Etääntyminen

surullinen-

elän suhteessa jossa mies on töissä toisella paikkakunnalla. Olemme olleet yhdessä vasta puoli vuotta..nyt tuntuu kuitenkin, että olemme vieraantuneet toisistamme, mies sanoi ettei osaa enää olla kanssani kun näemme. Mihin tunteet voivat vain kadota? (joita siis oli paljon)

5

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 68-v

      Huteralla pohjalla on suhde! Puuttuvatkohan muut kuin seksuaaliseen kiinnostukseen perustuvat rakenneaineet?

      Avioituessamme jouduin koulutusputkeen joka edellytti viikkojen oleilua eri paikoissa.
      Kurssikeskuksissa, Ranta-Sipin paikoissa yms.
      Osanottajissa oli aina saman ikäluokan naisia. Sinkkuja ja pariutuneita.

      Yleensä jaksot olivat kestoltaan 1 - 4 viikkoa.
      Tuossa savotassa meni yhteen laskettuna puolisen vuotta.
      Ei se vaikuttanut parisuhteeseemme mitenkään.

      Myöhempinä vuosina olin "kiertolaisena" 12-vuotta ilman hämminkiä.

      Hyvin monet suomalaiset, joukossa muutama tuttavanikin, ovat olleet ulkomailla veropakolaisina puolen vuoden jaksoja heidän parisuhteensa ainakaa ulkoa päin katsoen häiriintymättä.
      Tosin sivullinen ei välttämättä näe totuutta.

    • 0000000

      Aika selvästi mies ei halua enään olla kanssasi ja on siitä varma koska voi sen noin suoraan sanoa. Oletko varma että tunteet olivat aitoja.

    • surullinen-

      Hän kyllä sanoi sen hyvin surullisena..ja on sanonut myöskin rakastavansa minua, en näe syytä epäillä hänen vilpittömyyttään. Mietin vaan, että missä vika jos tunteet voivat vain hiipua näin?

      • toivon uskon

        Tuntuu, että mies ei enää tunne niin kuin alussa. Hän on varmaan aidosti surullinen asiasta. Hän haluaisi välittää enemmän. Puoli vuotta on aika lyhyt aika seurustelua, kuin tunnustelua. Sinä aikana tunteet voivat muuttua. Kun sanoo rakastavansa toista, varmasti sillä hetkellä tuntee välittävänsä toisesta paljon. Mutta mitä se sitten loppujen lopuksi on. Rakkautta on vaikea määrittää. Joillekin se on jotain todella syvää tunnetta, joka ei katoa hevillä. Toiset taas kokevat rakkautena jotain kevyempää.

        Varmaan mies on halunnut juuri sinun kanssasi rakentaa ihmissuhdetta. Jostain syystä hän on nyt toista mieltä. Voisit keskustella tästä vielä hänen kanssaan.

        Voisi kuvitella, että suuri osa alkavista tapailusuhteista kariutuu, kun toista oppii tuntemaan paremmin, maailmat vain eivät tarpeeksi kohtaa. Siitä on vaan mentävä eteenpäin. Jossain on hän, jonka kanssa onnellinen yhteiselämä on mahdollista. Ei kannata yrittää olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei aidosti välitä.

        Yritä pärjätä, anna miehen mennä, jos on mennäkseen. Annat siten mahdollisuuden uudelle paremmalle ihmissuhteelle.


      • suru mieli
        toivon uskon kirjoitti:

        Tuntuu, että mies ei enää tunne niin kuin alussa. Hän on varmaan aidosti surullinen asiasta. Hän haluaisi välittää enemmän. Puoli vuotta on aika lyhyt aika seurustelua, kuin tunnustelua. Sinä aikana tunteet voivat muuttua. Kun sanoo rakastavansa toista, varmasti sillä hetkellä tuntee välittävänsä toisesta paljon. Mutta mitä se sitten loppujen lopuksi on. Rakkautta on vaikea määrittää. Joillekin se on jotain todella syvää tunnetta, joka ei katoa hevillä. Toiset taas kokevat rakkautena jotain kevyempää.

        Varmaan mies on halunnut juuri sinun kanssasi rakentaa ihmissuhdetta. Jostain syystä hän on nyt toista mieltä. Voisit keskustella tästä vielä hänen kanssaan.

        Voisi kuvitella, että suuri osa alkavista tapailusuhteista kariutuu, kun toista oppii tuntemaan paremmin, maailmat vain eivät tarpeeksi kohtaa. Siitä on vaan mentävä eteenpäin. Jossain on hän, jonka kanssa onnellinen yhteiselämä on mahdollista. Ei kannata yrittää olla yhdessä sellaisen ihmisen kanssa, joka ei aidosti välitä.

        Yritä pärjätä, anna miehen mennä, jos on mennäkseen. Annat siten mahdollisuuden uudelle paremmalle ihmissuhteelle.

        Oltiin tiviisti yhdessä. Tunne oli tosi mahtava.ajattelin nyt olen vihdoikin löytänyt elämäni miehen. Mies jätti ja sanoin syyksi työmatkat pitkät se on sitä ja tätä sitten se oleminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe