Tässä toimiva vinkki aknearpien ja muidenkin arpien selättämiseksi: Arganiaöljy (arganöljy). Olen n. vuoden verran sivellyt kasvoni joka ilta arganiaöljyllä, ja arvet ovat vaalentuneet selvästi. Minulla on tosin ollut vain pinnallisia punoittavia arpia, ei mitään syviä kuoppa-arpia, joten voi olla että arvet ovat vaalentuneet ihan vain ajankin myötä osittain. Olen kuitenkin vakuuttunut arganiaöljyn tehosta, sillä eräs kaverini jolla oli minua paljon pahemmat aknearvet, on saanut ihonsa suht nopeassa ajassa siistin näköiseksi arganiaöljyn avulla.
Arganiaöljyä saa esim. luontaistuotenettikaupoista. Itse olen tilannut mm. Ebaysta ja MUAC:ista.
Olen nyt myös innostunut käyttämään salisyyli-ja glykolihappoa ihon hoidossa, näillä on myös arpia häivyttävä vaikutus ja olen ollut tyytyväinen erityisesti salisyylihappoon, joka on todella tehokas hoitomuoto epäpuhtaalle iholle. Olen tilannut salisyyli ja glykolihappoa ChemicalPeelShopista. Tsemppiä kaikille aknen ja arpien kanssa taisteleville, kokeilkaahan noita!
VASTAA
Jaa viesti
Näillä eroon aknesta ja arvista
0
368
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245202
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041419
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1541414Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais131234- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211034viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61863- 37809