Jeesus elää ja palaa kun evankeliumi on evankelioitu kaikkialle

Kunnian mies

Siksi, rakkaat ystävät, niin kuin olette aina totelleet minua, kun olen ollut luonanne, totelkaa vielä enemmän nyt, kun olen poissa: tehkää peläten ja vavisten työtä pelastuaksenne. Fil. 2: 12

Jeesus elää. Ilonhuuto sille! Jumala on kerännyt Israen kansan takaisin diasporasta. Monesta asiasta voidaan huomata, että Herramme Jeesuksen Kristuksen paluun aika on lähempänä kuin koskaan. Olen lähtövalmis vaikka heti. Tule, Herra Jeesus, lampaat odottavat.

18

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhteinen muki

      Raamatun mukaan ihmiskunnalle tulee kovat paikat. Synnytystuskat ensin ja sitten suuria katastrofeja katastrofien perään. Ihan finaalissa siis.

      • Kunnian mies

        Jonkin aikaa ( kauankohan ) ihmiskunnalla on enää aikaa tulla järkiinsä. Ihmiskuntana se ei onnistu, mutta yksittäisen ihmisen kohdalla asialla on ihmiselle itselleen suurin vaikutus. Mennäkö maa ilman Jumalan tahdosta välittämätöntä laveaa pimeydensynnin tietä vai kapeaa taivaspolkua Jeesusta seuraten ja Raamatusta kulkuohjeita tarkaten.

        http://www.youtube.com/watch?v=ijAKh_C89UE

        Kohta 4:00 - 4:03

        Upean vertauskuvauksellista. Läheisyys, ystävyys, lähimmäisen rakkaus....Jotain oli mielessä, mutta unohtui. Ai niin nyt muistan. Ei ollutkaan tähän kirjoitettavaa. Pitääkin lähteä, että ehtii palata ajoissa.

        Voimia tuleviin koettelemuksiin. Jumalan siunausta itse kullekin.


      • Susanna 009
        Kunnian mies kirjoitti:

        Jonkin aikaa ( kauankohan ) ihmiskunnalla on enää aikaa tulla järkiinsä. Ihmiskuntana se ei onnistu, mutta yksittäisen ihmisen kohdalla asialla on ihmiselle itselleen suurin vaikutus. Mennäkö maa ilman Jumalan tahdosta välittämätöntä laveaa pimeydensynnin tietä vai kapeaa taivaspolkua Jeesusta seuraten ja Raamatusta kulkuohjeita tarkaten.

        http://www.youtube.com/watch?v=ijAKh_C89UE

        Kohta 4:00 - 4:03

        Upean vertauskuvauksellista. Läheisyys, ystävyys, lähimmäisen rakkaus....Jotain oli mielessä, mutta unohtui. Ai niin nyt muistan. Ei ollutkaan tähän kirjoitettavaa. Pitääkin lähteä, että ehtii palata ajoissa.

        Voimia tuleviin koettelemuksiin. Jumalan siunausta itse kullekin.

        Sulkevat Jeesuksen rinkiin ympärilleen. Toi biisi alkoi soida päässäni. Kun kelailee mitä kaikkea Jeesus teki elinaikanaan niin Jeesus teki hyvää aikanaan ja tarkoiti toiminnallaan hyvää, silti maailma vihaa Häntä. On kai menneinä vuosinaki vihannut. On kyllä kummallinen maailma, lievästo sanottuna. Mulla ei ole kielteistä suhtautumista uskiksiin. Jostain syystä näin vaan on mut eikös Raamattu sitä sanokin et maailma vihaa uskiksii siksi kun ne on uskiksii. Vähän niinku kun juutalaiset oli juutalaisii niin Hitler vihasi niitä ja sai Saksan kansan vihan niit. Kai se synninteko sitten inspiroi ihmisiä kieltämään hyvyyttä ja sitä mikä on oikeaa ja rehellistä.

        Terv. Susanna, agnostikko.


      • Kunnian mies
        Susanna 009 kirjoitti:

        Sulkevat Jeesuksen rinkiin ympärilleen. Toi biisi alkoi soida päässäni. Kun kelailee mitä kaikkea Jeesus teki elinaikanaan niin Jeesus teki hyvää aikanaan ja tarkoiti toiminnallaan hyvää, silti maailma vihaa Häntä. On kai menneinä vuosinaki vihannut. On kyllä kummallinen maailma, lievästo sanottuna. Mulla ei ole kielteistä suhtautumista uskiksiin. Jostain syystä näin vaan on mut eikös Raamattu sitä sanokin et maailma vihaa uskiksii siksi kun ne on uskiksii. Vähän niinku kun juutalaiset oli juutalaisii niin Hitler vihasi niitä ja sai Saksan kansan vihan niit. Kai se synninteko sitten inspiroi ihmisiä kieltämään hyvyyttä ja sitä mikä on oikeaa ja rehellistä.

        Terv. Susanna, agnostikko.

        Lienet arviointeinesi oikeassa valintojen syistä ja niiden seurausvaikutussuunnista. Katsoit sitten videon. Aivan, siinä kulminoituu uskonlähde ja Häneen uskovat. Elelieli kertoo kauniilla tavalla enemmän kuin 14 sanaa.

        Joo, aina ei kannata seurata johtajaa. Jeesus on hyvä seurattava.


      • AitoSeilori
        Susanna 009 kirjoitti:

        Sulkevat Jeesuksen rinkiin ympärilleen. Toi biisi alkoi soida päässäni. Kun kelailee mitä kaikkea Jeesus teki elinaikanaan niin Jeesus teki hyvää aikanaan ja tarkoiti toiminnallaan hyvää, silti maailma vihaa Häntä. On kai menneinä vuosinaki vihannut. On kyllä kummallinen maailma, lievästo sanottuna. Mulla ei ole kielteistä suhtautumista uskiksiin. Jostain syystä näin vaan on mut eikös Raamattu sitä sanokin et maailma vihaa uskiksii siksi kun ne on uskiksii. Vähän niinku kun juutalaiset oli juutalaisii niin Hitler vihasi niitä ja sai Saksan kansan vihan niit. Kai se synninteko sitten inspiroi ihmisiä kieltämään hyvyyttä ja sitä mikä on oikeaa ja rehellistä.

        Terv. Susanna, agnostikko.

        Kaikkea höynää hihhulit uskovatkin---Jeesus palaa--Päivihän nyt on vara-Jeesuksena---palakoon vaan ---roviolla.

        Hitlerkin luuli, että juutalaiset on jokin ihmisrotu-PAH uskonto juutalaisuus on--Afrikassa on mustaihoisiakin juutalaisia.

        Himmlerin perusta Ahnenberg instituutin tiedemietkin selvittivät
        että arjalainen rotu on vai mytologiaa, ei arjalaisia ole koskaan ollutkaan.
        Evakelis-luterilainen Hitler ei voinut enää paljastaa totuutta, kun julma "rotupuhdituskoneisto"oli jo käynnissä.

        HIHHULIEN harhaluulot aiheuttavat maailmassa ylivoimaisesti eniten julmuuuksia
        HIHHULIT ROVIOLLE !!!111!!!


      • Kunnian mies
        AitoSeilori kirjoitti:

        Kaikkea höynää hihhulit uskovatkin---Jeesus palaa--Päivihän nyt on vara-Jeesuksena---palakoon vaan ---roviolla.

        Hitlerkin luuli, että juutalaiset on jokin ihmisrotu-PAH uskonto juutalaisuus on--Afrikassa on mustaihoisiakin juutalaisia.

        Himmlerin perusta Ahnenberg instituutin tiedemietkin selvittivät
        että arjalainen rotu on vai mytologiaa, ei arjalaisia ole koskaan ollutkaan.
        Evakelis-luterilainen Hitler ei voinut enää paljastaa totuutta, kun julma "rotupuhdituskoneisto"oli jo käynnissä.

        HIHHULIEN harhaluulot aiheuttavat maailmassa ylivoimaisesti eniten julmuuuksia
        HIHHULIT ROVIOLLE !!!111!!!

        http://www.youtube.com/watch?v=sa-v8BCLxAo

        Ostin tämän dvd-levyn. On aivan mahtava!!!! Herran rauhaa!


      • Susanna 009
        Kunnian mies kirjoitti:

        Lienet arviointeinesi oikeassa valintojen syistä ja niiden seurausvaikutussuunnista. Katsoit sitten videon. Aivan, siinä kulminoituu uskonlähde ja Häneen uskovat. Elelieli kertoo kauniilla tavalla enemmän kuin 14 sanaa.

        Joo, aina ei kannata seurata johtajaa. Jeesus on hyvä seurattava.

        Katsoin juu. Mikäpä ettei, alan seuraamaan sit ku eräs profetia toteutuu... Tuskinpa seurassaan olisi paha olla.


    • ahne vithu

      olet palstan valopilkku. vihaan sua silti koska et anna munaa.

      • Kunnian mies

        No hard feelings, mate. You only live twice, once for yourself and once for your dreams.


    • Ei se elä,

      eikä näin ollen voi palata. Jos voisi, niin hiljaa olisi eikä kenellekään olemassaolostaan kertoisi.

      • Kunnian mies

        Raamatusta voit ymmärtää enemmän, totuuden, jota maailma ei sinulle opeta.

        http://www.youtube.com/watch?v=dDqFFHz3OxU

        Jumala on olemassa. Etsimällä löydät Hänet, se on lupaus, joka on annettu etsiville. Minäkin löysin. Voi sen sanoa niinkuin, että teki itsensä takuuvarmasti tiettäväksi. Maailmasta on vaikea löytää oikeaa suuntaa, tiedän. Selaa Raamattua ja opi totuutta niin ei tarvitse toistaa maailman kaikuja.


      • No voi..
        Kunnian mies kirjoitti:

        Raamatusta voit ymmärtää enemmän, totuuden, jota maailma ei sinulle opeta.

        http://www.youtube.com/watch?v=dDqFFHz3OxU

        Jumala on olemassa. Etsimällä löydät Hänet, se on lupaus, joka on annettu etsiville. Minäkin löysin. Voi sen sanoa niinkuin, että teki itsensä takuuvarmasti tiettäväksi. Maailmasta on vaikea löytää oikeaa suuntaa, tiedän. Selaa Raamattua ja opi totuutta niin ei tarvitse toistaa maailman kaikuja.

        Et sä etsimällä jumalaa löydä. Korkeintaan itsensä.

        Ja tyhmähän se Jeesus olisi, jos kovalla äänellä kaikille kuuluttaisi paluutaan. Hänen persoonastaan voi olla montaa eri mieltä ja ollaankin. Hän oli monia asioita, mutta tyhmä mies hän ei ollut.


      • Kunnian mies
        No voi.. kirjoitti:

        Et sä etsimällä jumalaa löydä. Korkeintaan itsensä.

        Ja tyhmähän se Jeesus olisi, jos kovalla äänellä kaikille kuuluttaisi paluutaan. Hänen persoonastaan voi olla montaa eri mieltä ja ollaankin. Hän oli monia asioita, mutta tyhmä mies hän ei ollut.

        Kyllä me ihmiset ollaan älyllisessäkin mielessä toisinaan aika taaperoita. Minulla on huomenna jännä päivä. Olen hankkinut uuden paidan, tosin housut ovat entiset ( toimivat edelleen ), lahkeista takaa risat....toisaalta minut otetaan edestäpäin, muutama ihminen näkee takaapäin ja sivusta. Puhua pitää n. 20 minuuttia. Melkein naurattaa, mutta jännittää.

        Suosikkihousuni. Ostin joskus ulkomailta. Joka sään housut jos ei pakkasessa viivy kauan.

        Jumala tekee kutsunsa etsivälle, usko se tai ole uskomatta. Oli pitkä etsintä minulla, joillakin ollut pidempikin. Ilmeisesti suurimmalla osalla. Mitähän Jeesus tähän vielä sanoisi...selaa Raamattua.


      • Ei ihminen
        Kunnian mies kirjoitti:

        Kyllä me ihmiset ollaan älyllisessäkin mielessä toisinaan aika taaperoita. Minulla on huomenna jännä päivä. Olen hankkinut uuden paidan, tosin housut ovat entiset ( toimivat edelleen ), lahkeista takaa risat....toisaalta minut otetaan edestäpäin, muutama ihminen näkee takaapäin ja sivusta. Puhua pitää n. 20 minuuttia. Melkein naurattaa, mutta jännittää.

        Suosikkihousuni. Ostin joskus ulkomailta. Joka sään housut jos ei pakkasessa viivy kauan.

        Jumala tekee kutsunsa etsivälle, usko se tai ole uskomatta. Oli pitkä etsintä minulla, joillakin ollut pidempikin. Ilmeisesti suurimmalla osalla. Mitähän Jeesus tähän vielä sanoisi...selaa Raamattua.

        löydä "jumalaa". "Jumala" löytää ihmisen.


      • Kunnian mies
        Ei ihminen kirjoitti:

        löydä "jumalaa". "Jumala" löytää ihmisen.

        Jumala tekee etsivälle löydön mahdolliseksi. Voisin täjän kirjoitella aiheesta paljon, mutta päällimmäisenä on kiitos Herralle. Etsimme koko elämän kattavaa kutsumusta, mutta se voi alkaa jaksosta, jolloin pyrimme lähemmäs Herraa. Huolimatta luonnollisista ja hengellisistä esteistä, me voimme olla kestäviä.

        Jumalan kasvojen etsiminen ja löytäminen on ensiarvoisen tärkeää. Jumala katsoo suopeasti oma-aloitteisuutta, siihen tulokseen olen tullut tässä asiassa. Herra lupaa: jokainen etsijä löytää.

        "Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan."

        Matt. 7:8


    • pontius pilatus

      asiaa.

      • Aito Seilori

        Jumalista ei ole muuta näyttöä, kuin monet harhaiset mielisairaat kuulevat ääniä päässään.
        Yakov alias Leif Norrgård päässä äänet käskivät tappamaan
        asuikin talossa, jossa tehtiin eniten henkirikoksia Suomessa
        3-4 muslimia murhattiin vuodessa Pihkalankatu 1Varissuolla
        mielipuoli-Yakov piileskelee peloissaan Resinarinraitti 6 as 59Tku
        Nyt nettipoliisi tarkkailee hihhulimurhaajia


    • Tehkää peläten ja vavisten työtä pelastuaksenne. Fil. 2: 12

      Niin juuri, sellaista on ilon ja rauhan sanoma, mitä raamatusta voi elonsa turvaksi ammentaa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      155
      2208
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      118
      1673
    3. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      94
      1520
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      97
      1463
    5. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1322
    6. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      219
      1213
    7. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      209
      1202
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      53
      1187
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      99
      1101
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      249
      952
    Aihe