1. Kuka naispalstalainen on kaunein?
2. Kuka transumiehistä on nätein?
3. Kuka miespuolinen on komein?
Jk. Olen mökillä ja luen Voqueta :D
http://aijaa.com/0044310189316.jpg
Palstalaisten ulkonäkö-gallup
29
124
Vastaukset
- niin?
1. Quiterie
2. zisel
3. Serpico - murriperkele ei krj.
-Varmaan y.b ellei ole pihistänyt kuviaan netistä
-zisel tai Sxthsense
-Toljake
mur - ...
1. Kuka naispalstalainen on kaunein? sxthsense
2. Kuka transumiehistä on nätein? en tunne
3. Kuka miespuolinen on komein? en osaa arvostella miehiä- samaa mieltä
sxthsensellä on nätti suu ainakin.
- varma asiasta
samaa mieltä kirjoitti:
sxthsensellä on nätti suu ainakin.
Niin, Sxhtsense on harjoitellut naisena oloa tai sitten kuva minkä hän linkitti oli jonkun toisen.
Sxthsense on nimittäin mies. - voi ei!
varma asiasta kirjoitti:
Niin, Sxhtsense on harjoitellut naisena oloa tai sitten kuva minkä hän linkitti oli jonkun toisen.
Sxthsense on nimittäin mies.Et jätä minulle vaihtoehtoja turbaani-ukkoseni:
http://www.youtube.com/watch?v=zVfS9LKyFO4
- Mr.KaIIuppi
Kiitos Sxthsense.
Jk. Kuka kissan hännän nostaisi ellei kissa itse? :D 1. Kuka naispalstalainen on kaunein? Sanotaan vaiks mariamania
2. Kuka transumiehistä on nätein? Minä!
3. Kuka miespuolinen on komein? Sinä tietysti.- *mm*
1. yb. 2.genio.3.iivari
- shemale
1. Kuka naispalstalainen on kaunein? < darling female
2. Kuka transumiehistä on nätein? < ? >
3. Kuka miespuolinen on komein? < darling male Mut hyvät yöt.
http://www.youtube.com/watch?v=AeTL6rqMTsA&feature=related
Sophie Z....- vili.
1. Kuka naispalstalainen on kaunein? = JAZULI
2. Kuka transumiehistä on nätein? = DAZU
3. Kuka miespuolinen on komein? = VEKSI MANSESTA
Hähä! :D 1. Jokainen nainen on jonkun miehen mielestä kaunis (Veikko Vennamo)
2. MMies
3. Objektiivisesti arvioiden on vaikea ellei mahdoton olla komeampi kuin minä. *Day Dream of Thousands of Women*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708