Siinä kuva kuubalaisesta polkupyöräilijästä ja samalla näkyy kuubalaista autoliikennettä. Eipä kovin uudelta näytä autokanta. Mitähän merkkejä nuo ovat?
http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2012/05/1551657/kuubalainen-huimapaa-tahtoo-kerrostalon-korkuisen-polkupyoran
Tunnistaako joku nämä autot?
4
442
Vastaukset 4
- Anejo reserva
Kuuballa on mielenkiintoinen historia, joka kylmän sodan kuumimpina vuosina oli johtaa kolmanteen maailmansotaan. Tuo autokanta juontaa juurensa niiltä ajoilta.
- Retkuilija
Etummainen on 55 oldsmobile rocket 88 ja takana cisse häkkisen 54 caddy.
- Castro forever!
Koriltaan ovat näitä jenkkiläisiä, mutta tekniikka voi olla jotain muuta. Jenkkiosia korvattiin Lada, Gaz, Volga, Moskvits-osilla alkuperäisosien puutteessa. Ja myös itse tehtiin varaosia. Myöhemmin Kuubaan saatiin "edullisia" dieselmoottoreita, joita soviteltiin konepellin alle. Mutta joissa kin on vielä aito V8.
- madius
Noin 10 vuotta vallankumouksen jälkeen Kuuban valtiovalta tuotti Meksikosta uusia renkaita isomman erän maan USA-painotteiselle autokannalle. USA kun oli julistanut Kuuban kauppasaartoon. Tavallinen kuubalainen työläinen on eniten kärsinyt USA:n toimista .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67927
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170845- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63566
- 36511
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497