Mitä mieltä olette tatuoinneista miehillä? Itse olen siis nainen ja on pari ihan huomaamatonta pikku kuvaa, mutta tatuointi miehellä on minulle totaalinen turn off. Miesten kuvat on usein niin isoja ja melkeempä aina kädessä, tai sitten tatuoitu joku selkä täyteen. Todella tylsää vaan ettei miehellä edes juuri muuta paikkaa ole sille kuvalle kun se käsi ja useimmiten se kuva on iso, ruma, kulahtanut ja liian huomiota herättävä. Siihen kun lisätään vielä armottomasti kertynyt maha vuosien kuluttua niin ei voi suttuisemmaksi ulkonäkö mennä.
Vielä karmeampaa on että kuvan on tehnyt kaveri kotosalla.. Monesti vieläpä humalassa, tuntuu olevan melko yleistä miehillä. Eiköhän niitä virheitäkin löydy sitten aika lailla, eli ei miellytä edes omaa silmää.
Itse en vaan voisi seurustella miehen kanssa, jolla on tatuointi/tatuointeja.
Enkä ole tatuointeja vastaan, mikä varmasti tulee ilmi alkupäässä vaan vika on jossakin ihan muualla. Naisilla sitä paitsi on ollut villitys yhdessä vaiheessa, eli pikku kuvat voi kuitata tyhmyydellä. Mutta miehellä tatuoinnit on harvinaisempia ja valitettavasti kertovat miehestä jotain vielä vakavempaa kuin se tyhmyys.
Tatuoinnit miehillä?
23
4173
Vastaukset
- mies vastaa
Miehillä ne tatuoinnin on perinteisesti aina ollutkin.
Minusta taas naisen tatuoininti on ihan sama kuin sialle laitetaan otsatukka.
Naurettavaa extra-uber korostusta joka tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä naisella että kaiken maailman korut ja ja meikit ja vaatteet ja himmelit ja värit yms tehosteet eivät ole riittäneet.... ja vielä pitää keksiä jotain jolla koristella lisää.
Nainen ja tatuointi on jotain vielä kauheampaa...tulee mieleen harakka ja hopealusikka.- kreemitäyte
Niin on ollut, mutta MILLAISILLA miehillä? Pientä siihen verrattuna naisten kekseliäisyyden puute ja huomion hakeminen.
Makuasia tuokin, en tykkää naisillakaan isoista tatskoista. Mutta kyllä paidaton mies tai (t-paidassa oleva) tatuoinnin kanssa on oksettava näky, en itse vaan kykenis koskemaan.
- 2+17
Tän on pakko olla provo. Ei kai kukaan oikeesti hylkäis elämänsä rakkautta jonkun tatskan takia?! :-O
- kreemitäyte
Paha sanoa hylkäisinkö.. Ylipäänsä arvostan sellaisia miehiä joilla ei ole suunnitelmissakaan ottaa. Kyllä se valitettavasti vaan minulle paljon vaikuttaa.
- ........
Olipa tyhmä kirjoitus ilmeisen tyhmältä ihmiseltä - ja sehän myönsitkin olevasi. Joskin lienet pelkkä provo ja miehen näppäimistöltä peräisin.
Itse en ainakaan ole omia kuviani ottanut "tyhmyyttäni" tai koe tarvetta sitä sillä selitellä. En myöskään oikein syty miehistä joilla ei ole lainkaan mustetta ihossaan.
Ja aivan sama mitä tän palstan äo 80 20k/v luuserikerho aiheesta ajattelee :D- asdfasdfasdfsdafsdff
Otitko tatuoinnin sitten älyllisestä syystä? Veikkaanpa että taustalla on maagista ajattelua, lohikäärme antaa lohikäärmeen voiman, perhonen tekee siron... tai sitten erittäin voimakas tunnekuohu, kuten lapsen syntymä.
Eipä ihminen ole puhtaasti älykäs. Ihmisessä on hyvin paljon maagista-ajattelua, tunnekuohuja ja muuta uskonnollisuutta typeryyttä, joka saa toimimaan täysin muista kuin älyllisistä motiiveista, siis eräänsortin tyhmyyttä, ja silti se on täysin luonnollista käytöstä. Monesti olemme vieläpä täysin sokeita oman kulttuurimme typeryyksille, mutta vieraan kulttuurin vastaava typeryys kuten miekalla verihaavojen omaan päähän hakkaaminen on jo irvokasta.
Onko typeryys sitten harmitonta höpsöyttä vai toisille vahingollista todellista tyhmyyttä onkin sitten erijuttu. Minun puolesta ihmiset saavat kyllä olla omalla tavallaan höpsön typeriä, kunhan eivät vahingoita toisia tai tarkoituksella levitä itselle vahingollista käytöstä muotina.
- Tämä selvää!
Eikö tää aihe ole jauhettu täällä jo aika monta kertaa. Kaikkihan sen tietävät että tatuoinneilla kompensoidaan omaa henkistä riittämättömyyttä. Tatuointi on varma merkki henkisestä alempitasoisuudesta.
- dasadssdadsadssdsdds
Osa ihmisistä ilmentää yksilöllisyyttä ensisijaisesti älyllään ja toiset kehollaan riippuen onko yhteys kehoon vain mieleen vahvempi. Tyhmyydellä suuriosa miestenkin tatuoinneista voidaan kuitata, mutta halu näyttää on usein suurempi. Mies nyt on aina halunnut näyttää mahdollisimman pelottavalta ja suurelta.
Joillain kovan luokan huumerikollisilla ja murhamiehillä tatuoinnit on myös selittättävissä voitonmerkkeinä eletystä elämästä. Meksikolaisilla huumeliigoilla arvojärjestykset näkyy usein tatuoinneissa. Mutta jonkinsortin fyysistä yksilöllisyyttä viestittäviä pillumagneetteja ne kai tavallisella valtaväestöllä olevinaan on, kuten kaikki muoti-ilmiöt.
Muoti-ilmiöiden seuraaminen taas ei vaadi minkäänsortin todellista fyysistä tai henkistä ponnistelua tai meriittiä. Jos hauikseen on tatuoituna 20 pääkalloa, yksi jokaista tappoa kohden, kyllä se hieman pelkoa jo herättää. Mutta ilman meriittiä, se on vain hassu muoti-ilmiö ja kertoo halusta olla jotain mitä ei välttämättä ole. Eräänlaista magiaa saada pedon voimat itselleen syömällä sen penis.- kreemitäyte
Kaikki miehet joilla tiedän tatuointeja olevan on kuulopuheiden perusteella hakanneet omaa naistansa. Pelottavalta ja suurelta siis kai halutaan näyttää ja sen lisäksi kertoa että "uskallan lyödä naista ja hajottaa asunnon"..
- Alkoi pelottaa
kreemitäyte kirjoitti:
Kaikki miehet joilla tiedän tatuointeja olevan on kuulopuheiden perusteella hakanneet omaa naistansa. Pelottavalta ja suurelta siis kai halutaan näyttää ja sen lisäksi kertoa että "uskallan lyödä naista ja hajottaa asunnon"..
Ei terve. Toivottavasti tosiaan olet provo tai iältäsi n. 12 vee, sillä tuollainen älykääpiö ei varmasti ole täysivaltainen henkilö :O
- ....
Tatuoinnit on jo periaatteesa "out". Eli vain kaikkein laimeimmat massaihmiset niitä hankkii. Vielä 20 vuotta sitten Suomessa tatuointeja oli vain muutamilla viileimmistä viileimmillä tyypeillä tai sitten merimiehillä ja rikollisilla. Nykyään 15-vuotias pikku-Jaska ja pikku-Minna pyytää äidiltää riparilahjaksi rahaa tatuointia varten. Jotenkin säälittävää, jos ei pysty omasta yksilöllisyydestään pitämään kiinni ilman ihonsa tuhrimista jollain merkeillä jotka kymmenen viidentoista vuoden päästä on enää merkkejä nuoruuden impulsiivisuudesta ja 2000-2010-luvun muotivillityksestä.
Tämä ajatus olisi yhtä kuin kaikki laimeimmat persoonattomat ihmiset ajelee tietyllä automerkillä tai asuu kerrostaloissa. Ihan yks yhteen ajattelun sisällöltään.
- ......
teevadit kirjoitti:
Tämä ajatus olisi yhtä kuin kaikki laimeimmat persoonattomat ihmiset ajelee tietyllä automerkillä tai asuu kerrostaloissa. Ihan yks yhteen ajattelun sisällöltään.
No näinhän se on. Coolit asuu cooleissa kaupunginosissa ja ajelee hybridillä tai jopolla tai mikä nyt onkaan muodikasta tällä hetkellä. Kyllähän tällaiset muoti-ilmiöt leviää epidemian tavoin ja tatuointien suhteen ollaan se lakipiste saavutettu että tatuointi niiden kaikkein epäcooleimpienkin mielestä se cool tapa viestiä yksilöllisyyttään, eli ne edelläkävijät on todennäköisesti par'aikaa poistattamassa tatuointejaan.
...... kirjoitti:
No näinhän se on. Coolit asuu cooleissa kaupunginosissa ja ajelee hybridillä tai jopolla tai mikä nyt onkaan muodikasta tällä hetkellä. Kyllähän tällaiset muoti-ilmiöt leviää epidemian tavoin ja tatuointien suhteen ollaan se lakipiste saavutettu että tatuointi niiden kaikkein epäcooleimpienkin mielestä se cool tapa viestiä yksilöllisyyttään, eli ne edelläkävijät on todennäköisesti par'aikaa poistattamassa tatuointejaan.
Jännää, kun en itse ole koskaan ajatellut olevani mitenkään cool tai yksilöllisempi kuvilla tai ilman. Ei ne kuvat ainakaan minussa ole minua ihmisenä muuttaneet suuntaan eikä toiseen. :-)
Ei kyllä tullut muotikaan mieleen. Eikä se mitenkä monella muulla on tatuointi, ihan kun en autoakaan ostaessa miettinyt kuinkahan monella muullakin on toyota.
Eiköhän vanhana ole nahka sen verran rapsakka, että loikkaamalla hiekkalaatikkoon kierimään, ne kuvat hilseilee iholta. ;-)
- mustispeppers
paremmin ne miehille sopii kuin naisille. Ei tarvi olla kuin muutama pieni, en pidä isoista jutuista. Näin kerran miehen, sillä oli niin söde tatska, ettei tosikaan :)
- Mies1985
Tatuointeja ottavat miehet pitäisi laittaa vankilaan koska he samaistuvat esteettisesti vankeihin.
- Marsupilami
Ja sinut pitäisi laittaa marsuhäkkiin, koska samaistut esteettisesti niihin.
- hampi hampsteri
Marsupilami kirjoitti:
Veikkaanpa etteivät yhtäläisyydet rajoitu vain ulkonäköön.
- Mies1985
Marsupilami kirjoitti:
Tykkään ympäröidä itseni kauniilla asioilla joten en pidä tuota loukkauksena.
Ei sen ihmeellisempää, kuin naisillakaan. Kuvia otetaan muistakin syistä, kun kuuluakseen johonkin trendipellet ryhmään, rikollisiin, lahkolaisiin tms. stereotyyppistä. Tätä kai harvemmin ihmiset osaa ajatella edes.
Helpointa kaikki näkyvä olisi selittää huomionhakuisuudella tai muulla sellaisella helpolla selityksellä, vaan kun ei se selitys ole aina niin yksinkertainen.
Omat kuvat on itselle kuin vaate. Pala sisintä on iholla näkyvissä. Vaan enemmän muut kuviin kiinnittää usein huomiota, kun ne itse joilla kuvia on. Itse en katsele ihmisten tatuointeja tai pidä mitenkään wow tollakin on tatuointi, haa mullakin on. En siis pidä mitenkään yhteenkuuluvuuden merkkinä, sen enempää kun että joku ajaa samalla automerkillä kun minä.
Mulla on syyni ja heillä omansa.- 777777777777
Varsinkin naisilla tatskat on = tyhmyyden merkki.
Kun silikonit ja kulta ja hopea ja lävistykset ja vetyperoksi ja maalit ei riitä turvaudutaan näkyviin tatuointiin.
Kaikki puheet sisimmästä on tayttä uber paskaa, uskon vasta sitten kun tälläset ihmiset alkavat ottamaan näitä "sisintä" korostavia taskoja NÄKYMÄTTÖMÄLLÄ MUSTEELLA MAHALAUKUN SISÄPUOLELLE.
Jos on pysty muistoja muistamaan normaalisti on tyhmyyden merkki laittaa muistutus iholle. Se on samakuin tatuois kauppalapun kämmäneen. 777777777777 kirjoitti:
Varsinkin naisilla tatskat on = tyhmyyden merkki.
Kun silikonit ja kulta ja hopea ja lävistykset ja vetyperoksi ja maalit ei riitä turvaudutaan näkyviin tatuointiin.
Kaikki puheet sisimmästä on tayttä uber paskaa, uskon vasta sitten kun tälläset ihmiset alkavat ottamaan näitä "sisintä" korostavia taskoja NÄKYMÄTTÖMÄLLÄ MUSTEELLA MAHALAUKUN SISÄPUOLELLE.
Jos on pysty muistoja muistamaan normaalisti on tyhmyyden merkki laittaa muistutus iholle. Se on samakuin tatuois kauppalapun kämmäneen.Se on mielipide asia. Sinä pidät tatuoituja naisia tyhminä, minä tuollaisen kommentin kirjoittajia vastaavasti. :-)
- Idiotismista sakot
Tämä kiteyttää kaiken:
http://data.whicdn.com/images/16170212/300074833_V0PplNuq_c_large.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1725831
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431827
- 1051752
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418