Tavoitteena olisi saada blondit hiukset. EI missään nimessä platinablondia tai muutenkaan luonnottoman vaaleita! Sellaiset keskivaaleat, kuitenkin tuhkaan taittuvat... Tällä hetkellä tukka on hieman haalistunut musta pienellä juurikasvulla, mustaksi jo aika pitkään värjäillyt, oma väri "maantieharmaa" :D olisiko mahdollista saada millään kyseisiä vaaleita hiuksia näin illassa? :/ tukka on pitkä, suht paksu ja hyväkuntoinen, hieman kuiva värjäysten johdosta...menisiköhän ihan pilalle värinpoistosta? Riittäisikö yksi poisto tuhkanvaalea väri päälle? Apua :D
Illassa tummasta vaaleaksi?
16
4239
Vastaukset
- ei ole
Ei varmaan ole mahdollista.
Tein itse kaksi kertaa värinpoiston Colour B4:llä ja kampaaja vielä kerran jollakin, eikä todellakaan saatu vaaleita. - Pikkutytteli
Anteeks mut en usko että mustista hiuksista pystyy vaalentamaan ja saamaan hyvän tuloksen. Musta on niin tumma että varmaant tulee keltaset/oranssit.
Tosta kuvauksesta huomasin et tiiän yhen jolla ois samanlaiset hiukset kun sulla! Mut en tiiä ootko se. =D- fef8u
MITEN NIIN EI PYSTY?! O__O
Kimillä on luonnostaan tummat hiukset ja hän on saanut hyväkuntoiset vaaleat hiukset.
Pitää vaan mennä osaavalle kampaajalle ja osata muutenkin itse hiustenhoitoa tehdä oikein. - no prob
fef8u kirjoitti:
Kimillä on luonnostaan tummat hiukset ja hän on saanut hyväkuntoiset vaaleat hiukset.
Pitää vaan mennä osaavalle kampaajalle ja osata muutenkin itse hiustenhoitoa tehdä oikein. - jeijeejee
fef8u kirjoitti:
Pitää vaan mennä osaavalle kampaajalle ja osata muutenkin itse hiustenhoitoa tehdä oikein.Joo mutta muista et Kim oli kampaajalla n. 11 tuntia. Et varaudu siihen! Mut kyllä ite uskon et pystyy vaalentamaan, mulla on luonnostaan tummanruskeat hiukset ja joskus muutama vuos sitten vaalensin ne lähes blondeiksi. Tää tehtiin niin että kävin n.4 kertaa laitattamassa raitoja kampaajalla kunnes suurin osa hiuksista oli vaaleat. Kerralla ei kannata yrittää, kampaajakin sanoi että ne muuttuis sellasiks oranssihtaviks järkyttäviks jos alkais vaan värinpoistolla vaalentamaan. Raidoituksella onnistuu! Näin uskon Kiminkin kampaajien toimineen tän kuvan perusteella: http://www.google.com/imgres?q=kim kardashian blonde hair&um=1&hl=en&client=safari&sa=N&rls=en&biw=1024&bih=678&tbm=isch&tbnid=d3-OU7HgEGtZpM:&imgrefurl=http://www.short-hair-style.com/warmer-blonde-would-it-look-good.html&docid=LQo4uCgr0-nvcM&imgurl=http://www.short-hair-style.com/images/warmer-blonde-would-it-look-good-21421141.jpg&w=400&h=400&ei=nCfCT9CMB6j24QTW9Mz2CQ&zoom=1&iact=hc&vpx=510&vpy=131&dur=358&hovh=225&hovw=225&tx=156&ty=133&sig=106042599526821193244&page=1&tbnh=155&tbnw=169&start=0&ndsp=18&ved=1t:429,r:9,s:0,i:106 (tulipa pitkä linkki :D)
fef8u kirjoitti:
Pitää vaan mennä osaavalle kampaajalle ja osata muutenkin itse hiustenhoitoa tehdä oikein.nimenomaan: luonnostaan!!! Luonnostaan tummat hiukset vaalenevat ihan huomattavasti helpommin kuin mustat. Ja kun siellä on varmuuden vuoksi vuosia värjätty mustaksi, on latvoissa tuollaiset arvioilta 20 kerrosta sitä helkkarin mustaa. Että ei onnistu illassa, eikä kahdessa, varsinkin työmäärä on melkoinen. Monta blondausta - eli värinpoistoa - ja sävy tai kevytväri tuhkaa päälle. Siltikin riskaapeli homma, eikä karvojen kunto tuosta valitettavasti parane...
- mustasta vaaleaksi
Illassa ei taida onnistua varsinkaan jokin ihan tietty sävy :). Ei ainakaan kannata ennen tärkeitä menoja yrittää. vaalensin joskus mustasta vaaleiksi. Mulla myös maantienväri. Värinpoiston jälkeen aika pitkä juurikasvu oli todella vaalea 8vaaleni ihan silmissä), ja mustat latvat hirveät oranssit. Seuraavana päivänä oli pakko laittaa huivi päähän. Sitten aloin korjailla sitä pikkuhiljaa. En muista teinkö toista värinpoistoa latvoihin vai laitoinko vain jonkin tuhkanvaalean. Ne oli ihan kivan punertavan vaaleat välillä (sain jopa kehuja), sitten keltaisemman vaaleat, lopulta muutaman kuukauden päästä löysin oikean tuhkanvaalean beigesävyn :D jos sulla on paljon punapigmenttiä luonnostaan, niin aika arvaamattomasti noi vaalennukset voi käyttäytyä. Jos et ota hiuksiasi kauhean vakavasti niin kyllä se pikkuhiljaa onnistuu kotikonstein.
- Vaalentaja
Itselläni oli joitakin vuosia sitten mustat hiukset, mutta koska olivat mallia scene, takaa lyhyet, edestä pitkät. Tosin otsatukka oli alta punainen ja edessä olevat pitkät etuhapsut olivat myös punaiset. Helposti sitten kasvattelin mustan pois ja vaihdoin värin tummanruskeaan. Tosin hiukseni imaisevat aika reippaasti aina väriä niin kaveritkin luulivat hiuksiani mustiksi. Sittenpä värjäsin kotona nämä punaset hiukset piiloon tummalla ja jätin yhden raidan jonka sitten myöhemmin värjäsin siniseksi. Kesällä saatiinkin kaverini kanssa idea, että hiukset vaaleaksi. Eräs kaverini oli illassa vaalentanut tummat hiuksensa ja vaihtanut värin saman iltana kirkkaan punaiseen ja hiukset olivat hyväkuntoiset. Päätimme sitten kokeilla tätä Swarzkophin Blonde vaalennusainetta. Tulos oli yllättävä, koska meidän molempien hiukset olivat aivan tummanruskeat ne vaalenivat oranssihtaviksi, tosin raidastani tuli aivan ihana vehnän vaalea. Vähän laikukas oli väri ja kuljimme näillä hiuksilla muutaman päivän, itse hieman pidempään, koska halusin säästää hiuksiani. En sitten enää kokeillut sitä radikaalia ratkaisua, että olisin ihan blondiksi laittanut vaan tummaksi vedin uudestaan. Mutta kokeile ihmeessä tuota vaalennusainetta. Kaverini käytti kaupasta löytyvää värinpoistoainetta ja käräytti hiuksensa, tuo blonde on vaalennusaine nimellä hintalapuissa ja hiukset tuntuivat vaalennuksen jälkeen jopa paremmilta kuin ennen käsittelyä. Tietenkin voi tehdä niin, jos mahdollista, että vaalennat ja sitten annat hiuksillesi tehohoidon ja pidät todennäköisesti laikukkaan epätasaisen, mutta omalla tavallaan kivan värin muutaman päivän ja sitten väri päälle. Voisi toimia :)
- kjdeiofwgt
Niinkun mulle on aina äiti sanonu: ihan turhaa on edes yrittää laittaa tummasta vaaleampaan, se ei ole luonnon laki =D
- rapuzell
kertokaa mulle parhaat (omal kokemuksel) kaupasta saatavat blondaus/värinpoisto aineet? merkki ja muut tiedot :)
- värjäilyy
Ite ainakin kerran vedin mustatsta joka oli viel kestoväri niin vaalensin jollain lorealin vaalenusaineel kyseises pakkaukses oli 2 sellast vaalennus pulveri jotka laitoin molemmat siihen aineeseen (toi paketti makso joku 12e) tui mustista sellaset kellertävä/vähän oransiin taittuvat blondit sit vaan toinen blondaus viel piti tehä ni ihan hyvät tuli... nyt saa nähä mul on mustat kevyt väril värjätyt ja meinaan vaaleks kohta värjätä mut viel on tota mustaa ku ei oo viel lähtenyt pesus (kestoks sanottiin 28 pesuu) mut tiedä kuinka hyvin mun hiukset imas ton värin itteensä ja siin oli kuitenkin jonkinnäkönen kiinnitysaine ja kun ohjeet luki viroks latviaks ja venäjäks (kun virosta ostin sen värin siel hiusvärit halvempii kert) ni laitoin sen kiinnitysaineen siihen väriin mut on tuolt jo kuitenkin tullu entistä värii vähän näkyviin et kaipa se on pesuis jo johtai kohtii poistunut ni meinasin nyt nyt en viikol vaalentaa nää vaik onkin mustaa mul 2 purkkii syoss 12-0 vaalennusvärii täs sanotaan et vaalentasi 7 asteesta ylöspäin mut saa nähä sit millanen on tulos... et ainakin jos ostaa vaalenusvärii (mikä parempi musta ku joku värinpoista aine) ni kannattaa ainakin vähän ton vaalennusasteen mukaan ostaa se väri täs ainakin näyttää kuvaskin todella tumman tumman ruskeat menevän ihan mukavan luonnon vaaleiks ja onneks on 2 purkkii jos ei ekal kerral mee
- sdsd34534656
Kannattaa aloittaa Colour Be4-käsittelyllä 1 tai 2 kertaa. Se poistaa keinoväriä hiuksista, eikä oikeastaan lainkaan rasita hiuksia. Sen jälkeen sitten värinpoistoa ja kun sopiva vaaleus on saavutettu ja tukan kunto myös vaikuttaa vielä ok:lta, niin päälle vaalea väri.
Esim. oranssiin pohjaan tuhkainen, kylmä väri tai vaaleaan pohjaan helmiäinen (violettiin taittava sävy). Neutraali sävykin on ok, mutta pohjaväri voi kuultaa läpi ja tehdä siitä lämpimämmän.
Ei noita kaikkia käsittelyjä kyllä kannata yhdessä illassa tehdä vaan esim viikon, parin kuluessa, ja antaa päänahalle ja tukalle aikaa vähän toipua. Hoida hyvin käsittelyjen välissä. - maryah8
ONNISTUU!
Itse kokeilin tänään :)
Lähtöväri (värjätty monesti tummaksi) mustanruskea.
Raidoista tuli tosi vaaleat!
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://1.bp.blogspot.com/_fhwuLqJcVHQ/SS3ax32iRcI/AAAAAAAAFII/FKW2coKkNUo/s400/jessica-alba-38.jpg&imgrefurl=http://girlsloveshoes.blogspot.com/2008/11/hair-dreams.html&h=305&w=250&sz=28&tbnid=MwqOwIuUQhx1QM:&tbnh=90&tbnw=74&zoom=1&usg=__vwJvEb4ah_d-W5x2XXs9LIYR-zM=&docid=rd4ihpWiePFjCM&sa=X&ei=cwXWT9beOsao4gTip-ivAw&ved=0CG4Q9QEwBA&dur=1674
Raidat olivat vähän tuota väriä, enkä edes pitänyt koko vaikutusaikaa :)
Väri on ilmeisesti joku uusi, tavallisiin kauppoihin (tokmanni, tarjoustalo) tullut :)
Nimi on Biozell, ja siihen kuuluu ostaa hapete ja värit erikseen :) Värejä on monia erilaisia. Minä kuitenkin vaalensin, joten ostin hapetteen (3% 6% tai 9% (minä otin 9% :) ) ja vaalennusjauheen. Ne piti vain sekoittaa keskenään ja pistää hiuksiin! :D Parasta kaikessa on, että ei ole lähelläkään oranssia tai keltaista sävyä!!! :)
SUOSITTELEN!
http://www.biozell.fi/
(tiedän, kuulostaa mainospuheelta, mutta olin vain itsekin niin yllättynyt aineen tehosta ja vaikutuksesta! hiuspohja, eikä hiukset edes kärsineet! on hellävaraista! :) ) - mariah8
Huom vielä että vaalennusjauhe hapete eivät maksaneet yhteensä edes kuin noin kympin! :) Ja on riittoisaa!
- Saman kokeillut
Onnistuu se, tee ensin värinpoistopesu(shampoo ja vaalennuaine sekasin ja aloita värin poisto latvoista ja pese latvoja 15-30 min koko ajan hieroen(väri purkautuu paremmin) tai kauemminkin kunnes väri haalenee), pese väripesulla (6%hapete) läheltä päänahkaa viimiseksi. Pesu voi kestää sen noin 45 min. Sitten joku 7-8 asteen tummunen hieman kylmään taittava sävy päälle. Ja levitä se ensin lähelle päänahkaa (tyveen), anna vaikuttaa väh 10 min ja levitä sitten vasta latvoihin. Ja raitoja vaalennusjauheella jos haluaa.
- back to blonde
Ite olin värjännyt useemman vuoden ihan tummanruskeilla/mustanruskeilla väreillä hiuksia ihan latvoihin saakka joka kerralla, eli väriä oli kertyny aika kivasti varsinki just niihin latvoihin. Päätin sitten saada luonnollisen vaalean värin ja ostin kaupasta 3 pakettia Schwarzkopfin Blonde L1 -vaalennusainetta ja saman merkin Natural & Easy 522 (hopea kirkkaanvaalea) -värin.
Ensimmäinen värinpoisto poisti vain päälaelta väriä hieman ja tuli sellain toffeenkeltanen tulos, latvat yhä ihan tummat. Pidin sitä vaalennusainetta päässä sen max. ajan eli 45min. Seuraavana aamuna tein toisen vaalennuksen, tällä kertaa annoin vaikuttaa 2 tuntia ja laitoin sitä latvoihin reilusti enemmän. Päälaelta ihan keltainen ja liukuvärillä tuli latvoihin melko haalea punaoranssihtavanruskeat. Pidin parin päivän väliä ja sitten tein vielä yhden vaalennuksen 2 tunnin vaikutusajalla, päälaelle hieman ja latvoihin taas reilusti enempi minkä tuloksena latvoista tuli ihan vaaleanoranssit, päälaelta ihan vaaleat, hieman kellertävä. Siihen päälle laitoin sitten vielä tuon Natural & Easy 522 -värin siinä toivossa, että taittaa liian keltaisen pois. Toimihan se.
Nyt on vähän yli viikko pidetty taukoa ja tarkoitus tosiaan ostaa vielä yksi Blonde L1 -vaalennus ja sitten se haluamani väri, luultavasti Loreal Paris Recital Prefence 8.31 Chicago Luonnonvaalea kultatuhka tai 8 Californie Luonnonvaalea...
Eli itse olen saanut vaalennettua hiuksiani ihan kivasti parissa viikossa ihan tummasta ja ilman että hiukset ovat pahemmin kärsineet. Ovat samanlaisessa kunnossa kuin tämän vaalennushomman aloittaessani vaikka melko tiheään tahtiin noita käsittelyitä teinkin ja ainakin vielä ovat hyvin päässä pysyneet, pehmeät, kiiltävät eivätkä katkeile. Laitoin tosiaan jokaisen paketin mukana tulleen hoitoaineen kokonaan päähän ja annoin vaikuttaa 5min varmuuden vuoksi. :-----)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316