Ärsyttää sinkkunaiset

................

kun niillä on aina koira tai kissa. Ja ne harvat joilla ei ole, ovat sekopäisiä bilehileitä.

11

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16

Sinkkunaisissa on aian jotain vikaa, samoin kuin sinkkumiehissäkin.
      Vähän kuin lihapiirakoita joista puuttuu nakki ja sinappi.

• ketsuppijajuusto

Mun lihapiirakasta puuttuu aina nakki ja sinappi, ketsuppia ja juustoo sieltä sen sijaan kylläkin löytyy.

• yks sinkkuvaa

Jotku sinkkumiehet on sinkkuja omasta tahosta kuten minä, ja olen niin kauan ku kuolen ellei joku nainen saa minua niin sekasin rakkaudesta et pakko mennä mukana.

Sinkkuna on mukavaa, saa ite tehä just niinku huvittaa.

• mustispeppers

Mä en ole mitään noista, olen parikymppisenä bilettänyt ihan tarpeeksi, ettei mun tarvitse enää elää nuoruutta uudelleen. Mutta taidan olla liian hissukka ulkokuoreleltani, totuus voi olla ihan muuta :DD Ainakin noi jotkut kamut semmosia väittää. Uskon kyllä, että ihminen voi muuttua tai hiotua hieman jonnekin suuntaan, perusluonne pysyy samana, mutta särmiä voi aina hieman hioa :) Nyt kun näin veljeni perheen koiruksen, olen myyty. Tahtoo kans :)

• Ei päde minuunkaan.

• Entäpä sinkkumiehet?

Mihinköhän tämä väite perustuu, kuinka monen henkilön otantaan? Tosin voin rehellisesti tunnustaa, että aikanaan, kun yksi toivomani miesjuttu ei onnistunut otin toisen koiran sen sijaan. Nykyisin ei enää koiria ole, mutta en tunnista kyllä sekopäistä bilehilettäkään itsessäni.

• Mies1985

Minua kiinnostaa vain naiset joilla on jyrsijöitä. Tosin nämä naiset ovat usein alaikäisiä mille en voi mitään.

• Beaver Fever

Naisellahan on aina majava (beaver) pöksyissä. Ehehee.

• Reipas Mies

Tykkään moottoripyöristä ja juoda yksin kesämökillä.

Koira/kissa tai elämäntapa bilettäjiähän ne kotimaiset sinkku naiset on todella usein. Ei voi tehdä sitä, ei voi tehdä tätä kun pitää mennä koiran kansa, tai bestikset jo soittelee bileisiin. Fuckin' lame.

Lisäisin vielä ap:n ärsyttävien sinkku naisten listaan pari asiaa:
      -heppatytöt
      -himo urheilijat (esim minun kamunainen)
      - ihanat female-"woody allenit" neurooseineen (pari kamunaistani)

• mikä oli ongelma?

Koska kaikki sinkkunaiset ärsyttävät, on sinun keskityttävä pokaamaan varattuja.

• kolikolikolina

No mut luojan kiitos itse ootte mahtavia ;) Muissa oo muutakun vikaa...vikaa..vikaa..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2225
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1828
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      175
      1370
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      233
      836
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      759
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      751
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      607
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe