaikille naisille jotka ovat synnyttäneet.

Läski ei ole kuin ahnaiden ja omahyväisten ongelma jotka syövät enemmän kuin kuluttavat ja läskit lähtee jokaikiseltä ihmiseltä jos kuluttaa enemmän kuin syö. Ihan yksinkestaista ei siihen tarvitse naisten lehtien jokavuotista uutta hömppä ihme laihdutus roskaa.
        Liikut ja kulutata vain eneemän kuin ahdat roskaa suuhusi. Ei ole vaikeeta!?

• Läski on normaalia?
        Olet tyhmä kirjoitti:

Ei oo läski ollu koskaan eikä ole tulossa kun olen koko ikäni huolehtinut kunnostani liikunnan ja urheilun merkeissä.

Strategiset mittani 110/85/100 tiukalla sixpäcillä : )

• Olet tyhmä
        Läski on normaalia? kirjoitti:

"Haukuit raskaana olevia ja vastasin siihen."

Minä en haukkunut missään vaiheessa raskaana olevia joten ihan turha vedota sellaiseen ja hake asitä kauttta myötötuntoa raskaanaalemisella.

Minä katsos puhuin synnytyksen jälkeisistä läskeistä joita laiskat ja ahnaat omahyväiset läskit selittää kuin ne kuuluisi kaikille naisille jotka ovat synnyttäneet.

Läski ei ole kuin ahnaiden ja omahyväisten ongelma jotka syövät enemmän kuin kuluttavat ja läskit lähtee jokaikiseltä ihmiseltä jos kuluttaa enemmän kuin syö. Ihan yksinkestaista ei siihen tarvitse naisten lehtien jokavuotista uutta hömppä ihme laihdutus roskaa.
        Liikut ja kulutata vain eneemän kuin ahdat roskaa suuhusi. Ei ole vaikeeta!?

Ai synnytyksen jälkeen. No sain vähän väärän kuvan tuosta ensimmäisestä kommentistasi.

Mutta toistan taas en ole enää aikoihin ollut raskaana, enkä aio enää koskaan ollakaan. Riittää.

Enkä ole enää lihavakaan, nimenomaan raskauden jälkeen minä kovalla työllä laihdutin itseni hyvään painoon.
        Ja nykyään olen oikein sopusuhtainen ja hoikaksikin monet on kehuneet.

Eli älä sinä pojankloppi tule jakamaan minulle elämänohjeitasi! Kyllä minä tiedän paljonko kannattaa syödä ja mitä ruokia.

• lifemocker
        33x12 kirjoitti:

Teikän lässytykset menee ihan vituiksi, et taida oikeasti tietää kovinkaan monesta asiasta yhtään mitään kun tuntuu tulevan pelkkää mutua. 10 - 15 kilon raskauden aikainen painonnousu on juurikin lääketieteellinen suositus, josta vähentäminen voi vaarantaa sikiön kehityksen.

teikäläisen lässytykset on ihan huuhaata, sillä jos nainen lihoo ihan jumalattomasti raskauden aikana niin ei todellakaan ole tervettä ei äidille, ei lapselle!

sitä kun EI TARVITSE istua perseellään sitä vuotta ja mättää kaikkea paskaa mitä mieleen juolahtaakin!

• erewrewrewrwe
        lifemocker kirjoitti:

Eiköhän jokainen elä ihan niin kuin itse haluaa. Mikä sinä olet määräämään saako toinen syödä vai ei.. voi vittu

• 4wj468mk978
        lifemocker kirjoitti:

teikäläisen lässytykset on ihan huuhaata, sillä jos nainen lihoo ihan jumalattomasti raskauden aikana niin ei todellakaan ole tervettä ei äidille, ei lapselle!

sitä kun EI TARVITSE istua perseellään sitä vuotta ja mättää kaikkea paskaa mitä mieleen juolahtaakin!

Mitäs jos sääliö et lähtisi nyt ainakaan raskauden aikaisesta painonnoususta vänkäämään. Siinä ollaan kuitenkin sellaisella alueella josta sulla ei ole mitään käsitystä.

Jumalaton lihominen raskausaikana ei ole terveellistä kenellekään, mutta 10-15kg painonnousu raskauden aikana ei ole jumalatonta lihomista.

Raskaus kestää muuten 38-42 viikkoa. Ei vuotta. Sen verran luulisi aikamiehen tietävän ihmisen biologiasta.

• hblytvibn
        lifemocker kirjoitti:

Et taida olla ihan ammattilainen arvioimaan tätä. Keskimääräinen normaali painonnousu on noin 10 kg raskauden aikana, mutta se ei tarkoita, ettei se voisi olla joitakin kiloja enemmänkin ja silti ihan normaali. Tietysti, jos painonnousu on vaikka 30 kg, niin se on liikaa ja merkki siitä, että kaikki ei ole ihan hyvin. Se ei kuitenkaan välttämättä tarkoita, että "raskauden on vetänyt vituiksi", vaan tuo poikkeava painonnousu voi johtua esimerkiksi nesteen kertymisestä, kuten joku jo sinulle vastasikin. Itselläni nousi paino 28 kg raskauden aikana, synnytyksessä poistui 10 kg, sairaalasta päästyäni (kolme päivää synnytyksestä) oli painoa lähtenyt 15 kg ja siitä se putosi tasaisesti noin kaksi kiloa viikossa aina siihen asti, että olin 5 kg alle lähtöpainon, mikä oli sekin normaali. Jos siis olisin pitänyt huolen siitä, ettei painoni olisi noussut yli 10 kg, niin olisin joutunut "laihduttamaan" raskauden aikana siten, että raskauden jälkeen olisin painanut noin 40 kg, mikä on minulle aivan liian vähän. Tosin tuollainen tuskin olisi ollut mahdollista, sillä painoni nousi loppuraskaudesta jopa 3 kg viikossa joinain viikkoina, noin nopea laihduttaminen ei ole edes mahdollista käytännössä.

• 5+11
        lifemocker kirjoitti:

Taas tuollainen vässykän vastaus.

• gfgfdgfdgdfgfd
        33x12 kirjoitti:

Ymmärrätkö painonnousun ja lihomisen eron?

• Tyhmä olet kirjoitti:

"EIKÖHÄN KAIKKI LIHO RASKAUS AIKANA? "

-Raskauden aikana toki se paino nousee, mutta ei yli 20 kiloa!!
        Ja raskauden jälkeen se paino kyllä lähtee jos on valmis tekemään töitä sen eteen.
        Raskaus ei ole sairaus eikä tekosyy ylipainolle.

• Olet tyhmä
        TheOne kirjoitti:

Ja raskauden jälkeen se paino kyllä lähtee jos on valmis tekemään töitä sen eteen.

Lue kaikki vastaukseni, niin ehkä jopa sinäkin ymmärrät asiat. Tyhmää tulla siihen huutamaan jos ei ole lukenut kuin osan asiasta.

• lifemocker
        4wj468mk978 kirjoitti:

Mitäs jos sääliö et lähtisi nyt ainakaan raskauden aikaisesta painonnoususta vänkäämään. Siinä ollaan kuitenkin sellaisella alueella josta sulla ei ole mitään käsitystä.

Jumalaton lihominen raskausaikana ei ole terveellistä kenellekään, mutta 10-15kg painonnousu raskauden aikana ei ole jumalatonta lihomista.

Raskaus kestää muuten 38-42 viikkoa. Ei vuotta. Sen verran luulisi aikamiehen tietävän ihmisen biologiasta.

• ...
        lifemocker kirjoitti:

Montako raskautta sulla on takana, jotta tiedät tulla asiasta kertomaan?

• joku mamma
        TheOne kirjoitti:

Mun paino nousi molemmissa raskauksissa max 6kg ja se lähti myös heti imetyksen myötä pois ja olin vieläkin hoikempi kuin ennen raskautta.Olenkin aina ollut hoikka ja pitkä.Raskauden aikainen energian kulutus vastaa 1-2 voileipää lisää normiruokaan.Nykyiäidit elävät roskaruualla eivätkä liiku ja ovat usein jo ylipainosia raskaaksi tullessaan.Itse muistelen että ajoin polkupyörällä töihin /yht 20km vielä 8 kuukaudelle asti..sitten alkoi olla jo hankalaa :D ja siirryin bussikuljetukseen.

• hannu_39
        lifemocker kirjoitti:

Nainen on luotu antamaan ravintoa lapsella, on luonolista että raskaus aikan naiselle kertyy vararavintoa 5-10 kiloa. Sillä varmistetaan että äti selviää hengissä pinemälläkin ravinnolaa. Evoluutio ei vaan ole kehittynyt nykyaikaan.

• urpomocker
        lifemocker kirjoitti:

Hohhoijaa tän haisevan peräkamarin pojan puheita... Aluksi säälitti, nyt pidän tätä hyypiötä vastenmielisenä. Ei tämä pikku kynäkäsi tiedä raskauksista mitään, eikä elämästä muutenkaan.

Ei ole naisten vika, että olet niin epäviehättävä ja pienimunainen.

Ps. My little Pony ei sinua näytä sivistävän :D

Ps ps. Kivat saparot ja pinkki paita, urpo!

• lifemocker
        ... kirjoitti:

Montako raskautta sulla on takana, jotta tiedät tulla asiasta kertomaan?

se kun ei ole millään muotoa normaalia että sä tuhottomasti lihot raskauden aikana. jos sitä läskiä kertyy paljon ylimääräistä teit asiat päin helvettiä. yksinkertaista jos miettisit vähän asioita ;)

• lifemocker
        urpomocker kirjoitti:

Hohhoijaa tän haisevan peräkamarin pojan puheita... Aluksi säälitti, nyt pidän tätä hyypiötä vastenmielisenä. Ei tämä pikku kynäkäsi tiedä raskauksista mitään, eikä elämästä muutenkaan.

Ei ole naisten vika, että olet niin epäviehättävä ja pienimunainen.

Ps. My little Pony ei sinua näytä sivistävän :D

Ps ps. Kivat saparot ja pinkki paita, urpo!

"Ei tämä pikku kynäkäsi tiedä raskauksista mitään, eikä elämästä muutenkaan. "

nyt puhut taas vain itsestäsi ;)

• lifemocker
        joku mamma kirjoitti:

Mun paino nousi molemmissa raskauksissa max 6kg ja se lähti myös heti imetyksen myötä pois ja olin vieläkin hoikempi kuin ennen raskautta.Olenkin aina ollut hoikka ja pitkä.Raskauden aikainen energian kulutus vastaa 1-2 voileipää lisää normiruokaan.Nykyiäidit elävät roskaruualla eivätkä liiku ja ovat usein jo ylipainosia raskaaksi tullessaan.Itse muistelen että ajoin polkupyörällä töihin /yht 20km vielä 8 kuukaudelle asti..sitten alkoi olla jo hankalaa :D ja siirryin bussikuljetukseen.

juurikin näin!

asiat voi myös hoitaa OIKEIN eikä muuttua siaksi!

• Olet tyhmä
        lifemocker kirjoitti:

juurikin näin!

asiat voi myös hoitaa OIKEIN eikä muuttua siaksi!

Kuule lifemocker. Nestekertymä raskaudessa EI tarkoita liika-lihomista, tai siaksi muuttumista. Kysy vaikka omalta äidiltäsi!

Lihominen ei lähde lääkkeillä, nestekertymä lähtee. Mutta nesteenpoisto lääkkeitä ei voi syödä raskaana ollessa, koska ne on vaarallisia sikiölle.

Synnytyksessä lähti vain noin 4kg.
        Mutta kun sain raskauden jälkeen reseptin nesteenpoistolääkkeisiin, niin kahdessa viikossa kaikki raskauskilot lähti ja sen lisäksi 3kg entisestä painosta. En mitenkään laihduttanut! Käsitä!
        Vieläkö siis väität että nestekertymä raskaudessa on lihomista?

• lifemocker
        Olet tyhmä kirjoitti:

Kuule lifemocker. Nestekertymä raskaudessa EI tarkoita liika-lihomista, tai siaksi muuttumista. Kysy vaikka omalta äidiltäsi!

Lihominen ei lähde lääkkeillä, nestekertymä lähtee. Mutta nesteenpoisto lääkkeitä ei voi syödä raskaana ollessa, koska ne on vaarallisia sikiölle.

Synnytyksessä lähti vain noin 4kg.
        Mutta kun sain raskauden jälkeen reseptin nesteenpoistolääkkeisiin, niin kahdessa viikossa kaikki raskauskilot lähti ja sen lisäksi 3kg entisestä painosta. En mitenkään laihduttanut! Käsitä!
        Vieläkö siis väität että nestekertymä raskaudessa on lihomista?

7 kiloa on vielä normaalia. laitappa puolet lisää niin ei enää ole.

• Olet tyhmä
        lifemocker kirjoitti:

7 kiloa on vielä normaalia. laitappa puolet lisää niin ei enää ole.

Et ymmärrä mikä ero on nesteellä ja mikä läskillä. Eli olet niin tyhmä että ei kanssasi kannata keskustella.

Yksi vihje nestekertymää voi tulla muillekin kuin raskaana oleville naisille, myös miehille sitä voi tulla. Munuais- tai sydänvika aiheuttaa tälläisiä ongelmia. Toivottavasti saat itse joskus nestekertymää riesaksesi jotta me muut voimme sitten osoittaa sinua sormella ja nauraa että Oletpa läski!

• lifemocker
        Olet tyhmä kirjoitti:

Et ymmärrä mikä ero on nesteellä ja mikä läskillä. Eli olet niin tyhmä että ei kanssasi kannata keskustella.

Yksi vihje nestekertymää voi tulla muillekin kuin raskaana oleville naisille, myös miehille sitä voi tulla. Munuais- tai sydänvika aiheuttaa tälläisiä ongelmia. Toivottavasti saat itse joskus nestekertymää riesaksesi jotta me muut voimme sitten osoittaa sinua sormella ja nauraa että Oletpa läski!

sä nyt ihan pokkana meinaat että suurinosa lihavista ihmisistä EI siis ole lihavia vaan heillä on sairaus joka vain kerryttää nestettä heidän kehoihinsa!? :D

hienoa ajattelutyötä

• Olet tyhmä
        lifemocker kirjoitti:

sä nyt ihan pokkana meinaat että suurinosa lihavista ihmisistä EI siis ole lihavia vaan heillä on sairaus joka vain kerryttää nestettä heidän kehoihinsa!? :D

hienoa ajattelutyötä

Sanoinko mä niin?

En sanonut!

Sanoin että niinkin voi käydä, että ihminen lihoo sairauden takia.

Jos ihminen lihoo sairauden takia, niin se lähtee aika nopeasti kyllä lääkkeillä, mutta jos on läskiä niin se ei lähde.

Suurin osa lihoo ilman sairautta.

Enkä mä pidä ylipainoa mitenkään hyvänä asiana vaan ihan päinvastoin. Mutta en tykkää siitä jos ihmistä pilkataan sairauden takia.

• ....................
        lifemocker kirjoitti:

se kun ei ole millään muotoa normaalia että sä tuhottomasti lihot raskauden aikana. jos sitä läskiä kertyy paljon ylimääräistä teit asiat päin helvettiä. yksinkertaista jos miettisit vähän asioita ;)

Et säkään ole mallin mitoissa, kun sun kuvaas katselee. Pyöreät posket pojulla ja ylimääräistä lihaa leuan alla. Eikö sun pitäis ensin pistää itses timmiin kuosiin ja sitten vasta tulla arvostelemaan toisten ulkonäköä ja syömisiä. Mitä sä joka et itse edes lapsia halua, arvostelet raskaana olevien painoa ja liikkumisia. Jos joskus erehdyt saamaan jonkun muijan raskaaksi, niin mene sille rätkyttämään ja neuvomaan miten sun mielestä pitää liikkua ja syödä, voi olla että emäntä vetäis sua lättyyn ennenkuin ehdit kissaa sanoa. Mä ymmärtäisin sun kommentit paremmin, jos tosiaan itse olisit hyvässä kuosissa. Ehkä joku lihavampi naisimmeinen on kiusannut sua pahasti, kun olet noin piikikäs heitä kohtaan. Onko sulla edes omaa muijaa? Tuskin sun omakaan muija jaksais sun urputtamisia syömistä ja painosta jaksais kovin pitkään kuunnella. Taidat kytätä vieressä mitä sun muijas syö ja minkä verran ja sanot sille jopa ett jos syö jotain liikaa sun mielestäs.

• lifemocker kirjoitti:

kuinkas monta lasta olet tähän maailmaan synnyttänyt, ku noin saatanan tietoviisas olet ??

• Petepetetepe

Pelottavalla linjalla mennään, kun naiset alkavat jo itse määritellä, mikä on seksikästä ja normaalia. Tietysti se oma vähemmän täydellinen paino mielessä pitäen.

• Sitä samaa miehillekin

Läski on ihan yhtä epäseksikästä miehelläkin. Ja miehellä se näkyy selvästi, isona mahana!

Turha siinä vedota siihen "kun on pari lihastakin jotka painaa NIIN paljon." Jos on parikymmentä kiloa ylipainoa niin se on ihan selvä että läskiä riittää.

Mutta läskille voi tehdä jotain. Eli tehkää miehet (ja myös naiset) jotain, älkää keksikö tekosyitä lihavuudellenne ja älkää läskit valehdelko itsellenne olevanne hyvännäköisiä.

Läskissä ei ole mitään normaalia. Ei kummallakaan sukupuolella.

• pieruissa

Mitäköhän täällä taas joku vitun paikallinen runkkari valittaa? Ihan perushyvissä naisen mitoissa nuo ovat. Lykkisin koska tahansa.

• 6u6u6

Normaali tarkoittaa tavallista, tavanomaista. Jos kerran ihmisten paino kasvaa niin silloin myöskin normaalin määre, 200 vuotta sitten oli normaalia olla yli 10 senttiä lyhyempi kuin nykyään.

• 11+5

Eli läskiydestä tosiaan on tulossa normaalia ja hoikkuudesta epänormaali tila ja jopa sairaus. Tulevaisuuden kouluissa jaetaan informaatiota siitä, kuinka eletään normaalia elämää ja lihotaan. Tulevaisuuden sairaaloissa hoikille ihmisille siirretään läskiä, jotta heistä tulisi normaaleja.

• uhanalaista

Entä jos normaali tarkoittaa fysiologista, tervettä?

• zxcxzxc
        uhanalaista kirjoitti:

Entä jos normaali tarkoittaa fysiologista, tervettä?

Ei se vaan tarkoita sitä, optimaalinen tila ei todellakaan ole mitään normaalia oikein missään asiassa.

• uhanalaista
        zxcxzxc kirjoitti:

Ei se vaan tarkoita sitä, optimaalinen tila ei todellakaan ole mitään normaalia oikein missään asiassa.

Taidat olla pirullisen oikeassa :-D

Menen mättämään roskapaskaa tai laihduttamaan itseni hengiltä, lähtien fiilispohjalta.

• pinkeäviivainen

ihanaa olla timmissä kunnossa oleva nainen kaikkien näiden röllimakkaroiden keskellä. Pyöreät naiset keljuilee, kun harmittaa mun pinkee kroppa. Tissejään kehuvat, mutta minä mietin, mistä tietää, mihin liivit asentaa, kun ainakin kolmessa kerroksessa vatsan puolella samanlaisia ulokkeita ja utareita. Ja voin kertoa, että seksi maistuu, kun timmiys on myös sisäistä. Treenattu sisältä ja ulkoa. Ah tätä elämää. Eipä tissin puute haittaa, kun on kiinteet pakarat ja pimppi jolla puristella.

• sfewewewe

Mut mites toi sun pää?

• sttressaaaja

Pitkähiuksiset miehet ovat kuvottavia. Mikä oikeuttaa teidät kasvattamaan pitkän tukan? Tupakanpoltto on vastenmielistä. Millä oikeudella poltatte? Samalla oikeudella kuin lihava syö. Voihan sitä stressata toisten elämästä ja ulkomuodosta mut eikö se oo vähän turhaa?

• pidäitsestäshuolta

Mitä tekemistä pitkähiuksisilla miehillä ja tupakoitsijoilla on siihen jos lihavat naiset haluaa muutta miesten naisihanteen hyllyväksi läskiksi kysymättä miehiltä mitään?

• hulk
        pidäitsestäshuolta kirjoitti:

Mitä tekemistä pitkähiuksisilla miehillä ja tupakoitsijoilla on siihen jos lihavat naiset haluaa muutta miesten naisihanteen hyllyväksi läskiksi kysymättä miehiltä mitään?

Tuskin se meidän miesten naisihannetta muuttaa vaikka naiset kuinka lihoisivat tai kampanjoisivat "runsaamman" naiskuvan puolesta. Miehet tulevat aina pitämään sopusuhtaisen hoikan/ normaalin naisen vartaloa kauneimpana. Lihavuus ja anorektisuus ovat molemmat epämiellyttäviä piirteitä naisen(kin) vartalossa.

• outooso
        pidäitsestäshuolta kirjoitti:

Kuka on ollut muuttamassa miesten naisihannetta yhtään minnekään?

• Nasdaq

Salaisuus (yleisesti tunnettu naisten keskuudessa) on se että kaikki mikä on tarpeeksi pitkään tapetilla, on normaalia.

Eli kysymys on lähinnä siedätyshoidosta. Trendit liikkuvat mutta Nefertiti ei.

(naurua laardista)

• kauhea Jorma

Minulla oli tapaaminen ns sokkotreffit, normaalipainoisen naisen kanssa.
      Jessus mikä valas sielä odotti. Äänestin jaloillani. Se kuva mikä tallentui siitä ihmisestä, aiheutti pahoinvointia. Läskeille pitäisi laittaa ulkonaliikkumiskielto.

• ....................

kuten myös idiooteille miehille....

• TheOtus

Jos tuossa artikkelin kuvassa oikealla on se "normaalikokoinen" mallinukke, niin... Kyllä vähän hiljaiseksi vetää. Kyllä tuo nyt vaan näyttää paremminkin XL-mallin vartalolta, ei ehkä ihan mutta selvästi tukevalta. Vasemmalla oleva on normaalin näköinen mitoiltaan.

Mielenkiinnosta rupesin etsimään tietoa että mitä nuo vaatekoot käytännössä tarkoittavat. Ihmettelen sitä että miten noiden kolmen mitan suhteet ovat muuttuneet. Kauneimman tietämäni naisen mitat ovat 88, 57 ja 87 cm. Kun katselin vaatetaulukoita, rinnan ja vyötärön erotus ei ollut kaikissa taulukoissa enää 20 senttiäkään. Lantio on myös usein rinnanympärystä suurempi. Ehkä tämä kertoo jotain yleisin keskivertonaisen vartalosta nykypäivänä.

• pyrus communis

• Ai rintojen ympärys

Rintojen ja vyötärön ympäryksestä sen verran että sille rintojen koolle ei kyllä luonnollisesti voi mitään. Ja varsinkaan hoikilla ei normaalisti ole isoja rintoja, mutta ei kyllä läheskään aina lihavillakaan.
        Silikoni-bimboista ei nyt puhuta sitten mitään.

• TheOtus
        Ai rintojen ympärys kirjoitti:

Rintojen ja vyötärön ympäryksestä sen verran että sille rintojen koolle ei kyllä luonnollisesti voi mitään. Ja varsinkaan hoikilla ei normaalisti ole isoja rintoja, mutta ei kyllä läheskään aina lihavillakaan.
        Silikoni-bimboista ei nyt puhuta sitten mitään.

Se on tietenkin totta, mutta ei kovin monella normaalipainoisella ole surkean pieniä rintoja. Sellainen 85 - 90 ei ole käsittääkseni kovin iso rinnanympärys edes. Jos rinat ovat pienet, sitä suuremmalla syyllä vyörätön ja lantion täytyisi olla kuosissa jotta vartalo näyttäisi hyvältä ja tasapainoiselta.

En myöskään jaksa uskoa että naisten keskimääräinen rinnanympärys olisi pienentynyt, eiköhän se lantio vaan ole kasvanut.

• Ai rintojen ympärys
        TheOtus kirjoitti:

Se on tietenkin totta, mutta ei kovin monella normaalipainoisella ole surkean pieniä rintoja. Sellainen 85 - 90 ei ole käsittääkseni kovin iso rinnanympärys edes. Jos rinat ovat pienet, sitä suuremmalla syyllä vyörätön ja lantion täytyisi olla kuosissa jotta vartalo näyttäisi hyvältä ja tasapainoiselta.

En myöskään jaksa uskoa että naisten keskimääräinen rinnanympärys olisi pienentynyt, eiköhän se lantio vaan ole kasvanut.

Niin kai. Ehkä toi n.20cm ja ylitsekin rintojen ja vyötärön välillä eroa on vielä aika helppo tulla täyteen. Mutta kun ajattelee tiimalasivartaloa missä noi erot on jo vähintään 30cm, niin ei se hoikalta onnistu. Itsellänikin on ollut joskus kaunis tiimalasi, kun olin vielä muutaman kilon ylipainossa ja vielä normaalipainon ylärajoillakin. Mutta ei enää näillä mitoilla tiimalasista voida puhua, kun rinnatkin pieneni dieetin myötä. Onneksi sentään on naisellisen leveä lantio, eihän se päärynä mikään ihannevartalo ole, mutta parempi kuin tikkusuora. Vaikka onkin hyvä mieli onnistuneesta dieetistä, niin silti välillä kaduttaa että olisi ollut ehkä sittenkin parempi pysyä vähän "lihavampana" ja pitää tiimalasi, kun oli sentään läskit "oikeissa paikoissa."

• pyrus communis

Niin kai. Ehkä toi n.20cm ja ylitsekin rintojen ja vyötärön välillä eroa on vielä aika helppo tulla täyteen. Mutta kun ajattelee tiimalasivartaloa missä noi erot on jo vähintään 30cm, niin ei se hoikalta onnistu. Itsellänikin on ollut joskus kaunis tiimalasi, kun olin vielä muutaman kilon ylipainossa ja vielä normaalipainon ylärajoillakin. Mutta ei enää näillä mitoilla tiimalasista voida puhua, kun rinnatkin pieneni dieetin myötä. Onneksi sentään on naisellisen leveä lantio, eihän se päärynä mikään ihannevartalo ole, mutta parempi kuin tikkusuora. Vaikka onkin hyvä mieli onnistuneesta dieetistä, niin silti välillä kaduttaa että olisi ollut ehkä sittenkin parempi pysyä vähän "lihavampana" ja pitää tiimalasi, kun oli sentään läskit "oikeissa paikoissa."

Välihuomautus
        Nyt ei pidä ymmärtää väärin. Tollasella päärynällä ja hoikalla urheilullisella vartalolla on aikamoinen ero.
        Minä en ollenkaan arvostelellut sellaista naisvartaloa kuin esim. monella naisurheilijoilla on, joiden lantionympärysmitta on hiukan suurempi kuin rinnanympärys ja vyötärönympärys mitta pienempi kuin lantion- ja rinnanympärys.
        Minä tarkoitin tollasta päärynää joka kaikessa suhteessa levenee alaspäin.
        Minä itse tykkään kovasti tollasesta urheilullisista vartalomallista sellaisista pienirintaisista naisista joilla on kumminkin tiimalasi jonka yläosa on hiukan pienempi kuin alaosa.

• Ai rintojen ympärys
        pyrus communis kirjoitti:

Välihuomautus
        Nyt ei pidä ymmärtää väärin. Tollasella päärynällä ja hoikalla urheilullisella vartalolla on aikamoinen ero.
        Minä en ollenkaan arvostelellut sellaista naisvartaloa kuin esim. monella naisurheilijoilla on, joiden lantionympärysmitta on hiukan suurempi kuin rinnanympärys ja vyötärönympärys mitta pienempi kuin lantion- ja rinnanympärys.
        Minä tarkoitin tollasta päärynää joka kaikessa suhteessa levenee alaspäin.
        Minä itse tykkään kovasti tollasesta urheilullisista vartalomallista sellaisista pienirintaisista naisista joilla on kumminkin tiimalasi jonka yläosa on hiukan pienempi kuin alaosa.

Olen nykyään hoikka. Tiedän sen niin painoindeksistä, vyötärönympäryksestä, vaatekoosta, kuin myös ihmisten kommenteista ja mikä tärkeintä PEILISTÄ!

Käsitä ettei vartalo ole tiimalasi jos ei lantio ja MYÖS RINNAT ole ainakin 30cm isommat kuin vyötärönmitta.
        Netistä löytyy (en muista mistä) joku body type calculator missä sai laittaa mittansa ja tietää
        mikä vartalomalli on. (löytyy varmaan googlettamalla)

Leveästä lantiosta sen verran että se ei ole läskiä vaan luuta, joten se ei katoa dieetilläkään toisin kuin rinnat (jotka ovat rasvaa LÄSKIÄ!). Vaikka tietysti takapuolen läski lähtee mutta ei lantion luut kapene!

Liikun ja treenaan kyllä hieman jokapäivä, mutta en ole lihaksikas urheilijanainen, enkä haluakaan näyttää fitness-amatsonilta, pelkkä kiinteytyminen riittää. Ja sitä kiinteyttä näin ison dieetin jälkeen kipeästi kaivataan.

• TheOtus

Olen nykyään hoikka. Tiedän sen niin painoindeksistä, vyötärönympäryksestä, vaatekoosta, kuin myös ihmisten kommenteista ja mikä tärkeintä PEILISTÄ!

Käsitä ettei vartalo ole tiimalasi jos ei lantio ja MYÖS RINNAT ole ainakin 30cm isommat kuin vyötärönmitta.
        Netistä löytyy (en muista mistä) joku body type calculator missä sai laittaa mittansa ja tietää

Leveästä lantiosta sen verran että se ei ole läskiä vaan luuta, joten se ei katoa dieetilläkään toisin kuin rinnat (jotka ovat rasvaa LÄSKIÄ!). Vaikka tietysti takapuolen läski lähtee mutta ei lantion luut kapene!

Liikun ja treenaan kyllä hieman jokapäivä, mutta en ole lihaksikas urheilijanainen, enkä haluakaan näyttää fitness-amatsonilta, pelkkä kiinteytyminen riittää. Ja sitä kiinteyttä näin ison dieetin jälkeen kipeästi kaivataan.

Ei tuo 30 cm ole mikään yleispätevä luku, se pätee ainoastaan 90-60-90-tilanteessa. Lukujen suhde toisiinsa on se juttu.

Poikkeuksellisen leveät luut lantiossa ovat varmaankin aika harvinaisia. Muuten vaan pölistäkseni pitää tietenkin sanoa että visuaaliseen vaikutelmaan vaikuttaa todella paljon juuri se että missä ne sentit ovat, ovatko ne leveyttä vai paksuutta. Mittojen pohjalta identtiset naiset voivat näyttää aivan erilaisilta. Lantio voi olla leveä mutta peppu pieni. Rinnat voivat olla hyvin ulkonevat rintakehästä mutta rintakehä voi olla kokonaisuutena kapea.

• pyrus communis

"Käsitä ettei vartalo ole tiimalasi jos ei lantio ja MYÖS RINNAT ole ainakin 30cm isommat kuin vyötärönmitta."

En minä ole tollasta ainakaan esittänyt enkä todellakaan ihannoi mitään kumitissejä tai muutenkaan isoja rintoja.

"Liikun ja treenaan kyllä hieman jokapäivä, mutta en ole lihaksikas urheilijanainen, enkä haluakaan näyttää fitness-amatsonilta, "

En tiedä mitä, tarkoitat lihaksikas urheiljanaisella? Jos jotain fitness-amatsonin näköistä niin aika harvinaisia sen näköiset naisurheilijat ?
        Kumpikaan ei kyllä mua miellytä, enempi sellaiset yleisurheiljat ja tai hiihtäjä mallinen vartalo tjs. jossa hartia ja lantio on suht saman levyiset ja silti voi olla lantio mitta suurempi kuin rinnaympärys eikä sellainen ole päärynä ainakaan mun mielestä :)
        Niin ja sinäkin taidat olla oikein kivan näköinen :)
        Ihmettelen vaan et miksi sä aloit kiukuttelee kun ethän sä omien sanojesi mukaan ole päärynä?

• Ai rinnanympärys
        TheOtus kirjoitti:

Ei tuo 30 cm ole mikään yleispätevä luku, se pätee ainoastaan 90-60-90-tilanteessa. Lukujen suhde toisiinsa on se juttu.

Poikkeuksellisen leveät luut lantiossa ovat varmaankin aika harvinaisia. Muuten vaan pölistäkseni pitää tietenkin sanoa että visuaaliseen vaikutelmaan vaikuttaa todella paljon juuri se että missä ne sentit ovat, ovatko ne leveyttä vai paksuutta. Mittojen pohjalta identtiset naiset voivat näyttää aivan erilaisilta. Lantio voi olla leveä mutta peppu pieni. Rinnat voivat olla hyvin ulkonevat rintakehästä mutta rintakehä voi olla kokonaisuutena kapea.

Ai että ei päde tuo 30cm aina vai? No sitten en osaa sanoa.

Kuten kerroin minulla on (tai on ainakin ollut) tiimalasi ja kyllä tiimalasivartalossa on leveät lantion luut, vertaa vaikka H tai Y vartaloon.

Toki on naisia jotka saa leveän lantion vain lihomalla, en kuitenkaan kutsuisi läskiä muodokkuudeksi. Läski ja muodot ovat mielestäni eri asioita, enkä ainakaan kokenut itseäni mitenkään muodokkaaksi silloin lihavana, koin itseni VAIN lihavaksi.

Niin kapea rintakehä olisi kyllä hieno asia, mutta ei sitä iloa kaikille ole suotu:(

• TheOtus
        Ai rinnanympärys kirjoitti:

Ai että ei päde tuo 30cm aina vai? No sitten en osaa sanoa.

Kuten kerroin minulla on (tai on ainakin ollut) tiimalasi ja kyllä tiimalasivartalossa on leveät lantion luut, vertaa vaikka H tai Y vartaloon.

Toki on naisia jotka saa leveän lantion vain lihomalla, en kuitenkaan kutsuisi läskiä muodokkuudeksi. Läski ja muodot ovat mielestäni eri asioita, enkä ainakaan kokenut itseäni mitenkään muodokkaaksi silloin lihavana, koin itseni VAIN lihavaksi.

Niin kapea rintakehä olisi kyllä hieno asia, mutta ei sitä iloa kaikille ole suotu:(

Otetaan nyt erittäin yksinkertainen esimerkki. Tuplataan naisen pituus ja kaikki mitat. Nythän rinnanympäryksen ja vyötärön ero on jo 60cm, mutta tiimalasi on suhteiltaan täysin saman näköinen. Ymmärrätkö nyt mitä minä tarkoitan?

Kyllä sopivassa kohdassa oleva läski on mielestäni muodokkuutta, vaikkei se hyllyvä läski tietenkään ole yhtä hyvä juttu kuin kiinteä ja luontainen vartalon muoto. Lisäksi suurimmat määrät läskiä harvoin ovat hyvässä kohdassa.

• Ai rinnanympärys

"Käsitä ettei vartalo ole tiimalasi jos ei lantio ja MYÖS RINNAT ole ainakin 30cm isommat kuin vyötärönmitta."

En minä ole tollasta ainakaan esittänyt enkä todellakaan ihannoi mitään kumitissejä tai muutenkaan isoja rintoja.

"Liikun ja treenaan kyllä hieman jokapäivä, mutta en ole lihaksikas urheilijanainen, enkä haluakaan näyttää fitness-amatsonilta, "

En tiedä mitä, tarkoitat lihaksikas urheiljanaisella? Jos jotain fitness-amatsonin näköistä niin aika harvinaisia sen näköiset naisurheilijat ?
        Kumpikaan ei kyllä mua miellytä, enempi sellaiset yleisurheiljat ja tai hiihtäjä mallinen vartalo tjs. jossa hartia ja lantio on suht saman levyiset ja silti voi olla lantio mitta suurempi kuin rinnaympärys eikä sellainen ole päärynä ainakaan mun mielestä :)
        Niin ja sinäkin taidat olla oikein kivan näköinen :)
        Ihmettelen vaan et miksi sä aloit kiukuttelee kun ethän sä omien sanojesi mukaan ole päärynä?

No olen ajatellut että tuo vähintään 30cm erotus olisi se yleispätevä luku määrittelemään tiimalasi ja kun oma rinnan ja vyötärönympäryksen ero on nykyään vain 27cm ja lantiolla ja vyötäröllä on eroa 34cm. Eli kyllä pidän itseäni päärynä-mallisena.

Leveät hartiat on valitettavasti (sekin vielä) Eli pidän itseäni ns. "romuluisena."

Ja vaikka painoindeksi on nyt 21 (siis ihan normaali) vanhat sukulaiset kyselee syönkö mitään. Ja viereisessä talossa asuva tukeva teinityttö kavereineen huuteli tässä kerran ohimennessään "v.tun luuranko" puheita. Juovuksissa tosin ilmeisesti. Ihmettelin kyllä miksi hän huutelee luurankoa, hän joka ei ymmärrä normaalipainosta ilmeisesti yhtään mitään.

Tarkoitan niillä tosi lihaksikkailla naisilla vaikkapa olympiatason urheilijoita, tai naispuolisia painonnostajia, siis sellaisia jolla on erottuvat selkeät lihakset (isommat kuin keskivertomiehillä). Arvostan naisella enemmän kiinteyttä kuin lihaksia, miehellä taas toisinpäin.

• pyrus communis

No olen ajatellut että tuo vähintään 30cm erotus olisi se yleispätevä luku määrittelemään tiimalasi ja kun oma rinnan ja vyötärönympäryksen ero on nykyään vain 27cm ja lantiolla ja vyötäröllä on eroa 34cm. Eli kyllä pidän itseäni päärynä-mallisena.

Leveät hartiat on valitettavasti (sekin vielä) Eli pidän itseäni ns. "romuluisena."

Ja vaikka painoindeksi on nyt 21 (siis ihan normaali) vanhat sukulaiset kyselee syönkö mitään. Ja viereisessä talossa asuva tukeva teinityttö kavereineen huuteli tässä kerran ohimennessään "v.tun luuranko" puheita. Juovuksissa tosin ilmeisesti. Ihmettelin kyllä miksi hän huutelee luurankoa, hän joka ei ymmärrä normaalipainosta ilmeisesti yhtään mitään.

Tarkoitan niillä tosi lihaksikkailla naisilla vaikkapa olympiatason urheilijoita, tai naispuolisia painonnostajia, siis sellaisia jolla on erottuvat selkeät lihakset (isommat kuin keskivertomiehillä). Arvostan naisella enemmän kiinteyttä kuin lihaksia, miehellä taas toisinpäin.

" No olen ajatellut että tuo vähintään 30cm erotus olisi se yleispätevä luku määrittelemään tiimalasi ja kun oma rinnan ja vyötärönympäryksen ero on nykyään vain 27cm ja lantiolla ja vyötäröllä on eroa 34cm. Eli kyllä pidän itseäni päärynä-mallisena. "

Voi (sensuroitu sana) teidän naisten kanssa : ) Sinä haukut jo toistamiseen itseäsi enkä minä ole vielä kertaakaan sellaista tehnyt ja sitten syytetään miehiä kun ne ajaa naiset sellaisiin karsinoihin : ) ?
        No ehkä se on noin jos oikein aletaan vanhoja kaivelemaan ja pidetään niistä kiinne ja mitä todennäisemmin toikin määritelmä on jostain siltä ajoilta jolloin naiset käyttivät korsetteja ihan yleisesti ja ihan omasta tahdosta kun kilpavarustelivat itseää muiden naisten varalta. Eli olisiko yksi syy siinä että nykyiset naiset eivät kurista korseteilla vartaloaan jo teinitytöistä lähtien kuten joskus aikaisemmin kun menivät naimisiinkin suurin piirtein teineinä jolloin kylkiluutkin jo muotoutuu siihen malliin helpommin kuin vanhemmalla iällä.

" Leveät hartiat on valitettavasti (sekin vielä) Eli pidän itseäni ns. "romuluisena." "

Mitähän tääkin nyt sitten tarkoittaa rakas romuluinen päärynä (Jos saaanen kiusoitella) ; ) Se on kans vähän miten sattuu jos katselee esim. malleja, missejä ja joitain ihan kerta kaikkiaan kauniita urheilija naisten vartaloita joita lehdissäkin tyrkytetään kaikkien katseltavaksi ja joiden vartaloita kameramiehet zoomailee aivan kuin nuolisivat niitä, kyllä niillä on myös monesti selvästi leveämmät hartian kuin lantio ja silti voivat olla muodokkaita eikä ns. omenoita tai päärynöitä tai muodottomia pikkupojan vartaloita.

" Ja vaikka painoindeksi on nyt 21 (siis ihan normaali) vanhat sukulaiset kyselee syönkö mitään. Ja viereisessä talossa asuva tukeva teinityttö kavereineen huuteli tässä kerran ohimennessään "v.tun luuranko" puheita. Juovuksissa tosin ilmeisesti. Ihmettelin kyllä miksi hän huutelee luurankoa, hän joka ei ymmärrä normaalipainosta ilmeisesti yhtään mitään. "

Eikä tää jo kerro se että sun pitäisi olla onnellinen vartalostasi kun se ei ole vanhojen mammojen-, isoäitien- tai nuorten teinien vartalo mallia omena tai päärynä?
        Ne haluavat haukkumalla ja syöttämällä sinusta kaltaisensa, ettet sinä ihan kaikkia miehiä veisi niiltä tai saisi kaikkien ihailua puolellesi. Tässä se taas nähtiin naiset/tytöt haluavat sinustakin nykynormien mukaisen pullukan, ei miehet : )

" Tarkoitan niillä tosi lihaksikkailla naisilla vaikkapa olympiatason urheilijoita, tai naispuolisia painonnostajia, siis sellaisia jolla on erottuvat selkeät lihakset (isommat kuin keskivertomiehillä). Arvostan naisella enemmän kiinteyttä kuin lihaksia, miehellä taas toisinpäin. "

Painonnostajat ja kuulantyöntäjät on joo ihan oma lukunsa, niin ja kyllä fitness puolelta taas löytyy ihan kivan näköisiä vartaloita kun eivät ole ihan kisakunnossa, ei kyllä minun ihanne vartalo tyyppi silti.
        Vatsalihakset sentään saisi näkyä vaikka kaikilta naisilta : ) Napapaita voisi olla pakollinen kaikilla naisille kesäisin, näkyisi veltot makkarat tai sixpäcit ja siltä välitä heti, eikä olisi tarvetta arvuutella naiskuntoa. Siten olisi kaikkien helpompi valita mieleisin : )

• Ai rinnan ympärys
        TheOtus kirjoitti:

Otetaan nyt erittäin yksinkertainen esimerkki. Tuplataan naisen pituus ja kaikki mitat. Nythän rinnanympäryksen ja vyötärön ero on jo 60cm, mutta tiimalasi on suhteiltaan täysin saman näköinen. Ymmärrätkö nyt mitä minä tarkoitan?

Kyllä sopivassa kohdassa oleva läski on mielestäni muodokkuutta, vaikkei se hyllyvä läski tietenkään ole yhtä hyvä juttu kuin kiinteä ja luontainen vartalon muoto. Lisäksi suurimmat määrät läskiä harvoin ovat hyvässä kohdassa.

Ymmärrän varmaan.

Rintojen kokoon läski usein auttaa.

Mutta tuttu nainen painaa n. 120kg hänen vyötärönympärys on kuulemma vähän alle metrin ja lantio sitten jotain 30cm leveämpi ja hän leuhkii minulle olevansa tiimalasi. En ole viitsinyt vastata mitään mutta ei minun mielestäni!

Joskus ihan nuorena sama nainen oli tosi hoikka ja hänen lantio oli kapea ja hänellä muutenkin luusto tosi siro. Eli hän on saanut "muotoja" vain lihomalla sairaalloisesti. Enkä usko että kovinkaan moni mies pitää häntä viehättävänä, tai onhan niitä tosi lihavista kiinnostuneita.

• Ai rinnan ympärys

" No olen ajatellut että tuo vähintään 30cm erotus olisi se yleispätevä luku määrittelemään tiimalasi ja kun oma rinnan ja vyötärönympäryksen ero on nykyään vain 27cm ja lantiolla ja vyötäröllä on eroa 34cm. Eli kyllä pidän itseäni päärynä-mallisena. "

Voi (sensuroitu sana) teidän naisten kanssa : ) Sinä haukut jo toistamiseen itseäsi enkä minä ole vielä kertaakaan sellaista tehnyt ja sitten syytetään miehiä kun ne ajaa naiset sellaisiin karsinoihin : ) ?
        No ehkä se on noin jos oikein aletaan vanhoja kaivelemaan ja pidetään niistä kiinne ja mitä todennäisemmin toikin määritelmä on jostain siltä ajoilta jolloin naiset käyttivät korsetteja ihan yleisesti ja ihan omasta tahdosta kun kilpavarustelivat itseää muiden naisten varalta. Eli olisiko yksi syy siinä että nykyiset naiset eivät kurista korseteilla vartaloaan jo teinitytöistä lähtien kuten joskus aikaisemmin kun menivät naimisiinkin suurin piirtein teineinä jolloin kylkiluutkin jo muotoutuu siihen malliin helpommin kuin vanhemmalla iällä.

" Leveät hartiat on valitettavasti (sekin vielä) Eli pidän itseäni ns. "romuluisena." "

Mitähän tääkin nyt sitten tarkoittaa rakas romuluinen päärynä (Jos saaanen kiusoitella) ; ) Se on kans vähän miten sattuu jos katselee esim. malleja, missejä ja joitain ihan kerta kaikkiaan kauniita urheilija naisten vartaloita joita lehdissäkin tyrkytetään kaikkien katseltavaksi ja joiden vartaloita kameramiehet zoomailee aivan kuin nuolisivat niitä, kyllä niillä on myös monesti selvästi leveämmät hartian kuin lantio ja silti voivat olla muodokkaita eikä ns. omenoita tai päärynöitä tai muodottomia pikkupojan vartaloita.

" Ja vaikka painoindeksi on nyt 21 (siis ihan normaali) vanhat sukulaiset kyselee syönkö mitään. Ja viereisessä talossa asuva tukeva teinityttö kavereineen huuteli tässä kerran ohimennessään "v.tun luuranko" puheita. Juovuksissa tosin ilmeisesti. Ihmettelin kyllä miksi hän huutelee luurankoa, hän joka ei ymmärrä normaalipainosta ilmeisesti yhtään mitään. "

Eikä tää jo kerro se että sun pitäisi olla onnellinen vartalostasi kun se ei ole vanhojen mammojen-, isoäitien- tai nuorten teinien vartalo mallia omena tai päärynä?
        Ne haluavat haukkumalla ja syöttämällä sinusta kaltaisensa, ettet sinä ihan kaikkia miehiä veisi niiltä tai saisi kaikkien ihailua puolellesi. Tässä se taas nähtiin naiset/tytöt haluavat sinustakin nykynormien mukaisen pullukan, ei miehet : )

" Tarkoitan niillä tosi lihaksikkailla naisilla vaikkapa olympiatason urheilijoita, tai naispuolisia painonnostajia, siis sellaisia jolla on erottuvat selkeät lihakset (isommat kuin keskivertomiehillä). Arvostan naisella enemmän kiinteyttä kuin lihaksia, miehellä taas toisinpäin. "

Painonnostajat ja kuulantyöntäjät on joo ihan oma lukunsa, niin ja kyllä fitness puolelta taas löytyy ihan kivan näköisiä vartaloita kun eivät ole ihan kisakunnossa, ei kyllä minun ihanne vartalo tyyppi silti.
        Vatsalihakset sentään saisi näkyä vaikka kaikilta naisilta : ) Napapaita voisi olla pakollinen kaikilla naisille kesäisin, näkyisi veltot makkarat tai sixpäcit ja siltä välitä heti, eikä olisi tarvetta arvuutella naiskuntoa. Siten olisi kaikkien helpompi valita mieleisin : )

Ei se nuori tyttö mikään kateellinen voi olla aikuiselle naiselle. Hän on about 10vuotta nuorempi. Enkä tosiaan ole kiinnostunut hänen ikäisistä pojista, eli en ole hänelle mikään uhka. Ilkeä se vain on.
        Viime kesänä hän näki koko ajan vaivaa siitä kun kuljin paljon polkupyörällä. (Vaikka kyllä se pyöräily hänellekin hyvää tekisi).

Ne vanhat sukulaiset on naisia ja myös miehiä. Mutta heidän suhtautumisen ymmärtää. Koska he eivät ole tottuneet näkemään minua koskaan näin hoikkana, painoindeksi on aina ennen ollut parhaimillaan 24,0 ja pahimmillaan 26,6. Ja lapsena ja murrosiässä olin vielä paljon lihavampi, mutta lapsille ei käytetä aikuisten painoindeksiä. Joten en osaa sanoa paljonko se oli. Eli ei ihme että sukulaiset ihmettelee suurta muutosta.

Voi olla että olet oikeassa sen korsetti-asian suhteen. Nykyään ne samat naiset jotka joskus käyttivät korsettia ovat muodottomaksi lihoneita, ei tietysti kaikki, mutta aika monet mitä nyt heitä tunnen. Kumma juttu muuten.

Ei onneksi hartiani sentään lantiotani leveämmät ole, mutta yhtä leveät kyllä.

Enkä minä ole syyttänyt miehiä mistään. Minä huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni itseni takia. En miesten takia.

Tällä sinun napapaita-logiikalla niin pitäisikö miehet määrätä sitten kesällä kulkemaan ilman paitaa? Että naiset näkisivät lihakset ja treenatun kropan, vai että onko pelkkä kaljamaha:D

• pyrus communis
        Ai rinnan ympärys kirjoitti:

Ei se nuori tyttö mikään kateellinen voi olla aikuiselle naiselle. Hän on about 10vuotta nuorempi. Enkä tosiaan ole kiinnostunut hänen ikäisistä pojista, eli en ole hänelle mikään uhka. Ilkeä se vain on.
        Viime kesänä hän näki koko ajan vaivaa siitä kun kuljin paljon polkupyörällä. (Vaikka kyllä se pyöräily hänellekin hyvää tekisi).

Ne vanhat sukulaiset on naisia ja myös miehiä. Mutta heidän suhtautumisen ymmärtää. Koska he eivät ole tottuneet näkemään minua koskaan näin hoikkana, painoindeksi on aina ennen ollut parhaimillaan 24,0 ja pahimmillaan 26,6. Ja lapsena ja murrosiässä olin vielä paljon lihavampi, mutta lapsille ei käytetä aikuisten painoindeksiä. Joten en osaa sanoa paljonko se oli. Eli ei ihme että sukulaiset ihmettelee suurta muutosta.

Voi olla että olet oikeassa sen korsetti-asian suhteen. Nykyään ne samat naiset jotka joskus käyttivät korsettia ovat muodottomaksi lihoneita, ei tietysti kaikki, mutta aika monet mitä nyt heitä tunnen. Kumma juttu muuten.

Enkä minä ole syyttänyt miehiä mistään. Minä huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni itseni takia. En miesten takia.

Tällä sinun napapaita-logiikalla niin pitäisikö miehet määrätä sitten kesällä kulkemaan ilman paitaa? Että naiset näkisivät lihakset ja treenatun kropan, vai että onko pelkkä kaljamaha:D

Nuoret miehenalut on kovasti nykyään itseään vanhempien naisten perään, puumiksi sanotaan : ) Sen poikakaveri oli ilmeisesti yrittänyt vilkuilla sua salaa ja naapurin pikkupullukka tiesi et siinä taistelussa jää toiseksi sähäkälle kissalla : )

Sukulaiset ja tuttavat on monesti kaikkein pahimpia mitä olen huomannut isät, äidit, mummot, anopit ja kaverit on aina huomauttelemassa itseään hoikimmille naisille et syö syö, ai että sä oot laiha, miehet tykkää muodokkaimmista, ei miehet tykkää noin laihoista mun poikakaveri kertoi jne. Nämä on ihan kaikkia tullut todistettua ja kaiken huippu oli yksi tyttöystävä joka lihoessa alkoi mulle uskotella että minä muka tykkäisin “muodokkaimmista” ja sitä myös hoki muille : ) Jäi kyllä yksinään sellaiseen luuloon aika äkkiä.
        Naurattanut myös vastaava kun eräs lihava tyttöystäväni siis ihan kaveripohjalta kertoi toiselle tyttöystäväkaverille kuinka sen ihka oma mies kertoi että se ei tykkää niin hoikista kun sä vaan rehevimmistä sellaisia kun mä : )
        Ihan kuin joku mies kertoisi omalle tyttöystävälleen että se tykkää enempi sen kaverista joka on huomattavasti hoikempi kun se : )

"Ei onneksi hartiani sentään lantiotani leveämmät ole, mutta yhtä leveät kyllä."

Minä kyllä arvasin että todellisuudessa olet melkoinen pakkaus jos on vähänkin uskomista mitä olet kirjoittanut ja aika pitkäkin taidat olla noiden mittojesi mukaankin sinun on oltava aika pitkä ennen kuin näyttää niin hoikalta että sitä jo noin kadehditaan.

Sitten yleistä valitusta naisista ei henk.koht.
        Niin ja ryhti on ihan kaikille yksi se avain tekijä, olkoon vartalo millainen hyvänsä. Nykyään melkein kaikki kulkee selkä kumarassa ja hartiat lysyssä jolloin vartalo oli se millainen tahansa näyttää huonolta.
        En sitten tiedä johtuuko siitä kun ei harrasteta oikeastaan mitään liikuntaa vai haluaako naiset lysyhartioisena ja etukumarassa kenties piilotella rintojaan? Isorintaiset koska eivät haluaa olla pelkkä tissi jolle huudellaan ja puhutaan kuin ei siinä muuta olisikaan kuin isotissi ja pienirintaiset kuin hävetäkseen pieniä rintojaan? Kävelkää ryhdikkäästi niin ne kaikkein idiooteimmat paljastaa itsensä jo heti ja ne voi karsia sen saman tein.
        Naisten pitäisi noin yleensäkin uskoa peiliin enempi kuin johonkin vaatekokoon, oletettuun ihannevartaloon tai ihanne painoon ja olla rehellisiä sille mitä sieltä peilistä näkyy. Jos se näyttää peilissä hyvältä se on silloin hyvä. Jos taas ei niin ei se parane jos ahtautuu “ihanne” vaatekokoon ja uskottelee itselleen ja muille että on “ihanne” mitoissa.
        Valitettavasti naiset noin yleensä eivät ole rehellisiä vaan heitä varten on vaatevalmistajat pienentäneet kokoja jotta naiset olisi tyytyväisiä koska mahtuvat “ihannekokoon” tai eivät ole lihonneet ollenkaan vaikka todellisuudessa he ovat kokoa suurempia.
        Niin tai kuljetaan siitä huolimatta liian piukoissa vaatteissa joista tursuaa liikakilot ulos ja näytille koska ei haluta tunnustaa sitä tosi asiaa että ovat lihonneet ja sitten se näkyy epämukavien ja pienten vaatteiden puristaessa ja hankaessa suoraan kärsivinä ilmeistä. Mutta ei vaan ahtautuvat liian pieniin vaatteisiin samoin kun kenkiin ja sitten ollaan taas leikkauspöydällä koska varpaat on miten sattuu vinksin vonksia.

Viesti liian pitkä jatkuu seuraavassa numerossa : )

• pyrus communis
        Ai rinnan ympärys kirjoitti:

"Enkä minä ole syyttänyt miehiä mistään. Minä huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni itseni takia. En miesten takia."

Tämä on kans niin naista. Itseä varten : ) Myönnä pois ajattelet miltä näyttäisi mun vartalo öljyttynä ja treenattu sikspäkki vain kiiltelisi tai jonkun muun : )
        Minkä takia nykyään naisten pitää tässäkin asiassa olla pääsääntöisesti epärehellisä?
        Mikä siinä on niin vaikeata myöntää että he haluavat näyttää hyvältä vaikka lenkkipolulla koska ei tiedä koskaan minkälainen adonis siellä spurttaa rinnalla vie jalat alta, pyytää treffeille tai vaikka mitä, entäs jos juoksuhousujen saumat ratkeaa ja mulla on mummukalsarit, ei, pakko laitta ne uudet just ostetut ihan siltä varalta jos SE sattuu hölkkäilee just ohi. Nauramaan alkaa pian ja sit niin kuin hävettää : )
        Niin tai se että naiset itsemurhia tehdessään jopa ajattelevat miltä hän näyttä ja siten pukeutuu alusvaatteitaan myöden parhaimpiin, tai jos hyppäävät ikkunasta niin sitovat jopa jalkojaan yhteen ettei vahingossakaan jää rivoon asentoon haarat levälleen ihmisten kerääntyessä katsomaan, jalat pitää olla sieväti silloinkin.
        No kait ne jotkut ajattelavat ihan oikeasti itseään vaan? Miehetkään ei koskaa vilkuile salaa kauniita naisia hisseissä tai muualla se on vaan naisten harhakuvitelma : ) Ainoastaan komeet hottismiehet vilkuilee ja niistä naiset supattavat sitten keskenään kun se ja se komee mies vilkuili ja naiset ainoastaan kuvittelevat että rumat kyttää ja kuolaa niitä ällösti : )

"Tällä sinun napapaita-logiikalla niin pitäisikö miehet määrätä sitten kesällä kulkemaan ilman paitaa? Että naiset näkisivät lihakset ja treenatun kropan, vai että onko pelkkä kaljamaha:D "

Miksei jos naiset haluaisi. Mutta nää isomahaiset kaljasiepot noin yleensäkin on ilman paitaa joten ei niitä voi olla huomaamatta.
        Eikä siitäkään tulisi mitään, järki katoaisi ja sitten sitä tulisi järjettömille hurjastelijoille vahinkoja ja lapsia keskenään.
        Ei pitää olla peitossa kaikki paikat jotta voi järkeillä tulevaisuuden varalla ja naida rikkaan kumppanin. Vasta sitten kun on tulevaisuus turvattu ja lapset hankittu voi kiepsahtaa remonttireiskan kanssa peittoja pöllyttää tai allaspojat kanssa sukeltaa mihin tahansa hurjasteluun silla aikaa kun isäntä hoitelee ylitöitä ja sitä tiettyä hoikka sähäkkää sihteeri ja sekin on varmaan joku venäläinen hutsu oikeesti kun on niin hoikka ja huoliteltu, muitten ukkoja kyttäämässä : )

Ei pidä sitten ottaa kaikkea niin vakavasti

• Ai rinnanympärys

"Enkä minä ole syyttänyt miehiä mistään. Minä huolehdin terveydestäni ja ulkonäöstäni itseni takia. En miesten takia."

Tämä on kans niin naista. Itseä varten : ) Myönnä pois ajattelet miltä näyttäisi mun vartalo öljyttynä ja treenattu sikspäkki vain kiiltelisi tai jonkun muun : )
        Minkä takia nykyään naisten pitää tässäkin asiassa olla pääsääntöisesti epärehellisä?
        Mikä siinä on niin vaikeata myöntää että he haluavat näyttää hyvältä vaikka lenkkipolulla koska ei tiedä koskaan minkälainen adonis siellä spurttaa rinnalla vie jalat alta, pyytää treffeille tai vaikka mitä, entäs jos juoksuhousujen saumat ratkeaa ja mulla on mummukalsarit, ei, pakko laitta ne uudet just ostetut ihan siltä varalta jos SE sattuu hölkkäilee just ohi. Nauramaan alkaa pian ja sit niin kuin hävettää : )
        Niin tai se että naiset itsemurhia tehdessään jopa ajattelevat miltä hän näyttä ja siten pukeutuu alusvaatteitaan myöden parhaimpiin, tai jos hyppäävät ikkunasta niin sitovat jopa jalkojaan yhteen ettei vahingossakaan jää rivoon asentoon haarat levälleen ihmisten kerääntyessä katsomaan, jalat pitää olla sieväti silloinkin.
        No kait ne jotkut ajattelavat ihan oikeasti itseään vaan? Miehetkään ei koskaa vilkuile salaa kauniita naisia hisseissä tai muualla se on vaan naisten harhakuvitelma : ) Ainoastaan komeet hottismiehet vilkuilee ja niistä naiset supattavat sitten keskenään kun se ja se komee mies vilkuili ja naiset ainoastaan kuvittelevat että rumat kyttää ja kuolaa niitä ällösti : )

"Tällä sinun napapaita-logiikalla niin pitäisikö miehet määrätä sitten kesällä kulkemaan ilman paitaa? Että naiset näkisivät lihakset ja treenatun kropan, vai että onko pelkkä kaljamaha:D "

Miksei jos naiset haluaisi. Mutta nää isomahaiset kaljasiepot noin yleensäkin on ilman paitaa joten ei niitä voi olla huomaamatta.
        Eikä siitäkään tulisi mitään, järki katoaisi ja sitten sitä tulisi järjettömille hurjastelijoille vahinkoja ja lapsia keskenään.
        Ei pitää olla peitossa kaikki paikat jotta voi järkeillä tulevaisuuden varalla ja naida rikkaan kumppanin. Vasta sitten kun on tulevaisuus turvattu ja lapset hankittu voi kiepsahtaa remonttireiskan kanssa peittoja pöllyttää tai allaspojat kanssa sukeltaa mihin tahansa hurjasteluun silla aikaa kun isäntä hoitelee ylitöitä ja sitä tiettyä hoikka sähäkkää sihteeri ja sekin on varmaan joku venäläinen hutsu oikeesti kun on niin hoikka ja huoliteltu, muitten ukkoja kyttäämässä : )

Ei pidä sitten ottaa kaikkea niin vakavasti

Tietysti naiset katselevat aina hyvännäköisiä miehiä ja miehet hyvännäköisiä naisia. Sehän on nyt ihan selvää ja luonnollista.

Tietenkin on kivaa kun miehet katsovat:)
        Mutta edelleenkin väitän että huolehdin ulkonäöstäni (enimmäkseen) itseni takia. Perustelen: pyöreähköt ja lihavat jopa erittäin lihavat naiset saavat miehiä.

Naimisissa ovat ne tuntemani naiset jotka pukeutuvat kuin vanhat mummut, leikkaavat tukan lyhyeksi, eivätkä meikkaa ja ovat hyvin lihavassa kunnossa (enkä tarkoita mitään raskaana olevia) ja nämä samat naiset ovat vielä todella ylpeitä itsestään.

Eli ei tarvitse olla hoikka ja ulkonäöstään huolehtiva että saisi miehiä. Kun kerran kaikenlaiset naiset kelpaavat.

Mutta toi itsemurha-juttu meni jotenkin överiksi. Siis mitä väliä sillä on miltä kuolleena näyttää? Onpa omituista.

• pyrus communis

Tietysti naiset katselevat aina hyvännäköisiä miehiä ja miehet hyvännäköisiä naisia. Sehän on nyt ihan selvää ja luonnollista.

Tietenkin on kivaa kun miehet katsovat:)
        Mutta edelleenkin väitän että huolehdin ulkonäöstäni (enimmäkseen) itseni takia. Perustelen: pyöreähköt ja lihavat jopa erittäin lihavat naiset saavat miehiä.

Naimisissa ovat ne tuntemani naiset jotka pukeutuvat kuin vanhat mummut, leikkaavat tukan lyhyeksi, eivätkä meikkaa ja ovat hyvin lihavassa kunnossa (enkä tarkoita mitään raskaana olevia) ja nämä samat naiset ovat vielä todella ylpeitä itsestään.

Eli ei tarvitse olla hoikka ja ulkonäöstään huolehtiva että saisi miehiä. Kun kerran kaikenlaiset naiset kelpaavat.

Mutta toi itsemurha-juttu meni jotenkin överiksi. Siis mitä väliä sillä on miltä kuolleena näyttää? Onpa omituista.

"Tietenkin on kivaa kun miehet katsovat:)
        Mutta edelleenkin väitän että huolehdin ulkonäöstäni (enimmäkseen) itseni takia. Perustelen: pyöreähköt ja lihavat jopa erittäin lihavat naiset saavat miehiä."

Okey, uskotaan en ala väittelemään enää. Eikä sitä tosiaan kenenkään tarvitse olla ilman jollei itse halua tai sitten siihen on jokaiselle omat syynsä.

"Naimisissa ovat ne tuntemani naiset jotka pukeutuvat kuin vanhat mummut, leikkaavat tukan lyhyeksi, eivätkä meikkaa ja ovat hyvin lihavassa kunnossa (enkä tarkoita mitään raskaana olevia) ja nämä samat naiset ovat vielä todella ylpeitä itsestään."

Olen laittanut tämän merkille myös nuorisssa isovatsaisissa “pappamiehissä” : )

"Mutta toi itsemurha-juttu meni jotenkin överiksi. Siis mitä väliä sillä on miltä kuolleena näyttää? Onpa omituista."

Näin olen lukenut ja nähnyt jopa useita kuvia missä naiset on sitoneet nilkkansa narulla yhteen ennen kuin ovat hypänneet ikkunasta kadulle.
        Mutta en minä oikeastaan halua tollasta edes ajatella.

Niin ja tossa jossain oli eilen linkki sivulle josta yritin katso vartalo malleja mikä on niin kuin nykyään tiimalasi, päärynä, omena taikka banaani, niin ei noista kyllä kukaan mitään selkoa ota kun mun mielestä noista suurinosa on miten sattuu? Tai sitten kun laittavat kuvansa laittavat ne itse siihen kategoriaan mihin nyt sattuu huvittaa?

http://www.mybodygallery.com/

• Ai rinnanympärys

Nuoret miehenalut on kovasti nykyään itseään vanhempien naisten perään, puumiksi sanotaan : ) Sen poikakaveri oli ilmeisesti yrittänyt vilkuilla sua salaa ja naapurin pikkupullukka tiesi et siinä taistelussa jää toiseksi sähäkälle kissalla : )

Sukulaiset ja tuttavat on monesti kaikkein pahimpia mitä olen huomannut isät, äidit, mummot, anopit ja kaverit on aina huomauttelemassa itseään hoikimmille naisille et syö syö, ai että sä oot laiha, miehet tykkää muodokkaimmista, ei miehet tykkää noin laihoista mun poikakaveri kertoi jne. Nämä on ihan kaikkia tullut todistettua ja kaiken huippu oli yksi tyttöystävä joka lihoessa alkoi mulle uskotella että minä muka tykkäisin “muodokkaimmista” ja sitä myös hoki muille : ) Jäi kyllä yksinään sellaiseen luuloon aika äkkiä.
        Naurattanut myös vastaava kun eräs lihava tyttöystäväni siis ihan kaveripohjalta kertoi toiselle tyttöystäväkaverille kuinka sen ihka oma mies kertoi että se ei tykkää niin hoikista kun sä vaan rehevimmistä sellaisia kun mä : )
        Ihan kuin joku mies kertoisi omalle tyttöystävälleen että se tykkää enempi sen kaverista joka on huomattavasti hoikempi kun se : )

"Ei onneksi hartiani sentään lantiotani leveämmät ole, mutta yhtä leveät kyllä."

Minä kyllä arvasin että todellisuudessa olet melkoinen pakkaus jos on vähänkin uskomista mitä olet kirjoittanut ja aika pitkäkin taidat olla noiden mittojesi mukaankin sinun on oltava aika pitkä ennen kuin näyttää niin hoikalta että sitä jo noin kadehditaan.

Sitten yleistä valitusta naisista ei henk.koht.
        Niin ja ryhti on ihan kaikille yksi se avain tekijä, olkoon vartalo millainen hyvänsä. Nykyään melkein kaikki kulkee selkä kumarassa ja hartiat lysyssä jolloin vartalo oli se millainen tahansa näyttää huonolta.
        En sitten tiedä johtuuko siitä kun ei harrasteta oikeastaan mitään liikuntaa vai haluaako naiset lysyhartioisena ja etukumarassa kenties piilotella rintojaan? Isorintaiset koska eivät haluaa olla pelkkä tissi jolle huudellaan ja puhutaan kuin ei siinä muuta olisikaan kuin isotissi ja pienirintaiset kuin hävetäkseen pieniä rintojaan? Kävelkää ryhdikkäästi niin ne kaikkein idiooteimmat paljastaa itsensä jo heti ja ne voi karsia sen saman tein.
        Naisten pitäisi noin yleensäkin uskoa peiliin enempi kuin johonkin vaatekokoon, oletettuun ihannevartaloon tai ihanne painoon ja olla rehellisiä sille mitä sieltä peilistä näkyy. Jos se näyttää peilissä hyvältä se on silloin hyvä. Jos taas ei niin ei se parane jos ahtautuu “ihanne” vaatekokoon ja uskottelee itselleen ja muille että on “ihanne” mitoissa.
        Valitettavasti naiset noin yleensä eivät ole rehellisiä vaan heitä varten on vaatevalmistajat pienentäneet kokoja jotta naiset olisi tyytyväisiä koska mahtuvat “ihannekokoon” tai eivät ole lihonneet ollenkaan vaikka todellisuudessa he ovat kokoa suurempia.
        Niin tai kuljetaan siitä huolimatta liian piukoissa vaatteissa joista tursuaa liikakilot ulos ja näytille koska ei haluta tunnustaa sitä tosi asiaa että ovat lihonneet ja sitten se näkyy epämukavien ja pienten vaatteiden puristaessa ja hankaessa suoraan kärsivinä ilmeistä. Mutta ei vaan ahtautuvat liian pieniin vaatteisiin samoin kun kenkiin ja sitten ollaan taas leikkauspöydällä koska varpaat on miten sattuu vinksin vonksia.

Viesti liian pitkä jatkuu seuraavassa numerossa : )

Ai oli kaksiosainen viesti, enpäs heti huomannutkaan.

No ei kiinnosta teinipojat. Eli se on sitten heidän oma irstas mielikuvituksensa. Eikä heidän yksipuoliset fantasiat minusta mitään puumaa tee. Yäk.

Se on totta, nuoretkin naiset sanovat toisilleen että: "älä nyt enempää laihduta." Ja "olet jo liian laiha". Näitä kommentteja olen saanut itsekin kuulla dieetillä ollessani.
        Voin ymmärtää jos noin sanotaan jollekin oikeasti liian laihalle, anoreksiasta kärsivälle naiselle, mutta täysin normaalipainoipelle ei kannata puhua että "olet liian laiha."

Enkä usko että kukaan on kateellinen minulle. Ja jos on niin tuskin sitten mittojen takia, laihempiakin naisia paljon on.
        Tietysti se tuntuu paria kaveria ärsyttävän kun he itse vain lihovat, niin minä laihdun samaan aikaan.
        Mutta sekin on typerää. Sillä voisivathan he itsekin laihduttaa.

• Ai rinnanympärys

Ai oli kaksiosainen viesti, enpäs heti huomannutkaan.

No ei kiinnosta teinipojat. Eli se on sitten heidän oma irstas mielikuvituksensa. Eikä heidän yksipuoliset fantasiat minusta mitään puumaa tee. Yäk.

Se on totta, nuoretkin naiset sanovat toisilleen että: "älä nyt enempää laihduta." Ja "olet jo liian laiha". Näitä kommentteja olen saanut itsekin kuulla dieetillä ollessani.
        Voin ymmärtää jos noin sanotaan jollekin oikeasti liian laihalle, anoreksiasta kärsivälle naiselle, mutta täysin normaalipainoipelle ei kannata puhua että "olet liian laiha."

Enkä usko että kukaan on kateellinen minulle. Ja jos on niin tuskin sitten mittojen takia, laihempiakin naisia paljon on.
        Tietysti se tuntuu paria kaveria ärsyttävän kun he itse vain lihovat, niin minä laihdun samaan aikaan.
        Mutta sekin on typerää. Sillä voisivathan he itsekin laihduttaa.

Tuli kirjoitusvirhe piti lukea normaalipainoiselle.

• ghytgh

Ite tässä tulee mietittyä millaisia rimpuloita miehet täällä ovat, jos täytyy tuollaista normaalia kokoa haukkua läskiksi.

• Läskisinkku

Naista on aina alistettu. Nyt kun naisilla on enempi tasa-arvoa muissa asioissa niin miehet pyrkivät määräämään että nainen ei saa syödä kuin 1200 kaloria päivässä.

Tuollaisiin mittoihin 88-57-87 ei pääse kuin todella rajoitetulla ruokavaliolla. Mallit eivät ole terveen norminaisen esikuvia. Heillä on ollut aina syömishäiriöitä.

Tällaista tulee mieleen tästä keskustelusta. Itse olen kokoa 36 ja elämäntapani on huipputerveelliset. Toisaalta itseäni huolestuttaa myös nykyaikaiset elintavat, varsinkin lapsilla. Me oltiin penskoina hirveästi ulkona, kiipeiltiin, hypittiin narua ja twistiä, uitiin, juostiin, tanssittiin, luisteltiin, pelattiin pesistä ja korista ja lentopalloa, lasketeltiin, ratsastettiin, yleisurheiltiin, naisvoimisteltiin ym. Joka ikinen viikonpäivä! Nykyisin lapset katsoo tv.tä tai tietokonetta ja esim. luistelemassa tai uimassa käynti on todella harvinainen tapaus.

Mutta kyllä teidän miesten pitää hyväksyä että nainen on normaalikokoinen vaikka ei olisikaan kokoa nolla.

• TheOtus

Minä en ainakaan halua alistaa naisia. Likkuvan, terveen naisen pitää syödä paljon enemmän kuin 1200 kcal päivässä. Pistetään tuohon ainakin 1000 kcal lisää.

Noihin mainitsemiini mittoihin päästäkseen pitää tietenkin syödä oikein ja kuntoilla runsaasti. Tiedän että tämä nainen kenestä puhun herkuttelee usein, mutta hän myös harrastaa mm. juoksua, kuntosalia ja potkunyrkkeilyä. Sanoppa, näyttääkö linkkien nainen epäterveeltä ja syömishäiriöiseltä:

http://www5.picturepush.com/photo/a/8681143/img/Nao-Nagasawa-長澤奈央---Young-Sunday-Visual-Web-#-211/36837-12-122-1121lo.jpg

http://www3.picturepush.com/photo/a/8681086/img/Nao-Nagasawa-長澤奈央---Young-Sunday-Visual-Web-#-211/39174-64-122-643lo.jpg

http://m.iphotoscrap.com/Image/854/1235549556.jpg

Jos näyttää niin siitä voidaan tehdä aika paljon päätelmiä. Malleilla joista sinä ilmeisesti puhut varmasti onkin syömishäiriö. Heidän kylkiluunsa näkyvät, kasvot näyttävät luisevilta eikä heillä ole vyötäröstä erottuvia rintoja eikä lantiota. Sellaista en ihaile.

Jos nyt puidaan normaalin määritelmää, se tarkoittaa tavanomaista ja tilastollisesti yleistä. Joten tuolla kaavalla en todellakaan hyväksy tämän päivän normaalia suomalaista naista eikä hyväksy moni muukaan.

• vcxvcxvcxvx

Huvittavaa kun puhut ilmeisesti näistä muotitalojen "huippumalleista" kun puhut malleista. Todellisuudessa nuo ovat mitätön osa malleista. Valtaosa on normaalipainoisia ja jopa ylipainoisia.

Huomaa, että et tiedä terveellisestä syömisestä ja liikkumisesta yhtään mitään. Todennäköisesti peilikuva on sen mukainen.

• Realiteetti
        TheOtus kirjoitti:

Minä en ainakaan halua alistaa naisia. Likkuvan, terveen naisen pitää syödä paljon enemmän kuin 1200 kcal päivässä. Pistetään tuohon ainakin 1000 kcal lisää.

Noihin mainitsemiini mittoihin päästäkseen pitää tietenkin syödä oikein ja kuntoilla runsaasti. Tiedän että tämä nainen kenestä puhun herkuttelee usein, mutta hän myös harrastaa mm. juoksua, kuntosalia ja potkunyrkkeilyä. Sanoppa, näyttääkö linkkien nainen epäterveeltä ja syömishäiriöiseltä:

http://www5.picturepush.com/photo/a/8681143/img/Nao-Nagasawa-長澤奈央---Young-Sunday-Visual-Web-#-211/36837-12-122-1121lo.jpg

http://www3.picturepush.com/photo/a/8681086/img/Nao-Nagasawa-長澤奈央---Young-Sunday-Visual-Web-#-211/39174-64-122-643lo.jpg

http://m.iphotoscrap.com/Image/854/1235549556.jpg

Jos näyttää niin siitä voidaan tehdä aika paljon päätelmiä. Malleilla joista sinä ilmeisesti puhut varmasti onkin syömishäiriö. Heidän kylkiluunsa näkyvät, kasvot näyttävät luisevilta eikä heillä ole vyötäröstä erottuvia rintoja eikä lantiota. Sellaista en ihaile.

Jos nyt puidaan normaalin määritelmää, se tarkoittaa tavanomaista ja tilastollisesti yleistä. Joten tuolla kaavalla en todellakaan hyväksy tämän päivän normaalia suomalaista naista eikä hyväksy moni muukaan.

.... ihmekkös jos normimitoissa oleva nainen näyttää läskiltä jos tämä on miesten käsitys normaalipainoisesta naisesta. Uskaltaisin väittää että tuo likka on normipainon alarajoilla tai on luonnostaan erittäin laiha.... en halua pelotella mutta nämä naiset ---> http://3.bp.blogspot.com/_EwR8hoo5Tb8/TRuba4eOqdI/AAAAAAAABRg/ZboHS6ZCllc/s1600/dove_wide.jpg ovat normipainoisia naisia .... voin sanoa että kaikki naiset eivät pääse tuon antamasi kuvan naisen mittoihin kuin syömällä päivässä vain kevyen ruuan ja juomalla loppuajan vettä.

• TheOtus
        Realiteetti kirjoitti:

.... ihmekkös jos normimitoissa oleva nainen näyttää läskiltä jos tämä on miesten käsitys normaalipainoisesta naisesta. Uskaltaisin väittää että tuo likka on normipainon alarajoilla tai on luonnostaan erittäin laiha.... en halua pelotella mutta nämä naiset ---> http://3.bp.blogspot.com/_EwR8hoo5Tb8/TRuba4eOqdI/AAAAAAAABRg/ZboHS6ZCllc/s1600/dove_wide.jpg ovat normipainoisia naisia .... voin sanoa että kaikki naiset eivät pääse tuon antamasi kuvan naisen mittoihin kuin syömällä päivässä vain kevyen ruuan ja juomalla loppuajan vettä.

Ongelmana on vaan se että syömällä kevyen aterian ja juomalla loppuajan vettä ei saa tuollaisia reisiä, käsiä eivätkä rinnat säily. Näillä tavallisilla naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä miten tuollainen vartalo on saatu aikaan. Pituutta hänellä on 165 cm, painoa uskoisin olevan ainakin 55 kiloa jolloin painoindeksi olisi yli 20. (Tämän arvion perustan tietoihini samanpituisten, huomattavasti hennomman näköisten naisten painoista.) Miten häntä voi sanoa erittäin laihaksi?

Miten "normaalit" naiset yleensäkään käsittävät sanan laiha? Minun mielestäni laiha nainen on sellainen jolla on ohuet käsivarret ja reidet, kylkiluut kuultavat ja rinnat ovat todella pienet. Ihannenaisessani ei ole nähdäkseni yhtäkään noista piirteistä.

Linkittämäsi kuvan naiset ovat yhtä lukuunottamatta kaikki huomattavan tukevia. En mä enää ala kiistelemään siitä etteikö se olisi normaalia, millään tapaa ihannepainoisia, kenenkään kannalta, nuo eivät ainakaan ole.

• """"""
        TheOtus kirjoitti:

Ongelmana on vaan se että syömällä kevyen aterian ja juomalla loppuajan vettä ei saa tuollaisia reisiä, käsiä eivätkä rinnat säily. Näillä tavallisilla naisilla on täysin vääristynyt kuva siitä miten tuollainen vartalo on saatu aikaan. Pituutta hänellä on 165 cm, painoa uskoisin olevan ainakin 55 kiloa jolloin painoindeksi olisi yli 20. (Tämän arvion perustan tietoihini samanpituisten, huomattavasti hennomman näköisten naisten painoista.) Miten häntä voi sanoa erittäin laihaksi?

Miten "normaalit" naiset yleensäkään käsittävät sanan laiha? Minun mielestäni laiha nainen on sellainen jolla on ohuet käsivarret ja reidet, kylkiluut kuultavat ja rinnat ovat todella pienet. Ihannenaisessani ei ole nähdäkseni yhtäkään noista piirteistä.

Linkittämäsi kuvan naiset ovat yhtä lukuunottamatta kaikki huomattavan tukevia. En mä enää ala kiistelemään siitä etteikö se olisi normaalia, millään tapaa ihannepainoisia, kenenkään kannalta, nuo eivät ainakaan ole.

Tässä sulle minun, eli yhden "normaalin" naisen, asteikkoa:

Laiha:

http://www.mybodygallery.com/photos-28432-body-shape.htm#img

Hoikka:

http://www.mybodygallery.com/photos-29517-body-shape.htm#img

Normaali:

http://www.mybodygallery.com/photos-26107-body-shape.htm#img

Tukeva:

http://www.mybodygallery.com/photos-31063-body-shape.htm#img

Lihava:

http://www.mybodygallery.com/photos-13118-body-shape.htm#img

• TheOtus
        """""" kirjoitti:

Laiha:

Hoikka:

Normaali:

Tukeva:

Lihava:

Nyt kiinnostaa, katsotaanpa linkit...

Laiha on laiha, mutta sinun hoikkasi näyttää siltä miltä normaalin naisen olisi helppo näyttää. Alavartalo on aika löysän näköinen, ei näytä mitenkään hoikalta. Normaali menee jo selvästi tukevaan päin. Siltikin hänen vatsalihaksensa erottuvat toisin kuin hoikan, joka sotii vaan lisää sitä vastaan että hän yleensäkään olisi hoikka. Rinnat ovat pienen mutta alavartalo ei. Paino on täysin normaali, ei hoikka. Vaika tuo normaali nainen onkin pitkä, hän painaa suunnilleen silti todella paljon naiseksi. Eräs hoikka miespuolinen ystäväni painaa noin saman verran ja pituutta on kuitenkin 10 cm enemmän. Tukevasta ja lihavasta ei ole sanottavaa.

Kysyn vielä sen että väitätkö edelleen ihannenaistani laihaksi? Mä en näe hänessä ja esimerkissäsi mitään samaa. Painoakin lienee näemmä huomattavasti enemmän kuin 55 kg...

• 12+18
        """""" kirjoitti:

Laiha:

Hoikka:

Normaali:

Tukeva:

Lihava:

Eihän tuo ensimmäinenkään ole hyvänen aika laiha vaan hoikka. Laiha tarkoittaa epäterveellä tavalla liian pienipianoista. Tuolla naisella on kiinteät käsivarret ja kroppa. Hän on hoikka. Tuo sinun normaalisi alkaa olla siinä rajalla, missä ollaan normaalipainon ja lievästi ylipainoisen rajoilla. Tuo hoikkasi kuvaa sitä, miltä normaalipainoisen tulisi näyttää.

Hyvänen aika, kuinka vääristynyt kuva ihmisillä on nykyään painosta. Ihmekään, kun maassa on niin paljon lihavia, kun kaikki kuvittelevat olevansa normaaleja. Nykyään ne, joita pidetään hoikkina ovat enemmän sitä, mitä normaalipainoisuus edustaa.

• mallia näistä

Se on jännä, että naiset luulevat hoikan tarkoittavan näännytetyn näköistä naista, jolla näkyy kylkiluut, perse on lautamainen ja naamassa posket lommoilla.

Esim. nämä Victoria's secret -mallit ovat kaikki hoikkia ja kauniita. Kenestäkään ei voisi sanoa, että on liian laiha tai anorektikko. Tuollaisia naisia ne miehet ihailevat. Täytyy olla todella typerä, jos yrittää pelkällä syömättömyydellä laihduttaa. Kyllähän siinä tissit ja muutkin muodot katoavat äkkiä eivätkä välttämättä koskaan palaa!

Ottakaapa näistä naisista mallia, miltä normaali terve nainen näyttää älkääkä lähtekö mukaan noiden ylipainoisten mallitorsojen ihailuun.

http://nerafrost.files.wordpress.com/2010/01/adriana-lima.jpg

http://images.starpulse.com/Photos/Previews/Victorias-Secret-Models-body-01.jpg

• &&&&&&&&&

Nuo naiset (tai oikeastaan tytöt) ovat hyvin sirorakenteisia luonnostaan. Ainoastaan hyvin pieni vähemmistö suomalaisista naisista on tuollaisia, joita äitini kutsuisi "linnunluisiksi". Muutenkin ovat juuri tuollaisia kaposia, omasta mielestäni ei ollenkaan naisellisen muodokkaita. Ja tosiaan näyttävät enemmän teinitytöiltä kuin aikuisilta naisilta.

Itse näin aikuisena naisena näyttäisin mieluusti vaikka tältä:

http://cdn.theconversation.tv/wp-content/uploads/2012/04/raquel-welch.jpg

http://us.cdn002.fansshare.com/photos/raquelwelch/raquel-welch-574619214.jpg

Valitettavasti tuollainen tiimalasi on kuolemassa "sukupuuttoon". :(

• TheOtus
        &&&&&&&&& kirjoitti:

Nuo naiset (tai oikeastaan tytöt) ovat hyvin sirorakenteisia luonnostaan. Ainoastaan hyvin pieni vähemmistö suomalaisista naisista on tuollaisia, joita äitini kutsuisi "linnunluisiksi". Muutenkin ovat juuri tuollaisia kaposia, omasta mielestäni ei ollenkaan naisellisen muodokkaita. Ja tosiaan näyttävät enemmän teinitytöiltä kuin aikuisilta naisilta.

Itse näin aikuisena naisena näyttäisin mieluusti vaikka tältä:

http://cdn.theconversation.tv/wp-content/uploads/2012/04/raquel-welch.jpg

http://us.cdn002.fansshare.com/photos/raquelwelch/raquel-welch-574619214.jpg

Valitettavasti tuollainen tiimalasi on kuolemassa "sukupuuttoon". :(

Se on ihan totta että nuo ovat sirorakenteisia, kuten myös itse linkittämieni kuvien nainen. Siroutta ja naisellista muodokkuutta voi olla niin monenlaista ja kauneus on katsojan silmässä, omaan silmääni nuo linkkiesi naiset eivät ole mitenkään ihanteellisia, ja ovat vielä kauempana "normaalista" suomalaisesta naisesta kuin näissä viime viesteissä esitetyt muut kuvat. Tiimalasi-muoto on aivan liian korostettu ja ylävartalossa liikaa massaa verrattuna alavartaloon. Minun mielestäni sirous kuuluu naisellisuuteen.

Joka tapauksessa, jos noita kokopuheita on uskominen, normaalin naisen mitat ovat ilmeisesti jotakin 95-80-100 luokkaa nykyään. Eli edestä päin ei voi nähdä juuri mitään naisellisia muotoja enää.

• Kadonnut selluliitti

• &&&&&&&&&&
        TheOtus kirjoitti:

Se on ihan totta että nuo ovat sirorakenteisia, kuten myös itse linkittämieni kuvien nainen. Siroutta ja naisellista muodokkuutta voi olla niin monenlaista ja kauneus on katsojan silmässä, omaan silmääni nuo linkkiesi naiset eivät ole mitenkään ihanteellisia, ja ovat vielä kauempana "normaalista" suomalaisesta naisesta kuin näissä viime viesteissä esitetyt muut kuvat. Tiimalasi-muoto on aivan liian korostettu ja ylävartalossa liikaa massaa verrattuna alavartaloon. Minun mielestäni sirous kuuluu naisellisuuteen.

Joka tapauksessa, jos noita kokopuheita on uskominen, normaalin naisen mitat ovat ilmeisesti jotakin 95-80-100 luokkaa nykyään. Eli edestä päin ei voi nähdä juuri mitään naisellisia muotoja enää.

"normaalin naisen mitat ovat ilmeisesti jotakin 95-80-100 luokkaa nykyään. Eli edestä päin ei voi nähdä juuri mitään naisellisia muotoja enää."

No kyllähän tuosta vielä muodot jotenkin näkyy ja luvut ovat sentään oikeissa suhteissa toisiinsa. Niitä on sellaisiakin naisia, joilla esim. vyötärö ja lantio ovat ympärysmitaltaan suurin piirtein samoissa tai jopa niin, että vyötärö on paksumpi kuin lantio. Mietipä vain sellaisia omenavartaloisia vatsakkaita naisia, joilla on sirot jalat ja alakroppa. Näitä näkyy erityisesti keski-ikäisissä ja sitä vanhemmissa naisissa, kun estrogeenivaje alkaa kerryttäa kiloja helposti keskivartaloon.

• TheOtus
        &&&&&&&&&& kirjoitti:

"normaalin naisen mitat ovat ilmeisesti jotakin 95-80-100 luokkaa nykyään. Eli edestä päin ei voi nähdä juuri mitään naisellisia muotoja enää."

No kyllähän tuosta vielä muodot jotenkin näkyy ja luvut ovat sentään oikeissa suhteissa toisiinsa. Niitä on sellaisiakin naisia, joilla esim. vyötärö ja lantio ovat ympärysmitaltaan suurin piirtein samoissa tai jopa niin, että vyötärö on paksumpi kuin lantio. Mietipä vain sellaisia omenavartaloisia vatsakkaita naisia, joilla on sirot jalat ja alakroppa. Näitä näkyy erityisesti keski-ikäisissä ja sitä vanhemmissa naisissa, kun estrogeenivaje alkaa kerryttäa kiloja helposti keskivartaloon.

Eivät nuo luvut ole mitenkään oikeissa suhteissa. Jos ihanteena pidettäisiin 90-60-90, lukujen suhdehan on se että vyötärö on 66 % kahdesta muusta mitasta. Tuo on vain minun ihanteeni, joillakin se suhde on vielä rajumpi. Nykyään se on paremminkin 80 % tai yli. Tiedän kyllä että sellaisia naisia on aina vain enemmän kenellä luvut ovat ihan sekaisin. Ratkaisu siihen vaan ei ole se että se hyväksytään ja sitä ruvetaan ihailemaan vanhan sijaan, se ei vaan tule tapahtumaan.

• fsfdsfsddf

"Täytyy olla todella typerä, jos yrittää pelkällä syömättömyydellä laihduttaa. Kyllähän siinä tissit ja muutkin muodot katoavat äkkiä eivätkä välttämättä koskaan palaa!"

Ei se asiaa muuta laihdutit nopeasti tai hitaasti.. Jos rasvaa lähtee, se lähtee niistä rinnoistakin. Ennemminkin luulisi olevan niinpäin, että jos nopeasti syömättömyydellä yrittää laihduttaa lähtee lihasta enemmän, jolloin rasvaa jää enemmän jäljelle eli rinnoistakin lähtee vähemmän.

• Ylipaino korreloi maassa kuin maassa ja kulttuurista riippumatta, hyvinvoinnin ja elintason nousun kanssa.

Tämä huolestuttava suuntaus ei ole millään muotoa pelkästään suomalainen ilmiö eikä todellakaan rajoitu vain naisiin.

• tartteis tehä jotain

Lihavien tekosyy, ei mee miehille ainakaa läpi

Enkelit paahtuivat rannalla
      http://www.iltalehti.fi/viihde/2013032416820785_vi.shtml

• nöffie

Pitäähän sitä syödä hyvin, että jaksaa.

• fgtrddffdffffd

Ja mitä sitten? Itse miehenä pidän netissä läskistä vinkuvia vässyköitä paljon yhteiskunnallisesti ja muutenkin huolestuttavampana asiana.

• mr plan

Pitäisi varmaan ruveta valmistamaan lihavia ja vakavasti ylipainoisen näköisiä mallinukkeja. Menisivät kaupaksi kuin kuumille kiville. Sitten pitäisi myös tehdä pötkövartalaisia ja perjalkaisia naismallinukkeja kanssa.

• ....

Älä unohda kaljamahaisi miesnukkeja.

• feewwewe
        .... kirjoitti:

Älä unohda kaljamahaisi miesnukkeja.

Ja lihaksettomia kukkakeppimäisiä miesnukkeja.

• No huh

On toi aika pyöreä "nais"nukke ihan näin naisenkin silmiin. Mun vaatekoko M ja mä olen huomattavasti sirompi. Ja toi on kuitenkin MALLInukke. Eikö sen pitäisi olla siis hoikka? Kai niitä kohta myydään "luonnollisen kokoisia" eli vielä tostakin lihavampia "mies"nukkeja.
      Kyllä tää maailma lihoo huolestuttavaa vauhtia. Ja siis ihan yhtälailla miehetkin. Eikä pelkästään suomalaiset. Toikin oli kyllä ruotsalaisten kotkotuksia.

• :-D

Kiitosta vaan päivän nauruista! :-D Sussa on ainesta! :-D

• .Rimpsa.

Siis ketkä niitä vaatteita ostavat? No tietty, tavalliset ihmiset. Tavalliset ihmiset eivät ole hoikkia ja pitkäsäärisiä vaan reheviä tavallisia naisia, jotka kantavat kilonsa ylpeydellä! Olen itse todella lihava, ja siihen on minulla syyni. Siltikin haluan kauniita vaatteita ja tuntea oloni naiselliseksi! Se fakta pitäisi vain hyväksyä, että tulevaisuudessa lähes kaikki ihmiset tulevat olemaan lihavia.

• 257786

Olet tavallinen eli rehevä nainen ja selkeesti sinut kilojesi kanssa ja jopa ylpeä siitä. Onneksi olkoon.

"Se fakta pitäisi vain hyväksyä, että tulevaisuudessa lähes kaikki ihmiset tulevat olemaan lihavia. " (toivottavasti se ei ole se syy miksi itse olet tod. lihava..en ees halua tietää)
        Paaaskapuhetta. Tulevaisuudessakin on niitä ihmisiä jotka elävät terveellisten elämäntapojen mukaan ja välittävät hyvinvoinnistaan.

• .namnam

Hyvä ruoka, parempi mieli :)

• musta makkara
    • yyyytty

Toi kuvan mallinukke on kopio minusta. Jopa ihan samalla tavalla reidet osuu yhdestä kohtaa hieman toisiinsa. Olen itse 167cm ja 65kg.

• ...

Olen 168 cm ja 68 kg, mutta silti mallinukkea hoikempi.

• sftusftu
        ... kirjoitti:

Olen 168 cm ja 68 kg, mutta silti mallinukkea hoikempi.

Sulla on siinä tapauksessa melkoisesti lihasmassaa?

Olen 168 ja mitä lie 60 tai alle, enkä vertaile itseäni kuminukkeihin.

• nainen26wee

Apua inhotkaa minua persejalkaista! Vaatekoko 38, painoa 49kg ja pituutta 157cm. :X Kuppikoko B-C, vyörätö olematon!!!!

Jumalauta ihmiset, lopettakaa.

• baobao n

http://kalorilaskuri.fi/painoindeksi

kuka keksi että se olisi vielä 30 hujakoilla normi. Se on alle 25 kun on normin yläraja. Ihmiset on nykyään sokeita lihavuudelle. Mutta siihen silmä tottuu mitä näkee paljon ja usein.

Herätkää. Olen samaa mieltä aloittajan kanssa.

Naisilla huono itsekuri ja heikko mieli kun pitää itseään lohduttaa mässyillä.
      Sama miesten suhteen. Luullaan että äijä ruoka on kalja ja lihis eikä idut vaikka olomuoto on kuin väsyneellä karhulla eikä naiset liioin pyydä tanssimaan.

• yltäkylläisyys tappa

Hirveää, kun katselee tuolla ruokakaupassa ihmisiä, niin ihmisten koko kyllä herättää huomiota. Naisetkin ovat syöneet itsensä todella isoiksi. Takapuoli on leveä kuin seitsemän leivän uuni, käsivarret paksut, jalat kuin tukit. Eihän tällainen nyt hyvänen aika käy! Ruoka on liian halpaa, jos ihmisillä on tällaiseen varaa. Yltäkylläisyys on ikävä ilmiö, ja ikävä kyllä se johtaa lihavuuteen ja sairauksiin.

• Virtuaalinaiset kauniita

Ei ei ei! Kaikki muut paitsi pikkutytöt, luurangot ja anorektikot on läskejä! Ja kaikkien naisten pitäisi hoitaa "läskinsä" pois rasvaimulla ja yms., niinkuin melkein kaikki julkkikset tekevät!
      Näin ajattelee tyypilliset netin virtuaalitodellisuudessa liikaa pyörineet, faktan ja fiktion sekoittavat pojat, ai niin anteeksi miehet.

Ja vaikka olisi minkälainen luuranko tahansa, niin sitten kyllä löytyy joku muu "syy" jonka takia tavallinen nainen voidaan haukkua.

Joko te naiset ymmärrätte miksi ei kannata etsiä miehiä netistä?

Kuvan nukke voi olla vähän ehkä pyöreähkö mutta ei missään nimessä lihava.

Todellisuudessa monille miehet pitäisivät paljonkin tuollaisesta naisellisen pyöreästä vartalosta.

Huh huh, meinaa tulla hulluksi heti kun tänne palstalle eksyy pitkästä aikaa.

En jää kuitenkaan minkään päävikaisten kanssa tänne riitelemään, kuuntelemaan "syitä" ja "selityksiä" vaan pidän jälleen muutaman kuukauden paussin tästä pöpilästä. Hyvää virtuaalielämän jatkoa kaikille friikeille!

• get real

Normaalia on olla persjalkainen yli 100 kiloinen nainen joka ei ole yhtään lihava. Juu juu. Nainenhan ei ole nainen jollei vaaka näytä ainakin 80 kg ja kaikki tämän alle olet pikkupojan näköisiä ja näitä naisia himoitsevat miehet kaappipedofiileja. Todellisuudessa tosimiehet kuolaavat sumopainijan kokoisten naisten perään ihan hulluna!

• Taas asiat käännetään
        get real kirjoitti:

Normaalia on olla persjalkainen yli 100 kiloinen nainen joka ei ole yhtään lihava. Juu juu. Nainenhan ei ole nainen jollei vaaka näytä ainakin 80 kg ja kaikki tämän alle olet pikkupojan näköisiä ja näitä naisia himoitsevat miehet kaappipedofiileja. Todellisuudessa tosimiehet kuolaavat sumopainijan kokoisten naisten perään ihan hulluna!

Ootko sä ikinä kuullut sellaisia käsitteitä kuten: normaalipaino ja terveet ihanteet?

Mä ainakin ymmärsin että niistä olisi nyt ollut kyse.

Että kaikki naiset joko sairaan laihoja tai vähintään 80kiloisia ja vielä persjalkaisiaki? Että mitään välimuotoja ei ole sitte olemassakaan?
        Okei......

• TheOtus

Se että tuollainen ilmeisesti tavallinen nainen luulee naisten tarvitsevan rasvaimuja ollakseen hoikkia... Miesten ihanteista ja siitä mitä he pitävät läskinä ei myöskään ole mitään käsitystä, vieläkään. Huh huh vaan juu!

Painoindeksiltään yli 21 on liian tukeva omaan silmään, ja tuossakin indeksissä pitää olla jo kiinteää lihasta vartalossa. Tuollaisia naisia olisi pilvin pimein ellei keksittäisi niitä tekosyitä ja nautittaisi elintasosta joka päivä ja joka hetki. Mutta jos miehet todellisuudessa pitävät, öööh, "naisellisen pyöreästä vartalosta" kuten nukella, pitäisi vientiä riittää monilla.

Virtuaalitodellisuus ja virtuaalinaiset. Tähän ketjuun on ainakin linkitetty ihan todistettavasti olemassa olevien naisten kuvia. Pitäisi vähitellen käsittää että jos ottaa itse valitsee näyttää vartaloltaan hylkeeltä, siinä menettää sitten jotain muuta. Sellaisen naisen on muuten helpompi löytää seuraa netistä kun voi rajata kuvan pelkkiin kasvoihin! = ) Nuo ihan oikeat naiset joiden kuvia tavalliset naiset täällä ihmettelevät ovat tehneet töitä saavuttaakseen ihaillun vartalonsa.

Mitä puhut syistä ja selityksistä kun itse et edes pysty tarjoamaan kunnolla niitäkään vaikka kovin kai yrität?

• TheOtus
        Taas asiat käännetään kirjoitti:

Ootko sä ikinä kuullut sellaisia käsitteitä kuten: normaalipaino ja terveet ihanteet?

Mä ainakin ymmärsin että niistä olisi nyt ollut kyse.

Että kaikki naiset joko sairaan laihoja tai vähintään 80kiloisia ja vielä persjalkaisiaki? Että mitään välimuotoja ei ole sitte olemassakaan?
        Okei......

Kun vaikutat niin kovin fiksulta ja keskustelukykyiseltä, kysynpä sinulta mikä on normaalipaino ja mikä on terve ihanne?

• Taas asiat käännetään
        TheOtus kirjoitti:

Kun vaikutat niin kovin fiksulta ja keskustelukykyiseltä, kysynpä sinulta mikä on normaalipaino ja mikä on terve ihanne?

Joo kiitos sitä samaa. Saanko kysyä minkä ikäinen olet?

• TheOtus
        Taas asiat käännetään kirjoitti:

Joo kiitos sitä samaa. Saanko kysyä minkä ikäinen olet?

Aiotko vastata kysymykseeni vai et? Ikäni on sellainen että painoindeksiltään 30 oleva ihmiseksi naamioitunut valas ei edusta normaalipainoa eikä terveellisten elämäntapojen tulosta. Minun ikäni ei myöskään vaikuta sinun käsitykseesi normaalipainosta ja terveestä ihanteesta. Jos et sitä voi jostain kumman syystä kertoa, oleppa kirjoittamatta sisällöttömiä viestejä.

• Taas asiat käännetään
        TheOtus kirjoitti:

Aiotko vastata kysymykseeni vai et? Ikäni on sellainen että painoindeksiltään 30 oleva ihmiseksi naamioitunut valas ei edusta normaalipainoa eikä terveellisten elämäntapojen tulosta. Minun ikäni ei myöskään vaikuta sinun käsitykseesi normaalipainosta ja terveestä ihanteesta. Jos et sitä voi jostain kumman syystä kertoa, oleppa kirjoittamatta sisällöttömiä viestejä.

Painoindeksi 30 on jo merkittävä lihavuus. Ei mun tartte sulle vastata mikä on normaalia ja tervettä ja mikä ei. Katso asia painoindeksistä kyllä se googlesta löytyy. Painoindeksi on suuntaa antava. Ja toimii aika hyvin useimmilla olikohan se muistaakseni tarkoitettu 20-60vuotiaille perusterveille ihmisille muttei kuitenka sovellu ihan ammattitason urheilijoille.

• 13+9

Tavallinen nainen on ylipainoinen tässä Suomen maassa nykyään. Kuten myös tavallinen mies. Hyväksykää se.

• 172/55

Tavallista on myös se että sairaudet lisääntyy myös sen läskin kasvaessa, sinne menee verorahat - läskien sairauksien hoitoon.

• oletko ihan tyhmä?
        172/55 kirjoitti:

Tavallista on myös se että sairaudet lisääntyy myös sen läskin kasvaessa, sinne menee verorahat - läskien sairauksien hoitoon.

Ai sinnekö ne menee!? Älä viitsi naurattaa.

• wattahell????????

Mikä tässä nyt on olevinaan se ONGELMA? Viimeksi kun tarkistin niin ei ne maatalon emännät ja isännät ole olleet aiemminkaan yleisesti kokoa 34 vuosien kuluessa. Se on kuulkaa aivan turha urputtaa kenenkään jos kansa painaa pitkin maailmaa tuulipuvuissa kun nyt näyttää vähän siltä että vaatteet tuleekin hakea agrimarketin työvaateosastolta kun olet täyttänyt 30. Eikö niitä kauniita istuvia vaatteita siis ihan tosissaan SAA esitelä ja myydä muille kuin pikkuisille ihmisille? Muut pärjäilkööt miten tykkäävät tai ahtakoon itsensä epäsopiviin kuteisiin jolloin saadaan vielä lisää itkunpotkuraivarin aihetta, siis aivan uppo-outojen ihmisten ulkonäöstä? Jumalauda sitä kuvittelisi että on hyvä asia kun kansa kiinnittää vähän huomiota ulkonöäköönsä ja hankkii vaatteita jotka sopivat itselle ja vielä suunnittelijat ja liikkeetkin alkavat ottaa asiaa huomioon, mutta ei sitten näköjään! Rakkaat JONNET, on kuulkaa ollut ihan ennenkin varsinkin iän karttuessa miestä ja naista, pitkää, pätkää, pientä pyöreää, vatsakumpua, takapuolta, pystyynkuivettunutta käppänää, jättiläistä ja vaikka mitä ja ne kaikki tarvitsivat myös siloin, niinkuin myös nytkin, jotain päällepantavaa. Ilkosillaan tulee helposti kylmä eikä poliisisetäkään tykkää yhtään. Ja vaikka elämäntaparemontti olisi tarpeellinen ja tulossa tai meneillään niin ei ole siltikkään varmaan pakko sitä väliaikaa kuljeskella ympäriinsä isoveljen vanhoissa reikäisissä verkkareissa tukka hapsottaen kun ne mahtuu päälle eikä viitti mitään muutakaan ostaa, kun ei löydy ja kun "kumminkin on liian iso ihminen joten turha sitten on tehdä millekään mitään tässä pariin vuoteen" tuon teidän logiikkanne mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      87
      3950
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3767
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2225
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2194
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2084
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      51
      1756
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      107
      1190
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1183
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1109
    Aihe