Mikä siinä riman madaltamisessa oikein maksaa?

palvelus itsellenne

Joo, tiedän. Varmaankin "rumalla naisella ei tee mitään".

Mutta mielestäni on hassua, ettei sitä rimaa voi madaltaa edes lähelle sitä omaa tasoa. Mitä nyt olen kaverimiehiä seuraillut, niin kaikki katselevat vain ja ainoastaan niitä samoja naisia. Siis niitä naisia, joihin ehkä viidellä prosentilla miehistä olisi oikeasti mitään mahdollisuuksia teoriassakaan ja käytännössä ehkä vain prosentilla. Ehkä kysymyksessä on joku sisäinen suojamekanismi joka aiheuttaa kyvyttömyyden tehdä objektiivisia päätelmiä omasta todellisesta tasosta. Jostain on oikeasti tingittävä.

Naisena sanon nyt sen verran, että olen itsekin joskus havitellut kuuta taivaalta. Olen ihan nätti nainen. Monien miesten mieleen, mutta en siis mikään maailmankaunotar. Mielestäni naiset tajuavat kuitenkin miehiä aikaisemmin, että jotain on tehtävä. Muuten se elämä juoksee ohi ja parhaat vuodet siinä ohessa. Joskus 20-vuotiaana vielä kuvittelin, että elämääni kävelee jostain se suunnattoman älykäs ja karismaattinen, kreikkalaista jumalaa muistuttava tumma komistus, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä ja tekee minut onnelliseksi loppu elämäkseni. Kunnes 25-vuotiaana tajusin, että pakko tässä on jotain tehdä, kun sitä satujen prinssiä ei kuulu. Tällä hetkellä olen naimisissa tavallisen miehen kanssa ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Elämäni on onnellinen ilman sitä aikaisempaa toiveunta, joka siis olisi 99% varmuudella jäänytkin vain toiveuneksi.

57

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen36

      Onnea!

      Olen itse yrittänyt tutustua ns.tavismiehiin, mutteivät he huoli omanlaistaan. Kirjoituksesi on täyttä totta.

      Elämä menee ohi, minkäs teet. Ei sitä yksinkään voi parisuhdetta perustaa. Lapsetkin jäi saamatta.

    • Mitä vittua sä

      teet täällä sinkut-palstalla besserwisseröimässä. Kukaan ei halua olla ruman kanssa. Piste. Tavallinen ei ole ruma.

      • Piste.

        Juurihan sä besserwisseröit. Eivät naisetkaan halua olla tietynlaisten miesten kanssa, mitä sitä samaa tuubaa edes toitottamaan kun todellisuuskin sen kertoo.


    • miehenkuvotus

      Mitä sitten voi tehdä kun rimaa ei voi enää laskea? Mielestäni itselläni ei ole koskaa ollut rima hirvittävän korkealla. En ole koskaan edes yrittänyt kauneimpia naisia, olen ymmärtänyt heidän olevan aivan toisella tasolla.

      Olen yrittänyt ns. normaaleja naisia. Oma ihanne olisi normaalin näköinen ja pyöreä nainen. Mutta en heille kelpaa kuin vittuilun kohteeksi. Yksinhuoltajaki luultavasti kävisi, jos vain on henkilönä minulle sopiva. Tietenki perhe-elämään hyppääminen tuntuu kaukaiselta omaan elämän tilanteeseen nähden, mutta en näe sitäkään mahdottomana.

      En kyllä pysty enää mielestäni rimaa laskemaan. Riman alla tällä hetkellä taitaa olla vain merkittävästi vanhemmat ( yli 10 vuotta), kehitysvammaiset ja sairaanloisen lihavat.

      • Yritä..

        naisenkuvotusta.


    • 7+2

      Nainen on miehelle kuin statussymboli. Kukaan ei halua olla vaatimattoman näköisen naisen kanssa, koska muut arvostelevat. Vaikka muistuttaisi itse kuinka rumaa suistomursua, niin vierelle olisi löydyttävä se missitasoinen isorintainen seksipommi.

      TOIVEUNTA. Unohtakaa ne seksipommit ja katselkaa tavallisia naisia. Tavallista on on olla tavallisen näköinen ja mahdollisesti hieman ylipainoinen. Suomi on täynnä tavallisia sinkkunaisia, jotka odottavat tasoistaan miestä.

      • Ylipainokammp

        En ole ylipainoinen eikä ylipainoinen tule kelpaamaan. Mielummin olen yksin.


      • .......

        Miksi oletat että suurinosa ihmisistä olisi ylipainoisia? Nättejä naisia on Suomikin pullollaan, jotka ei ole mitään siiderivalaita vaan normaalipainoisia, osa hoikkia ja nätit kasvonpiirteet.


    • Rumalla naisella ei

      Olen ennenkin sanonut että miehellä ei ole paljon varaa alentaa rimaa, koska mies ei pysty nussimaan jos naisen ulkonäkö ei kiihota niin että muna seisoo.

      Naisen tilanne on aivan toinen, naisen ei tarvitse kuin maata. Naisten panijanvalintakriteerit ovat median opettamia ja keinotekoisia. Koska naisilla ei ole oikeita seksihaluja, on aivan samantekevää kuka panija on.

      • Piste.

        Naisilla on panohaluja esimerkiksi aloituksessa kuvattua kreikkalaista karismaattista pitkää tummaa komistusta kohtaan, joskin monia muunkinlaisia kohtaan. Et ilmeisesti kuulu ryhmään ja siksi et tiedä asiasta mitään. Älä siis jauha asiasta, joka on itsellesi vieras, se on vain noloa.


      • Ei kun pilkku
        Piste. kirjoitti:

        Naisilla on panohaluja esimerkiksi aloituksessa kuvattua kreikkalaista karismaattista pitkää tummaa komistusta kohtaan, joskin monia muunkinlaisia kohtaan. Et ilmeisesti kuulu ryhmään ja siksi et tiedä asiasta mitään. Älä siis jauha asiasta, joka on itsellesi vieras, se on vain noloa.

        Ei naisilla ole mitään panohaluja. Mieti nyt vähän, kukahan sen vonkaamisen joutuu käytännössä aina suorittamaan? Ja kukahan se sitten ähkii ja hikoilee ja rynkyttää ja ruikkii ja kuka vaan makaa? Naisten "seksihalut" on pelkkä Cosmosta ja Sinkkuelämästä ja vastaavasta hömpästä opittu malli, tietynlaisille miehille muka kuuluu antaa ja toisenlaisille ei, vaikka oikeasti on ihan sama kuka se panija on.


    • jokaine tavallaan

      Hei sinä teit valinnan että mielummin sitten se keskinkertainen suhde kun odottaa käveleekö se unelma vastaan.
      Itse olen mielummin sinkku ( ei huono vaihtoehto ollenkaan, elämä on ihan jees) mielummin kun lasken sitä rimaa.
      Lapsia saan jos haluan, ei siihen kuule vakisuhdetta tarvita -ainoastaa yksi ilta baarissa, isku sopivana iltana ja bäng pullat on uunissa.
      En todellakaan voisi elää yhdessä miehen kanssa pelkästään sen takia ettei tarvitse asua yksin. Vaikka se unelmien prinssi löytyisikin ( mitä siis en oikein usko) niin isoin kynnys olisi varmaan luopua tästä omasta itsenäisyydestä ja todellakin asua 24/365 saman katon alla ( lähinnä lasken tämän isoksi miinukseksi) Koska ihan oikeasti pidän sinkkuna olemisesta eikä baby- kuume ole ainakaan toistaiseksi iskennyt ( 46 v, ja luonto suojaa varmaan jo tässä iässä) niin miksi laskisin rimaa? En edes ymmärrä mitä hyötyä tästä olisi minulle ? Seksiä saa aina kun sitä sattuu haluamaan, dildot on keksitty, työ on loistavaa, omat tulot riittää mainiosti omiin kuluihin, ei tarvitse elää toisen mielipiteiden varassa, kaverit on kivoja, omat harrastukset täyttää elämän ja sinkkuna säästyy niistä parisuhteen vitutuksilta ( kulluu ihan tarpeeksi varattujen kertomana) eikä lisääntyminenkään mitenkään hohdokaalta vaikuta. Joten mihin minä oikeastaa tarvitsen miestä ellei hän ole juuri se oikea?

      • Komppaan :)

        Ihan puhut kuin minun suullani. Aivan erityisesti osuu kohdalleen huomautuksesi siitä, että omista mukavista oloista tinkiminen ja toisen ihmisen kanssa asuminen olisi iso miinus. Minä pidän ihmisistä ja seurasta, mutta kotona tahdon olla omissa oloissani, ja vaikka esimerkiksi koirista pidänkin kovasti, en edes sellaista tahdo asettamaan vaatimuksia ja ehtoja.

        Miehet ovat aika ihania otuksia, mutta ei niiden kanssa pidä ruveta liian tiiviisti olemaan.


      • hulluko olet

        Lapsia saan jos haluan, ei siihen kuule vakisuhdetta tarvita -ainoastaa yksi ilta baarissa, isku sopivana iltana ja bäng pullat on uunissa.

        sukupuolitaudit!


      • Kehitypäs tuosta

        Kultapieni, yli nelikymppisenä seksielämä maistuu ihan eri tavalla kuin parikymmentä vuotta aiemmin. Olen toki ollut monen ikäinen itsekin ja muistan, kuinka mahdottomalta tuollainen ajatus nuorena vaikutti, mutta totta se vain on (ei tietysti kaikilla kuitenkaan).

        Sinä kuulostat niin epämiellyttävältä ihmiseltä, että jollet vähän kehity tuosta, et ehdi saada yhtään kokemuksia, joita sitten yli nelikymppisenä voisit vertailla. :)


      • Kehitypäs tuosta
        Kehitypäs tuosta kirjoitti:

        Kultapieni, yli nelikymppisenä seksielämä maistuu ihan eri tavalla kuin parikymmentä vuotta aiemmin. Olen toki ollut monen ikäinen itsekin ja muistan, kuinka mahdottomalta tuollainen ajatus nuorena vaikutti, mutta totta se vain on (ei tietysti kaikilla kuitenkaan).

        Sinä kuulostat niin epämiellyttävältä ihmiseltä, että jollet vähän kehity tuosta, et ehdi saada yhtään kokemuksia, joita sitten yli nelikymppisenä voisit vertailla. :)

        Mitä ihmettä täällä tapahtuu? Yllä oleva kirjoitukseni on kommentti jonkun pöhköön mielipiteeseen, joka nyt näkyy kokonaan kadonneen.

        Jos poistellaan yksittäisiä kirjoituksia, sopisi jättää jäljelle huomautus "kommentti on poistettu", jotteivät jäljemmät kommentoijat näytä ilmaan riipustelijoilta.


    • srtyui

      Kaikki kauniit naiset ovat aina sitä mieltä että olen hyvännäköinen. Tiedän siis että voisin saada itselleni kauniin naisen, joten tuntuisi todella kurjalta tyytyä ihan tavikseen. Enkä edes tavoittele mitään kauneinta mitä voisin saada, vaan ihan perus hyvännäköistä hoikkaa tai normaalivartaloista naista jolla on sopusuhtaiset kasvot.
      Kun olen luonteeltanikin ihannepoikaystävä, niin miksen saisi jotain kriteereitä kumppanini suhteen asettaa.

      • srtyui

        Mikäs tässä nyt oli miinustamisen arvoista? Kerroin vain rehellisesti miksen koe riman alentamista hyväksi ideaksi.
        Kritisoikaa mielummin sanoin kuin miinuksilla.


      • jepudvoi
        srtyui kirjoitti:

        Mikäs tässä nyt oli miinustamisen arvoista? Kerroin vain rehellisesti miksen koe riman alentamista hyväksi ideaksi.
        Kritisoikaa mielummin sanoin kuin miinuksilla.

        Jos sanot että olet hyvännäköinen ja luonteeltasi ihannepoikaystävä, saat varmasti suomalaisella forumilla miinusta.

        Ihannepoikaystäviäkin on kahta sorttia: niitä jotka laittavat "sukat pyörimään jalassa", ja niitä jotka ovat hyvää iskämateriaalia ja maksavat viulut.


      • Hmmmmmm.
        srtyui kirjoitti:

        Mikäs tässä nyt oli miinustamisen arvoista? Kerroin vain rehellisesti miksen koe riman alentamista hyväksi ideaksi.
        Kritisoikaa mielummin sanoin kuin miinuksilla.

        Ihmiset ovat sanoneet sulle niin kehuakseen ja kannustaakseen sinua, samalla vaienneet kielteisistä puolistasi. Jos kaikki olisi pelkkää plussaa, olisit saanut omaksesi useamman niistä kauniista naisista, jotka ovat sinua hyvännäköiseksi kehuneet. Jolleivät saumasi riitä kehenkään heistä, et voi sanoa, että voit saada kauniin naisen. Miehen hyvännäköisyys kun ei yksin riitä parisuhteeseen asti.

        Omaa luonnettaan tuskin kannattaa kehua, elleivät muut niin tee.


      • srtyui
        Hmmmmmm. kirjoitti:

        Ihmiset ovat sanoneet sulle niin kehuakseen ja kannustaakseen sinua, samalla vaienneet kielteisistä puolistasi. Jos kaikki olisi pelkkää plussaa, olisit saanut omaksesi useamman niistä kauniista naisista, jotka ovat sinua hyvännäköiseksi kehuneet. Jolleivät saumasi riitä kehenkään heistä, et voi sanoa, että voit saada kauniin naisen. Miehen hyvännäköisyys kun ei yksin riitä parisuhteeseen asti.

        Omaa luonnettaan tuskin kannattaa kehua, elleivät muut niin tee.

        No kun luonnettakin on kehunut jokainen jota olen koskaan tapaillut. En minä näitä juttuja päästäni keksi. Kai minä nyt tunnistan pelkästään kannustavan ja oikeasti sitä tarkoittavan kehun toisistaan.
        Ne ulkonäköäni kehuneet kauniit naiset ovat olleet yleensä varattuja tai asuneet vähän turhan kaukana.
        Tapaan tosi harvoin hyvännäköisiä omanikäisiä sinkkunaisia, jotta mitään suhdetta voisi koskaan syntyä.
        En jaksaisi alkaa koko elämäntarinaani selostamaan, mutta sanotaan vaikka näin että jos olisin baari-ihminen niin olisin varmasti kauan sitten jo löytänyt kumppanin.


      • qwert----

        Tietysti saa pitää omat kriteerinsä. Ei ole pakko pariutua ikinä. Mutta jos haluaa pariutua, eikä odottaa ikuisuuksia, niin ulkonäkökriteereistä kannattaa tinkiä.


    • rima ja kemia

      ns. "riman" korottaminen tai alentaminen liittyy ulkonäköön, ikään tms. ulkoiseen seikkaan. Näissä asioissa voi toki muuttaa asennettaan jos tarvetta on.

      Ihan eri asia on sitten se, jos joku nimenomainen persoona ei vaan kiinnosta ihmisenä. Siinä ei auta mikään riman alentaminen tai joustaminen. Jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos kemiat ei kohtaa niin siinä ei ole mitään tinkimistä.

    • kuutamosonaatti.

      Vaikka en kuuta taivaalta etsikään, niin myöskään halua naista, joka joutuu "tyytymään" minuun muka viisastuttuaan.

    • Naisasialooseri.

      Ei vaan se rima on liian korkealla niillä naisilla, jotka luulevat olevansa niin kauniita, että vain yksi prosentti miehistä on heille tarpeeksi hyviä.

      Oikeasti ne heitä katselevat miehet, joista kerroit, ovat heidän tasoaan. Ei kukaan katsele sellaista mikä ei ole omaa tasoa.

      Ei duunarikaan Ferrarin liikkeissä pyöri vaan katselee sellaisia autoja johon hänellä on varaa.

      • gilju-gupoli

        "Ei kukaan katsele sellaista mikä ei ole omaa tasoa."

        No heh. Itse katselen kaikkea rehevistä maatalon emännistä kuumimpaan fitness-malliin. Oma taso on jostain siltä väliltä.

        Ei Ferrarikaan kysy onko sitä katselevilla hepuilla varaa ostoon.


    • Naisiin tutustuminen on yhtä vaikeaa, oli rima millä tasolla tahansa.

    • Romukauppias

      Minusta näissä riman laskemisissa menee aina puurot ja vellit sekaisin.

      Tarkoitan tällä sitä että kyllähän nyt jollakin tavalla samankaltainen toisen pitäisi olla.

