niin, tuota...
Kertoisiko joku,että mikä siinä seksissä nyt sitten on niin kammottavaa ja pahaa, että nainen ei missään nimessä saisi kyseistä toimintaa harrastaa.
Ja siis että, miksi miehet valittavat, että eivät saa seksiä, mutta kuitenkin haluavat naisten tekevän heidän seksinsaannistaan mahdollisimman vaikeaa ja työlästä.
(Näitä ennen avioliittoa/parisuhdetta frigidejä, mutta heti ensimmäisenä yönä oikean miehen kanssa nymfomaanisiksi kaikki seksioppaiden taidot hallitseviksi superrakastajiksi muuttuvia naisia ei ikävä kyllä ole olemassa)
Mikä siinä seksissä on niin pahaa
12
265
Vastaukset
- zz
Niin kukaan ei tunnu antavan järkevää vastausta, huorittelevat vaan.
- Impeyden arvostaja
Ei seksissä mitään pahaa ole, vaan siinä että sitä on harrastettu jonkun muun miehen kanssa. Haluan viattoman ja koskemattoman neitsytmorsiamen jonka impeyden voin itse viedä immenveren tahratessa lakanat.
En halua saastattua porttoa, jonka impeydestä ei ole enää edes riekaleita jäljellä ja jonka päällä ehkä useat miehet ovat hikoilleet ja ähkineet ja ruiskuttanneet törkylastiaan tavallaan tehden minusta aisankannattajan. Se on kuin työntäisin munaani löyhkäävään viemäriin.
Kun pääsen puhkaisemaan kalvon ja valuttamaan veren niin silloin myös nöyryytän kaikkia mahdollisia tulevia panijoita, he ovat kuin käytetyn auton ostajat ja tietyllä tavalla aisankannattajia, ha ha!
Ei naisen tarvitse osata mitään seksitemppuja, parempi kun ei osaakaan, neitsyen kainous vain lisää himoani. Tärkeintä on että hän on säästänyt minulle kalleimman aarteensa eli impeytensä.- N42 Hki
Aika sairas pakkomielle sulla tohon asiaan. Kannattaisko oikeesti hakea apua tohon ongelmaas? Vois helpottaa elämääs kummasti monellakin tapaa.
- Rotweill
Eikö sitten itse koe saastuvasi ja alkavasi löyhkäämään seksiä harrastaessasi?
- ???
Etkö sinä vois pysyä sen SEXIS kanssa sille kuuluvalla palstalla.
Joka v,itun palstalla p,erseilet.
Aika sairas pakkomielle sulla tohon asiaan. Kannattaisko oikeesti hakea apua tohon ongelmaas?- N42 Hki
Ei ollut minun tekemäni aloitus, jos sitä vihjaat toistamalla sanojani aloittajalle.
- Sitähän sä kysyit
Harvinaisen perseestä oleva avaus, mutta näitähän on tällä palstalla joka päivä...
"Kertoisiko joku,että mikä siinä seksissä nyt sitten on niin kammottavaa ja pahaa, että nainen ei missään nimessä saisi kyseistä toimintaa harrastaa."
Jokainen saa tehdä niin, kuten parhaaksi katsoo. Mulla ainakin raja menee irtosuhteissa ja etenkin pettämisessä. Kaikki ihmiset eiivät miellä seksiä vain pelkkänä viihdykkeenä, jota voi harrastaa täysin huolimattomasti välittämättä muista pennin vertaa.
Jos ihminen haluaa vain sekstailla suurinpiirtein jokaisen vastaantulijan kanssa, sellaisen ihmisen ei ainakaan kannata elää parisuhteessa. Sitä paitsi, avautumisessasi paistaa lähinnä se, että seksiä käsitellään täysin irrallisena asiana, vaikka se on ainakin minun mielestäni pikemminkin osa parisuhdetta ja seksiin kuuluu oleellisena osana myös tunteet.
Mutta toki, saavathan sitoutumiskammoiset ihmiset (osa sinkuista) sekstailla miten haluavat. En kuitenkaan usko, että itrosuhteet parantavat oleellisesti elämänlaatua, päinvastoin...- 34
mitenniin avaus huono? tämähän oli asiallinen.
- seksi on hyvää
Kyllä minä panisin vaikka joka päivä. Löytyykö sellaista naista joka haluaa panna mun kanssa?
- Babe
Sex is natural, sex is good.
Not evrybody does it but everyone should.
Sex is natural, sex is fun.
Sex is best when it's one on one.
George Michael: I Want Your Sex
Biisi 80-luvulta kertoo hyvin ja ytimekkäästi että monogamiaan meidät on kasvatettu ja asenteisiin iskostettu, ei paha asia! - naiset pihtaa
Nus.siminen on todela kivaa puuhaa. Naiset vaan on pihtareita et pimppiä on vaikeea saada nykyään ja toiseks naiset vaan puhuu mut eivät uskalla tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2651633Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki141622- 1351221
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1251114- 83797
- 164720
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168711Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala406624- 52582
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52525