Rakastuin todella upeaan mieheen. Olimme tapailleet kuukauden kun huomasin että mies tsekkasi ja meni jopa lukkoon nähdessään kauniin naisen. Ja sama toistui seuraavalla viikolla.
Nyt en uskalla enää luottaa suhteeseen ja olla rakastunut. Kyseenalaistan miehen rakastumisen. Lisäksi mies ei ole rakastuneen oloinen koko aikaa, eikä ole edes kovin intohimoinen. Mies kyllä sanoo olevansa rakastunut muhun ja näyttääkin tunteensa toisinaan, mutta mä en enää uskalla ajatella että hän tykkäisi vain minusta jos suhteen alkuvaiheessa tsekkaailee muita tai on jopa laimea tunteissaan. Luonteeltaan kyllä rauhallinen ja kiihkoton. Mutta kaipaan intohimoa ja kiihkoa. Tuntuu, että suhde on arkipäiväistynyt liian nopeasti. Ei ehdi kehittyä tarpeeksi... Haluaisin miehen tavoittelevan minua, haluavan lähelle. Nyt hän tyytyy olemaan kauempana eikä mene minusta sekaisin... Jotenkin se rakastuminen meni solmuun kun tsekkasi muita ja juttelimme siitä. Siitä lähtien molemmat ovat vaan varoneet.
Mitä voisi tehdä, pelottaa että pieleen menee... :(
Ongelmaako vaan?
laauuiy
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462