Haittaako miehiä,

juoksianainen

jos naisen juoksutyyli on sellainen, että jalat heittäytyvät polvesta alaspäin sivuille ilmaan noustessa?
Tekevät sellaisen ylimääräisen kiekan ilmassa. Muuten juoksen vähän etukyyryssä.

Onko tämä este suhteen luonnille? :)

12

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks juoksija vaan

      Enemmän haittaa se, että yleensä kysyt tuollaista asiaa ja se, ettet osaa kirjoittaa juoksija :-)

      • juoksianainen

        Osaan minä kirjoittaa, olenhan kotitalousopettaja. Vrt. kamelianainen - juoksianainen.
        Oppilaat kuiskuttelevat ja nauravat, kun juoksen. :( Kuka mies haluaa naurunalaisen naisen?


      • mokasit ;)
        juoksianainen kirjoitti:

        Osaan minä kirjoittaa, olenhan kotitalousopettaja. Vrt. kamelianainen - juoksianainen.
        Oppilaat kuiskuttelevat ja nauravat, kun juoksen. :( Kuka mies haluaa naurunalaisen naisen?

        Tiedän miltä tunneilta lintsasit...

        Se nimittäin todellakin kirjoitetaan JUOKSIJA.

        ja juoksutyyli on naurettava. miksi pitäisi juosta persjalkaisena.


      • no haloo!
        mokasit ;) kirjoitti:

        Tiedän miltä tunneilta lintsasit...

        Se nimittäin todellakin kirjoitetaan JUOKSIJA.

        ja juoksutyyli on naurettava. miksi pitäisi juosta persjalkaisena.

        Se kirjotetaan että kameli ja nainen.


    • Matkaan vaan

      Tuskin haittaa. Juoksutyyli ja vauhti vapaa

    • Jep.

      Kyllä kelpaisit, mutta taidat olla minulle liian vanha sillä olen vasta ylioppilas. Haluan epätäydellisen naisen joka on urheilullinen ja osaa tehdä ruuat minulle.

      • juoksianainen

        Olen 27v. :) Mitähän anoppi tuumaisi? Eikö sinua haittaa, vaikka minulle nauretaan tämän lenkkauksen tähden?


      • Heh...
        juoksianainen kirjoitti:

        Olen 27v. :) Mitähän anoppi tuumaisi? Eikö sinua haittaa, vaikka minulle nauretaan tämän lenkkauksen tähden?

        No ethän tuota liian vanha ole :) Deittiprofiilissani etsin 16-30v seuraa ja olen itse kohta 20. Tätini nykyisellä miesystävällä on ollut itseään 15 vuotta vanhempi nainen ja mummoni oli 9v nuoremman miehen kanssa naimisissa.

        Ei minua kiinnosta millä tavalla sitä juostaan, pääasia että eteenpäin päästään :) Jos olisit pyörätuolissa niin silloin en kylläkään innostuisi mutta nythän saatat jopa antaa minulle kunnon haasteen lenkkipolulla. Mutta mietippä sinä poikaa joka on kompuroinut omiin jalkoihinsa niin että on näiden tapauksien aiheuttamien vammojen vuoksi joutunut viettämään sairaalassa ja lääkärin pöydällä aikaa suunnilleen yhtä paljon kuin tietokoneella elämänsä aikana? Olisimme hyvä lenkkeilevä pari...

        Äiti muuten haluaisi hankkia minulle tyttöystävän joka olisi minulle kuin äiti. Hän haluaa itse päästä vanhuudenlepoon.


    • jep jep...

      Enemmän varmaan miestä haittaa että näitä juttuja kyselevä on salahintti jolla pimeä vintti.

    • krooorkrorkrorkrorkr

      just ja huohotiläähätit kaupanpäälle,

    • HUOHOTILÄÄHÄTI

      TUPLAHUOHOTILÄÄHÄTI HUOHOTILÄÄHÄTIHUOHOTILÄÄHÄTI

    • Poksuko

      "Onko tämä este suhteen luonnille? :)"

      Juu, on aivan ehdottomasti :) Muista laittaa jalkaan kalleimmat lenkkarit, niin mies näkeee ettei sinun ainakaan tarvitse köyhäillä.

      Seuraava .... kysymys ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe