jazulista puhumisen. Älkää mainitko edes sen nikkiä missään yhteydessä, minua oksettaa.
Voisitteko lopettaa
18
82
Vastaukset
- Niin ?
Jazuli on kyllä kaunis, mutta tämä alkaa mennä aivan överiksi.
Palstalaiset voisitteko hillitä itseänne ?- ap.
Kyllä, sinun lisäksesi hillitkää muutkin. J itsekin voisi vähentää jankkaamistaan trollien kanssa.
- .
ap. kirjoitti:
Kyllä, sinun lisäksesi hillitkää muutkin. J itsekin voisi vähentää jankkaamistaan trollien kanssa.
Samaa mieltä ollaan. Jazuli voisi lopettaa trollaamisenkin.
- .
teevadit kirjoitti:
Minkä?
Trollaamisen.
Toistanko ? . kirjoitti:
Trollaamisen.
Toistanko ?No voithan toistaa, jos ei sulla muutakaan tekemistä ole. Mulla on valikoiva kuulo, joten mieti miten seuraavan kerran sanot asiasi. Ehkä kuulen ehkä en kuule vieläkään. Minkä??
- .
teevadit kirjoitti:
No voithan toistaa, jos ei sulla muutakaan tekemistä ole. Mulla on valikoiva kuulo, joten mieti miten seuraavan kerran sanot asiasi. Ehkä kuulen ehkä en kuule vieläkään. Minkä??
Sitä vain mietin, että minkähänlaiset teekupit sinulla on ?
- Niin ?
teevadit kirjoitti:
Mitkä?
Minkä väriset ne on ?
- .
teevadit kirjoitti:
Mitkä?
No ne teekupit. Onko niistä hyvä pitää kiinni ? Jne.
Sulla on taas mitkä päivät. Ei oo eka kerta.
- tulkaa tytöt tkaisin
Täällä on kaikki mielenkiintoiset naiset lähteneet vittuun ja vituttaa. Jazuli (ja joskus murri) on ainoa joka käy aina koukkuun,kun se nikin mainitsee. Älkää ottako meiltä edes tätä vähäistä iloa pois, kiitos.
- .
Mutta jäähän sulle homotransut.
Hähä xD No ne on lähteneet mielenkiintoisten miesten perässä täältä mielenkiinnottomien miesten mekasta. Olkaa heidän puolesta onnellisia. :-)
Etpä ole sinäkään fiksu, miksi teet tällaisen alotuksen jos haluat lopettaa jostain henkilöstä höpöttämisen jne.? Nythän sä ruokit sitä oksettavaa keskustelua.
Joo..ja mä vastaan. Älä syötä trollia älä syötä trollia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671