kesä ja sinkut

dksgj'sdoigsåo'igos'

Yritin vastata Romukauppiaan alotukseen, mutta vastauksen lähettäminen epäonnistui. Tuli mieleen, että olen huomannut, etteivät monetkaan sinut matkustele mielellään yksin. Sinkut eivät tee moniakaan asioita mielellään yksin. Tämä saattaa olla myös syy siihen, miksi pysyvät sinkkuina.

Millainen on sinkun kesä? Mitä haluaisit tehdä, muttet jostain syystä voi tai koet ettet voi tehdä?

15

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m28weeeeeeeee

Esim. nyt aurinkoisella kelillä ois kiva lähtee pihalle vaikka biitsille/nurtsille tms, mutta piruako siellä yksin tekee? En oo ikinä ollu mikään auringonpalvoja, vaan kyllä sitä jotain aktiviteettia tai seuraa kaipaa, että aika kuluu...

Valitettavasti yksin pihalla pyöriminen ei ole yhtään sen sosiaalisempaa kuin yksin sisällä istuminen.. Masentuu vaan enemmän, kun näkee ympärillä ihmisiä, joilla on hauskaa kavereiden/ystävien/kumppaniensa kanssa.

Ja seurustelevista kamuista ei pahemmin taho saada seuraa näin aikuisiällä... Liian kiireisiä omissa elämissään.

• Ehkäpä?

Voithan ottaa biitsille jotakin lukemista mukaan. Osta käsikonsoli? Läppäri ja mokkula? Tai mennä sitten vaikkapa lenkille ulos. Terassille yhdelle?

• lumelääke:)
        Ehkäpä? kirjoitti:

Voithan ottaa biitsille jotakin lukemista mukaan. Osta käsikonsoli? Läppäri ja mokkula? Tai mennä sitten vaikkapa lenkille ulos. Terassille yhdelle?

KÄSIKONSOLI.....;DDD

• sitä sun tätä

"""Tuli mieleen, että olen huomannut, etteivät monetkaan sinut matkustele mielellään yksin. Sinkut eivät tee moniakaan asioita mielellään yksin. Tämä saattaa olla myös syy siihen, miksi pysyvät sinkkuina. """

Uskallan olla eri mieltä tuosta. Ihminen joka ei tee mielellään asioita yksin, hakeutuu herkemmin muiden seuraan, joten hänellä on paremmat mahdollisuudet silloin saada/löytää seuraa kuin sinkulla jotka tekevät asioita yksin. Yksintekijä todennäköisesti tarpoisi matkalla olessa kaupunkikierosta yksin jalan, matksutaisi luokassa-, olelisi hotellissa- tai söisi ravintoloissa missä ei ole muita sinkkuja tai ikäisiään (ei hän kiinnitä sellaisiin asioihin edes huomiota), kun taas ihminen joka kaipaa mielummin toisten seuraa tekemiseen hakeutuu hotelliin missä olisi ikäisiään, liittyy johonkin ryhmään kiertämään kaupunkia, jne. eli hakeutuu tilanteisiin missä kohtaa muita. Tietty sitten on asia erikseen, jos ei tee yhtään mitään, mutta silloinhan sillä ei ole merkitystä tekeekö asioita mieluumin yksin vai yhdessä.

Kesäni ovat yleensä menneet matkustelun merkeissä, mutta tänä kesänä olen päättänyt pysyväni suomen rajojen sisällä. Uimassa aion käydä, kun ei siihen viime kesänä tullut hyviä mahdollisuuksia syystä ja toisesta.

• Romukauppias

Samaa mieltä.
        Teen suurimman osan asioista yksin mukaanluettuna käyminen taidenäyttelyissä jne. jos ei seuraa löydy.

"Sinkut eivät tee moniakaan asioita mielellään yksin. Tämä saattaa olla myös syy siihen, miksi pysyvät sinkkuina. "

Eli Päinvastoin, jos niitä tekee jonkun seurassa niin ei ole epätoivoinen luuseri. Pitää näyttää että on hauskaa seurassa jne.
        Tiedätkö yhtään miten epäilyttävä on tällainen itsenäinen vaalea 30 vuotias liiankin kohtelias mutta muuten itsevarmalta vaikuttava seksittömyyttä huokuva mies?
        Sehän on varmaan sarjamurhaaja tai vastaava tai sitten joku epätoivoinen vonkaaja tai ehkä homo?
        Tai jopa kaikkia yhtä aikaa eli homoseksuelli naisia vihaava epätoivoinen sarjamurhaaja.

Matkustelu olisi kiinnostaa yksin tai seurssa. Tosin ulkomailta tekisi mieli kokeilla naista etsiä etukäteen koska suomalaiset naiset ovat hieman OUT omassa mielessäni. Ehkä joku toinen kesä, nyt pitää painaa töitä.

"Millainen on sinkun kesä? Mitä haluaisit tehdä, muttet jostain syystä voi tai koet ettet voi tehdä? "

Tuo on vähän vaikea kysymys kun sitten taas parisuhteessa pitää huomioida toista varsinkin jos on mies ettei nainen hermostu.
        Joten vapaus on mahtavaa sinkkuna ollessa.

Toisaalta tietysti kaikki ne yhteiset jutut parisuhteesa olisi kivoja kesällä. Jo pelkkä puistokävelykin.
        "Sniff", mut kun ei kelpaa kenellekään.

Ongelma ainakin omalla kohdalla on se etten hakeudu mihinkään massoihin mielelään tai suuriin seurueisiin. Kun tapaan ihmisiä niin tapaan mielelläni tiettyjä harvoja pienessä porukassa vaikka voin muuten jutella ulkopuolisille ja tuntemattomille vapautuneesti niitä näitä.

Ihminen joka osaa paremmin olla ryhmässä jne. varmasti pärjää paremmin etsiessään parisuhdetta kuin tällainen itsenäinen sinkku tyyppi kuten minä.

• Hey man
        Romukauppias kirjoitti:

Samaa mieltä.
        Teen suurimman osan asioista yksin mukaanluettuna käyminen taidenäyttelyissä jne. jos ei seuraa löydy.

"Sinkut eivät tee moniakaan asioita mielellään yksin. Tämä saattaa olla myös syy siihen, miksi pysyvät sinkkuina. "

Eli Päinvastoin, jos niitä tekee jonkun seurassa niin ei ole epätoivoinen luuseri. Pitää näyttää että on hauskaa seurassa jne.
        Tiedätkö yhtään miten epäilyttävä on tällainen itsenäinen vaalea 30 vuotias liiankin kohtelias mutta muuten itsevarmalta vaikuttava seksittömyyttä huokuva mies?
        Sehän on varmaan sarjamurhaaja tai vastaava tai sitten joku epätoivoinen vonkaaja tai ehkä homo?
        Tai jopa kaikkia yhtä aikaa eli homoseksuelli naisia vihaava epätoivoinen sarjamurhaaja.

Matkustelu olisi kiinnostaa yksin tai seurssa. Tosin ulkomailta tekisi mieli kokeilla naista etsiä etukäteen koska suomalaiset naiset ovat hieman OUT omassa mielessäni. Ehkä joku toinen kesä, nyt pitää painaa töitä.

"Millainen on sinkun kesä? Mitä haluaisit tehdä, muttet jostain syystä voi tai koet ettet voi tehdä? "

Tuo on vähän vaikea kysymys kun sitten taas parisuhteessa pitää huomioida toista varsinkin jos on mies ettei nainen hermostu.
        Joten vapaus on mahtavaa sinkkuna ollessa.

Toisaalta tietysti kaikki ne yhteiset jutut parisuhteesa olisi kivoja kesällä. Jo pelkkä puistokävelykin.
        "Sniff", mut kun ei kelpaa kenellekään.

Ongelma ainakin omalla kohdalla on se etten hakeudu mihinkään massoihin mielelään tai suuriin seurueisiin. Kun tapaan ihmisiä niin tapaan mielelläni tiettyjä harvoja pienessä porukassa vaikka voin muuten jutella ulkopuolisille ja tuntemattomille vapautuneesti niitä näitä.

Ihminen joka osaa paremmin olla ryhmässä jne. varmasti pärjää paremmin etsiessään parisuhdetta kuin tällainen itsenäinen sinkku tyyppi kuten minä.

Kirjoitit ASIAA...osuu monenkin kohdalle kirjoituksesi.

• Lemmenlaivalle

Ikäisiään ja ikäisiään. Enhän minä mitään itseni ikäistä monien miesten nussimaa naista haluakaan vaan teini-ikäisen neitsytmorsiamen, johon kukaan ei vielä ole työntänyt saastaista spermaa ruiskuttavaa kyrpäänsä ja jonka neitsyyden vien itse, mistä lakanoille vuotava tuoksuva immenveri on todisteena. Haluan osallistua teinineitsytnaisten risteilylle.

• sitä sun tätä
        Lemmenlaivalle kirjoitti:

Ikäisiään ja ikäisiään. Enhän minä mitään itseni ikäistä monien miesten nussimaa naista haluakaan vaan teini-ikäisen neitsytmorsiamen, johon kukaan ei vielä ole työntänyt saastaista spermaa ruiskuttavaa kyrpäänsä ja jonka neitsyyden vien itse, mistä lakanoille vuotava tuoksuva immenveri on todisteena. Haluan osallistua teinineitsytnaisten risteilylle.

Mene vaikka sitten ruotsinlaivalle metsästämään ja tutustumaan mahdollisiin teinineitsytnaisiin, jos sellainen on hakusessa. Muista sitten myös ottaa kontaktia niihin naisiin, äläkä jumiudu vain hyttiin.

• mustispeppers

Yritin tuossa katsella mahdollista mökkiä, joksikin aikaa, mutta hinnat on aika kovat ja mökit tarkoitettu kahdelle henkilölle. Mitäpä sitä mökkösessä tekisikään, jos tarkemmin ajattelee.

• Ap

Joo loman kannalta sinkkuus on kyllä aika peestä ainakin jos asuu pks. Helsigissä yli puolet kotitalouksista on yhden hengen talouksia...

• Romukauppias
        Ap kirjoitti:

Joo loman kannalta sinkkuus on kyllä aika peestä ainakin jos asuu pks. Helsigissä yli puolet kotitalouksista on yhden hengen talouksia...

Sitä todennäköisempäähän on että törmää sitten sinkkuun toisesta sukupuolesta.
        Tosin odotustaso taitaa olla aika kova täällä pk-seudulla.

Toisaalta onpahan helppo eksyä tänne joukkoon ja saa olla rauhassa.

• mustispeppers
        Ap kirjoitti:

Niin, jos ottais kaupunkiloman, ei tarvis ihan yksin mökissä murjottaa XDD

• Ap

Ymmärrän että tämä on arka aihe eikä ollenkaan niin yksinkertainen, kun mitä aloituksessani annoin ymmärtää. Matkoilla vaan jotenkin helpommin tutustuu, kun ihmiset on heti paljon avoimempia, kun astuvat oman mukavuusalueensa ulkopuolelle. Sitä oman mukavuusalueen ulkopuolelle astumista kannattaa harjoittaa muutenkin, pienemmässäkin mittakaavassa. Tahdon sanoa, että se että ottaa fillarin ja ajaa johonkin tuntemattomaan paikkaan voi avata omaa mielen maisemaa. Jos sinkkuus on ongelma niin kannattaa aika systemaattisesti pyrkiä sieltä omalta mukavuusalueelta pois.

Monet miehet tuo esiin sitä, että naiset kohtelee huonosti? Miten?

Romukauppias kyllä vielä löytää naisen siitä olen varma, vaikken voi sitä luvata kuitenkaan. Muuten aika harva ihminen sitä kokee itsensä jotenkin erityisen seksikkääksi. Itse en ainakaan ajattele itseäni erityisen seksikkäänä, mikä ei kyllä tarkoita sitä, että muut eivät niin voisi ajatella.

Onko Romukauppiaalla treffi-ilmoitus? Treffikesä?

• Romukauppias

"Matkoilla vaan jotenkin helpommin tutustuu, kun ihmiset on heti paljon avoimempia, kun astuvat oman mukavuusalueensa ulkopuolelle. Sitä oman mukavuusalueen ulkopuolelle astumista kannattaa harjoittaa muutenkin, pienemmässäkin mittakaavassa."

Varmaan näin joo, kunhan muistaa että jossakin on se raja että alkaa muuttua jo toiseksi ihmiseksi vain sen vuoksi että saa seuraa.
        En usko että olen valmis siihen siltä osin ja sen takia esimerkiksi suurissa joukoissa viihtyminen on aika tuskaa.

"Tahdon sanoa, että se että ottaa fillarin ja ajaa johonkin tuntemattomaan paikkaan voi avata omaa mielen maisemaa."

Näin varmasti kannattaa tehdä.
        Sen kuitenkin sanon että ohiviliseviä naisten hymyileviä naamoja lukuunottamatta ei noilla tuntemattomissa paikoissa ole aivan mahdottomasti seuraa ollut että kyllä se on aika yksinäistä touhua loppujen lopuksi.

"Monet miehet tuo esiin sitä, että naiset kohtelee huonosti? Miten? "

Lähestymisestä lähtien sen jo huomaa että nainen vaikuttaa nihkeältä kiinnostuksen suhteen jos ei ole se seksikkäin uros joukkueesta.
        Toisekseen osa miehistä saa tylyjä pakkeja osakseen ja se naisten passiivisuus...se oikeasti tappaa mielenkiinnon ja tulee tunne että näin vertauksena että pyörällä kun pääset yhden mäen ylös niin huomaat että edessä on entistä suurempia mäkiä, alkaa satamaan vettä ja nainen puolestaan ei tee asian puolesta mitään vaan odottaa "palvelua" tai sitä että mies on se aktiivinen osapuoli.

Joskus ihan oikeasti miettii että miehenä milloin MINÄ saan ihmisenä ja persoonana huomiota? Milloin minua kohdellaan sen kaiken vaivan arvoisena tavoitelluna miehenä?
        Että edes jotain tapahtuisi naisen taholta. Mut ei. Kun ei joko ulkonäkö tai status riitä nähtävästi.

Vältttämättä yksittäinen kohtaaminen naisen kanssa ei ole siis tyly vaan noita kertyy ajan kanssa ja tulee sellainen olo aivan kuin ei jaksaisi aina ajaa sitä samaa hikistä lenkkiä ympäri kun on helpompi mennä missä sattuun oman mielen mukaan.

"Muuten aika harva ihminen sitä kokee itsensä jotenkin erityisen seksikkääksi. Itse en ainakaan ajattele itseäni erityisen seksikkäänä, mikä ei kyllä tarkoita sitä, että muut eivät niin voisi ajatella. "

En joskus aiemmin edes ajatellut että olenko seksikäs vai ei mutta kun alkoi pitämään kirjaa ja olemaan aktiviisempi kun kuiva kausi naisten osalta oli jatkunut niin sitä kyllä ajan kanssa huomasi että ei ole kovin seksikäs tapaus.

"Onko Romukauppiaalla treffi-ilmoitus?"

Ei ole eikä välttämättä tule. Joskus oli aikaa sitten yks ilmo ja kuinkas muuten eihän mulla seksikäs ulkonäkö riittänyt vakuuttamaan naisia että pääsis sen pidemmälle.

"Treffikesä? "

Tuskin hirveän kiireinen treffikesä :D
        Ei ole mitään hajua mistä sopivia naisia löytyisi tai kuka edes haluaisi juoda kahvikupposen joten kyse on sattumankaupasta.

Hyvää treffikesää kuitenkin sinne ja kaikille muille.
        Olen käyttänyt jo riittävästi tästä kesästä täällä foorumilla.

