Oletko sä samaa mieltä?
"Jos Auvinen, Saari tai Breivik olisivat saaneet vähän seksiä ja edes
välillä jonkun tyttöystäväkseen, kenestäkään heistä ei olisi tullut
joukkomurhaajaa.
Seksi, tai seksin puute on keskeinen nuorta miestä eteen päin ajava voima.
Jos seksistä jää paitsi, mieli alkaa täyttyä liian helposti pakkomielteillä
oman surkeutensa laajentamisesta koko ympäröivään yhteiskuntaan.
Ratkaisevin puute, joka kullakin kolmella joukkomurhaajalla lyhyessään
elämässään on ollut, on naisen puute.
Breivikin ihmissuhteista ei ole toistaiseksi paljastunut muuta kuin, että hänellä on äiti. Olisi ihme, jos häneltä löytyisi tyttöystävä. Ei ollut Auvisella eikä Saarellakaan.
Auvinen ja Saari ilmoittautuivat molemmat ihmisvihaajiksi ja Breivik oli
aktiivinen erityisesti islamilaisia maahanmuuttajia vastustavilla
sivustoilla. Breivik kuvasi itseään konservatiiviseksi ja poliisi taas
kuvasi häntä lauantaina äärikristilliseksi oikeistolaiseksi.
Tämä kaikki on pelkkää puuteria ja meikkiä todellisen, nuoren miehen
minäkuvan rikkovan puutteen päällä."
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194688377213/artikkeli/puheenaihe tyton puute sairastuttaa miehenalun.html
Tytön puute sairastuttaa miehenalun?
38
285
Vastaukset
aika kätevästi tässäkin siirretään syy sitten naisten harteille...
teinien maailma on julma, mutta kuitenkin suurin osa siitä selviää ilman tarttumatta aseeseen.
minä olin ujo ja arka, ruma ja pullukka, syrjitty ja yksinäinen..
jännästi siitä vain on päästy yli vaikka metsästystä harrastavalla isälläni olisi ollut parikin haulikkoa ja kivääriä kotona helposti saatavilla,
ja nyt joku vinkuu että helppoohan se mulla ku oon tyttö..
ja paskát!! kipeää ne haukkumiset ja kaveriporukasta pois potkimiset ja pyyhekuminpalasilla pommittamiset ynnä muut silmätikuksi ottamiset tekee tytöllekkin, onnekseni löysin sen kaveriporukan lopulta, jossa ketään ei pilkattu eikä syrjitty ja ujollekin annettiin tilaa tulla ulos kuorestaan..
mur.- puskalisko
voi helvetti että mä olen väsynyt tällaisiin viesteihin
- Jazu.
puskalisko kirjoitti:
voi helvetti että mä olen väsynyt tällaisiin viesteihin
Anteeksi surkea tilannetajuni.
Nöyrimmin pyytää hän.
Hähä xD - puskalisko
onko tuo sinusta huumoria?
- Aito laardimies
puskalisko kirjoitti:
onko tuo sinusta huumoria?
Ei se huumoria ole vaan afääriä vaan pilden saanti
No money
No honey
fly ink lizard want MONEY
tai hyppää widun nössö
http://www.youtube.com/watch?v=S_zQOyikbDU - PSSsstTTTttt:.!1#%+
Aito laardimies kirjoitti:
Ei se huumoria ole vaan afääriä vaan pilden saanti
No money
No honey
fly ink lizard want MONEY
tai hyppää widun nössö
http://www.youtube.com/watch?v=S_zQOyikbDU.
"Laita sana eteenpäin"
"Viipuri on vallattu"
Har!
.
Turha siitä on vain tyttöjä syytellä, syyttäkää nykymaailman arvoja. Sieltä se vika löytyy. Eli meistä kaikista jotka ylläpidämme hengissä niitä raakoja arvoja, joiden mukaan kaikesta pitää kilpailla.
Kaikki on arvotettu, myös ihmisarvo on markkinataloudellistettu.
Vaalikaa lisää trendejä ja palvokaa kilpailuttamista, kiirettä ja suorituskykyä. Juoskaa verenmaku suussa kohti päämääriä. Juoksemalla se maailma valmistuu ja huolet lähtee. Turpaan kaikkia jotka kirii rinnalle juoksemaan. Kuraa silmille niille jotka kävelee perässä eikä juokse.
Lopulta meillä on kasa loppuun palaneita ihmisiä, jotka tappaa toisen pelkästään jos se hymyilee sulle. Koska se hymy on automaattisesti vittuilemista.Sitä saa mitä tilaa, ihmiset itse elämänsä pilaa. Ihmiset itse on halunneet tuottaa ihmisistä teollisen barbin kaltaista muovia, nyt se sitten kääntyy heitä vastaan.
Itse on ihmiset valinneet arvot jonka kautta parhaat tyypit pystyy suoriutumaan tämän riman yli ja ne paskat konttaa tämän riman ali. Noniin siitä sitten vaan limboamaan. Kuka käski riman nostaa alunperinkään niin ylös, että pitää olla nosturi jotta ylipääsee?- pildemies
teevadit kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa, ihmiset itse elämänsä pilaa. Ihmiset itse on halunneet tuottaa ihmisistä teollisen barbin kaltaista muovia, nyt se sitten kääntyy heitä vastaan.
Itse on ihmiset valinneet arvot jonka kautta parhaat tyypit pystyy suoriutumaan tämän riman yli ja ne paskat konttaa tämän riman ali. Noniin siitä sitten vaan limboamaan. Kuka käski riman nostaa alunperinkään niin ylös, että pitää olla nosturi jotta ylipääsee?Onx se Ratikkan eukko just niitä synteettisiä barbiepilluisia?
Hymyt Jaanalle
http://www.youtube.com/watch?v=SKs4GDT65os - Ilmeetön
teevadit kirjoitti:
Sitä saa mitä tilaa, ihmiset itse elämänsä pilaa. Ihmiset itse on halunneet tuottaa ihmisistä teollisen barbin kaltaista muovia, nyt se sitten kääntyy heitä vastaan.
Itse on ihmiset valinneet arvot jonka kautta parhaat tyypit pystyy suoriutumaan tämän riman yli ja ne paskat konttaa tämän riman ali. Noniin siitä sitten vaan limboamaan. Kuka käski riman nostaa alunperinkään niin ylös, että pitää olla nosturi jotta ylipääsee?Kirjoittelet tyhjänpäiväisyyksiä ja purat omaa tyhmyyttäsi ja stressiäsi. Hymyilystä sen verran, että tekohymy on epäkohteliasta, erittäin teennäistä. Jos hymylle ei ole näkyvää oikeaa syytä ja se ole aitouden aikaansaama niin turha väkinäistä hymyä näyttää.
Tekohymy on valehtelijan kasvoilla. Mikä sun äo on? Sulla ei aika riitä samalla tavalla lutkailulle kuin ziselilla, muuten olette samankaltaisia. Ilmeetön kirjoitti:
Kirjoittelet tyhjänpäiväisyyksiä ja purat omaa tyhmyyttäsi ja stressiäsi. Hymyilystä sen verran, että tekohymy on epäkohteliasta, erittäin teennäistä. Jos hymylle ei ole näkyvää oikeaa syytä ja se ole aitouden aikaansaama niin turha väkinäistä hymyä näyttää.
Tekohymy on valehtelijan kasvoilla. Mikä sun äo on? Sulla ei aika riitä samalla tavalla lutkailulle kuin ziselilla, muuten olette samankaltaisia.Aijaa.
pildemies kirjoitti:
Onx se Ratikkan eukko just niitä synteettisiä barbiepilluisia?
Hymyt Jaanalle
http://www.youtube.com/watch?v=SKs4GDT65osSmile by Charlie Chaplin.
teevadit kirjoitti:
Smile by Charlie Chaplin.
Laitanpa nyt linkinkin ja poistun paikalta.
http://www.youtube.com/watch?v=MyjjD-D70ic- Jazuli.
teevadit kirjoitti:
Itse on ihmiset valinneet arvot jonka kautta parhaat tyypit pystyy suoriutumaan tämän riman yli ja ne paskat konttaa tämän riman ali. Noniin siitä sitten vaan limboamaan. Kuka käski riman nostaa alunperinkään niin ylös, että pitää olla nosturi jotta ylipääsee?Kuule. Kyllä se maailma oli ihan valmis kun minä tänne synnyin. Yhden miehen protesti ei paljoa miljoonien joukossa auta. Tuo vaatisi kokonaisvaltaisen muutoksen, mikä ei kyllä tule tapahtumaan niin kauan kun tässä järjestelmässä eletään.
Kiire yhteiskunnassa on seuraus siitä, kun sellaisen henkilön ajattelutapa, jolla on libido rakentunut minän paikalle, pääsee määräämään yhteiskunnan arvot.
Jazuli. kirjoitti:
Kuule. Kyllä se maailma oli ihan valmis kun minä tänne synnyin. Yhden miehen protesti ei paljoa miljoonien joukossa auta. Tuo vaatisi kokonaisvaltaisen muutoksen, mikä ei kyllä tule tapahtumaan niin kauan kun tässä järjestelmässä eletään.
Oli se silloinkin valmis, kun minä tänne synnyin. Jostain syystä sitä silti pitää kauheella vimmalla rakentaa aina vaan valmiimmaksi.
Niinhän se vaatisi. Jokainen voi alottaa itsestään.- Jazuli.
teevadit kirjoitti:
Oli se silloinkin valmis, kun minä tänne synnyin. Jostain syystä sitä silti pitää kauheella vimmalla rakentaa aina vaan valmiimmaksi.
Niinhän se vaatisi. Jokainen voi alottaa itsestään.Nimenomaan tuohon en usko.
Että oman elämäni aikana näkisin muutoksen niinkauan kuin markkinatalouden ehdoilla tätä viedään eteenpäin. Juuri sitä tarkoitin että yhden miehen protesti ei satojen miljoonien joukossa vaikuta mitään.
Onhan noita downshiftaajia ja muita laitapuolen kulkijoita ollut vuosikymmeniä, mutta eivät ne isoon kuvaan mitään vaikutusta tee. Ensinnäkin luuletko että työnantaja laittaa huonossa tilanteessa sen parhaan työntekijänsä pihalle vai osuukohan se kenties lähemmäksi jotain sluibailijaa ?
Juuri tuollaisten tilanteiden takia ei ole muuta mahdollisuutta kuin muuttaa järjestelmää. dazu kirjoitti:
Kiire yhteiskunnassa on seuraus siitä, kun sellaisen henkilön ajattelutapa, jolla on libido rakentunut minän paikalle, pääsee määräämään yhteiskunnan arvot.
Mä olen jo hetken istunut aloillani juoksematta mihinkään. Kattellut kun muut juoksee ja hoputtaa toisiaan.
Näyttää sivusta katsottuna ihan saakelin tyhjänpäiväiselle touhulle.
Jos ei kävellen kerkii, jään istumaan paikoilleni. Juoskoon muut.Jazuli. kirjoitti:
Nimenomaan tuohon en usko.
Että oman elämäni aikana näkisin muutoksen niinkauan kuin markkinatalouden ehdoilla tätä viedään eteenpäin. Juuri sitä tarkoitin että yhden miehen protesti ei satojen miljoonien joukossa vaikuta mitään.
Onhan noita downshiftaajia ja muita laitapuolen kulkijoita ollut vuosikymmeniä, mutta eivät ne isoon kuvaan mitään vaikutusta tee. Ensinnäkin luuletko että työnantaja laittaa huonossa tilanteessa sen parhaan työntekijänsä pihalle vai osuukohan se kenties lähemmäksi jotain sluibailijaa ?
Juuri tuollaisten tilanteiden takia ei ole muuta mahdollisuutta kuin muuttaa järjestelmää.No eihän tää maailmanmeno mihinkään muutu. Sotaa tilataan kauheella vimmalla. Ravilla kohti ongelmia.
Yksikin mies on parempi, kun ei yhtään. Minä en ainakaan juokse enää yhtään, se on saatanan varma asia.
http://www.youtube.com/watch?v=FOI6Mtwj-4Y
Järjestelmä ei muutu päivittelemällä vaan tekemällä. Jos ihmiset menee nöyrästi järjelmän mukana, koskaa jarruttamatta vastaan muuttuuko koskaan mikään? Jos ei kukaan älähdä, huomaako kukaan että ollaan valittu väärä tyyli?
Minusta ihmisten pahoinvointi on jo sen kokoluokan älähtelyä, että tarttis jo tajuta ettei kaikki ole hyvin ja toimia.- Jazuli.
teevadit kirjoitti:
No eihän tää maailmanmeno mihinkään muutu. Sotaa tilataan kauheella vimmalla. Ravilla kohti ongelmia.
Yksikin mies on parempi, kun ei yhtään. Minä en ainakaan juokse enää yhtään, se on saatanan varma asia.
http://www.youtube.com/watch?v=FOI6Mtwj-4Y
Järjestelmä ei muutu päivittelemällä vaan tekemällä. Jos ihmiset menee nöyrästi järjelmän mukana, koskaa jarruttamatta vastaan muuttuuko koskaan mikään? Jos ei kukaan älähdä, huomaako kukaan että ollaan valittu väärä tyyli?
Minusta ihmisten pahoinvointi on jo sen kokoluokan älähtelyä, että tarttis jo tajuta ettei kaikki ole hyvin ja toimia.Hoho .. hauska video.
Jotain tarttis tehrä juu. Enpä silti usko että mikään muuttuu noilla yhdenmiehen protesteilla. Pysy sinä tuossa. Jazuli. kirjoitti:
Hoho .. hauska video.
Jotain tarttis tehrä juu. Enpä silti usko että mikään muuttuu noilla yhdenmiehen protesteilla. Pysy sinä tuossa.No ei, kun sitä sotaa ootellessa ei ole enää kiire mihinkään. Joutaa istumaan ja kattelemaan vierestä. :-)
Ei tää ole varsinainen protesti, tää on vaan järjettömyydestä luopumista. Miksi mä itteeni rääkkäisin muiden takia. Kun en kerta tue toimintaa, voin pitäytyä pois kaikesta mitä en tue.
Minä pysyn tässä juu.
- Ei tytön puute
vaan työn puute. Ennen kuin nuoresta pitäen tehtiin niska limassa töitä ei ollut myöskään tuollaisia paskakasoja.
- vg4,m4s
Juuri näin. Ennen vanhaan kukaan ei tappanut ketään koskaan vitunikinä, eikä kukaan syrjäytynyt kun tehtiin saátana töitä ja miehetolirautaajumalauta, VÍTTU OLISPA 40-LUKU IKUISESTI.
- 40-luvulla:.!1#%++
vg4,m4s kirjoitti:
Juuri näin. Ennen vanhaan kukaan ei tappanut ketään koskaan vitunikinä, eikä kukaan syrjäytynyt kun tehtiin saátana töitä ja miehetolirautaajumalauta, VÍTTU OLISPA 40-LUKU IKUISESTI.
.
40-luvulla kaikki raavaat miähet oli Viipurissa linnoitustöissä
.
- mm
Ap:lle
Sinähän voit perustaa logiikkasi mukaisen avohoitopalvelun näille saamattomille? Jos olet nainen, pääset helposti antamaan apuasi. Miehenä joudut ensin investoimaan kirurgisesti tehtävään muutosjuttuun, mutta se lienee jalon ideasi arvoinen, ihmishenkiä säästävä teko?- Suomen kansa
harvinaisen typerä kommentti. juttu on sitäpaitsi jostain lehdestä eikä ap n keksintöä .
- dazu (ei kirj.)
"Tytön puute sairastuttaa miehenalun, oletko sä samaa mieltä?"
Kyllä, olen aivan samaa mieltä!! Auvinen oli 18-vuotias. Suurin osa miehistä, eikä naisistakaan ole harrastanut seksiä tuossa iässä muun, kuin oman kätensä kanssa.
Kirjoitus kertonee enemmän nyky-yhteiskunnan psykopaattisista asenteista, kuin todellisuudesta.- neitsyt 90v
HAHAHAHAHAHAAAAA
dazun seksielämässäkin on pahoja harhaluuloja kavieläpä tamperelainen Suomen helpoimmat pillut
Ei siellä voi olla neisytpojuna 13vuotiaanakaan enää
Taitaa Freudin teoriat pitää paikkansa -libido tekee hulluksi
jos18vuotiaanaon vielä neitsyt, kuten dazu
kenio vie aina dazun pillut
Jep! Yksinäisyys lisää mielenterveysongelmia! Ööh.. No siksi mäkin täällä :)
- ---
Jos naisen puute tekee sairaaksi niin miten selitetään ne perhesurmat jossa mies on tappanut koko perheensä?
- .....
Seksin puutteella ei Saaren ja Auvisen tapauksessa ole suurtakaan merkitystä. Tyttöystävän puute heidän kohdallaan tarkoitti ongelmia normaalien ihmissuhteiden muodostamisessa. Vuorovaikutuksen puute ihmisten ja kiusanteko olivat laukaisevat tekijät heidän tapauksessaan. Auvinen saattoi lisäksi olla sosiopaatti.
- ??
Hyvinkään tapauksessa oli taas kyse ujosta pojasta, joka jännitti tyttöjä. Luonteeltaan kuitenkin kaverien mukaan räjähtävän temperamenttinen poika, jonka suuttuminen men iyleensä överiksi.
- tämä ylös
1,2 ylös
- Hullu ukko
Sekä Auvisella, että Saarella oli tyttöystävät. Kumpikin tosin tuli jätetyksi ennen tekoaan. Mutta selvää on ettei kyvyttömyydellä solmia suhteita vastakkaiseen sukupuoleen ollut mitään tekemistä tapahtumien kanssa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481229Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101169- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753