ELÄKÖÖN VAPAUS!

Olen pitänyt yhteyttä erääseen mieheen, joka on minua ainakin 26 vuotta vanhempi, ja vaikka minulla on vähän tunteita häntä kohtaan, olen sanonut, että tahdon olla pelkkä kaveri. Hän on aika karismaattisen ja hyvännäköinen ja todella taiteellinen. Mutta haluan olla sinkku, haluan olla vapaa! Enkä halua niin paljon vanhempaa miestä, en todellakaan! Minua on alkanut jo ahdistaa päivittäiset puhelinsoittomme (ainakin kaksi kertaa päivässä). Minusta tuntuu, että olen liian sidottu häneen. Ensinnäkin minua ahdistaa jo se, miksi olen tekemisissä niin paljon vanhemman miehen kanssa, en tiedä onko se normaalia. En kehtaisi liikkua hänen kanssaan julkisesti ikäeromme takia. Se tuntuu vain jotenkin ahdistavalta ja pelkään että muut ajattelevat että etsin isähahmoa vaikka en todellakaan etsi. Päinvastoin en halua mitään vanhempaa miestä suojelijakseni, en todellakaan! En halua mitään sijaisisää. Nyt minulla on todella suuri tarve tuntea olevani TÄYSIN VAPAA! Koen jo noiden päivittäisten puhelinsoittojen takia ahdistusta, että olen liian sidottu häneen.. Ilmaisin hänelle jo kyllä että harvennettaisiinko yhteydenpitoa "ettemme kiinny liikaa"... Vaikka oikeasti en vain halua kokea millään tavalla olevani kehenkään sidottu!!! Pitäisi varmaan sanoa suoraan!!!

6

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdgj'ksdgj<dåso

      Mä luulen, että sä olet liian kiltti. Ja sitten kiltisti vaan siedät, kun iilimato imee kaiken energian itsestäsi. Tyyppi pitää tietysti yhteyttä suhun nuoreen naiseen voidakseen sillä pönkittää omaa egoaan... Mitä nopeammin sanot heippa, sitä parempi!

    • Vakuuttelut

      Tuli tuosta jutusta mieleen vähän se Pasilan jakso jossa Rauno Repomies yritti vakuutella ettei ole gay...

    • dgnilq

      Miksi haluat olla sinkku? Haluat olla vapaa tekemään mitä? Harrastamaan irtoseksiä eri ihmisten kanssa? Mihin hän sinua sitoo?
      Jos kerran ikäero on se varsinainen syy miksi et halua olla hänen kanssaan niin miksi edes hoet tuota vapaus ja sitoutumis mantraa? Miksi et vain kerro hänelle että ikäeroa on liikaa ja etsi itsellesi nuorempaa miestä?

    • akgm¨g¨pfdojjjjjjjjj

      Mä luulen, että se rasvainen äijä haistaa vaan sun epävarmuuden siitä mitä elämältäsi haluat ja käyttää sitä epävarmuutta hyväkseen. Haista hyvä nainen vaara ajoissa! Ja huomaa, että olet tekemisissä energiavampyyrin kanssa.

    • aikuisempi

      Mitä tuosta huutelemaan. Minä olen vapaa enkä pelkästään halua. Ahdistun suhteessa.
      Ei asiasta numeroa tarvitse tehdä.

    • onnellinensinkku

      Sinkkuna on mukavaa, siitä pitää nauttia eikä murehtia :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe