Kauniiksi kehuminen

Beuty or not?

Kehutteko miehet kaikkia naisia kauniiksi vaiko vain niitä jotka on oikeesti teidän mielestä kauniita?
Omasta mielestäni en ole mitenkään erityisen kaunis... no kasvot on ihan ok, mutta muuten olen pieni ja pyöreä, en siis lähellekään ns. mallin mittoja. Mutta aina kun eksyn jonnekin baariin, niin siellä miehet kehuvat kuinka kaunis olen. Jotkut sanoo, että oon täydellinen tai kaunein nainen mitä ovat koskaan tavanneet, mutta onko se ihan puppua? Eli sanooko miehet kaikille naisille, että ne on tosi kauniita, että saisivat naisen mukaansa sänkyyn?
Toiset naisetkin voisi kommentoida, että kehutaanko teitä aina kauniiksi vai miten miehet kehuvat teitä kun yrittävät iskeä?

18

5535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beuty?

Tuntuu olevan yleinen tapa tuo miesten taholta:) Ja pikkupäissään nainen näyttääkin kauniimmalta ja mies komeammalta! :o Mulle hokee joka mies että olen upein ja kaunein..ja himo paistaa silmitä.,..eli sänkyyn pitäis päästä..Kyllä toki jotkut voi sanoakin sen ihan aidosti..Kauneus on katsojan silmissä..:P

• Jarkko vaan

Kauneushan on katsojan silmässä - ei ole olemassa mitään valmista kaavaa sille mikä on kaunista tai rumaa. Itse kehun kauniiksi niitä naisia, jotka oikeasti minun silmään ovat sellaisia. Toki jotkut miehet haluaa vain sänkyseuraa ja silloin mikä tahansa vokottelu on käytössä.

• Just saying-.

En kaikille mutta monelle - maailmassa on niin paljon kauniita naisia.

• ei mitään kaunista

Mua ei kukaan mies ole ikinä sanonut kauniiksi, eikä edes nätiksi, eikä sieväks. Eikä mua ole yritetty iskeä, joskus joku saattanut kännipäissään ohimennen sanoa, että lähde mukaan. Eipä nuo kännisten yritykset ole innostaneet. Ainoa "kehu" mitä on joskus tullut oli kun eräs humalikko huusi perään kun menin bussiin, ett mahtava perse. Luulenpa kuitenkin ettei tuokaan oltu kehuks tarkoitettu ;D

• bray

Suomalaiset on aika ujoa kansaa ja ventovieraalle aika iso kynnys kommentoida vaikkapa perään huutamalla. Se on läpän siivellä heitetty totuus. Ja miksi huutaa just sun perään... Olit se joka erottui silmään. Joko pahalla tai hyvällä ja uskon kyllä että hyvällä. Sul on luultavasti muodokas perä, niin et se erottuu.
        Itse tietenkin epäröit et se oli varmaankin enemmän haukku, mut mä kokisin et se kuitenkin oli enemmän kehu.
        Ei edes humalaisen ole helppo huudella kenenkään perään, tai sit hän huutelee vähän jokaiselle ja on häirikkö.

Sinussa oli kuitenkin jotain, mikä sai hänen huomionsa ja kenties hän elätteli toiveita että hänen huomionsa viihdyttäisi sua, hän saisi sun katseen tai jopa kiukkuisen tai ystävällisen vastakommentin. Hän olisi tykännyt vaikka oisit huutanu jotain rumaa takaisin ja sit hän olisi huutanut taas jotakin ja pian kävelet hänen luokseen. Sitä hän toivoi?

Ihmiset tykkää erilaisista asioista, siksi on oltava aika varuillaan et ei mene teilaamaan saamaansa palautetta moitteiksi.

Täydellisyys voi tarkoittaa myös tilannetta, pukeutumista, kehonkieltä ja sellaista spontaania. Se ensivaikutelma.
        Kun tuo humalikko näki sut ja seurasi sua ni hänen eka ja se mieleen jäänyt ajatus oli "vittu mikä *****" Sit hän huusi perääsi, koska tiesi et tilanne menee niin nopeesti ohi, et muuta ei ehdi tehdä ja kattoo sit et miten reagoit. Hän kaipasi huomiotasi, keinolla millä hyvänsä.
        Joten hänen arvosanansa sulle oli 10 tai 4, jos hän huutelee 8 perään, ni sit hän huutaa vähän kaikille.
        sulla joko 10 tai 4 ja veikkaan 10. Veikkaan et sul on muodokas pylly.

• oikein.

on puppua ja just seksisyystä

voit toki olla kaunis, baari ei ole paikka ottaa siitä selvää

• Beauty or not?

Ex poikaystävän mielestä olin liian läski, eikä hän koskaan kehunut mua kauniiksi vaan pelkästään "ihan hyvännäköiseksi". Sen takia tuntuu omituiselta kun miehet juoksee perässä ja kehuu maasta taivaisiin siis siellä baarissa, ei tuolla muualla tosiaan kukaan mitään sano... Mutta jos se on vain keino saada sänkyyn niin sitten ymmärrän. :( Tosin välillä tuntuvat vain ihan ohi mennen sanovan noin ilman iskutarkoitusta, tai sitten kokeilevat vain tartunko syöttiin. Myös sille ex poikaystävälle tultiin monesti kehumaan mua, että sillä on kaunis/täydellinen nainen tms. siis baarissa. Ne miehet tuskin halusivat sänkyyn kanssani vai mistä tuollainen voi johtua?

• tgeswdtgswges
        Beauty or not? kirjoitti:

Ex poikaystävän mielestä olin liian läski, eikä hän koskaan kehunut mua kauniiksi vaan pelkästään "ihan hyvännäköiseksi". Sen takia tuntuu omituiselta kun miehet juoksee perässä ja kehuu maasta taivaisiin siis siellä baarissa, ei tuolla muualla tosiaan kukaan mitään sano... Mutta jos se on vain keino saada sänkyyn niin sitten ymmärrän. :( Tosin välillä tuntuvat vain ihan ohi mennen sanovan noin ilman iskutarkoitusta, tai sitten kokeilevat vain tartunko syöttiin. Myös sille ex poikaystävälle tultiin monesti kehumaan mua, että sillä on kaunis/täydellinen nainen tms. siis baarissa. Ne miehet tuskin halusivat sänkyyn kanssani vai mistä tuollainen voi johtua?

Ei kai nyt muualla kukaan mitään sano, kun saa jonkun ahdistelusyytteen. Baarit on ainoita paikkoja meidän kulttuurissa joita naisia saa lähestyä avoimemmin.

Todennäköisesti olet melko hyvännäköinen, jos saat useita kehuja. Ei miehet kaikkia vastaantulevia kehu. Sulla on vain heikko itsetunto ja vähättelet itseäsi.

• bray

Baarissa on kohteliaampaa kommentoida ulkonäköä. Jossain muualla olisi hieman tahditonta kiinittää huomiota niin pinnallisiin asioihin. Mut baari on paikka, jossa on ihan luontevaa kehua ulkonäköä.

Se miksi joku kehuu on jokaisen oma asia. Ja vaikkapa mies kehuisikin vain siksi että saisi seksiä, ni luultavasti hän silti kehuu vilpittömästi.

Ulkonäön kehuminen on epämukavaa jos ei tiedä mitä nainen itse ajattelee itsestään.

Mielestäni ihmisen kehuminen ei ole kiellettyä ja voihan syötit niellä tarttumatta niihin. Voi kehuista tykätä ja kiitellä, vaikka ei sit lähtisikään mukaan jatkoille. Asiallisuus ja selkeys on jees.

Hoikan naisen kehuminen johtaa yleensä tilanteeseen, jossa nainen katsoo happamasti "mitä viddua!!!"

Kurvikkaampi nainen ottaa kehun aidommin kehuna ja on vaiti.

Olen joskus miettinyt että naiskauneuden ihastelu ei mielestäni tarvitsisi olla niin vihattua ja pelättyä, kyllä ihmisistä saisi tykätä ja osoittaa mielenkiintonsa.

Suurimpia loukkauksia mitä naiselle voi tehdä on se kun baaritiskillä väentungoksessa taputtelee pylllle. Tosi nainen vetää herneet heti, koska on törkeää aliarvioida ja kajota puolituntemattomaan ihmiseen ja tuppautua hänen intiimialueelle.

Mun mielestä se voisi jossain toisessa maailmanajassa olla jopa yksi hienoimmista tavoista osoittaa mieltymyksensä että just tällä naisella on mitä täydellisin ja seksikkäin pylly.

Miksei nainen voisi reagoida katseella "kiva kun tykkäät" miksei hän voisi katseellaan todeta "kiva kun tykkäät, mut en kyl lämpene sulle yhtään" ja poistuu pikaisesti paikalta.

Mä en koe että ulkonäön huomiointi tai kehuminen alistaisi naista tai tekisi hänestä jotenkin hempukan, koska kyllä oikeesti iso osa naisista on todella hyvännäkösiä ja kauniita.

Mutta uskallappas taputtaa pyllylle... ;)

• gfsgsdgds

Voihan se olla että olet useimpien miesten mielestä kaunis, mutta exäsi on mieltynyt sinua hoikempiin naisiin joten hänen silmissään et sitten ollut niin kaunis kuin jonkun muun silmissä. Makuja on monenlaisia, onneksi.

• dfg

Hanki itsetunto, nainen!

• 37

"mistä tuollainen voi johtua?"

Jotkut laittaa baarivaihteen päälle jolloin kaikki on kaunista ja kivaa. Silloin kehutaan kaikkea mahdollista. Ei kysytä onko tuo tyttöystäväs vaan onko tuo kaunotar tyttöystäväs. Toisilla sen sijaan viina saa aikaan nyrtkit pystyssä meiningin. Saman ilmiön äärilaidat!

Vonkaajia kuitenkin lähes kaikki!!

• dfgsfff
    • ........

Ei kiinnosta, miksi mainostat jotain hedelmäpeliä tässä osiossa, ylipäätään?

• .....

Vain naisia jotka ovat kauniita , mutta aina ei edes uskalla kehua.

• lipevyys

Baarissa kehutaan naisia, jotta heiltä irtoaisi.

• Hyvättavat!

Aina joku mies kehuu jotakin naista. Ja varmasti usein mies on ihan vilpitön. Kauneus kun on aina katsojasta kiinni. Moni tavallinen ja pyöreä nainen saa kohteliaiksuuksia siinä missä kauniimpikin sisarensa.

• Mää kehun kauniiksi vain, jos pidän ko. henkilöä kauniina, muutenhan valhettelisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe