mies ei halua kotiimme vieraita, onko muita samanlaisia?
mies ei halua vieraita
29
5328
Vastaukset
- mies22v
Jos vierailla tarkoitetaan niitä naisen kälättäviä trendi- hinttari- sivarikavereita silloin kun tulisi formulat niin ei kiitos.
- jeena
ne oliskin niitä suloisia naistuttaviani, hillittyjä ja hyväkäytöksisiä, kauniita ja herttaisia...
tai vaikkapa sitten se tuttavapariskunta...? - mies22v
jeena kirjoitti:
ne oliskin niitä suloisia naistuttaviani, hillittyjä ja hyväkäytöksisiä, kauniita ja herttaisia...
tai vaikkapa sitten se tuttavapariskunta...?Vieraat (lue: naisen vieraat) ovat parhaimmillaankin rasittavia. Varsinkin kun naisen käsitys hyvästä illanvietosta tahtoo olla tuntikausien teekutsut jossa lätistään tyhjästä. Pinna palaa siinä vaiheessa kun ei saa pitää tv:tä edes taustalla päällä rikkomassa neitien harmoniaa.
- jeena
mies22v kirjoitti:
Vieraat (lue: naisen vieraat) ovat parhaimmillaankin rasittavia. Varsinkin kun naisen käsitys hyvästä illanvietosta tahtoo olla tuntikausien teekutsut jossa lätistään tyhjästä. Pinna palaa siinä vaiheessa kun ei saa pitää tv:tä edes taustalla päällä rikkomassa neitien harmoniaa.
muttakun telkkari on eri huoneessa...mitä haittaa siitä on, jos nainen saa kerrankin jutella kunnolla ystäviensä kanssa...?
siis jos nainen ei voi ratkoa mieltä painavia asioita naisystäviensä kanssa, niin kenties se oletkin sinä, jonka pitäisi jutella ja keskustella...ne jutut...? - mies22v
jeena kirjoitti:
muttakun telkkari on eri huoneessa...mitä haittaa siitä on, jos nainen saa kerrankin jutella kunnolla ystäviensä kanssa...?
siis jos nainen ei voi ratkoa mieltä painavia asioita naisystäviensä kanssa, niin kenties se oletkin sinä, jonka pitäisi jutella ja keskustella...ne jutut...?Ei, naisen luotaantyöntävät kaverit eivät kiinnosta eivätkä tule koskaan kiinnostamaankaan. Se auttaa jo huomattavasti jos kälätykseen ei tarvitse itse osallistua ja voi vetäytyä tv:n ääreen. Ihannetilanteessa mies saa ajoissa varoituksen vierailusta, niin että ehtii karkuun asunnosta.
- pois mun ovelta
En tiiä samanlaisista, en oo kovinkaan innoissani vieraista, rasittavaa.
Onneks mieskään ei ole kovin kova vieraita kutsumaan.- jeena
enemminkö vaan katsellaan kahdelleen telkkua ja seurustellaan meteorologin kanssa?
- ei tahdo
En mäkään mitenkään innoissani vieraista ole. Jotenkin toi vieraitten kestitseminen yms ei huvita. (Riippuu tietenkin, kuinka vieras tai kuinka tuttu)
Kyllä, mieluummin oon kotona kaksin kullan kanssa.- jeena
onko kulta sitten samaa mieltä kanssasi?
kaksin AINA kaunihimpi? - ei tahdo
jeena kirjoitti:
onko kulta sitten samaa mieltä kanssasi?
kaksin AINA kaunihimpi?Asioistahan voi aina keskustella, ollaanko samaa mieltä vai ei.
Kultani voi sitten itse kestitä kamunsa sukulaisensa.
Mä tapaan ystäväni yleensä muualla ja silloin voi jutella ne asiat mitkä pitää. Ja esim. tehdä ostokset samalla.
Kannattaa olla kekseliäs ja hoitaa monta asiaa kerralla. Onnistuuko sulta? - jeena
ei tahdo kirjoitti:
Asioistahan voi aina keskustella, ollaanko samaa mieltä vai ei.
Kultani voi sitten itse kestitä kamunsa sukulaisensa.
Mä tapaan ystäväni yleensä muualla ja silloin voi jutella ne asiat mitkä pitää. Ja esim. tehdä ostokset samalla.
Kannattaa olla kekseliäs ja hoitaa monta asiaa kerralla. Onnistuuko sulta?enpä osaa sanoa, ehkä/kenties.
Eikö kultasi sukulaiset ajattele että olet epäkohtelias, kun et osallistu kestitsemiseen?
- nainen
Ei halua mies vieraita enkä kyllä itsekään halua ystäviäni kotiini tuoda; mies ja lapset häiritsevät, ettei kommunikoinnista tule yhtään mitään. Kaverit ovat henkireikäni ulkomaailmaan.
- nainen
Enpä kyllä välittäisi miehenkään kavereista kyläilemässä jos hänellä sellaisia olisi...
- jeena
käykö teillä sitten ollenkaan vieraita, vai oletteko kotona yhdessä ?
pelaatte pelejä, katsotte telkkaria muttei seuraelämää? - jeena
nainen kirjoitti:
Enpä kyllä välittäisi miehenkään kavereista kyläilemässä jos hänellä sellaisia olisi...
eikö miehelläsi ole ystäviä? pelikavereita? kalastustuttuja? tuttavanaisia?...ketään...edes sukua?
- nainen
jeena kirjoitti:
käykö teillä sitten ollenkaan vieraita, vai oletteko kotona yhdessä ?
pelaatte pelejä, katsotte telkkaria muttei seuraelämää?meillä vieraita; sukulaisia ja pari tuttavaperhettä ja me käymme myös heillä.
- johnny cash
Mutta me hoidamme yleensä kestityksen jonkin pitopalvelun kautta, koska emme halua osallistua ruumiilliseen työhön. Eihän sitä brandya jaksaisi ottaa enää ollenkaan! Tosin vieraamme ovat hyvinkin varakkaita/mahtavia niin harvemmin sitä kotona juhlitaan vaikka tilaa olisi n.700 neliötä. Yleensä sovimme tapaamisemme ranskaan tai italiaan. Uutena vuotena sitten kotona kun lapsemme ovat yleensä Australiassa katsomassa ilotulitusta niin vieraittemme Ferrarit ym.(tiedätte varmaan..) mahtuvat paremmin 8 auton talliin. Mutta ciao mi amore!
- jeena
vallan hyvin pienemmätkin puitteet, omaisuudesta, jos sitä on liikaa, on vaan työtä ja HARMIA!!! ja tietysti myös toisinpäin, liian vähän on kurjuutta...
kunhan vaan saisi nauttia ihmisten virkistävästä seurasta...
- ketju
Ei ihme, että olemme kateellista, epäsosiaalista kansaa, jos lukee edellistä ketjua. Mihin ovat joutuneet illanistujaiset, piipahtamiset, joskus jopa avun tarjoamiset. Ei ihme, että joku lähtee "vieraisiin", kun ainoa kontakti ulkomaailmaan on työ ja televisio. Kannustan sinua edelleen järjestämään yhteisiä hetkiä ystäviesi kanssa, ehkä koittaa aika, kun miehesikin arvostaa ja nauttii niistä.
- jeena
mutta ihmisiä ei oikein uskalla lähestyä, kun monet ajattelevat juuri niin, että saisinpa olla vaan rauhassa ja omissa oloissani, telkkari auki!
minusta olisi ihanaa, jos minulla piipahtelisi vieraita tuosta vaan, mutta kaikkea ei kai voi saada. - rouva
jeena kirjoitti:
mutta ihmisiä ei oikein uskalla lähestyä, kun monet ajattelevat juuri niin, että saisinpa olla vaan rauhassa ja omissa oloissani, telkkari auki!
minusta olisi ihanaa, jos minulla piipahtelisi vieraita tuosta vaan, mutta kaikkea ei kai voi saada.eli mitä opimme tästä: Ihmiset ovat erilaisia, jälleenkerran sama asia tuli todettua. Toiset eivät kestä hetkeäkään yksin, toiset taas sitä kaipaavat, kuten minä.
- mies22v
Vierailutavat ovat ikävä kyllä rapistuneet. On eri asia kutsua tuttavapariskunta piipahtamaan ennalta sovittuna päivänä, kuin että marttakerho siirtää tunnin varoitusajalla tukikohtansa yhteiseen kotiin.
- meille
Pidämme molemmat vieraista, mieheni ihan sponttaanistikin tulevista, minä taas mielummin haluan sopia vierailuajan etukäteen, jotta saan järjestettyä tarjoilun. Ihana saada kattaa vähän paremmin ja istua kaikessa rauhassa oman pöydän ääressä keskustelemassa ystävien kanssa. Tähän vain on harvoin aikaa, kun kaikilla omia harrastuksia ja menoja, joten aikataulujen yhteensopiminen hankalaa, valitettavasti.
- menemään
Kutsu sitten tämä Jeena käymään kun niin innoissaan näistä vierailuista..silloin sais sen äijäkin rauhaa.
- jeena
menemään kirjoitti:
Kutsu sitten tämä Jeena käymään kun niin innoissaan näistä vierailuista..silloin sais sen äijäkin rauhaa.
noh jos sen kutsun kuiteskin jättäisin väliin...
mistäs sitä tietää, jos vaikka olekin jo vieraillut siellä?
- Nanu
Me olemme miehen kanssa vierasystävällinen pari, emme asu yhdessä, mutta vierailu on meille molemmille mielekästä puuhaa, on kiva mennä kylään ja on kiva kutsua ihmisiä kylään - tosin tällä hetkellä molemmat asuu pikkuruisissa asunnoissaan, joten meidän luokse kutsuminen on haasteellista, kun resursseja ei juurikaan ole. Haaveilemme isoista illanistujaisista kun saamme isomman yhteisen asunnon - mies on itse sanonut että haluaa sitten vastata tarjoiluista :) Sehän sopii minulle hyvin!
Tosin joku tuossa mainitsikin, että kyläilytavat ovat rapisseet: on minullakin sellaisia ystäviä ketä en mielelläni kutsu kylään, koska heistä ei pääse eroon!! Ystävät istuvat vaikka kolmeen asti yöllä jossei asiasta mainitse - tietävät kuitenkin että teen sellaista työtä mitä varten minun on herättävä klo.6.15, joka arkiaamu. Olen pari kertaa avoimesti istunut silmät ristissä ko. ihmisten kyläillessä ja haukotellut, ei vaan viesti ole mennyt perille ja muutaman kerran olen joutunut sanomaan, että anteeksi moukkamaisuuteni, mutta minulla on aikainen herätys ja joudun nyt kotiuttamaan teidät. Lisäksi on vieraita kutka pitävät kamalaa mekkalaa - ihan selvinpäinkin. :)
Voisiko se, että vieraat käyttäytyvät ajattelemattomasti johtaa siihen ettei mies halua vieraita kylään? Tuntuuko miehestä siltä, että hän on ihan ulkopuolinen kun vieraita tulee kylään?
Minulla on yksi ystäväpariskunta kenellä oli sama ongelma, mies ei halunnut vieraita kotiin, nainen puolestaan järjestelee mielellään bileitä ja muita illanistujaisia mutta mies oli aina sitä mieltä että EI kiitos. Asiaan tuli kuitenkin muutos: selvisi että mies ei viihdy tuntemattomien ihmisten seurassa, varsinkaan kun Omassa Kodissa on lauma ihmisiä ketä ei tunne pätkääkään. Niinpä nainen onkin järjestellyt pieniä illan istujaisia pienellä porukalla, maksimissaan 4 vierasta heidän itsensä lisäksi ja johan mieskin on taas paremmilla mielin. :)
Niin, olikos se jeenan mies koskaan perustellut että miksei halua kotiin vieraita (eikö edes sukulaisiaan / ystäviään) ?- jeena
kaikki ihmiset eivät ole sosiaalisia, kenties mieheni omin olotila olisikin olla yksin?
Vieraani eivät ole rasittavia yövalvottajia, vaan ihan tavallisia kahvittelijoita. - Nanu
jeena kirjoitti:
kaikki ihmiset eivät ole sosiaalisia, kenties mieheni omin olotila olisikin olla yksin?
Vieraani eivät ole rasittavia yövalvottajia, vaan ihan tavallisia kahvittelijoita.Hyvin mahdollista myös juuri tuo, että mies ei ole sieltä sosiaalisimmasta päästä, eikä kaikkien mitään vierailufanaatikkoja tarvitsekaan olla :) Toivottavasti miehesi edes sietää sitä että ystäviäsi käy teillä kahvilla eikä miehelle lankea mitään velvotteita yms. siitä :)
Aurinkoista ja sopivan vierailupitoista kesää teille :) - jeena
Nanu kirjoitti:
Hyvin mahdollista myös juuri tuo, että mies ei ole sieltä sosiaalisimmasta päästä, eikä kaikkien mitään vierailufanaatikkoja tarvitsekaan olla :) Toivottavasti miehesi edes sietää sitä että ystäviäsi käy teillä kahvilla eikä miehelle lankea mitään velvotteita yms. siitä :)
Aurinkoista ja sopivan vierailupitoista kesää teille :)aurinkoista kesää teillekin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362294Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381519
- 131309
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661275Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451265