Mutta kukaan ei halua rakkauttani.
Haluaisin vain rakastaa
8
141
Vastaukset
- Näin se menee
Aivan varmasti joku sinunkin rakkauttasi haluaa, et vain ole tarjonnut sitä niille naisille joille se kelpaa. Karsi tai muuta kriteereitäsi ja ala katselemaan sellaisiakin naisia, jotka eivät aiemmin ole sinua kiinnostaneet. Tällä reseptillä löytyy taatusti joku joka rakkauttasi haluaa. Mikäli sinua taas ei kiinnosta ne naiset joille sinunkin rakkautesi olisi taivaan lahja, niin sitten on turha kiukutella tai valittaakaan.
- alintakastia
Höpöhöpö. Ei sellaista naista olekkaan joka kaipaisi rakkautta ATM:ltä.
- -a-t-m-
Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.
alintakastia kirjoitti:
Höpöhöpö. Ei sellaista naista olekkaan joka kaipaisi rakkautta ATM:ltä.
Entäs jos mies ei naisen mielestä olekkaan atm, niin onko se atm:nä itseään pitävälle miehelle kauhea shokki tai pettymys? :-)
- 19
teevadit kirjoitti:
Entäs jos mies ei naisen mielestä olekkaan atm, niin onko se atm:nä itseään pitävälle miehelle kauhea shokki tai pettymys? :-)
Se on mahdotonta, atm ei voi erehtyä itsetään.
19 kirjoitti:
Se on mahdotonta, atm ei voi erehtyä itsetään.
Ahah. Nokun mä olen pitänyt miehiä kiinnostavina, jotka ovat olleet itse sitä mieltä ettei heistä kukaan voi tykätä. Ehkä se "vika" onkin sitten minussa mun ajattelussa eikä heissä. :-)
- ruma mies
Totuus on että ruma mies ei kelpaa naisille.
- lottamari<3
Kuinka ruma miehen pitää mielestäsi olla, että ei kelpaa? Olen nähnyt tosi rumia miehiä, joilla on jopa kaunis vaimo ja sillä ulkomuodolla se mies tuskin on sitä naista itselleen pokannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592