Kaipaan ihanaa läheisyyttä

Jemiinia

Olen lähes epätoivoinen tilanteestani: mieheni on ihana, paras ystäväni, haluan lapsen juuri hänen kanssaan. Elämä on kivaa, matkustaminen yhdessä, viihdymme yhdessä ja haluan yhteisen tulevaisuuden. Parisuhdetta on takana kahdeksan vuotta.
Mutta ongelma on seksi: mieheni ei ole siitä samalla tavalla kiinnostunut kuin minä, ei halua antaa asioita, joita haluaisin, eikä huolehdi siitä olenko tyytyväinen. Olemme puhuneet asiasta, mies ymmärtää turhautumiseni ja sanoo, ettei ole niin kiinnostunut seksistä, ainakaan mistään mikä aiheuttaa ylimääräistä vaivaa. Totuus lienee myös, että fyysinen kiinnostus on molemminpuolisesti laimennut, eikä suhde ollut koskaan huippuingohimoinen, ihan hyvä kyllä.
Mies on sanonut, että ei haittaa, jos olisin jonkun muun kanssa, mutta itse tunnen katumusta jo asian suunnittelusta. Muutama tilaisuus on ollut, yhden kanssa suutelua ja senkin tunnustin heti.
Silti sydämeni särkyy ajatuksesta, että en enää koskaan saa kokea läheisyyttä tai sitä että olen haluttava. Naiseus ja itsetunto ovat myös koetuksella.

8

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen.

      Vähän samantapainen tilanne, ja ymmärrän hyvin tunteet. Olisi hienoa kokea seksin alkuhuuma jonkun sellaisen kanssa, joka suhtautuu seksiin samoin kuin minä. Tai ei vain alkuhuumaa, vaan muutenkin, niin että voisi aina kokeilla uusia juttuja ja toteuttaa toistensa fantasioita.

      • Jemiinia a.p

        Muitakin siis on, ajattelinkin niin.
        Vaikka syyllisyydestä päättäisi luopua ongelma on löytää sopiva henkilö, pitäisi olla luotettava ja ehkä samoista ongelmista kärsivä. Mihinkään nettipalstoihin en halua turvautua.
        Ansaitsemme tuntea itsemme halutuiksi ja nauttia läheisyydestä.
        Pidän itsestäni huolta, urheilun ja olen mielestäni ihan viehättävä ja kiva. Joskus jumpassa kuitenkin mietin mitä hyötyä siitä on, kun ketään ei kiinnosta olenko treenattu vai painanko sata kiloa. Niin surullista. Pitääkö muuten hyvästä parisuhteesta luopua tämän takia? Vai tyytyä seksittömään elämään ja antaa naiseuteen kuihtua pois?


      • Toinen.
        Jemiinia a.p kirjoitti:

        Muitakin siis on, ajattelinkin niin.
        Vaikka syyllisyydestä päättäisi luopua ongelma on löytää sopiva henkilö, pitäisi olla luotettava ja ehkä samoista ongelmista kärsivä. Mihinkään nettipalstoihin en halua turvautua.
        Ansaitsemme tuntea itsemme halutuiksi ja nauttia läheisyydestä.
        Pidän itsestäni huolta, urheilun ja olen mielestäni ihan viehättävä ja kiva. Joskus jumpassa kuitenkin mietin mitä hyötyä siitä on, kun ketään ei kiinnosta olenko treenattu vai painanko sata kiloa. Niin surullista. Pitääkö muuten hyvästä parisuhteesta luopua tämän takia? Vai tyytyä seksittömään elämään ja antaa naiseuteen kuihtua pois?

        Heh, tosi samaa mieltä... Minäkin urheilen ja pidän urheilullisista ihmisistä. Aika paljon tulee lenkkipoluilla katseltua haaveillen hyvässä kunnossa olevien ja urheilullisen seksikkäästi pukeutuneiden neitojen perään... En varmaan kellekään heistä kelpaisi, mutta kaipaisin edes kaunista juoksuseuraa, jonka kanssa voisi jotain kipinöintiä olla. :) Vaikka niin, että tietäisi mun pitävän ulkonäöstään, ja antaisi mulle joskus silmänruokaa. Heh, outoa...


      • Toinen.
        Jemiinia a.p kirjoitti:

        Muitakin siis on, ajattelinkin niin.
        Vaikka syyllisyydestä päättäisi luopua ongelma on löytää sopiva henkilö, pitäisi olla luotettava ja ehkä samoista ongelmista kärsivä. Mihinkään nettipalstoihin en halua turvautua.
        Ansaitsemme tuntea itsemme halutuiksi ja nauttia läheisyydestä.
        Pidän itsestäni huolta, urheilun ja olen mielestäni ihan viehättävä ja kiva. Joskus jumpassa kuitenkin mietin mitä hyötyä siitä on, kun ketään ei kiinnosta olenko treenattu vai painanko sata kiloa. Niin surullista. Pitääkö muuten hyvästä parisuhteesta luopua tämän takia? Vai tyytyä seksittömään elämään ja antaa naiseuteen kuihtua pois?

        Ainiin, piti vielä sanoa, että ei missään nimessä saa antaa naiseuden kuihtua pois! Varmasti ainakin muut miehet osaa arvostaa, ja ainahan sitä voi vaikka flirttailla, jos ei muuta? :) Se piristää ihan varmasti ainakin niiden päivää, joille flirttailet. Arvostan niin paljon itsestään huoltapitäviä naisia, että olisi menetys menettää sellaisia yhtään! :)

        Muuten jos haluaisit jutella asiasta vähän privaatimmin, mulle voi laittaa sähköpostia vaikkapa [email protected]. Vaikuttaisi siltä, että meillä vois olla yhteisiä keskustelunaiheita. :)


      • Jeminia
        Toinen. kirjoitti:

        Ainiin, piti vielä sanoa, että ei missään nimessä saa antaa naiseuden kuihtua pois! Varmasti ainakin muut miehet osaa arvostaa, ja ainahan sitä voi vaikka flirttailla, jos ei muuta? :) Se piristää ihan varmasti ainakin niiden päivää, joille flirttailet. Arvostan niin paljon itsestään huoltapitäviä naisia, että olisi menetys menettää sellaisia yhtään! :)

        Muuten jos haluaisit jutella asiasta vähän privaatimmin, mulle voi laittaa sähköpostia vaikkapa [email protected]. Vaikuttaisi siltä, että meillä vois olla yhteisiä keskustelunaiheita. :)

        Kannustavia noi viestisi, kiva lukea niitä.


      • Toinen.
        Jeminia kirjoitti:

        Kannustavia noi viestisi, kiva lukea niitä.

        Hyvä, jatka ihmeessä treenaamista, ja muista että sä olet houkutteleva. :)


      • Platoninen suhde
        Jemiinia a.p kirjoitti:

        Muitakin siis on, ajattelinkin niin.
        Vaikka syyllisyydestä päättäisi luopua ongelma on löytää sopiva henkilö, pitäisi olla luotettava ja ehkä samoista ongelmista kärsivä. Mihinkään nettipalstoihin en halua turvautua.
        Ansaitsemme tuntea itsemme halutuiksi ja nauttia läheisyydestä.
        Pidän itsestäni huolta, urheilun ja olen mielestäni ihan viehättävä ja kiva. Joskus jumpassa kuitenkin mietin mitä hyötyä siitä on, kun ketään ei kiinnosta olenko treenattu vai painanko sata kiloa. Niin surullista. Pitääkö muuten hyvästä parisuhteesta luopua tämän takia? Vai tyytyä seksittömään elämään ja antaa naiseuteen kuihtua pois?

        Hei,

        samankaltaisessa tilanteessa on paljon ihmisiä, puolin sun toisin. Eli myös käänteisessä asetelmassa olevia, toisiinsa rakastuneita, avoimen suhteen pariskuntia. Varatun kanssa on turvallisempaa tuntea perhosia vatsassa ja ystäväpariskunnan kanssa on mukavampi viettää yhteistä aikaa muutenkin. Vaikka nettipalstoihin et halua turvautua niin oman asuinalueen, samoista ongelmista kärsivien parien, hengenheimolaisten löytäminen voi olla liian haastavaa ilman nettiä. Me löysimme facebookista ryhmän Avoin suhde ja siitä se sitten lähti.
        http://www.facebook.com/seuralainen


    • vinkit alkuperäselle

      Sporttista naista ei voita mikään, älä missään nimessä luovuta! Sen sijaan kun olet niin pitkään seurustellut, niin harkitse seuraavia juttuja.

      a) Miehet kyllästyy samaan settiin ja samaan naiseen toiset nopeammin toiset hitaammin, mutta tämä tapahtuu joka tapauksessa jossain vaiheessa. Sun pitää tehdä nyt jotain räväkkää. Yleisin syy miksei seksi kiinnosta on naisen ulkonäköön liittyvä juttu. Sanoit että liikut säännöllisesti, eli luultavasti olet hoikka. Se on tärkeää seksin kannalta. Ylipaino ja ihrat on turn off miehelle. Se ei kiihota ei yhtään!

      -Mene hyvälle kampaajalle. Leikkaa uusi muodikas tyyli hiuksiin ja värjää ne toisen värisiksi tai ota raitoja, älä kerro miehelle etukäteen mitään, yllätä hänet. Vähän muutosta peliin, 8vuotta sama naama voi jo hiukan kyllästyttää. Vähän muutat itseäsi, niin miehellä voi tuntua kun kävisi vieraissa. :D

      -Osta hieman seksikkäämpiä alusvaatteita ja muutenkin nyt kesällä jotain piukkoja pöksyjä/hameita, voit yllättää miehesi ilman pikkareita hame päällä, ilman rintsikoita. Tässä vaiheessa jos ei himot herää, niin epäilisin kiinnostaako miestäsi miehet.

      -Seksin suhteen vaihtelua peliin. Yhteinen mökkireissu ja siellä pukeudut seksikkäisiin alusvaatteisiin tai teet jotain erilaista, ajat alapääsi tms. Hyökkäät ehkä miehen kimppuun suuseksi mielessä, käytät rajumpia otteita ja puhut tuhmia. Seksin suhteen ei pitäisi olla mitään estoja jos on parisuhteessa, hukkaan heitettyä elämää sanon minä. Mies on tottunut tiettyihin juttuihin, nyt on aika tehdä asiat toisin päin.

      Toi että mies sanoo, että ei haittaa vaikka olisit jonkun muun kanssa on kyllä todella outoa. Se antaa jo sellaisen kuvan, että hän ei juurikaan välitä sinusta, on vain olemisen pakosta sun kanssa. Ei kukaan mies anna omaa muijaansa toisen miehen käyttöön. Sulla on nyt kaksi vaihtoehtoa, kokeilet näitä mun vinkkejä miten toimii (yleensä toimii aina) tai sitten vaihdat miestä. Mielelläni lähden treffeille kanssasi ja toteutan villeimmät fantasiasi, jos olet minun makuuni yhtään.. ;) Tsemppiä!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe