Lihavien naisten muotia?

merkille pannut

Onko tämä jokin muoti-ilmiö vai johtuuko vaikeasta ruumiinrakenteesta. Nimittäin reilusti ylipainoisilla naisilla on yleensä lyhyt tukka. Joskus melkein siili ja geelillä pystyssä. Erittäin epänaisellista suurimmalle osalle ylipainoisia. Onko niin että pitkiä hiuksia on vaikeampi laittaa kun on läskiä kehossa liikkeitä vaikeuttamassa. Toinen silmiinpistävä asia koskee vaatetusta. Lihavat pukeutuu omituisiin telttoihin joissa on metrin ympärysmittainen kaula-aukko. Hyvin ruma vaatetus mielestäni. Vaatteet tekevät naisen, mutta telttakangas ei. Älkää naiset aina arvostelko miehiä, kun ette ole itsekään edustuskunnossa.

16

1371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • csi Fargo

..se on sitä feminismiä, kun ollaan paisuttu valaaan mittoihin, niin aletaan inhoamaan omaan kadonnutta naisellisuutta ja sukupuoltaan.

• ulkoilmaihminen.

Minusta se on epänaisellinen kelle vaan. Mulla on pari kertaa miehet sanoneet että leikkaa lyhyeksi tukkas. Ennen lähtee mies kun tukka. En ole läski, vaan kurvikas eikä tulis mieleenkään et leikkaisin ja vetäsin jollain geelillä vielä poikatukan. Kyllä vaan naisen kuuluu näyttää naiselta eikä leikkiä pikkupoikaa. Ei pitkää tukkaa ole vaikea hoitaa, ennemmin lyhyttä. Suomalainen hiuslaatu kun vielä onn niin lötkö että harva onnistuu saamaan siitä lyhkäsenä mitenkään hyvän näkösen. Vaatekutsesta --- nyt kun miettii niin joo, oot kyllä oikeessa. Tosin paha sanoa siinä mielessä et itellä melkopitkälle aamulla verkkarit ja lenkkarit ja lenkille :o) No mut pitäähän niidenkin olla siistit !

• et silleen

Kaikki läskithän ne itseään kurvikkaiksi kehuu:::)))Mulla on kaunis lyhyeksi leikattu tosi hyväkuntoinen lyhyt tumma tukka.kaunis malli, tosin juuri nyt etsimme taas uutta mallia hiuksiini.Olen saanut monet kehut miehiltä vaikka en niitä ole koskaan hakenutkaan.Olen hoikka ja pitkä nainen.nainen saa pitää mitä vaatteita tahtoo esim rennot lötkövaatteet lenkillä ovat mitä mainiommat ja mukavimmat päällä.Vai pitäskö ihan miesten mieliksi vielä pukeutua tiukkoihin juoksuhousuihin ja pistää ne liehuvat pitkät hiukset nutturalle...sallikaa mun nauraa.Suomalaisen naisen pitkä tukka useimmiten kuin hiirenhäntä, lötkö ja ohut ja vielä sen lisäksi kuiva kuin korppu.Eli hamppu.Näin se vaan on.

• koittakaa päättää

En ole lihava, mutta tota en ymmärtänyt :"Lihavat pukeutuu omituisiin telttoihin joissa on metrin ympärysmittainen kaula-aukko."

Pitäisikö lihavien pukeutua vartalonmyötäisiin vaatteisiin, joka korostaa läskimakkaroita? Eikös se vasta mielestänne olisikin ällöttävää?

• mimmi24

Nyt täytyy sanoa, että pyöreähköllä naisella vain pidemmät hiukset korostavat kasvojen pyöreyttä, näin kävi minulle, katsoin vain kuvissa kauhuissani kuinka pitkät hiukset vain korostivat kasvojen pulleutta, jolloin päätin pätkäistä hiukset lyhyiksi, enkä ole katunut päätöstäni, nykyään kasvonpiirteeni tulevat hyvissä merkeissä esiin.
      Joten naisella ei pidä olla aina ne pitkät hiukset, lyhyet hiukset ovat myös kauniit ja tuovat mm, naiseutta esiin itsevarmuuden myötä.
      itse olen kurvikas nainen, jolla on ns, päärynävartalo.

• höpön löpön

Juuri päinvastoin. Pitkät hiukset pidentävät kasvoja, ja sivuilta peittävät mahdollista pyöreyttä. Jos on oikein kapeat ja pitkät kasvot (harvinaista etenkin täällä päin maailmaa), niin pitkä tukka saattaa venäyttää kasvoja entisestään, tuoden hevosmaisen vaikutelman. Toki tämänkin voi välttää kasvoja reunustavat hiukset sopiviksi muotoilemalla. Eli ei pidä paikkaansa, että minkä tahansa malliset pitkät hiukset pyöristävät kasvoja.

Ja neuvoksi naisille, jotka haluavat olla mahdollisimman monen miesolennon mieleen: kasvattakaa pitkät hiukset. Kaikille miehille hiusten pituudella ei ole suurta merkitystä, mutta niille joilla on, haluavat niiden olevan pitkät. Ja nekin, joille se ei ole suuri kynnyskysymys, valitsisivat kuitenkin ennemmin pitkähiuksisen, jos tämä olisi ainoa valintakriteeri. Mihinkään mielipidekysymykseen ei tietenkään ole absoluuttista vastausta, mutta lyhyitä hiuksia ihannoivat miehet ovat niin pieni marginaaliryhmä, että tämä on yleistettävissä näin. U mad?

