illalla insertio! Töttöröö! Mitä lasissa? Mulla tupakan stumppeja ja muistaakseni viskiä (puistattaa), kämppä on kuin 10 siisselin jäljiltä, jotka ei ole saanut sitä itteään puoleen vuoteen. Palaan myöhemmin raportoimaan jos satun muistamaan eillisestä....tai sitä edellisestä...ja niin eis pois päis...ketä palstalla? tai ihan sama!
Aamulla angsti...
7
<50
Vastaukset
- Nasdaq
Mulla on mukissa palautusjuomaa.
(Palauttelevaa naurua)Ainut palautettava mitä mulla on...on pullot ja toi "the neighbor girl" mikä pitäis potkasta pihalle. Mikä vittu siinnä on, että pitää jäädä tänne makoilemaan. Kysymys ei ole sinulle!!!!
(kengittävää hirnuntaa)- Nasdaq
modelli kirjoitti:
Ainut palautettava mitä mulla on...on pullot ja toi "the neighbor girl" mikä pitäis potkasta pihalle. Mikä vittu siinnä on, että pitää jäädä tänne makoilemaan. Kysymys ei ole sinulle!!!!
(kengittävää hirnuntaa)Mjoo
Ovatko sanat tuttuja?
voltti
sapsi
jibbah
voikko
lope
frame Nasdaq kirjoitti:
Mjoo
Ovatko sanat tuttuja?
voltti
sapsi
jibbah
voikko
lope
frameEi oo! Ja keskity sä nyt vaan siihen juoksemisees....ei sitä siinnä koneella kehity.
- Nasdaq
modelli kirjoitti:
Ei oo! Ja keskity sä nyt vaan siihen juoksemisees....ei sitä siinnä koneella kehity.
Suunnon insinöörit ja voikukkavalmisteet olivat täksi päiväksi antaneet mulle seuraavaa matkaan (vittuillessaan)
Sykeraja 148-165, kovaa 30 min.
Aika pliisua.
Personal trainerini on Ranskassa golfaamassa (juovuksissa, sillä siellä on ukkonen ja sataa vettä). Nasdaq kirjoitti:
Suunnon insinöörit ja voikukkavalmisteet olivat täksi päiväksi antaneet mulle seuraavaa matkaan (vittuillessaan)
Sykeraja 148-165, kovaa 30 min.
Aika pliisua.
Personal trainerini on Ranskassa golfaamassa (juovuksissa, sillä siellä on ukkonen ja sataa vettä).Mä vedän tollasen treenin joka krapulaaamu yhdellä jalalla, eikä siihen mitään kukkia tarvita.
- Nasdaq
modelli kirjoitti:
Mä vedän tollasen treenin joka krapulaaamu yhdellä jalalla, eikä siihen mitään kukkia tarvita.
Sitä mä tässä olen vähän miettinyt, että mikä helvetin ohjelma tämä oikein on? Tuntuu ihan heppoiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136