Sain muuten naista varatulta naiselta kankaslammelta.olisi ollut kuin uskollinen koira, haluisi lisää.takertujatyyppi.en halua antaa enempää.se on varmasti mielenvikanen.toivottavasti se jääpi kiiinni ja sen ukko ja lapsi saa tietää.
Naista kankaslammelta
13
787
Vastaukset
- Kanki_Kaikkonen
Minäkkii oon samalta seudulta saanut useesti varatulta naiselta, ja penskoja on, eikö noista liene osa minun. Ja tulen saamaan vielä uuvestaan. Kangaslammelle kankea antamaan siis.
- Otamut nyyyyt
Juuuu.siellä on seksikoneita - yksinhuoltajia ja varattuja naisia, kaikki antaa :P
Tosi on, etunimi alkaa M:llä, mutta millä sukunimi alkaa?
- lappu luukulle
Miks hitossa sitten meette kun toivotte että ukko ja penskat saa tietää? Mitä se teille antaa? Vahingoniloa?
- Kankikovana
Ilima oot jiännä, puheestas piätellen ja ootko ite joku horo joka kirjoittelet täällä kun ite et mene kaapaks?
- Kerran erehtynyt
Eipä tässä oo pitkäkään aika ku se varatun naisen panija sai kirveestä monta osumaa päähän keskustassa...
Varattuihin ei kannata koskea jos ei ole valmis kantamaan seurauksia. - rassit
Sait naista naiselta, ja kankaslammelta vielä?
:D - häh?
Harvassa vissii saamiset ku sitä tälläsillä palstoilla oikein pittää alkaa ilmottelemaan. Toissavuonna sait kerran ja sit sen jäläkee ollu vähä hiljiasempaa?
- hehehehehehehehehehe
On tainnut joku saada rukkaset ja purkaa oloaan täällä. Oikea mies ei toimisi noin mutta nämä tumputtavat poikaset....
- hehehehehehehehheehh
taesit käävä inkkarilkylän puliakkaa suhasemassa..
- narkkarimerkkari
Joo minäkin sain Kangaslammilta, inkkarikylästä ja se mitä sain oli C-hepatiitti amfetamiiniruiskeesta..
- Saamapuoli
Kankasalalaiselta sain minäkin kerran. Kankasalalla se oli se Martta. Ompeli jotain rättejä kankasalan tehtaassa.
- naurattaa vieläkin
eikös se oo KT kävi painelemassa silloinen exä sitä muijaa penskat vieressä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1542628
- 1971900
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91361- 721041
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901