En tiedä mikä minun on, mutta jotenkin minua vtuttaa persejalkojen ulkoinen olemus ja asenne. He ovat jotenkin kauheassa pätemisentarpeessa aina ja matkivat muita, kun oma pieni identiteetti on hukassa. Pitää olla hienot autot velaksi ja kauhea tarve heillä on treenata ollaakseen jotakin. Eniten minua ehkä ärsyttää se, kun persjalka on totta kait kasvanut pallerona lapsuuden, niin se olemus, käytös ja luonne on jotenkin sellainen - miten sen ilmaisisi- tökerö! Heillä ei ole luontaista itsetuntoa, eli he sitten esittävät jotain roolia joka on kpsattu jostakin tietysn tyypin ihmisryhmstä kuten bodareista. Pää vedetäään kaljuksi, hankitaan piilolinssit ja tihrustetaan niillä tollon näköisenä, laitetaan samanlaisia autoja ja vaatteita kuin "idoleillaan". Mutta kun asia on niin, että pyllyjalka ei näytä millekkään tekipä mitä vain. Autollakin kun tämä ajaa, niin hyvä kun silmät näkyy koelaudan yli ja pallopää pyörii, nokka menee kippuraan kun se kurkistelee ulos autostaan vaikka peruuttaessaan. Hirveän inhottavan näköistä.
Olen primitiivinen tyyppi, eli minusta maailmassa on nokkimisjrjestys: Isot auttavat vahvoina henkisinä ja ruumiillisina olentoina näitä pienempiä, mutta pienemmät tukevat isoja. Me isot olemma laumanjohtajia, koska meillä on syntymässä tullut se geeniperimänä jo. Johtajuutta ei rakenneta, johtajaksi synnytään!
Olen hyvin kiltti ihminen ja auttajatyyppi, eli siksi pikkupalleroinen tarve päteä ja pyrkiä evoluutiossa eri asemaan on ärsyttävää.
Anteeksi kun sanon, mutta en tykkää persejaloista. Näen heidän lävitseen. Muutenkin pieni ja räksyttävä uhoajakoirakin on ärsyttävä! Iso taas herättää kunnioitusta.
Persejalkojen ulkonäkö saa minut provosoitumaan
Terapiako auttaa?
4
193
Vastaukset 4
- Pellejä ovat
totta tuo on, ärsyttää kun joku 160cm pitkä pallero uhoaa ilmapallo-lihaksillaan ja yrittää jatkuvasti todistaa olemattoman miehisyytensä.
- Macho192cm
Yhdyn edelliseen kirjoittajaan, varsinkin jos hän on nainen.
- Sua auttaa
ainoastaan, kun laitat kuulan kalloosi.
- Terapiako auttaa?
"ainoastaan, kun laitat kuulan kalloosi."
- Ok, saattaisi auttaa. Antaisiko se sinulle jotenkin enemmän reviiritilaa pikkukaveri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138897En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110573- 36542
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535- 62530
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää130486Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni25462