Jotkut taudithan ovat tosi ärhäköitä, ja voiko mies saada keripukin naiselta, jos nainen sairastaa keripukkia.
Tarttuuko keripukki suudellessa?
16
162
Vastaukset
Et sitten voinut olla suutelematta. Jos ketsuppia välittäjäaineena niin ehdottomasti kyllä. Mä pelkään että sä olet se taudinkantaja, kun sun kaikilla naisilla on tuo sama keripukki!
- oI_io
Reps xD Ikään kuin peräkammari modellin jutuissa olis jotai perää
oI_io kirjoitti:
Reps xD Ikään kuin peräkammari modellin jutuissa olis jotai perää
Mä taas pelkään, et hän suuteli aamuyöstä myös uhrinsa perää.
- Kampin Palvelutalo
sxthsens kirjoitti:
Mä taas pelkään, et hän suuteli aamuyöstä myös uhrinsa perää.
Älä omia fantasioita ny tähän sekota :-)
Kampin Palvelutalo kirjoitti:
Älä omia fantasioita ny tähän sekota :-)
Öh. Mä kun jo toivoin..
- leula ;)
Osta appelsiineja äläkä panikoi siinä!
- hiHI
modelli kirjoitti:
HIhi
Todennäköisempi olisi mononukleoosi :o]
hiHI kirjoitti:
Todennäköisempi olisi mononukleoosi :o]
Jostain syystä toi ei ole pesinyt ikinä meikäläiseen, vaikka olenkin pussaillut kaikenmaailman hirviöitä:D
modelli kirjoitti:
Jostain syystä toi ei ole pesinyt ikinä meikäläiseen, vaikka olenkin pussaillut kaikenmaailman hirviöitä:D
Jätkä on joko helvetin rohkee tai helvetin tyhmä. Aikansa kun pussailee kaikenmaailman hirviöitä, sieltä joku monsteribasillisko porautuu sun limakalvoilles ja tättärää. :-(
Tai sitten mä oon vaan bakteerikammoinen.
- onko jo
noin alas pitänyt vajota?
No siis ei tartu ei, jos muistat laittaa appelsiinin viipaleet molempiin poskiin ja ala- sekä ylähuulen taakse ennen suudelmaa.
Mikäs lääkäri sä luulet olevas, vai ootko joku seksiterapeutti? Mut voidaan kokeilla jos se sulle vaan sopii....
modelli kirjoitti:
Mikäs lääkäri sä luulet olevas, vai ootko joku seksiterapeutti? Mut voidaan kokeilla jos se sulle vaan sopii....
Ei lääkärit mitään tiedä, mitä ne ei pysty kirjasta tarkistamaan. Menkää vaan kokeilemaan sen kiskapimun kanssa.
teevadit kirjoitti:
Ei lääkärit mitään tiedä, mitä ne ei pysty kirjasta tarkistamaan. Menkää vaan kokeilemaan sen kiskapimun kanssa.
Sen äijä kävi jo hakemassa muijansa kotiin, tai minne nyt menivätkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1812517Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2221398Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus821242Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e391159- 761146
Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1331065Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin11972Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze116890Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät78780Kostan sulle vielä sen älyttömän julkisen nöyryytyksen
Onneksi on lentokentällä kavereita... Kosto tulee olemaan muuten korkojen kanssa.24749