Jos unohdetaan nyt koulutukset sun muut.
Itse olen varmaan stereotyyppinen sellainen ainakin osaksi. Ei ole mitään pakollista tarvetta seurata viimeisintä muotia, vaan voin hyvin laittaa jalkaa leveälahkeiset farkut (käytän kyllä pillejäkin yms.) ja ei-niin-hienot kengät. Mitään lenkkareita en ole käyttänyt koskaan mutta jotkut tennarit tms.
Olen kiinnostunut autoista, paljoa en tiedä mutten ihan kädetönkään ole. Autoalaa olen harkinnut, mutta en ole sinne päätynyt. Autoani en ole mitenkään laittanut, mutta musiikkia tykkään kuunnella kotona ja autossa basson kanssa. Lisäksi on yhteinen auto kesäharrasteena kaverin kanssa. Kuuntelen ns. amismusaa, mutta paljon muutakin. Turhaan en viitsi ajella enää tällä iällä, enkä kuskailla kännisiä.
Kaveripiiriä ei oikein koskaan ole ollut, joten siitä en osaa sanoa. Yhteen väliin oli naispuolinen kaveri jonka kanssa käytiin aina ajelemassa, molemmilla ikää oli silloin yli 20v :) Kai olen, mutta mitäpä sitten..
Millainen on amisnainen?
4
194
Vastaukset
- kkkkkkkkkk
Amislaisuus on henkinen tila jossa oikein yritetään välttää kaikkea uuden oppimista sekä mielenkiintoisista asioista keskustelua. Erityisesti huomionarvoista on että kaikki amiksen käyneet eivät ole amislaisia.
- Amislainen
Minä taas saanut aina sen käsityksen että amis = kiinnostunut autoista ja ei pukeudu viimeisimpien trendien mukaan :D Siis naisilla ainakin. En kyllä vältä kaiken uuden oppimista..
- kkkkkkkkkkkkk
Amislainen kirjoitti:
Minä taas saanut aina sen käsityksen että amis = kiinnostunut autoista ja ei pukeudu viimeisimpien trendien mukaan :D Siis naisilla ainakin. En kyllä vältä kaiken uuden oppimista..
Voi lisätä vielä yhden asian. Amislaisuus on tupakkapaikalla notkumista ja muiden ihmisten kiusaamista ja häiriköintiä.
- ............
Valitettavasti kirjoitat vähän liian hyvin amiksiuden edustajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372