Viikon siwatypy

kaarne.

31

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rumamies

      ompa levee perse tolla

    • 8)

      JAZULI!!!!!!!

      • heh....

        nyt tiedän missä l..v viettää yönsä...


      • :-(

        Ei ole putkipenaali mallia ei.. Eli kaukana Jazulista.


    • Tavallista parempi siwatyttö.

      • mitämitä.

        Sinähän tykkäsit bodareista


      • mitämitä. kirjoitti:

        Sinähän tykkäsit bodareista

        En ole ikinä tykänny bodareista...
        Ja jos tykkää urheilullisista, niin eikö saakkaan tykätä sitten isoista perseistä? Vaikka ne ei ois lihasta.


      • .
        hahmotelma kirjoitti:

        En ole ikinä tykänny bodareista...
        Ja jos tykkää urheilullisista, niin eikö saakkaan tykätä sitten isoista perseistä? Vaikka ne ei ois lihasta.

        Niin justiinsa. Jos tykkään tuosta, niin enkö voisi tykätä tästä.

        Ameebat :)



      • Niin ?

      • Jazuli on

      • .
        hahmotelma kirjoitti:

        http://www.search-female-physique.com/4images/data/media/75/friend_monica.jpg

        http://2.bp.blogspot.com/-y1vZAc0rNaU/T425Ugh2ByI/AAAAAAAAAco/UeNpq1LxVnM/s1600/IMG_1916.JPG

        Arvaa kumpi on bodari? Joo tiedän, sinä et eroa näe.

        Käyttäjien luokitusten perusteella tällä sivustolla on huono maine. Sivuston (http://www.search-female-physique.com/4images/data/media/75/friend_monica.jpg) sisältö saattaa olla loukkaavaa tai tietoturvan kannalta haitallista.


        These Womyn Could Kick Your Skinny Little Biker Ass
        www.bicycle-forum.net/.../These_Womyn_Could_... - Käännä tämä sivu
        I love you Lynda Byker.... http://www.hantelparty.de/xt/female-bodybuilder.gif http://www.search-female-physique.com/4images/data/media/75/friend_monica.jpg ...

        Joten en nähnyt. Täytyy tyytyä googlaamiseen.


      • H
        Niin ? kirjoitti:

        Vastasitko itsellesi ?

        Olisiko lienee hälle joka tuolla ylempänä bodareista puhui. Minulla on tapana vähän niinkuin laittaa lisäyksiä omiin viesteihini omien viestieni alle. Pahoittelen jos se aiheutti sinun pienelle mielellesi hämmennystä.


      • Jazuli on kirjoitti:

        tuleva naisesi

        Nono eläs nyt viitti kiusata Hahmotelmaa.


    • jopas oli persevä lyyli,

      huh,

      • sori mut..

        pieraise ja lähetä ääni vocaroon kautta, pieruperse :)


      • Mietin kans, että oiskohan kuvaa yhtään käsitelty? Tai sitten kuvakumla on perää nuoleskeleva. Eli korostetaan tota bynnistä.


      • teevadit kirjoitti:

        Mietin kans, että oiskohan kuvaa yhtään käsitelty? Tai sitten kuvakumla on perää nuoleskeleva. Eli korostetaan tota bynnistä.

        Heh kuvakulma..perkele en ihan ehtiny painaa peruuta..aarhg. :-)


    • .....

      Kerrankin kunnon kaareva lantio.

    • Nasdaq

      No huh huh.


      Piti ihan hieraista silmiä.

      • Nasdaq

        Mahtuuko tuollainen lentokentän metallinpaljastimesta?


        (Naurua)


      • Entäs pariovista:.!?
        Nasdaq kirjoitti:

        Mahtuuko tuollainen lentokentän metallinpaljastimesta?


        (Naurua)

        .

        Mahtuuko tuo edes liiterin pariovista

        Har!

        .


    • Kuvan naisella on kapea vyötäro, pyrstön pyöreys/ uhkeus korostuu vielä entisestään.

      • Nasdaq

        Ai niin kuin että tässä on visuaalinen jippo, eli näköharha?


      • .

        On on ja iso pérä.

        Hähä xD


      • Hähä.
        Nasdaq kirjoitti:

        Ai niin kuin että tässä on visuaalinen jippo, eli näköharha?

        Näit väärin.

        Älä kuvittele mitä tiedät.


    • Hyvä jos kelpas, tää oli mun aloitus. ;-D

      Ajattelin et sijaistan kaarnea tämän siwasatsin kanssa. Onnistuin sitten valkkaamaan ees muutaman silmään soppelin mimmulin.

      Jesh, alan edistymään tässä.

    • kas kahvia
    • Niin ja se eilinen Päivän viikon Valintatalo-Tyttö™, joka sensuroitiin koska se aiheutti kateutta palstan naisissa...

      http://aijaa.com/0012910217326

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe