Kertokaahan kuinka saan itseni kovetettua monien pettymysten jäljiltä??? Sydän on riekaleina.Ja nyt se tarvisi tikata umpeen ettei sieltä vuoda enempää...Osaan kyllä sanoa toiselle ilmaisten tunteeni ja sanoa että nyt tämä riittää jos siis minua on kohdeltu väärin.Mutta miksi minun on pakko vielä jäädä jonkun aikaa hautomaan tätä ihastusta??? Kuinka siis riuhtaisen itseni irti???
Vinkkejä rakkaat ihmiset!!! Kuinka olette itse päässeet ylös????
Kiitos! :)
Neuvoja!!!!!
8
220
Vastaukset
Tähän ei auta mikään muu, kun aika! :) Joskus sitä jää vaan "roikkumaan" pitkäksikin aikaa, vaikkei haluaisi ja ei itseään voi väkisinkään riuhtaista irti. Olisihan se helppoa, jos vaan pystyisi päättämään, että "tämä on nyt tässä! en mieti enää!"
Tottakai ystävien tuki siinä tilanteessa on myös tärkeää.
Anna haavojen parantua pikkuhiljaa :)- Shy woman
Kiitos Christina-x!
- olet rohkea
Minusta ei ole naivia jaksaa uskoa hyvään. Se on rohkeutta, etenkin isojen pettymysten jälkeen. Pidä siitä kiinni!
Olet varmasti vahva ihminen ja pääset vaikean asian yli nopeammin, kuin uskotkaan :)
Kyllä sinä tapaat vielä sen ihanan ihmisen, kenen kanssa olla onnellinen, kun pidät vain silmät auki. Se saattaa olla ihan lähellä, mutta et ole vain huomannut sitä :)
Tuttua omallakin kohdalla tuo, että kun tarpeeksi tulee niskaan ******, niin muuttuu vain kokoajan kyynisemmäksi. Sitä kai jotenkin yrittää suojella itseään siltä, ettei sattuisi enää. Mutta eteenpäin on menty, vaikka välillä on koskenutkin. Nykyään vaan vähän varovaisemmin :)- Dreaming
Christina-x sekä olet rohkea,
Kiitokset teille molemmille ihanista elämänohjeista sekä kannustuksista!
Lämmitti sydäntä paljon sekä hieman alkoi tulemaan parempi mieli. :)
Eletään toivossa ja toivotaan hyvää muille ja itsellemme.Mielelläni jakaisin ajatuksia teidän kanssanne jatkossakin. - Ottolapsi.
"Monien pettymysten"? Mistä ihmeestä sä niitä miehiä oikein löydät? Eikö sussa ole koskaan ollut mitään syytä/vikaa?
Tarviiko tässä viestiketjussa rueta syypäitäkin jo etsimään, kun puhe on ollut kokoajan siitä, miten päästä yli noista vaikeista asioista? Vaikka aloittajassakin vikaa olisi, niin ei se tarkoita sitä etteikö voisi olla pettynyt ihmisiin.
- Dreaming
niin ottolapseni,meissä kaikissa on niin huonot kuin hyvätkin puolet.Tunnistan omat huonot puolet ja voin käsi sydämellä allekirjoittaa ne.Kuinkahan moni pystyy moiseen ja myöntämään ne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171062124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?103309Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2272215Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja232033Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin11437Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491144- 721140
- 1751011
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo59999Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?77959