Poikaystävän vierailut deittisivustolla?

ms vadelma

Ollaan muutama kuukausi nytten seurusteltu ja vietetty tiiviisti aikaa yhdessä. Tapasimme netin deittisivuston kautta. Itse poistin profiilini muutaman viikon jälkeen kun siitä oli ollut puhetta. Poikaystäväni ei ole poistanut ja vierailee sivustolla melkein päivittäin. En ole vielä ottanut asiaa esiin mutta vaivaahan se.

Miksi mieheni käy edelleen siellä? Miten ottaa asia esiin?

5

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _Selena_

Hei Ms Vadelma! :)

Miehesi voi ajatella että hän haluaa käydä deittisivustolla vielä sen vuoksi että haluaa sieltä lisää kavereita tai voi olla myös niin että hän haluaa vielä lisää tyttöystävä-kandidaatteja. Sitä on minun todella vaikea tulla sanomaan. Mutta kun rehellisesti kysyt asiasta niin kyllä luulisi hänen vastaavan sinulle miten asiat oikeasti ovat!

Silloin puolitoistavuotta sitten kun aloitin poikakaverini kanssa seurustelemaan. Tutuistuimme kans deittisivustolla ja puhuimme siitä että minä poistin oman tunnuksen. Mies sanoi vain että ei ole siellä pitkään aikaan käynyt ja lopuksi hän poisti sen. Minua itseänikin vaivasti kovasti jos poikakaverini vielä olisi sivustolla etsimässä seuraa.

Miten otat asian esiin, voisit vain keskustella ensin siitä kuinka ihmeellistä on että juuri te löysitte toisenne netin ihmeellisestä maailmasta ja sitten kerrot että sinä olet jo poistanut omat tunnuksesi, koska et tarvitse ketään muuta ja siinä vaiheessa voisit kysyä hänen sivustolla käymiseensä syyt.

• Repe.

Ehkäpä tämä ns. poikaystäväsi ei sittenkään pidä sua numero ykkösenä, ja on edelleen haku päällä, että jos sittenkin löytäisi jotain vielä parempaa.

Poju on kuin lapsi karkkikaupassa. Tarjolla on niin paljon makeaa ja hyvännäköistä karkkia, että pää menee ihan pyörälle.

• ei se mitään tarkoit

Minä tapasin miesystäväni jotain kuukausi sitten. Emme kumpikaan ole poistaneet profiileja mutta emme niitä varsinaisesti enää käytä. Ei hänkään, ainakaan ei ole on-line. Välillä käyn profiilissani...en siksi, että etsisin enää ketään...olen korvia myöten rakastunut miesystävääni, haluan hänen kanssaan jotain pysyvää, loppuelämän kestävää, sitä minä haluan hänen kanssaan. Kun en näe häntä riudun ikävästä. Ajattelen häntä joka sekunti, soittelemme monta kertaa päivässä ja tekstailemme. Käyn profiilissani silkasta ikävästä, jos en ole nähnyt häntä vähään aikaan. En tiedä miksi...se on varmaan sellainen tapa. En minä sillä profiilissa käymisellä tarkoita mitään enkä ketään sieltä aio napata, ellei miesystäväni jostain syystä hylkää minua...Joskus vaan kaipaisin juttuseuraa kun miesystävä ei ole tässä ja ikävä raastaa sydäntä, ja minulla oli siellä "ystävä", sellainen jonka kanssa vaan juteltiin niitä näitä. En minä edes ole siellä kenenkään kanssa jutellut enää ja jos juttelisin niin kyllä kertoisin, että olen löytänyt jo rakkauden. "Ystävämieheni" kyllä ymmärtäisi. Kyllä minä sen profiilin aikanaan poistan...kun ehdimme vakiintua enempi...

• ei se mitään tarkoit

Poistin oman profiilini. Katsotaan, miten suhteemme etenee...Kun ikävä iskee, niin kuuntelen sitten musiikkia...En aio kysyä mieheltä, poistaako omaansa vai ei. Kaipa sen näkee käytännössä sitten, rakastaako vai ei.

• mmm

Onko kundisi kuinka kokenut/huono itsetunto? Saattaa hakea itsetunnon pönkitystä vaan sieltä ja siksi kattelee onko tullut komsuja..

Kannattaa kuitenkin puhua asiasta kundin kanssa, kerro että se vaivaa niin siitä näet onko hän sinun arvoisesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe