Olen pitänyt yhteyttä erääseen mieheen, joka on minua ainakin 26 vuotta vanhempi, ja vaikka minulla on vähän tunteita häntä kohtaan, olen sanonut, että tahdon olla pelkkä kaveri. Hän on aika karismaattisen ja hyvännäköinen ja todella taiteellinen. Mutta haluan olla sinkku, haluan olla vapaa! Enkä halua niin paljon vanhempaa miestä, en todellakaan! Minua on alkanut jo ahdistaa päivittäiset puhelinsoittomme (ainakin kaksi kertaa päivässä). Minusta tuntuu, että olen liian sidottu häneen. Ensinnäkin minua ahdistaa jo se, miksi olen tekemisissä niin paljon vanhemman miehen kanssa, en tiedä onko se normaalia. En kehtaisi liikkua hänen kanssaan julkisesti ikäeromme takia. Se tuntuu vain jotenkin ahdistavalta ja pelkään että muut ajattelevat että etsin isähahmoa vaikka en todellakaan etsi. Päinvastoin en halua mitään vanhempaa miestä suojelijakseni, en todellakaan! En halua mitään sijaisisää. Nyt minulla on todella suuri tarve tuntea olevani TÄYSIN VAPAA! Koen jo noiden päivittäisten puhelinsoittojen takia ahdistusta, että olen liian sidottu häneen.. Ilmaisin hänelle jo kyllä että harvennettaisiinko yhteydenpitoa "ettemme kiinny liikaa"... Vaikka oikeasti en vain halua kokea millään tavalla olevani kehenkään sidottu!!! Pitäisi varmaan sanoa suoraan!!!
ELÄKÖÖN VAPAUS!
6
74
Vastaukset
- kdgj'ksdgj<dåso
Mä luulen, että sä olet liian kiltti. Ja sitten kiltisti vaan siedät, kun iilimato imee kaiken energian itsestäsi. Tyyppi pitää tietysti yhteyttä suhun nuoreen naiseen voidakseen sillä pönkittää omaa egoaan... Mitä nopeammin sanot heippa, sitä parempi!
- Vakuuttelut
Tuli tuosta jutusta mieleen vähän se Pasilan jakso jossa Rauno Repomies yritti vakuutella ettei ole gay...
- dgnilq
Miksi haluat olla sinkku? Haluat olla vapaa tekemään mitä? Harrastamaan irtoseksiä eri ihmisten kanssa? Mihin hän sinua sitoo?
Jos kerran ikäero on se varsinainen syy miksi et halua olla hänen kanssaan niin miksi edes hoet tuota vapaus ja sitoutumis mantraa? Miksi et vain kerro hänelle että ikäeroa on liikaa ja etsi itsellesi nuorempaa miestä? - akgm¨g¨pfdojjjjjjjjj
Mä luulen, että se rasvainen äijä haistaa vaan sun epävarmuuden siitä mitä elämältäsi haluat ja käyttää sitä epävarmuutta hyväkseen. Haista hyvä nainen vaara ajoissa! Ja huomaa, että olet tekemisissä energiavampyyrin kanssa.
- aikuisempi
Mitä tuosta huutelemaan. Minä olen vapaa enkä pelkästään halua. Ahdistun suhteessa.
Ei asiasta numeroa tarvitse tehdä. - onnellinensinkku
Sinkkuna on mukavaa, siitä pitää nauttia eikä murehtia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612