• älä stressaa

Mitä aloittaja repii stressiä toisten hiuksien pituudesta ja pukeutumisesta. Ei kaikkien tarvi olla samasta muotista repäistyjä tai pukeutua samalla tavalla tai olla pitkähiuksisia. Onpahan kampaajille enempi töitä, kun on lyhythiuksisia asiakkaita, jotka joutuvat käymään useammin leikkauttamassa hiuksiaan kuin pitkähiuksisten. Nykymuoti on sellaista, että puseroissa suositaan isompia kaula-aukkoja ja kun on kyse isommasta koosta, niin kaula-aukotkin ovat sitten isompia. Itse käytän mieluummin vaatteita, jotka eivät purista, eikä ahdista, mutta käytän puseroita joissa on pienempi kaula-aukko. Meille lihaville tarkoitettu muoti on tällä hetkellä sellasta, että puserot ovat laajahelmasia ja kaula-aukot isoja, joten syy on niissä jotka niitä vaatteita suunnittelevat. En ymmärrä miksi puututaan yleensä toisten tapaan pukeutua, ei kaikki halua pukeutua samalla tavalla kuin toiset. Joku voi olla sitä mieltä että esim. sinä pukeudut huonosti ja toisen mielestä olet tyylikäs tai sinun mielestä se toinen pukeutuu huonosti ja se ihminen pitää itseään muodikkaana. Niin monta on makua kuin on ihmistä. Mun mielestä jokainen pukeutuu tavallaan ja saa pitää sellasia hiuksia itse kuin haluaa, ei se mulle kuulu, eikä stressaa mua millään tavalla. Ja vaikka en toisen tyylistä pitäisikään, niin en mä sitä menis sille henkilölle päin naamaan sanomaan. Jokainen taaplaa tyylillään.

• uunin kylyk

Pitkät hiukset ovat hiostavat samoin tiukat vaatteet. Läski kun lämmittää.

• miss87

Mielestäni jokainen nainen, oli minkälainen vartalon tyyppinen, saa pitää hiuksia ja vaatteita joista ITSE PITÄÄ!! Kenenkään mieliksi ei kannata elää...

• 20+17

Joo mutta sitten kun puhutaan IHANNEnaisesta, niin on varmaan ihan ok vetää vähän rajoja. Vai pitäisikö tässä alkaa palvoa kuujumalaa ja pyhää naiseutta ja julistaa, että ihan jokainen nainen ikään, kokoon tai vittumaiseen luonteeseen katsomatta on minun ihanteeni? Yrittäkää taas ymmärtää millä palstalla sitä ollaan.

• miten tuo liittyy
        20+17 kirjoitti:

Joo mutta sitten kun puhutaan IHANNEnaisesta, niin on varmaan ihan ok vetää vähän rajoja. Vai pitäisikö tässä alkaa palvoa kuujumalaa ja pyhää naiseutta ja julistaa, että ihan jokainen nainen ikään, kokoon tai vittumaiseen luonteeseen katsomatta on minun ihanteeni? Yrittäkää taas ymmärtää millä palstalla sitä ollaan.

Voi pyhä yksinkertaisuus. Kertooko aloitus mielestäsi IHANNEnaisesta?

• 20+10
        miten tuo liittyy kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. Kertooko aloitus mielestäsi IHANNEnaisesta?

No eiköhän se siihen liity. Itselleni ainakin tuli kuva, että aloittaja ei pidä lihavia naisia ihanteenaan ja kertoi vielä syitä tälle seikalle. Joskus sitä ihannetta on helpompi lähteä miettimään sen kautta, mitä ei pidä ihanteenaan.

• ihme touhua
        20+10 kirjoitti:

No eiköhän se siihen liity. Itselleni ainakin tuli kuva, että aloittaja ei pidä lihavia naisia ihanteenaan ja kertoi vielä syitä tälle seikalle. Joskus sitä ihannetta on helpompi lähteä miettimään sen kautta, mitä ei pidä ihanteenaan.

Nimenomaan. Joten onko sillä sitten mitään väliä, miten se anti-ihannenainen pukeutuu tai leikkaa hiuksensa? Miksi katsoa lihavia ylipäätään, jos ne eivät vastaa omaa ihannetta?

• Mies23vkl

Tietenkin lihavat käyttävät vaatteita jotka ovat löysiä alhaalta, jotta ei näy niin helposti, että missä se maha menee. Samoin paita roikkuu perseen päällä, jolloin perse ei näytä niin isolta. Toinen hyvä keino on laittaa hame, jolloin hieman liian iso perse näyttää siedettävältä.

Rintoja tietenkin tuodaan esille, koska lihavilla naisilla luonnollisesti on usein myös isot rinnat, jotka ovat monen miehen mieleen.

Kukaan ei ole täydellinen ja valtaosalla on vikoja, jotka on parempi piilottaa.

Kyllä pojatkin osaa piilottaa huonoja puoliaan. Miehen iso perse katoaa hyvin liian isoihin housuihin. Samoin voi laittaa liian pieneen perseen liian isojen housujen piikkiin.

• mene maalle!

Lihavien naisten lyhyet hiukset on pääkaupunkiseudun muotia. Muualla maassa siilitukkainen nainen on painoon katsomatta on harvinainen. tapaus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4823
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3242
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2979
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1737
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1510
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1332
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1049
    8. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      108
      1020
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      42
      1012
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      981
    Aihe