Kertokaapa kokeneet juoksijat lenkkitossujen käyttöajasta ja määristä. Onko pohjan kuluminen, tai joku muu perstautuminen tärkein vaihtokriteeri. Olen juossut ja hölkkäillyt pari vuotta samoilla niken tossuilla, päälisin puolin tossun näyttää vielä aika hyviltä. Olen siis aika tuore juoksija vielä.
Uusimisaika
4
<50
Vastaukset
- hköppugg
Tossu kuluu ja 'väsyy' pikkuhiljaa, kilometrithän sen ratkaisee. Jos pohjan kuviossa on selvästi kulumisen merkkejä, alkaa olemaan vaihtokunnossa
- ruisultraajat namia
Kenkiä on turha vaihtaa ennen aikojaan, ellei pohjasta ole kulunut materiaalia millimetrikaupalla, ellei vaimennintyynyt ole lässähtäneet, ellei päällinen ole rispaantunut, tai elleivät kengät jotenkin muuten oudosti ole kuluneet. Monilla tossuilla juoksee kevyesti parituhatta ja enemmänkin kilometrejä, jos tekniikka on puhdas. Kyllähän ne nopeesti kuluu jos niillä raapii maata tai lömpsyttelee.
- run run
siis perusjuttuhan on se,että kun juokset asvaltilla esim niin jos rupee vaimennus tuntumaan kovalta ja iskuiselta ja alkaa sääret,reidet,polvet yllättäen kipuileen niin vaihtoon vain.yleisesti tossuilla juoksee sen 800-1200 riippuu tietenkin mallista ja merkistä yms.itselläni nimbukset ja noin 800km niin vaihtoon menee aina.
- juoksija89
Itse juoksen n. 50km viikossa ja kenkinä asikset. Vaihdan pääsääntöisesti kerran vuoteen uusiksi . Mutta mikäli ei selviä kulumisenmerkkejä näy, ovat hyvät lenkillä jalassa eikä jalat kipeydy tms niin ei ole tarvetta vaihtoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1701277
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472