Mitä töitä saa, jos on huulikoru? Joissain ammateissa ja työpaikoissa lävistyksiä on ilmeisesti alettu hyväksyä jo vähän, mutta haluisin tietää mitä töitä huulikorun kanssa saa. Ja jos jossain työpaikassa/ammatissa ei hyväksytä lävistyksiä, mutta ei haluu ottaa korua pois voiko sen korvata häivekorulla, jolloin lävistystä ei huomaa niin helposti? Missä ammateissa/työpaikoissa voi tehdä tällein?
Etukätee jo kiitos kaikille ketkä vastaa (:
Huulikoru työpaikassa
Elei
3
129
Vastaukset
Asiakaspalvelutyössä ei ainakaan katsota hyvällä näkyviä lävistyksiä, mutta tääkin varmasti on ihan paikkakohtaista. Elintarvikealallakaan ei saa olla lävistyksiä sellaisissa kohdissa, mitä ei voi peittää vaatteilla, joten häivekorukaan ei tässä tilanteessa auta. Samoin sosiaali- ja terveysalalla lävistykset lisää infektio- ja työturvallisuusriskiä, joten sitä ei suositella ja joissakin sos. ja terveysalan yksiköissä lävistysten pitäminen on ehdottomasti kielletty.
- Elei
Okei, kiitti paljon (:
- mömmö6
Kai se on ihan paikkakohtasta hyväksyykö ne lävistyksiä vai ei:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614247
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373080Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452227
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51999- 201959
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91328