Onko kaikki yh-äidit

kysymys tämäkin

Kaukaa kierrettäviä? Itse olen kolmen lapsen yh. Minun oli pakko erota kun lasten turvallisuus oli tärkeintä.
Olen 28vuotias 158cm/48,4kg minulla on pitkät vaaleat hiukset, vatsalihakset näkyvät selvästi ja olen muutenkin todella urheilullinen.
Kadulla miehet katsovat perääni jotkut tulevat juttelemaan. Pointtini on se että he eivät tunne minua eivätkä tiedä lapsistani, jos tietäisivät olisiko asiat heti toisin?
En kyllä tähän hetkeen ainakaan ketään edes ottaisi mutta mielenkiinnosta kysyisin.
Olenko nyt se atn josta kukaan ei enään kiinnostu tosissaan? Yhdenillan juttua kun minusta ei ikinä kukaan saa. Olen yhden miehen nainen joten miehiä minulla on elämäni aikana ollut vain yksi. (Oltiin lasteni isänkanssa yli 10 vuotta yhdessä)

45

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5

      Harva mies tosissaan haluaa aisuriksi, ei siinä varmaan sen kummempaa syytä ole.

    • yh=ok

      Eivät ole kaukaa kierrettäviä. Nainen on ihan yhtä haluttava, oli lapsia tai ei. Palstan pellet voi jättää omaan arvoonsa, esim. tuota aisuri-kommenttia en ymmärrä lainkaan.

      Mutta toki lapset voivat siinä miwlessä hankaloittaa tilannetta, että nainen on aina heissä kiinni jollain tapaa, mikä voo luoda aikatauluongelmia, varsinkin jos lapset ovat pienokaisia. Jos miehellä ei ole omia lapsia, niin tapailussa voi tulla tilanne, jolloin mies turhautuu, kun hänellä voi olla enemmän aikaa ja halua olla yhdessä kuin naisella.

      Mutta ei yh-naisessa vikaa ole. Palstaidiooteissa on paljonkin.

      • ..................

        Voi tulla myös tilanne, jossa nainen turhautuu, vaikka ne lapset olisivat hänen. Mutta siipeen saamisen riski on aina olemassa, kun sekaantuu suhteisiin. :)


      • ...................
        .................. kirjoitti:

        Voi tulla myös tilanne, jossa nainen turhautuu, vaikka ne lapset olisivat hänen. Mutta siipeen saamisen riski on aina olemassa, kun sekaantuu suhteisiin. :)

        Mitäs tuossa on miinustelemista? Minusta, jos ei kohtuullista niin ainakin reilua miettiä sen yh-äidinkin ihan etukäteen, mitä se seurustelu lasten ohella vaatii etenkin alussa itseltä ja onko ylipäätänsä valmis siihen rumbaan. Siinä vaiheessa kun huomaa, että se onkin välillä oikeasti raskasta ja ei huvittaisikaan, maito on jo maassa.


    • ...............

      "Minun oli pakko erota kun lasten turvallisuus oli tärkeintä."

      Tämä kertonee kaiken tarpeellisen. Ei minua ainakaan kiinnosta nainen, jolla on kolme lasta jonkun väkivaltaisen linnakundin kanssa.

      • nössölle

        Tuo on nössön puhetta. Kuka on puhunut linnakundista ja toisekseen, määrääkö joku muu mies ketä naista tapailet ja ketä et?

        Tässähän sullakin olisi tilaisuus näyttää itseäsi paremmalta, vertailukohta kun olisi se väkivaltainen ex mies :D


      • ...............
        nössölle kirjoitti:

        Tuo on nössön puhetta. Kuka on puhunut linnakundista ja toisekseen, määrääkö joku muu mies ketä naista tapailet ja ketä et?

        Tässähän sullakin olisi tilaisuus näyttää itseäsi paremmalta, vertailukohta kun olisi se väkivaltainen ex mies :D

        No ei tietenkään määräile. Sen vuoksi en sinunkaan mielipiteistäsi piittaa.


      • nössölle
        ............... kirjoitti:

        No ei tietenkään määräile. Sen vuoksi en sinunkaan mielipiteistäsi piittaa.

        näytät piittaavan :D Ei mua vaan tuollaiset jutut estäisi jos nainen on juuri se oikea.


      • trollolollol
        nössölle kirjoitti:

        näytät piittaavan :D Ei mua vaan tuollaiset jutut estäisi jos nainen on juuri se oikea.

        Get the point. Linnakundien puhkinussimat naikkoset tuskin on "se oikea" (naisten termi).


      • .....
        nössölle kirjoitti:

        näytät piittaavan :D Ei mua vaan tuollaiset jutut estäisi jos nainen on juuri se oikea.

        Enkä myöskään halua toisten äpäriä ja eksää lisänä.


      • linnaan siitä
        trollolollol kirjoitti:

        Get the point. Linnakundien puhkinussimat naikkoset tuskin on "se oikea" (naisten termi).

        kerro ny miten linnakundi nai ketään puhki, jos nyt et tarkota sellikaveria. Etkö sä pentu tiedä, ette SE kulu käytössä. voi olla suomikin täynnä idiootteja itseään napaan tuojottavia.


      • ------:lle
        ..... kirjoitti:

        Enkä myöskään halua toisten äpäriä ja eksää lisänä.

        ei se exä koskaan utle mukana, ellet sitten halua kimmpaseksiä :-D

        tyhmä mikä tyhmä, tai ainakin kakara.


      • Tiivistettynä:
        ------:lle kirjoitti:

        ei se exä koskaan utle mukana, ellet sitten halua kimmpaseksiä :-D

        tyhmä mikä tyhmä, tai ainakin kakara.

        Synnyttänyt = käytetty = pilalla.


      • ...........
        ------:lle kirjoitti:

        ei se exä koskaan utle mukana, ellet sitten halua kimmpaseksiä :-D

        tyhmä mikä tyhmä, tai ainakin kakara.

        Joka toista moittii, on itse sellainen. Äiti on sanonut.


      • Äidit neuvoo väärin
        ........... kirjoitti:

        Joka toista moittii, on itse sellainen. Äiti on sanonut.

        Äiti kehotti myös aina olemaan kiltti poika.


      • voi ny....
        Tiivistettynä: kirjoitti:

        Synnyttänyt = käytetty = pilalla.

        näinkö se omakin aimo menee pilalle? vittu mikä pelle!


      • Kunnian mies
        linnaan siitä kirjoitti:

        kerro ny miten linnakundi nai ketään puhki, jos nyt et tarkota sellikaveria. Etkö sä pentu tiedä, ette SE kulu käytössä. voi olla suomikin täynnä idiootteja itseään napaan tuojottavia.

        Kyllä asia on niin, että jos naista on yli yksi mies nussinut niin nainen on silloin käytetty ja likainen huora jonka saa raiskata tai vaikka heittää parvekkeelta.


      • säälittävä
        Kunnian mies kirjoitti:

        Kyllä asia on niin, että jos naista on yli yksi mies nussinut niin nainen on silloin käytetty ja likainen huora jonka saa raiskata tai vaikka heittää parvekkeelta.

        No olipa naurettavan kaukaa haettu kommentti.. :D Tiedän mitä se osoittaa..!


      • huhhuhuhuh

        sairashan sä oot jos tosta alat tappouhkauksia jakelemaan.


    • mies kommentoi

      Joo, ovat.

      Jokaisella meistä on heikkoutemme, minulla se että pidän lapsista ja haluan huolehtia niistä.

      Mieluiten saavat olla omia.

    • mustispeppers

      Mä olen huomannut kaveripiirissäni, että yh:t ja eronneet ovat paljon halutumpaa seuraa kuin ihan tälläiset tavis-sinkut. Yleensä alle vuodessa se pariutuminen tulee eteen.

      • miesmannmies

        Se johtuu epäilemättä siitä, että eronneilla on se oikeanlainen tatsi olla ihmisen kanssa lähekkäin.


      • mustispeppers
        miesmannmies kirjoitti:

        Se johtuu epäilemättä siitä, että eronneilla on se oikeanlainen tatsi olla ihmisen kanssa lähekkäin.

        Niin vissiin, osaavat jo valmiiksi nalkuttamiset ja muut tämänlaiset tärkeät jutut :)


      • .................,,,
        mustispeppers kirjoitti:

        Niin vissiin, osaavat jo valmiiksi nalkuttamiset ja muut tämänlaiset tärkeät jutut :)

        ta ovat oppineet virheistään


      • mustispeppers
        .................,,, kirjoitti:

        ta ovat oppineet virheistään

        Tai eivät osaa olla yksin, niin otetaan se eka vastaantuleva. Viis siitä, onko liitto kestävällä pohjalla.


      • öööööööööö
        mustispeppers kirjoitti:

        Tai eivät osaa olla yksin, niin otetaan se eka vastaantuleva. Viis siitä, onko liitto kestävällä pohjalla.

        tuoltako se on näyttänyt?
        tokihan paskan suhteen jäkeen kaikki näyttää erinomaisilta....


      • mustispeppers
        öööööööööö kirjoitti:

        tuoltako se on näyttänyt?
        tokihan paskan suhteen jäkeen kaikki näyttää erinomaisilta....

        :DD Nooh, kärjestetysti :P On mun yhden kaverin uusi liitto kestänyt jo pitkään... Muutama muksukin tullut lisää.


      • _ikisinkku_
        mustispeppers kirjoitti:

        Tai eivät osaa olla yksin, niin otetaan se eka vastaantuleva. Viis siitä, onko liitto kestävällä pohjalla.

        Aika pitkälti tässä uskoisin olevan syyn ja toisena tekijänä tietynlaisen rohkeuden eli tullaan miesten päälle hyvinkin aggressiivisesti. Pelkästään pitkään yksin olleet YH:t ovat esittäneet minua kohtaan selvää kiinnostusta, mikä kyllä kertoo siitä etten ole minkään tason saalis, mutta haluavat silti ja myös sen tekevät selväksi.

        Periaatteessa hyvinkin miesmäinen suhtautuminen parisuhteeseen eli mukavahan se joku siinä vieressä on kun odottelee paremman löytymistä.


    • YH Alert!

      Kyllä sinut on tosiaan syytä kiertää kaukaa, olet YYYYHHHHOOOOOOOOOOO!!!!!

      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

      Varokaa, äpärävaara!

      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOO!!!!!!
      YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOO!!!!

    • Joo itse ainakin kierrän kauempaa jos nk. suhdetta ajattelee, koska en ole itte ollut pidemmästi kenenkään kanssa yhdessä niin vähän liikaa tulee kerralla... kun ajattelee sen että sillon pitäs kestää lapsiperheen arkea jo suoraan ilman että on saanut kokea ns. aikuista suhdetta siihen alle eli yhdessä asumista ja silleen pidempään yhdessä oloa.

    • Olen joskus seurustellut yksinhuoltajan kanssa. Nainen oli kerrassaan hurmaava, mutta minä vain en oppinut elämään arkea hänen lastensa ehdoilla. Eihän siitä sitten mitään tullut.

    • Ap

      Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille :) En todellakaan ajatellut mitään edes hakemaan alkaa ja tuli tuossa kaupassakin sanottua eräälle miehelle kun pyyteli kassajonossa kahville että minun elämäntilanne on nyt sellainen ettei siihen muita mahdu.
      Sain kuulla tutun löpinän että lapsethan on ihania että ei se ole este. Mutta en myöskään itse ole vielä valmis mihinkään. Ehkä sitten joskus kun lapset ovat kaikki toisella kymmenellä.
      Niin ja linnassa ei ollut äijäni ikinä istunut, firma meni nurin alkoholi tuli kuvioon ja myöhemmin väkivalta eikä hänellä ollut halua ottaa apua ja tukea vastaan kaksi vuotta katselin ja sitten lähdin.

      • Rakastunut yh

        Suosittelen sinulle: käy läpi ex-suhteesi. Käy eroseminaarissa, juttele ystävien ja sukulaisten kanssa, käy vertaisryhmissä, lue kirjoja, ajattele aktiivisesti, keskustele netissä aiheesta tai mikä tahansa mikä auttaa. Pahin mitä voit tehdä itsellesi ja sitä kautta lapsillesi on panna tunteet maton alle. Ei ne siellä pysy ja jossain kohtaa paine saa maton kupruilemaan. Tiedän, että ajan löytäminen lasten kanssa on vaikeaa, mutta se on koko perheesi etu.

        Kun olet selvinnyt, toipunut ja yli menneestä on vasta järkevä aika miettiä miehiä. Itse mietin samaa asiaa kuin sinä, mutta toisaalta myös sitä että uuden ihmisen pääseminen perheenne jäseneksi ei tule olemaan helppoa kun lapset on esimurkkuja/murkkuja. Pienten lasten kanssa sopeutuminen ja yhteen kasvaminen on paljon helpompaa.

        Miehiä, jolle yh:t käy, on kyllä. Varsinkin kun puhutaan yli 35v.


      • hnbw4re3gavfsc
        Rakastunut yh kirjoitti:

        Suosittelen sinulle: käy läpi ex-suhteesi. Käy eroseminaarissa, juttele ystävien ja sukulaisten kanssa, käy vertaisryhmissä, lue kirjoja, ajattele aktiivisesti, keskustele netissä aiheesta tai mikä tahansa mikä auttaa. Pahin mitä voit tehdä itsellesi ja sitä kautta lapsillesi on panna tunteet maton alle. Ei ne siellä pysy ja jossain kohtaa paine saa maton kupruilemaan. Tiedän, että ajan löytäminen lasten kanssa on vaikeaa, mutta se on koko perheesi etu.

        Kun olet selvinnyt, toipunut ja yli menneestä on vasta järkevä aika miettiä miehiä. Itse mietin samaa asiaa kuin sinä, mutta toisaalta myös sitä että uuden ihmisen pääseminen perheenne jäseneksi ei tule olemaan helppoa kun lapset on esimurkkuja/murkkuja. Pienten lasten kanssa sopeutuminen ja yhteen kasvaminen on paljon helpompaa.

        Miehiä, jolle yh:t käy, on kyllä. Varsinkin kun puhutaan yli 35v.

        Siinä on erinomaisia neuvoja. On myös hyvä varautua etukäteen, kun lapsia kuviossa mukana, ettei kaikki aina mene suunnitelmien mukaan ja kärsivällisyyttä ja väliin tahtoakin tarvitaan molemmilta.


      • oi ei kiitos :)
        Rakastunut yh kirjoitti:

        Suosittelen sinulle: käy läpi ex-suhteesi. Käy eroseminaarissa, juttele ystävien ja sukulaisten kanssa, käy vertaisryhmissä, lue kirjoja, ajattele aktiivisesti, keskustele netissä aiheesta tai mikä tahansa mikä auttaa. Pahin mitä voit tehdä itsellesi ja sitä kautta lapsillesi on panna tunteet maton alle. Ei ne siellä pysy ja jossain kohtaa paine saa maton kupruilemaan. Tiedän, että ajan löytäminen lasten kanssa on vaikeaa, mutta se on koko perheesi etu.

        Kun olet selvinnyt, toipunut ja yli menneestä on vasta järkevä aika miettiä miehiä. Itse mietin samaa asiaa kuin sinä, mutta toisaalta myös sitä että uuden ihmisen pääseminen perheenne jäseneksi ei tule olemaan helppoa kun lapset on esimurkkuja/murkkuja. Pienten lasten kanssa sopeutuminen ja yhteen kasvaminen on paljon helpompaa.

        Miehiä, jolle yh:t käy, on kyllä. Varsinkin kun puhutaan yli 35v.

        Voi ei. Minä en ikimaailmassa jaksaisi juosta jossain eroseminaareissa exien vuoksi, en todellakaan. Käyttää vielä aikaa exiin...ihan kuin en olisi tuhlannut heihin vuosia... Mutta en todellakaan aio käyttää heidän miettimiseen enää tuntiakaan :). Ei vaan kiinnosta...

        Minä en ole koskaan ajatellut, että yh-äitinä en voisi seurustella. Minulla on nyt todella hyvä miesystävä eikä ongelma todellakaan ole lapset. Heidän suhteensa kaikki on ok. Suhteen ainoa ongelma on se, että mies on aina töissä, mutta sekin probleemi muuttunee sitten, kun hän voi etsiskellä uutta työpaikkaa...
        Miksi lasten pitäisi olla "toisella kymmenellä"?


      • YH=lohdutuspalkinto
        Rakastunut yh kirjoitti:

        Suosittelen sinulle: käy läpi ex-suhteesi. Käy eroseminaarissa, juttele ystävien ja sukulaisten kanssa, käy vertaisryhmissä, lue kirjoja, ajattele aktiivisesti, keskustele netissä aiheesta tai mikä tahansa mikä auttaa. Pahin mitä voit tehdä itsellesi ja sitä kautta lapsillesi on panna tunteet maton alle. Ei ne siellä pysy ja jossain kohtaa paine saa maton kupruilemaan. Tiedän, että ajan löytäminen lasten kanssa on vaikeaa, mutta se on koko perheesi etu.

        Kun olet selvinnyt, toipunut ja yli menneestä on vasta järkevä aika miettiä miehiä. Itse mietin samaa asiaa kuin sinä, mutta toisaalta myös sitä että uuden ihmisen pääseminen perheenne jäseneksi ei tule olemaan helppoa kun lapset on esimurkkuja/murkkuja. Pienten lasten kanssa sopeutuminen ja yhteen kasvaminen on paljon helpompaa.

        Miehiä, jolle yh:t käy, on kyllä. Varsinkin kun puhutaan yli 35v.

        "Miehiä, jolle yh:t käy, on kyllä. Varsinkin kun puhutaan yli 35v."

        On varmaan, moni ATM 40v lähestyessä on epätoivossaan valmis katkerana ja hammasta purren heittämään toivon oikeasti haluttavasta teininaisesta ja alistumaan aisuriksi, sietämään äpäriä ja nuolemaan Manolon, Abdulin ja Pano-Paten jämät siitä penikoineesta huoranvitusta.


      • bnrhegwfrw
        YH=lohdutuspalkinto kirjoitti:

        "Miehiä, jolle yh:t käy, on kyllä. Varsinkin kun puhutaan yli 35v."

        On varmaan, moni ATM 40v lähestyessä on epätoivossaan valmis katkerana ja hammasta purren heittämään toivon oikeasti haluttavasta teininaisesta ja alistumaan aisuriksi, sietämään äpäriä ja nuolemaan Manolon, Abdulin ja Pano-Paten jämät siitä penikoineesta huoranvitusta.

        ATM ei elä, joten hänelle ei voi muodostua elämänkokemusta edes vuosien varrella huomaamaan, etteivät lapset ole kauhistus ja maailmanloppu.


      • ATM ilman elämänkoke
        bnrhegwfrw kirjoitti:

        ATM ei elä, joten hänelle ei voi muodostua elämänkokemusta edes vuosien varrella huomaamaan, etteivät lapset ole kauhistus ja maailmanloppu.

        Elämänkokemus tarkoitaa ilmeisesti nussimista? Joo, eipä tosiaan ole muodostunut. Joten olkaa hyvät kaikki ja haistakaatten vittu!


    • m28..............

      Yhteen väliin minulla oli lähes fetissi yhden lapsen yh-äiteihin. Mutta kolme lasta on kieltämättä melko paljon, varsinkin ellei itsellä ole ensimmäistäkään ja on aikeissa vielä hankkia...

    • Ei.

    • Romukauppias

      Ovat.

      Yksinkertaisesti siitä syystä että jos aletaan laskemaan kuinka paljon aikaa ja energiaa menee noiden lasten kanssa touhuamiseen niin se on suurin osa siitä vapaa-ajasta joka töistä jää.

      se on PERHE-ELÄMÄÄ jo valmiiksi eikä parisuhde-elämää jota esimerkiksi minä ja moni muu mies etsii.

      Tuollaisen kolmen lapsen kuvioon en myöskään naisena ottaisi ihan joka tarjokasta vaan sellaisen joka ennen kaikkea tulisi lasten kanssa toimeen ja nimenomaan haluaisi olla heidän kanssaan tekemisissä.

      Minulla taas ei ole mitään halua olla toisten miesten jälkikasvun kanssa tekemisissä varsinkin kun omaa ei ole vielä tässä maailmassa eikä ehkä tulekaan.

      Olen joskus nuorempana kokeillut tavata yh:tä ja ollut kiinnostunut eräästä yh:stä. Heidän jälkeen on ollut helppo todeta että ei kiitos ikinä.

      Älä nyt herran jestas ainakaan ala salailemaan asiaa mieheltä koska haluathan hänen aidot reaktionsa ja suhtautmisen esille jos etsit vakavampaa suhdetta.

      En ymmärrä lainkaan tätä ajattelua jossa lapset ovat mukamas sitten joku erillinen osa naista ja miehen ja naisen välinen uusi parisuhde joku muu juttu. Se on ihan täyttä utopiaa.

      Itse en tahdo jakaa arkeani muiden lasten paitsi mahdollisesti omieni joskus sitten. Sinun kannattaa siis etsiä ei pelkästään itseäsi ajattelen kumppani vaan myös lapsiasi.

    • hihuhhoio

      Itse olen ollut parisuhteessa kaksi kertaa lapsettoman miehen kanssa, itsellä siis lapsia ja molemmilla kerroilla niin päin että mulla oli enemmän aikaa parisuhteelle kuin miehellä, lapset jo sen ikäsiä että menevät ulkona kavereiden kanssa (koululaisia) ja hyvin voi lähteä käymään kaupassa kahdestaan tai lenkillä tms kun kännykkä mukana. Lisäksi isovanhemmat lähellä tukiverkkona jos jotain tapahtuisi tai hoitoapua saa lähes aina jos jonnekin olisi halunnut lähteä.

      Tuntuu oikeestaan ihan käsittämättömältä että itsella suht vaativa työ, pari lasta ja lähes 100 neliön rivari siivottavana ja vielä aikaa vievä harrastus lapsella ja itse myös harrastan ja silti jäi aikaa vaikka mihin.

      Joten omasta kokemuksestani joudun kumoamaan tuon että jos nainen yh niin ei olisi aikaa suhteelle.

      Ja olen sitä mieltä että lapsettoman on hyvin vaikeaa tulla tilanteeseen missä jo ne lapset, lähipiirissäni on kyllä muutamia onnistumisia missä mies ottanut sellaisen kaverillisen isäroolin tai nainen ottanut hienosti äitipuolen roolin mutta tämä on sitten luonnekysymys tai paljon muutakin varmasti, kaikista ei tähän ole. Mullekin nämä kaksi tapausta lähes vannoivat että heistä on tähän kun vähän epäilin itse asiaa ja sanoin että tämä ei ole ihan helppoa ja mitä se vaatii, joo, joo, kyllä ymmärtävät mihin tulevat, no eivätpä ymmärtäneet.

      Nyt elän sitten sen ajan vain lasten kanssa kunnes he ovat lentäneet pesästä, sitten voin ehkä katsoa miehiä :) lasten eteen kun ei voi marssittaa ihmisiä tosta vaan uudestaan ja uudestaan.

      • Romukauppias

        Juuri noin.

        Se homma voi olla yllättävän raskasta lapsettomalle jolla ei ole luonnostaan tietysti tunteita noita lapsia kohtaan koska se on aivan eri juttu jos lapset ovat omia.

        "Joten omasta kokemuksestani joudun kumoamaan tuon että jos nainen yh niin ei olisi aikaa suhteelle."

        Takuuvarmasti ei ole lähimainkaan samaa määrää kuin kahden lapsettoman suhteessa toisilleen.

        Joku on joskus sanonut että vanhemmuus on kuin työ josta ei ole lomaa. No voi vain miettiä että miltä tuntuu jostakulta joka tekee toisen duunia ilman lomaa.

        Aika moni päätyy tekemään yhteisen lapsen piakkoin joka "sitouttaa" miehen siihen naiseen ja niihin muihin lapsiin.


      • wr24fgbt

        Varmaan tuo kertoo enemmänkin sen, että kaikki ovat yksilöitä lapsilla tai ilman. Itse ihmettelin alkuun kuinka paljon naisella onkaan aikaa tapailla, olisin ollut onnellinen vähemmästäkin. Vaan tilanne arjen osalta muuttui, ei ollutkaan enää samalla tavalla aikaa, voimia, saati mikään kompromissi olisi kelvannut.


    • länkisääri

      En ryhtyisi suhteeseen 3 lapsen äidin kanssa. Yksi tai maksimissaan kaksi lasta voisi vielä menetellä.

      Olen seurustellut muutaman YH-äidin kanssa ja ovat olleet hyviä tekemään ruokaa, aikatauluttaminen sujuu ja seksi on ollut hyvää. Kaikki ei tietenkään ole samanlaisia, mutta minun kohdalle sattunut kivoja naisia. Suhteet ovat kaatuneet välimatkaan, aikapulaan tai sitten muuten vaan erilaisuuteen. Se on kans tärkeetä, että YH voi viedä lapset välillä isän luokse, jotta saa kahdenkeskistä aikaa.

      Yh-äipän kans täytyy myös miettiä, että haluaako itse lapsia. Jos hänellä jo 3 lasta ennestään, niin perhe kasvaa liian isoksi. Tää siis vaan mun mielipide.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe