Rovaniemellä näyttää olevan kova pula vuokrayksiöistä. Katsoin vuokraovi-sivustolta, niin vapaana on tällä hetkellä vain yksi yksiö. Yksiöiden tarve vielä lisääntyy, kun KAS purkaa ja myy kerrostalojaan.
Vuokra-asuntopula
7
299
Vastaukset
- sippi taloustaituri
Aivan, nykyään tehdään pääosin perheasuntoja, pieniä tai hieman isompia.
Näistä nyt purkuun aioituista olisi ollut helposti tehtävissä yksiöitä, tai pieniä kaksioita.
Jopa edullisia soluasuntoja.
Mutta purkupäätös on tehty jo niin kauan sitten, ettei taloja ole huollettu ja tehty pieniäkään remontteja vuosiin joten niiden peruskorjauskustannukset on saatu näin nousemaan kohtuuttoman kalliiksi.
Joten purkaminen on edullisempaa tai myyminen jollekkin joka osaa laittaa ne tuottamaan.- aery 5y 55 2y y5yrty
Miksi sinä et ostanut kun vaikutat niin viisaalta talousmieheltä.
- Ei enää koskaan KAS!
Yhtäkova tarve olisi kunnon asunnoille vaikka KAS ei purkaisikaan rytöläjiään, sillä eihän kukaan KAS:jen vuokralaiseksi halua. Puljusta en ole kuullut yhtään positiivista juttua, omallakin kohdalla pelkkää negatiivista kautta linjan.
- 123445
Itse olen KAS:n asunnossa asunu, ainoaksi miinuspuoleksi jäi kylläkin järjetön vuokran nousu :( Rivitalokaksiot myös näyttävät kiven alla olevan, ainakin kohtuuvuokraiset :/
- maksaisivat itse.
no ei kaikilla veronmaksajillakaan ole varaa asua rivitaloasunnoissa, saatikka sitten asumistuen varassa elävät...
- _kepa_
Purkaakohan ne metsärinteeltäkin saarenkylästä ne rivitalot kun näky olevan muutamia ihan kokonaan tyhjillään?
- humun humu
Taisivat panna myyntiin yksityisille .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240