      Miksi minun pitäisi laskea rimaa sille tasolle kuin markkinat määrää mitä minun tulisi saada vaikka rima on selkeästi muuten minulle väärälle kohdalla?

      Jos kilpailu on viritetty siten että naiset saavat aina pitää rimaa missä hyvänsä tai korkeammalla kuin heidän oma tasonsa on ja heillä on valinnanvaraa niin nähtävästi sitten ne vähemmän viehättävät miehet kuten minä joutuu laskemaan riman jonnekin maantasolle tai kaivaa sille kuopan että jokaikinen nainen pääsee siitä yli.

      Mitä järkeä sellaisessa suhteessa olisi kenenkään kannalta?

      Eri asia on sitten täysin utopistiset odotukset, mutta väite että kyse on siitä että miehillä on sellaiset odotukset on ihan täyttä tuubaa.

      Naisilla on riima AINA korkeammalla kuin miehillä.
      Ainut syy miksi he laskevat sitä on kun ikä tulee vastaan tai sitten suosio laskee jostakin syystä.

      Miksi elää markkinoiden armoilla jos on parempi olla yksin tai kuollut kuin suhteessa jonkun kanssa joka ei ole likimainkaan mitään jota haluaa elämältä?

      Minulla ei nuorempana edes ollut kunnolla rimaa, hyvin erilaisia naisia kattelin, mutta muutama suhde tuli vain vähän kuin puun takaa.

      Nyttemin riman paikka on löytynyt sen kautta mitä oikeasti tahdon eli siitä nyt pääsee varsin "normaali" nainen helposti yli jos vain yritystä on kunhan tietyt perusjutut täyttää.
      Jos taas alkaisin tarkkailemaan mitä markkinat kertoo ja millaiset naiset kiinnostuu niin nähtävästi rimaa pitäisi sitten asettaa johonkin toiseen kohtaan.

      Senkö takia että olisin sitten suhteessa jonkun yksilön kanssa jota en kunnioita, arvosta, joka ei viehätä ja jonka kanssa elämä olisi yhtä tuskaa?

      Olen aika varma että tietynlaisia ja tietyntyyppisiä naisia saisin tälläkin hetkellä suhteeseen jos vain niin haluaisin.
      Mikäs se lopputulos olisi sitten siitä?

      Nainen saisi ehkä sitä mitä haluaisi mutta minä en. Sori, minunkin pitää saada tuntea olevani onnellinen, edes joskus.

      • jfdkjdnfbkjb

        Miksi sitten valitat täällä, jos asiat ovat hyvin. Markkina-arvosi ei ilmeisesti riitä naisiin joiden kuvittelet olevan samalla tasolla. Et halua alentaa rimaa, vaan olet mieluummin yksin. Ei kenelläkään ole mitään oikeutta omantasoiseen kumppaniin. Kaikki vain eivät löydä puolisoa. Elämästä voi nauttia muuten.


    • Kerrankin

      Wau, ihana järjen ääni täällä, kiitos tästä!

    • ....................

      Minähän en rimaa laske. Miksi ottaisin miehen, joka ei kiinnosta. Miksi ottaa vaan joku. Olen yksin ennemmin, kun seurustelen jonkun kanssa sen takia, että olisi vaan joku vierellä. Enkä edes puhu pelkästään ulkonäöllisistä asioista. Kokonaisuus ratkaisee.

      • Samat sanat, paitsi että vaihdan 'miehen' -sanan tilalle 'naisen' -sanan.


    • Niihin komistuksiinkin tottuu, ne on ihmisiä siinä missä vähemmän komistuksetkin. Nimimerkillä kokemusta on.

      Silmä on jännä kapine, se näkee mitä sen haluaa näkevän.

    • Suomipoeg

      "älykäs ja karismaattinen, kreikkalaista jumalaa muistuttava tumma komistus, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä ja tekee minut onnelliseksi loppu elämäkseni."

      :D Hyvä että kypsyit, jotkut eivät tunnu pääsevän tuosta vaiheesta kymmeniin vuosiin.

    • Mohave

      "Mitä nyt olen kaverimiehiä seuraillut, niin kaikki katselevat vain ja ainoastaan niitä samoja naisia. Siis niitä naisia, joihin ehkä viidellä prosentilla miehistä olisi oikeasti mitään mahdollisuuksia teoriassakaan ja käytännössä ehkä vain prosentilla."

