Aamulehdessä oli moinen artikkeli. Minä voisin tuon vielä jotenkin allekirjoittaakin. Tosin tämänkin palstan hardcore-atm:en neitsyysfetissit löyvät väitettä korville. Minusta on perin skitsofrenistä samaan aikaan haaveilla neitseistä ja pidättyvyydestä ja kuitenkin väittää, että seksi puute sairastuttaa mielen.
Eli kumpaakos mieltä te nyt oikeasti olette? Vai meinaatteko, että juuri teidän pitäisi saada seksiä, mutta muut eläkööt selibaatissa?
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194688377213/artikkeli/puheenaihe tyton puute sairastuttaa miehenalun.html
Tytön puute sairastuttaa miehenalun?
24
535
Vastaukset
- Rottweil
Loistava avaus ratikkakuski! Ehkäpä hardcore ATM:t eivät edes halua todellista naista, vaan kuvitteellisen tarpeentyydyksen välineen.
- Pikemmin..
työn puute; liikaa joutoaikaa.
- mies 86
Ratikkakuski kirjoitti:
No tuon minä ainakin allekirjoitan. Liika joutoaika saa miettimään joutavia asioita.
Käsittääkseni Auvinen ja Saari olivat molemmat molemmat opiskelijoita ja ainakin Auvinen lähemmäs kympin oppilas. Näin ollen heillä ei ollut "liikaa joutoaikaa". Ja vaikka olisikin ollut, niin tuskinpa heitä olisi kiinnostanut minkään uuden harratuksen hankkiminen kun olivat molemmat sosiaalisesta syrjäytyneitä ja masentuneita.
Ja nuo "joutavat asiat" jotka mainitset olivat luultavastikin pitkälti sidoksissa ihmisvihaan, mikä taas oli vuosikausia jatkuneen systemaattisen rääkkäämisen tulos. Repikää siitä.
- dgthjdghj
tytön puute ja myös työn puute osa syitä sairastumiseen. yksin ollessani olen aina pyrkinyt kehittämään aikaa vieviä harrastuksia, kuten kuntoilu eri muodoissaan ja koukuttaudun myös tv sarjoihin ihan tahallani. jotain rajaa mulla toki naisen suhteen on, mut en oo mikään neitsyen metsästäjä ja tuskin noi hc at miehetkään sitä tosissaan ovat. hieman karsastan yh äitejä, mutten senkään suhteen ole ehdoton. ainut ehdottomuus tulee siinä jos eri isille on lapsia hankittu.
- Vai tytön puute...
Kyllä se on työn puute. Ennen vanhaan kun painettiin töitä niska limassa nuoresta lähtien ei ollut tuollaisia surkimuksia.
- Romukauppias
Vaikea kommentoida aihetta kun en ole kokenut moista vaikka nuorena kyllä jouduin odottamaan täysi-ikäiseksi asti ennen kuin sain ekan pusun ja pääsin poikuudestani.
Eihän sitä tiedä miten sitä olisi alkanut oireilemaan ilman edes jonkun tytön hyväksyntää ja kosketusta.
Mielestäni aihetta vähätellään tässäkin aloituksessa.
Meneeköhän se kuitenkin niin päin että ensin on se rakkauden, seksin ja läheisyyden puute, sen jälkeen alkaa joillakin (huom. vain joillakin) nämä neitsyt-puheet?
Minusta tuntuu ettei aloittaja eikä moni muukaan tajua mistä puhuu koska omalla kohdalla onni on käynyt ehkä helpostikin?
Itse en ollut koskaan suosittu tyttöjen keskuudessa ja piti tosiaan odottaa kauan sekä käydä aikamoinen säkä että joku kiinnostui.
Se tietysti ei sitten näin aikuisena takaa että naista saa jos joskus nuorempana on saanut. - nocartunescornelius
- mies 86
Typerää spekulointia. Ettäkö seksin saaminen olisi ennaltaehkäisyt joukkomurhat. Kannattaisi varmaan tutustua tekijöiden taustoihin vähän paremmin.
- pikkupaketti
KELA:n tulisi lähettää kaikille 15-vuotta täyttäneille nuorukaisille kumiset tekopimpit ennaltaehkäisevässä tarkoituksessa yhteiskuntarauhan takaamiseksi.
- l00n
Jaa, et ehkä tajunnut, mutta se läheisyyden puute on tärkeämpää
- Ollako vai ullakko
Olla ensimmäinen poikaystävä ja seksikumppani jollekin tytölle (yleensä neitsyelle) kuten normaaliin kasvuun ja kehitykseen kuuluu.
Mitä skitsoa siinä on?
Ratkaisevaahan on juuri tuo esipuberteettinen ikä jolloin kansainterveyslaitoksenkin oppaiden mukaan tutustutaan toisiin ja seksuaalisuuteen, ja jos se vaihe on syystä tai toisesta (ujoudesta tms.) jäänyt kokematta kumuloituen pahimmassa tapauksessa yli aikuisiän saattaa olla arvaamattomiakin seurauksia.
Skitsoltahan se voi vaikuttaa kun ymmärretään että hei, jotain on jäänyt kokematta ja jäädään kiinni haveilemaan siitä. Halutaan seksiä mutta siltä nuoruuden neitsyeltä jonka kanssa ollaan "samalla viivalla". Täysin loogista ja järkeenkäypää mielestäni. "Eka kertahan" mielletään yleensä myös joksikin ainutlaatuiseksi ja ihmeelliseksi tapahtumaksi, jonka joku baaripano, yh-äiti tai huora tuskin pystyvät korvaamaan.
Sinänsä huvittavaa myös että annetaan ymmärtää että seksuaalikehitys kuuluisi kaikkien kasvukehitykseen, mutta eihän se niin ole. Syyttävä sormi osoittakoon siis kansainterveyslaitosta, joka voisi voisi tarkentaa oppaitaan lisäämällä esim. "On normaalia että osa joutuu tällaisen tilanteen eteen ja silloin on hyvä tietää tämä" ja "Osa voi myös jäädä ilman tätä kokemusta loppuiäkseen ja se ei ole normaalia".- mies 86
Uskoisin että tuossa on varmastikin perää. Tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen seurustelun kautta jo varhaisessa teini-iässä on varmastikin terveellinen kokemus, koska se luo turvallisuuden tunteen toiseen sukupuoleen ja ja edesauttaa myös sosiaalista kanssakäymistä toisen kanssa. Eli toisin sanoen varhainen seurustelusuhde luo hyvän pohjan tuleville suhteille.
Ymmärrän toki senkin näkökannan, että seksin saannilla teini-iässä voi hyvinkin olla vaikutuksia psyykkiseen kehitykseen. Itse olen kuitenkin kohta 26-vuotias mies, yliopistossa kirjoilla ja mielestäni henkisessä tasapainossa huolimatta siitä että olen edelleen neitsyt.
Kaiken kaikkiaan en kuitenkaan usko, että ainakaan Auvisen ja Saaren tapauksessa naimaan pääseminen olisi suoraan ennaltaehkäissyt ampumisia. Mikä mielestäni sen sijaan OLISI ehkäissyt olisi se, jos he olisivat ajoissa saaneet apua ongelmiinsa sillä he joutuivat elinaikanaan kärsimään todella paljon. Heidän resurssinsa luomaan sosiaalisia kontakteja olivat teini-iässä jo todella heikot, sillä heidät oli valmiiksi tallottu maan tasalle ja ehtineet selvästikin menettää ainakin osan mielenterveydestään. - Naisasialooseri.
mies 86 kirjoitti:
Uskoisin että tuossa on varmastikin perää. Tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen seurustelun kautta jo varhaisessa teini-iässä on varmastikin terveellinen kokemus, koska se luo turvallisuuden tunteen toiseen sukupuoleen ja ja edesauttaa myös sosiaalista kanssakäymistä toisen kanssa. Eli toisin sanoen varhainen seurustelusuhde luo hyvän pohjan tuleville suhteille.
Ymmärrän toki senkin näkökannan, että seksin saannilla teini-iässä voi hyvinkin olla vaikutuksia psyykkiseen kehitykseen. Itse olen kuitenkin kohta 26-vuotias mies, yliopistossa kirjoilla ja mielestäni henkisessä tasapainossa huolimatta siitä että olen edelleen neitsyt.