• Kaikkien puolesta
        Romukauppias kirjoitti:

"Matkoilla vaan jotenkin helpommin tutustuu, kun ihmiset on heti paljon avoimempia, kun astuvat oman mukavuusalueensa ulkopuolelle. Sitä oman mukavuusalueen ulkopuolelle astumista kannattaa harjoittaa muutenkin, pienemmässäkin mittakaavassa."

Varmaan näin joo, kunhan muistaa että jossakin on se raja että alkaa muuttua jo toiseksi ihmiseksi vain sen vuoksi että saa seuraa.
        En usko että olen valmis siihen siltä osin ja sen takia esimerkiksi suurissa joukoissa viihtyminen on aika tuskaa.

"Tahdon sanoa, että se että ottaa fillarin ja ajaa johonkin tuntemattomaan paikkaan voi avata omaa mielen maisemaa."

Näin varmasti kannattaa tehdä.
        Sen kuitenkin sanon että ohiviliseviä naisten hymyileviä naamoja lukuunottamatta ei noilla tuntemattomissa paikoissa ole aivan mahdottomasti seuraa ollut että kyllä se on aika yksinäistä touhua loppujen lopuksi.

"Monet miehet tuo esiin sitä, että naiset kohtelee huonosti? Miten? "

Lähestymisestä lähtien sen jo huomaa että nainen vaikuttaa nihkeältä kiinnostuksen suhteen jos ei ole se seksikkäin uros joukkueesta.
        Toisekseen osa miehistä saa tylyjä pakkeja osakseen ja se naisten passiivisuus...se oikeasti tappaa mielenkiinnon ja tulee tunne että näin vertauksena että pyörällä kun pääset yhden mäen ylös niin huomaat että edessä on entistä suurempia mäkiä, alkaa satamaan vettä ja nainen puolestaan ei tee asian puolesta mitään vaan odottaa "palvelua" tai sitä että mies on se aktiivinen osapuoli.

Joskus ihan oikeasti miettii että miehenä milloin MINÄ saan ihmisenä ja persoonana huomiota? Milloin minua kohdellaan sen kaiken vaivan arvoisena tavoitelluna miehenä?
        Että edes jotain tapahtuisi naisen taholta. Mut ei. Kun ei joko ulkonäkö tai status riitä nähtävästi.

Vältttämättä yksittäinen kohtaaminen naisen kanssa ei ole siis tyly vaan noita kertyy ajan kanssa ja tulee sellainen olo aivan kuin ei jaksaisi aina ajaa sitä samaa hikistä lenkkiä ympäri kun on helpompi mennä missä sattuun oman mielen mukaan.

"Muuten aika harva ihminen sitä kokee itsensä jotenkin erityisen seksikkääksi. Itse en ainakaan ajattele itseäni erityisen seksikkäänä, mikä ei kyllä tarkoita sitä, että muut eivät niin voisi ajatella. "

En joskus aiemmin edes ajatellut että olenko seksikäs vai ei mutta kun alkoi pitämään kirjaa ja olemaan aktiviisempi kun kuiva kausi naisten osalta oli jatkunut niin sitä kyllä ajan kanssa huomasi että ei ole kovin seksikäs tapaus.

"Onko Romukauppiaalla treffi-ilmoitus?"

Ei ole eikä välttämättä tule. Joskus oli aikaa sitten yks ilmo ja kuinkas muuten eihän mulla seksikäs ulkonäkö riittänyt vakuuttamaan naisia että pääsis sen pidemmälle.

"Treffikesä? "

Tuskin hirveän kiireinen treffikesä :D
        Ei ole mitään hajua mistä sopivia naisia löytyisi tai kuka edes haluaisi juoda kahvikupposen joten kyse on sattumankaupasta.

Hyvää treffikesää kuitenkin sinne ja kaikille muille.
        Olen käyttänyt jo riittävästi tästä kesästä täällä foorumilla.

Kiitokset

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5845
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3153
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      23
      2340
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2055
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1958
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1843
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1599
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1212
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1206
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      80
      1069
    Aihe