Onko kellään muulla pakomielle ruskettua? Mulla iskee heti keväällä hirmuinen pakkomielle ottaa aurinkoa ja mua ahdistaa aina kun en pääse aurinkoisella säällä ulos aurinkoon. Loppu kesästä olen aivan poikki tämän piinaavan pakkomielteeni takia ja toivotan syksyn mielihyvin tervetulleeksi. Samoiten sadekelit tuntuvat taivaalliselta kun ei tarvitse pakottaa itseään ulos. Nytkin paistaa ulkona aurinko...pitäs kai mennä itseään käristyttämään. Uskon että minulla on paljon kohtalotovereita, koska tuolla kaupungilla näkee itsensä aivan pavuksi ruskettaneita ja tuollainen rusketushan ei synny muutoin kun alati aurinkoa ottamalla. Rusketusbuumia voi verrata laihdutusbuumiin, samanlaisia pakkomielteitä molemmat. Ja yhteistähän on myös se, että molemmat on pop - sekä laihuus että rusketus. Jotkut lässyttää, että rusketus ois menossa pois muodista, mutta se ei kyllä pidä tippaakaan paikkaansa. Näkeehän sen jo kun katsoo näyttelijöitä, laulajia ja malleja. Suurin osa heistä on ruskettuneita tai itseruskettavilla värjättyjä.
Pakkomielteenä rusketus
5
1657
Vastaukset
- kohtalontoveri?
Totta joo... kohtalontovereita löytyy.
Mulla on niin, että oikein oottamalla ootan aurinkoisia ilmoja, että pääsen ulos istumaan aamusta iltaan (sillon kun on aikaa). Ahistaa semmonen, jos on tosi hyvät rusketusilmat eikä oo mahollista olla auringossa esim. töiden takia tai jos sattuukin paljon sadepäiviä :/.
Tiiän kyllä sen, että aurinkoa ei sais paljoa ottaa, eikä varsinkaan ilman aurinkovoidetta. Käytän voidetta kyllä muualle, mutta kasvoihin en laita. Just kasvojen pitää eniten ruskettua! Ja tuntuu, että se ei sovi kasvojen iholle...
Saispa rusketuksen koko vuodeksi turvallisesti...
Ja ettei iho ryppyyntyis ennen aikojaan! - krista
Minäkin olin joskus tuollainen, mutta sitten onneksi otin järjen käteen. Nykyään jos haluan rusketusta, otan sen purkista. Kannattaisi sinunkin käyttää itseruskettavia auringonoton sijasta. Jos et terveydestäsi (melanoomariski) välitä, niin ajattele ulkonäköä - aurinko vanhentaa ihoa todella huomattavasti. Paremman näköisenä pysyy, kun käyttää itseruskettavia eikä ota aurinkoa. Ei ulkona oloa vältellä tarvitse, mutta varsinaista auringossa makaamista kyllä. Aurinkoa paljon ottaneista ihmisistä näkee kyllä jo kolmekymppisinä auringonoton jäljet ihossa. Malleista kun mainitsit - nykyajan mallit eivät ota koskaan aurinkoa, heidän ihonsa joko meikataan tai se on keinorusketus. Mallimaailmassa otetaan hyvin vakavasti auringon ihoa huonontava vaikutus ja monet tosiaan välttelevät auringossa oloa.
- sama!!
Myös tajuton pakkomielle rusketukseen... mut sit joo keksin kanssa itseruskettavat ja ne on parhaita... iho näyttää ruskealta ja IHOLTA, ei paksulta nahkalta! ei tarvii ees stressata.... tottahan on että nahka ei näytä hyvältä ku kaupasta ostettuna. :)
- Kaunis rusketus
Ihanaa että Suomeenkin on saapuneet suihkurusketukset ja rusketuskaapit!!! Aikasemmin kävin ihan hirveästi solariumissa, mutta en käy enää. Olen löytänyt myös paremman tavan kuin itse levittää itseruskettavan aineen. Ei tarvitse olla huolissaan selästä ja voi käyttää toppia...
Kaivarissa on hoitola, missä se tehdään sun puolesta ja rusketus on kuin olisit viikon maannut Tahitilla :=)
- oileir
Kaikki kohtuudella. Itse olen käyttänyt rusketuspillereitä, välttyäkseni auringon haitoilta. Tässä pari tuotetta: sunkissed ja mytan- rusketuspillerit
sunkissed http://www.mielihyva.fi/fi/muut-tuotteet/58-sun-kissed-rusketus-ilman-aurinkoa-30-kapselia.html
mytan http://hyvinvointishop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18010936Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-8710399Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2335841Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804654Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313146- 1713135
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin391943Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2981528Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61360Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161294