Kaiken kaikkiaan en kuitenkaan usko, että ainakaan Auvisen ja Saaren tapauksessa naimaan pääseminen olisi suoraan ennaltaehkäissyt ampumisia. Mikä mielestäni sen sijaan OLISI ehkäissyt olisi se, jos he olisivat ajoissa saaneet apua ongelmiinsa sillä he joutuivat elinaikanaan kärsimään todella paljon. Heidän resurssinsa luomaan sosiaalisia kontakteja olivat teini-iässä jo todella heikot, sillä heidät oli valmiiksi tallottu maan tasalle ja ehtineet selvästikin menettää ainakin osan mielenterveydestään.Ensin koulukiusaamista ja sitten pillun puutetta.
- mies 86
Naisasialooseri. kirjoitti:
Ensin koulukiusaamista ja sitten pillun puutetta.
Juuri tässä järjestyksessä, ei niinkään toisinpäin. Kiitos.
- mies 86
mies 86 kirjoitti:
Juuri tässä järjestyksessä, ei niinkään toisinpäin. Kiitos.
Entisenä koulukiusattuna voin Auvisen ja Saaren kohdalla todeta, että yksi asia johtaa toiseen. Molemmat olivat herkkiä ja lahjakkaita. he joutuivat vääränlaiseen ympäristöön jossa valmiiksi henkisesti pahoinvoivat yksilöt ottivat heidät silmätikukseen ja alkoivat hyödyntää näitä sekä henkisen että fyysisen väkivallan kohteena.
Ymmärrätkö, naisasialooseri, minkälainen dominoefekti on kysessä? Ensin yksilöltä murretaan itsetunto, mikä johtaa sosiaaliseen syrjäytymiseen ja edelleen masennukseen. Huono itsetunto vaikeuttaa sosiaalista kanssakäymistä. Edes Auvisen kaltainen neropatti ei pystynyt omassa päässään prosessoimaan itseensä kohdistunutta vihan määrää ja lopulta hän sekosi. Tässä vaiheessa en usko, että pillun saanti olisi jäbää enää pelastanut, koska päässä oli jo naksahtanut. APUA TÄYTYY SAADA AJOISSA. - Tsksk
mies 86 kirjoitti:
Kaiken kaikkiaan en kuitenkaan usko, että ainakaan Auvisen ja Saaren tapauksessa naimaan pääseminen olisi suoraan ennaltaehkäissyt ampumisia. Mikä mielestäni sen sijaan OLISI ehkäissyt olisi se, jos he olisivat ajoissa saaneet apua ongelmiinsa sillä he joutuivat elinaikanaan kärsimään todella paljon. Heidän resurssinsa luomaan sosiaalisia kontakteja olivat teini-iässä jo todella heikot, sillä heidät oli valmiiksi tallottu maan tasalle ja ehtineet selvästikin menettää ainakin osan mielenterveydestään."Uskoisin että tuossa on varmastikin perää. Tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen seurustelun kautta jo varhaisessa teini-iässä on varmastikin terveellinen kokemus --"
Puhutko tuossa seksistä? Useimmat eivät ole valmiita siihen tuon ikäisinä. Edelleen kyseilyiden mukaan puolet ikäluokasta on neitsyitä vielä 18-vuotiaina. - Tytöt
Tsksk kirjoitti:
"Uskoisin että tuossa on varmastikin perää. Tutustuminen vastakkaiseen sukupuoleen seurustelun kautta jo varhaisessa teini-iässä on varmastikin terveellinen kokemus --"
Puhutko tuossa seksistä? Useimmat eivät ole valmiita siihen tuon ikäisinä. Edelleen kyseilyiden mukaan puolet ikäluokasta on neitsyitä vielä 18-vuotiaina.ovat yllättävän seksuaalisia nuoresta pitäen. Joillekin pikkutytöille ei ole ongelma vilauttaa pirriään julkisesti kun ymmärtävät jo silloin mistä kaikessa on kyse.
Ja jos nykyään on poikuus tallella vielä 18v., se on jo oirehdintaa myöhemmistä ongelmista.
Eikä sen "seksin" tarvitse välttämättä tarkoittaa sitä itseään, vaan myös viatonta flirttausta ja lääkärileikkejäkin. Tytöille tämä on luonnollista mutta pojat hegemonisesti vedetään johonkin sotaleikkeihin tai muuhun josta eivät välttämättä edes pidä tai tunne omakseen.
En tiedä oliko tämä minulle mutta vastasin nyt.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3155585- 745119
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1063187Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv793051- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098