      Ai katselevat vain niitä, vai tekevät oikeasti jotain peliliikkeitä vain tuollaisille naisille? Totta kai miehet katselevat enemmän niitä kauneimpia naisia, mutta useimmille on kuitenkin etsiytynyt kainaloon ihan tavallinen tyttöystävä.

    • sivuhuomauttaja

      "Mitä nyt olen kaverimiehiä seuraillut, niin kaikki katselevat vain ja ainoastaan niitä samoja naisia"

      Pakko huomauttaa tuohon, että katseleminen ei ole sama asia kuin todellinen kiinnostus. Voivathan ne joskus mennä yksiinkin, mutta ulkopuolinen tuskin pystyy näkemään täydellisesti, kehen joku sisimmässään on ihastunut. Se, minkä ulkopuolinen näkee, on käyttäytymistä kaverien seurassa ja siitä juuri syntyy se vaikutelma, että kaikki ovat kiinnostuneet samoista naisista. Jotta ei vaikuttaisi muita huonommalta, on annettava se kuva, että kilpailee muiden kanssa samasta saaliista.

    • Rottweil

      Kolmesti olen kokeillut riman laskua, kun olen ollut vapaa ja ihan mukavantuntuinen nainen on ollut kiinnostunut. Ajattelin, että kokeillaan, josko tässä vaikka kykenis rakastumaan, kun toinen on niin kiinnostunut. Arvaatte varmaan, että ei se noin toimi. Sillä tavalla saa suhteen, joka ei tunnu suhteelta. Siinä sitten olen kiemurrellut etsiessäni keinoa kertoa toiselle, että ei tästä mitään tule. Lopulta olen sitten pahoittanut toisen mielen pistämällä poikki. Parempi siis pitää rima, kuin lähteä sellaiseen suhteeseen, jota ei sisimmässään halua.

    • suomihuora=15nussima

      Monenko miehen nussima sitten nyt olet?

      Eli onko nykyinen miehesi aisuri?

    • Naisia:P;:P

      Kyl se kauneus on kuule katsojan silmissä.

      Jokaisessa naisessa on kyllä jokin hyvin, toiset tuovat sitten sen oman kauniin puolensa ja piirteensä paremmin vain esille.

    • aaaaq

      Itse olen katsellut ketä tahansa miestä joka on miellyttänyt enkä ole toisen tasoa edes ajatellut/tiennyt. Samoin minua on lähestyneet kaikentasoiset miehet.

      Tiedän sen, etten ole super kaunotar, mutta eipä ole suurinosa muistakaan suomalaisista ehkä todella kauniita on vain suomessa n.0,1% ja olen yhtä kaunis tai ehkä hieman kauniimpi kuin suuri osa ns. tavallisista suomalaisnaisista eli 95%

      • juuri näin

        Samaa mieltä, mitä sitä miettii mitään vitun tasoja vaan antaa mennä vaan kun hyvältä tuntuu. Jos mä rypeisin jossain tasoajattelussa ei sitä vois edes elää ja jäis paitsi kaikesta etenkin ihmissuhteista.

        Sosiaalinen ihminen ainakin pärjää millaisten ihmisten parissa tahansa, jotku onnettomat nyhvärit jotka ei tuu toimeen kaikkien kanssa saattaa laitta tasorajat itselleen ja siten rajoittaa elämäänsä.


      • nimi merkki

        Eihän siinä ole ajatuksenakaan, että niitä tasoja tietoisesti ajateltaisiin.


    • mustispeppers

      Varmasti moni mies löytäisi ihan kivaakin seuraa, jos vain viitsisi tutustua sellaiseen, mikä nyt ei niin paneta heti. Vaan ihan silleen kaveripohjalta liikkeelle, eihän siinä mitään menetäkään. Monet naiset eivät ole sitä miestä suoraan etsimässä ja monelle riittäisi ihan, jos vain kehdattaisiin jutustella. Mutta kun tuntuu hieman siltä, että kun et miellytä miestä seksuaallisesti, niin ei kannata edes tutustua.

      • Säilä-Sakari

        Jos mies on alussa liian pitkään kaveripohjalla, niin sinne myös yleensä jää. Pitää olla vähintään "flirttikaverit" alusta lähtien.


      • mustispeppers
        Säilä-Sakari kirjoitti:

        Jos mies on alussa liian pitkään kaveripohjalla, niin sinne myös yleensä jää. Pitää olla vähintään "flirttikaverit" alusta lähtien.

        Niin just, miehillä kun on aina tarve tälläiseen.


      • livx

        Ei varmasti normaali tavallinen nainen tunnu haluttavalta sellaisesta jonka ainoa naiskokemus on pornosaittien naisten katselu, tällaisille tyypeille fantasiamaailma ja oikea maailma ovat liian kaukana. Mutta yleensähän naiset kohtaavatkin oikeassa elämässä normaaleja miehiä joilla on kokemusta myös oikeista live naisista joten tuskinpa tämän foorumin at-miesten hauilla on mitään merkitystä yhtään mihinkään tei kehenkään.


      • Romukauppias

        Okei, pelataan.
        Minua ei kiinnosta pyöreät naiset seksuaalisesti lainkaan. Miten minä kostuisin tuosta suhteesta sitten millään tavalla?

        Moni nainen varmaan kokee sitten tällaisen vaalean haalean tapauksen myös seksuaalisesti epäkiihottavana, mutta suurempi mahdollisuus niillä pyöreillä on olla jotain muuta kuin minun muuttaa itseäni?

        Vai haluaisitko sinä olla suhteessa jossa minä miehenä toteaisin että koska olet pyöreä niin et kiihota minua seksuaalisesti lainkaan?

        I think not.


      • Romukauppias
        livx kirjoitti:

        Ei varmasti normaali tavallinen nainen tunnu haluttavalta sellaisesta jonka ainoa naiskokemus on pornosaittien naisten katselu, tällaisille tyypeille fantasiamaailma ja oikea maailma ovat liian kaukana. Mutta yleensähän naiset kohtaavatkin oikeassa elämässä normaaleja miehiä joilla on kokemusta myös oikeista live naisista joten tuskinpa tämän foorumin at-miesten hauilla on mitään merkitystä yhtään mihinkään tei kehenkään.

        Niin ja kaikki tämän palstan naisethan ovat norsun kokoisia eikös juu?


      • yxyxyxy
        Romukauppias kirjoitti:

        Niin ja kaikki tämän palstan naisethan ovat norsun kokoisia eikös juu?

        Muita naistyyppejähän ei ole kuin siiderivalaat ja pornovidoiden tytöt. Mitään väimuotoja ei ole ainakaan at-miesten maailmankuvassa.

        Suosittelisin näille at-miehille oikeasti sammuttamaan sen tietsikan ja lähtemään oikeasti ulos ja näkemään oikeaa elämää ja ihmisiä kasvoista kasvoihin ja jopa jutteleen niille etenenkin naisille.

        Saattaisi vain olla liian järkyttävä ero sen fantasiamaailman ja oikean maailman erossa ja käy kuten luulen at-mies painuu nopeasti takaisin sisälle tutun ja turvallisen netin ääreen. Eikä taida muutenkaan tuo sosiaalinen puoli pelata joten se siitä.


      • juuri näin
        Säilä-Sakari kirjoitti:

        Jos mies on alussa liian pitkään kaveripohjalla, niin sinne myös yleensä jää. Pitää olla vähintään "flirttikaverit" alusta lähtien.

        Friend-zone on päätepysäkki, sieltä ei ratikka jatka enää mihinkään.


      • Mustatuntuu

        mustispeppers.....on sinullakin ajatusmaailma;DDD


      • Romukauppias
        yxyxyxy kirjoitti:

        Muita naistyyppejähän ei ole kuin siiderivalaat ja pornovidoiden tytöt. Mitään väimuotoja ei ole ainakaan at-miesten maailmankuvassa.

        Suosittelisin näille at-miehille oikeasti sammuttamaan sen tietsikan ja lähtemään oikeasti ulos ja näkemään oikeaa elämää ja ihmisiä kasvoista kasvoihin ja jopa jutteleen niille etenenkin naisille.

        Saattaisi vain olla liian järkyttävä ero sen fantasiamaailman ja oikean maailman erossa ja käy kuten luulen at-mies painuu nopeasti takaisin sisälle tutun ja turvallisen netin ääreen. Eikä taida muutenkaan tuo sosiaalinen puoli pelata joten se siitä.

        Kenelle sinä oikein höyryät tässä?

        Asiani oli se että uskaltaakohan tänne edes kirjoittaa ettei vain ole sunkin mielestä (hui apua mitenkähän selviän kun sä ajattelet noin!) at-mies joka elää fantasioissa ja vain netissä.

        Kirjoittamasi teksti on juuri sellaista tuossa ylempänä että kuka tahansa mies palstalla on elämästä vieraantunut ATM joka haaveilee pornovideoiden tytöistä.

        Itse en tosin laske itseäni AT-mieheksi (vaikka varmaan pitäisi kun en ole arvoisesi voi voi) ja en ole koskaan erityisesti välittänyt pornovideoista tai niiden esiintyjistä.

        Joten olisitko sinäkin varovainen tehdessäsi noita yleistyksiä joita muita eli lähinnä tiettyä miesryhmää niistä syytät?

        Tuolla oikeassa elämässä on sittne myös minunkaltaisia ihan oikeita sinkkumiehiä vapaana jotka eivät sovi noihin sinun raameihin lainkaan mutta vaikuttaa että naiset ovat niitä jotka elävät siellä hömppäfantasioissa.


      • mustispeppers
        juuri näin kirjoitti:

        Friend-zone on päätepysäkki, sieltä ei ratikka jatka enää mihinkään.

        Niin ja kun nainen ei miellytä heti, niin miksipä sen kanssa viittii edes tuttavuutta tehdä :) Hienoa!


      • mustispeppers
        Mustatuntuu kirjoitti:

        mustispeppers.....on sinullakin ajatusmaailma;DDD

        Perustuu ihan omiin kokemuksiin.


    • N25

      Olen päälle parikymppinen normaalipainoinen nainen. Minä madalsin rimaa, ensi serustelin jonkin aikaa hieman jälkeen jääneet miehen kanssa joka oli minua lähes 20 vuotta vanhempi ja sairaseläkkeellä pään takia, mutta mies jätti minut jostain syystä. Sitten löysin toisen miehen joka oli 20 vuotta minua vanhempi, ei ollut rikas (työtön) eikä kyllä monen mielestä komeakaan vaan pikemminki ruma. Ollaan vielä yhdessä.

      Minulle kyllä kelpaa alemman tasonki miehet kunhan muuten synkkaa.

    • Not perfect

      Jokainen määrittelee sen tasoisensa puolison itse, minun odotukseni miesten suhteen eivät ole koskaan olleet epärealistiset, eikä sitä luokkaa niinkuin Ap:lla. En edes haluaisi mitään täydellistä "kreikkalaista jumalaa" Vaan ole aina ihastunut/rakastunut tavallisiin miehiin, toki he ovat kaikki olleet silmää miellyttäviä ja normaalipainoisia mutta noiden kahden ominaisuuden täyttämiseen ei mahdottomia tarvita, hyvännäköisiä miehiä on paljon, joten valinnanvaraa riittää, täydellistä en edes halua, pienet epätäydellisyydet tekevät ihmisestä vain mielenkiintoisemman :) Ja luonne ratkaisee paljon, ainakin minulle. Jos ei ole sen toisen kanssa mitään yhteistä tai se toinen on kusipää, ei siinä ulkonäkö auta yhtään mitään, kiinnostukseni lopahtaa välittömästi.

    • punapää88

      ei rimaa ole pakko laskea. esim. vaalea nainen voi muuttaa ulkomaille, jossa hänen eksoottisuutensa lisää hänen tasoa ja näin ollen nainen saa komeamman miehen kuin Suomessa saisi ;)

      itse en ainakaan aio "tyytyä" mieheen. haluan miehen joka saa sukat pyörimään jaloissa. jos mies ei ulkonäöllisesti ja luonteeltaan ole sellainen keneen hullaannun niin miksi menisin sitoutumaan häneen?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      79
      1879
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1206
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1084
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      17
      1074
    5. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      271
      907
    6. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      906
    7. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      62
      829
    8. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      819
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      212
      794
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      766
    Aihe