Rakas Lady Gaka.
Jos satut lukemaan tämän kirjeen, niin ajattelehan, rakkaani, kuinka tavattoman suuressa määrässä oletkaan kadottanut tai jopa menettänyt asioiden selvän harkintakyvyn. Sinä onneton olet antanut petollisten managerien sumuttaa itseäsi meitä koskevissa suunnitelmissa ja nyt on lehdistökin alkanut uskomaan pötypuheita sinun uudesta suhteesta. Se intohimo, joka herätti meissä niin paljon IHANIA suunnitelmia, tuottaakin nyt meille kuolettavaa epätoivoa, jota voidaan verrata kuolemaan. Estääkö tämä poissaolosi, jolle tuskani, niin kekseliäs kuin se onkin, ei löydä kylliksi surullista nimitystä, minua ikuisesti katselemasta silmiisi, joissa leimusi niin palava rakkaus, että se laittoi minut unohtamaan kaiken ympärilläni ja masturboimaan Mannerheimintiellä keskellä kirkasta päivää, sekä täytti hekumallaan koko minun olemukseni. Oma mieleni on kadottanut sen valon, joka sitä elähdytti, nyt ei ole jäljellä muuta kuin kyynelehtivät silmät, joita en ole käyttänyt edes salaa muiden naisten perseiden katsomiseen.
rakkaudella modelli
http://youtu.be/cggNqDAtJYU
Kirje Lady Gagalle
6
<50
Vastaukset
- zisel
Rakas Modelli.
Kaunis kirjeesi Gagalle sai minut tuntemaan syvää mustasukkaisuutta tuota artistia kohtaan. Tähän mennessä olen pitänyt hänen musiikistaan ja musiikkivideoistaan mutta kirjeesi takia koen lievää ärtymystä ajatellakkin nyt häntä.
rakkaudella zisel- Niin?
- zisel
Ps. Minua on erityisesti koskettanut Gagan video (linkki ohessa) jossa hän käsittelee vaikeaa aihetta - traumaperäistä dissosiaatiota. Tuo video on ehdottomasti minua eniten puhuttelevin teos jonka koskaan musiikkivideon muodossa olen nähnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=X9YMU0WeBwU&ob=av2e - TRF--
vaariksesi sopivan ikäinen modelli ? XD
- zisel
TRF-- kirjoitti:
vaariksesi sopivan ikäinen modelli ? XD
Mitä se sulle kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917545- 374017
- 463546
- 2412931
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402692- 452522
- 1322441
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212404Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292369Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252115