Olen juuri leikannu hiukseni reippaasti lyhyemmäksi kaksihaaraisten ja katkeilevien latvojen takia. Nyt olen alkanut miettimään myös värjäystä kun on aika ruman/tylsän väriset hiukset mutta kannattaako vai pilaanko nämäkin nyt vielä hyvässä kunnossa olevat latvat? Voiko latvoja suojata mitenkään samalla kun värjää niitä? Onko olemassa hellävaraista kestoväriä? Onko kampaajalla värjääminen aina hiusystävällisempää kuin kotivärjäys?
Olisi kiva jos joku osaisi kertoa mielipiteitä mitä itse tekisi :)
Värjäys ja latvat
3
255
Vastaukset
- Musyy
Riippuu ihan siitä että minkä väriset hiuksesi ovat nyt?? Radikaali muutos rasittaa hiuksia, mutta lähellä omaa väriä oleva väri voi vahvistaa hiuksia.
- Missä todisteet?
Millä perusteella lähellä omaa sävyä oleva hiusväri voi vahvistaa hiuksia? Samaa myrkkyä kaikissa sävyissä on. xD
- Beautiful hair!
Nyt kun sulla on leikattu kuivat ja huonokuntoset latvat pois kannattaa värjäyttää vielä kun ne ovat hyvässä kunnossa. Sillä perusteella että hius on hyvässä kunnossa joten se ei vaurioida yhtään sen enempää latvoista kuin esim tyvestä. Hyvä keino on myös jättää vähän kuivaa hiusta ja värjäyttää tukka, jonka jälkeen napsasee kuivat ja huonokuntoiste värjätyt latvat pois... näin latvat pysyy hyvänä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781