Miten toimia?

n30+

Oletetaan että olen yökerhossa jossa on 24 ikärajana. Missä tilanteessa saan lähestyä miestä mieluiten?

1. Mies tulee wc:stä, leväyttää oven auki ja kävelee pois.
2. Mies kuuntelee musiikkia yksin istuen baarijakkaralla, kääntyneenä esiintyjään.
3. Mies on kavereidensa tai kaverin seurassa juttelemassa.
4. Mies näyttää sinkulta, mutten tiedä onko varattu vai ei.
5. Mies tilaa juomaa baaritiskillä.
6. Mies kävelee baarissa.
7. Mies seisoo.

Mistä näen kiinnostaako miestä edes jutella vai inhoaako? Tai miten saan sanomaan suoraan jos ei kiinnosta. Mikä on sopiva aika jutella, ettei liikaa?

18

149

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta toinen puoli

Jos mies katsoo sinua vähän pidempään tai etenkin jos katsoo uudelleen, eli suorastaan vilkuilee, niin silloin on ainakin jonkin asteen kiinnostusta, yleensä miehet itse lähestyy paitsi jos eivät uskalla. Ainahan voit ohimennen jotain heittää kommenttia että kivat kengät tai ompas törkyiset viikset. Siitä sitten juttu jatkuu jos jatkuu. Kannattaa panostaa seksikkään ulkoasuun vaikkei pelkkää seksiä olisi etsimässäkään. Eli

8. Kun miehellä seisoo

• KATSE69

Elikkä kiteytettynä: KATSE JALKOVÄLIIN

• ap.

Eivät kaikki miehet katsele yökerhossa ympärilleen jatkuvasti, vaan keskittyvät muuhun. Ei ole aina mahdollista odotella mitään katsepelejä. Lisäksi miehet eivät juttele (aina) naisille aloitteellisesti, minusta on itse oltava aktiivinen. Juopot toki lähestyvät helposti ja villapaitatyypit. Jos näkee sopivan miehen on mentävä heti juttelemaan eikä aintaa mennä tilanteen ohi... Muussa tapauksessa voi istua yksin nurkassa ja pyöritellä lasia. Mennä kotiin ilman tuloksia joka kerta.

Ulkoasuun panostus vaatii rahaa ja kaikilla naisilla ei ole sitä ylenmäärin, laittaa sen minkä voi. Ei ole kivaa olla joku seksiobjekti.

Ulkona lähestyminen ei ole sopivaa, yökerhossa se on asteen sopivampaa... Sanokoon sitten ei kiitos jos ei kiinnosta tai ilmeestä päätellä.

Koskaan onnistuminen ei ole varmaa, mutta se on miehen ongelma jos aliarvioi. Minä en seksiä kuitenkaan hae tai pelimiehiä!

• Besseriwisseri
        ap. kirjoitti:

Eivät kaikki miehet katsele yökerhossa ympärilleen jatkuvasti, vaan keskittyvät muuhun. Ei ole aina mahdollista odotella mitään katsepelejä. Lisäksi miehet eivät juttele (aina) naisille aloitteellisesti, minusta on itse oltava aktiivinen. Juopot toki lähestyvät helposti ja villapaitatyypit. Jos näkee sopivan miehen on mentävä heti juttelemaan eikä aintaa mennä tilanteen ohi... Muussa tapauksessa voi istua yksin nurkassa ja pyöritellä lasia. Mennä kotiin ilman tuloksia joka kerta.

Ulkoasuun panostus vaatii rahaa ja kaikilla naisilla ei ole sitä ylenmäärin, laittaa sen minkä voi. Ei ole kivaa olla joku seksiobjekti.

Ulkona lähestyminen ei ole sopivaa, yökerhossa se on asteen sopivampaa... Sanokoon sitten ei kiitos jos ei kiinnosta tai ilmeestä päätellä.

Koskaan onnistuminen ei ole varmaa, mutta se on miehen ongelma jos aliarvioi. Minä en seksiä kuitenkaan hae tai pelimiehiä!

Kertoi seksiä ja pelimiehiä hakevan juuri edellinen kirjoittaja....

• hjurdsuhj
        ap. kirjoitti:

Kun kerran tiedät jo kaiken ja olet oikeassa varmasti joka asiassa etkä mitään neuvojakaan halua, niin mitäs vittua sitten kyselet...

• ap.
        hjurdsuhj kirjoitti:

Kun kerran tiedät jo kaiken ja olet oikeassa varmasti joka asiassa etkä mitään neuvojakaan halua, niin mitäs vittua sitten kyselet...

Saa kai yrittää olla nokkela. :D Tarvitsin viisaita neuvoja ja vastauksia kysymyksiini. Vastauksen lähtökohta oli se että naisen pitäisi olla passiivinen, ja pukea vaan seksikkäät vaatteet.. ja odottaa että joku lähestyy. Tai silmäpelillä. Se ei ole koskaan toiminut. Sattumia taas tulee harvoin että kaikki osuu itsekseen kohdalleen.

• Heh heh
        ap. kirjoitti:

Saa kai yrittää olla nokkela. :D Tarvitsin viisaita neuvoja ja vastauksia kysymyksiini. Vastauksen lähtökohta oli se että naisen pitäisi olla passiivinen, ja pukea vaan seksikkäät vaatteet.. ja odottaa että joku lähestyy. Tai silmäpelillä. Se ei ole koskaan toiminut. Sattumia taas tulee harvoin että kaikki osuu itsekseen kohdalleen.

Siis ole varsinainen höpisijä....höpö höpö

• wryhshswhsh
        ap. kirjoitti:

Eli et ole kovin hyvännäköinen. Sitten vaan suoraa toimintaa. Ihan sama se on missä lähestyy. Baareissa on kyllä enemmän sellainen seksinvonkaus meininki, että älä sitten harmittele, jos miestä ei muu kiinnostanut. Ajattelee vain että onpas helppo poka tuossa kun tulee itse tyrkylle.

• ap.
        wryhshswhsh kirjoitti:

Eli et ole kovin hyvännäköinen. Sitten vaan suoraa toimintaa. Ihan sama se on missä lähestyy. Baareissa on kyllä enemmän sellainen seksinvonkaus meininki, että älä sitten harmittele, jos miestä ei muu kiinnostanut. Ajattelee vain että onpas helppo poka tuossa kun tulee itse tyrkylle.

Tuskin kukaan ihminen maailmassa voi miellyttää kaikkia, oli sitten mitä näköä tahansa. Mielelläni kysyisin sitä lenkkipolun miestä kahville (jos vaan kohtaisin taas), enkä baarimiehiä. Mutta eikö ole hyvä mennä joskus ulos?

• Plan1
        Heh heh kirjoitti:

Siis ole varsinainen höpisijä....höpö höpö

Ota siis miestä kädestä kiinni ja taluta vessaan....luonto hoitaa loput

• eli milloin lähestyä

Tuolla on valmiit numerot joilla vastata sitäpaitsi.

• yeweywwyew

vaikutat aika rasittavalta. jos kysyt noin typeriä kysymyksiä niin olet ilmeisesti jotenkin sosiaalisesti rajoittunut. eli vastaan.

9. Kun mies on kyykyssä

• ap.
        yeweywwyew kirjoitti:

vaikutat aika rasittavalta. jos kysyt noin typeriä kysymyksiä niin olet ilmeisesti jotenkin sosiaalisesti rajoittunut. eli vastaan.

9. Kun mies on kyykyssä

Löydät vikaa kaikista muista yleensä paitsi itsestäsi ja arvostelet, voitko lopettaa. Sosiaalisesti rajoittunut? Pitäisikö naisten olla jotain tyrkyttäjiä vai. Typeriä kysymyksiä? Jos ei kysy koskaan mitään on tyhmä paremminkin. Painu ****** arvostelemasta ja riitelemästä! Alkaa riittää moinen jatkuva suunsoitto. Jos ei ole asiallista vastausta -älä vastaa ollenkaan. Miksi kulutat aikaasi ja aikaani turhaan. Älä vastaa enää tähän viestiin sitäpaitsi!!

En ole nähnyt miehiä kyykyssä baarissa.

• Kaikki tilanteet käy (ainakin mulle). Ihan sama missä tilanteessa lähestyy, kunhan lähestyy!

Varmaan keksisin jonkun (teko)syyn vetäytyä tilanteesta, jos ei kiinnosta.

• LordLord

Varmaan keksisit jonkun (teko)syyn vetäytyä tilanteesta silloinkin, jos kiinnostaa. Vai mitä? ;)

• LordLord kirjoitti:

Varmaan keksisit jonkun (teko)syyn vetäytyä tilanteesta silloinkin, jos kiinnostaa. Vai mitä? ;)

Toisinpäin! Innostuisin liikaa ja naisen kiinnostus lopahtaisi.

• Mies1985

Mietit tuota asiaa vähän liian monimutkaisesti. Luultavasti se on miehelle ihan sama. Helpompaahan se on lähestyä yksinäistä ihmistä kuin porukkaa, kuten itse varmasti tunnet myös.

Itse tykkään klubeista joissa on mahdollisuudet karaokeen koska silloin ei tarvitse vain jutella tavallisia kirvesvarsijuttuja vaan voi kokeilla kiinnostusta välillisesti myös hakemalla lauluseuraa.

• ketä kiinnostaa

Aivan sama. Naiset ei ole koskaan lähestynyt mua baarissa tai muualla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      72
      3328
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3107
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2982
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2651
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2162
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1687
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1685
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1669
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1598
    Aihe