Tällaisia on miehet...

Kohteliaita aina

Eräs nuori mies piti minulle ovea auki tänään.

Minä: "Kiitos" (pujahdin ovesta)

Mies: Ei sitten viitsitä kiittää...

Minä: Kiitos ja sanoin sen jo yhdesti (hymy)

Mies: No niin varmaan, kyllä sitä sitten kun sanotaan..

Minä: Et tainnut kuulla?

Mies: (naurahtaa) Juu no ei kuulunut kyllä mitään! Sitä ollaan niin koppavia nykyään ja mistään ei kiitetä!

Minä: Anteeksi mutta kyllä sanoin.. (tai vastaavaa)

Mies: Just tuommonen pilalle lellitty h*ora! Vittu!!! Painu kotiis siitä vinkumasta!!

Tässä vaiheessa oli hiukka jo yleisöä saatu.. Enpä tuohon osannut enää sanoa muuta kun lähdin äkkiä ihmisten sekaan ettei tyyppi käy kiinni. En onneksi nähnyt enää, tyyppi taisi poistua tuon jälkeen.

15

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gitkhjkjkkj

      ATM-avohoitopotilas ollut taas kyseessa? Pitaa vaan oppia kaikille ovenavaajille huutamaan KIIIIIITOOOOOSSSS kurkkusuorana. Paitsi sitten tulis kommenttia etta "Mita vittuu horo huudat!" :D

      Mut joo...friikilta vaikutti mies....

    • Kunnollinen mies

      Tollane huorittelu kyllä huomioidaan mutta ei sitä, että mies oli kohtelias ja piti ovea auki.

      MIkä teitä naisia vaivaa?

      • gagadd

        Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.


      • Kunnollinen mies
        gagadd kirjoitti:

        Hei idiootti. Nainenhan kiitti miesta oven avaamisesta. Mutta friikilla oli vaikkua korvissa, ei kuullut, ja rupesi mesoamaan.

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.


      • .........
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

        Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..


      • Whattafuck
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Joo mutta tarkoitin, että tää nainen kiinnitti enemmän huomiota huoritteluun kuin kohteliaisuuteen.

        Mikä ihmeen kohteliaisuus vastaan inttäminen ja huorittelu muka on??


      • Kunnollinen mies
        ......... kirjoitti:

        Hah, kumpaan tuossa enemmän voi huomiota kiinnittää :D
        Jos tullaan parkumaan korvan juureen että joku on lellitty huora, niin kyllä se enemmän huomiota kiinnittää kuin oven avaus.. Varmaan kellä tahansa..

        Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.


      • whattahell
        Kunnollinen mies kirjoitti:

        Ihan sama. Mut tässä kuiteskin taas nähdään, että naisille ei kelpaa kiltti ja kunnollinen mies, joka käyttäytyy kohteliaasti ja avaa oven.

        Öö miten ja millä logiikalla???


    • Olit epäkohtelias

      Kun minä avaan oven naiselle, niin odotan että nainen kiitollisena antaa minulle pilluaan.

      • Epäkohteliaampi

        Vittu mikä sika, mut onneksi, tuskinpa saat häh hähä häää.


    • APINAAAAAA

      Taisi olla tuo nimim. "kunnollinen mies" kyseessä. Sosiaalisesta tyhmyydestä kärsii koko ympäristö.

      Jos pitää kiitoksen toivossa ovea auki, niin voi jättää ovet seuraavalla kerralla aukomatta.

    • sillitrooli

      Onko tämä nyt oikeasti edes totta, vai provoilua ATM:istä?

    • ..lhä-b

      Ovi pitää avata ikään kuin huomioimatta naista, eikä saa odottaa mitään kiitosta. Sillä tavalla rennosti hutaista auki ja katsoa vaikka samalla kelloa. Tai jutella kaverin kanssa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe