Miehet tulevat aika harvoin juttelemaan tai muuten osoittavat suoraan katseilla ja hymyllä kiinnostusta. Baaritiskillä hieman useammin. Se on harmi, koska joskus huomaan jonkin kiiltävän pinnan kautta, että katsovat pitkään perään :D En kuitenkaan ole mikään ajatustenlukija. Usein saa kuulla joltain kaverilta että joku on katsonut todella pitkään minua SALAA. Jopa äiti kerran sanoi jälkeenpäin, että joku fiksun näköinen mies oli katsonut minua kauan. Se oli tosi huvittavaa, koska olisin kyllä antanut numeroni jos olisin tiennyt jotain.
Olen itsekin ujo, mutta silti kyllä menen juttelemaan ja hymyilen miehille vähän useammin. Ei kai se niin pelottavaa ole lähestyä. Naiset ovat aika ystävällisiä yleensä. Minun on vaikeaa uskoa että suomalaiset miehet olisivat niin pahasti traumatisoituneita jostain, että eivät uskalla lähestyä naisia.
Miehet eivät osoita olevansa kiinnostuneita Suomessa.
82
1029
Vastaukset
- Romukauppias
"Ei kai se niin pelottavaa ole lähestyä. Naiset ovat aika ystävällisiä yleensä. Minun on vaikeaa uskoa että suomalaiset miehet olisivat niin pahasti traumatisoituneita jostain, että eivät uskalla lähestyä naisia. "
Sinulle ei ole lainkaan käsitystä millaista on lähestyä suomalaista naista arkisessa tilanteessa muualla kuin baarissa.
Ei se nyt pelottavaa ole tyyliin löysät menee housuun vaan lähinnä rastittavaa koska naiset eivät ensinkään kiinnitä huomiota (kuten et varmaan sinäkään) paitsi niihin kaikkein komeimpiin ja jo alustavasti naiset ovat "mitä että? häh? minäkö? ei mä vaan tässä, joo- mun pitää mennä, kiitos vaan heihei" linjalla.
On kokemusta lähestymisistä Suomessa ja olen todennut että ei tällä pärställä kannata.
Saan juttukaverin tai tuttavan kyllä mutten treffiseuraa.
Joten voisitko kerrata miksi lähestyä?
Lähestyminen Suomessa on tabu paitsi juuri baarissa ja mahdollisuus miehen onnistua että pääsisi edes yhdelle kohteliaisuus kahville naisen kanssa jos mies ei ole sitä tumma sänkistä sex appeal factor 200 "panen sua kohta" tyyppiä on about yksi miljoonasta.- mustispeppers
Miehet esittävät vaikeasti iskettävää, siksi ne ei voi itse tehdä aloitetta :))
- mävaan...
mustispeppers kirjoitti:
Miehet esittävät vaikeasti iskettävää, siksi ne ei voi itse tehdä aloitetta :))
Saa esittääkin vähän vaikeaa. Saatan hyvinkin kiinnostua jos joku hymyilee mystisesti, mutta ei tee aloitetta.
- kaikki viroon mars
Jos haluan lähestyä naista niin matkustan Viroon kun naisilla siellä ei ole ennakkoluuloja. Suomessa saa yleensä painu vit.tuun lauseen kun menee moi sanomaan.
- mustispeppers
kaikki viroon mars kirjoitti:
Jos haluan lähestyä naista niin matkustan Viroon kun naisilla siellä ei ole ennakkoluuloja. Suomessa saa yleensä painu vit.tuun lauseen kun menee moi sanomaan.
Näemmä teet aloitteita vääränlaisille naisille, katselepa seuraavan kerran hieman laajalmati naisia, siellä voi olla myös sellaisia hilttejäkin naisia, jotka ei ole törkeitä, mutta koskapa te miehet sellaisia huomaatte. Pitää olla nainen, jota muutkin vonkaa, ei voi olla pekkaa pahempi.
- On sulla rankkaa
Miksi miesten pitäisi lähestyä naisia kun ottaa huomioon että
- 99 prosenttia naisista ei koskaan itse tee aloitetta (todella itserakas asenne)
- Naiset ei osaa tai halua antaa pakkeja kohteliaasti
?- mävaan....
Entäs sitten. On itsellenikin tullut paskaa niskaan ja silti yritän.
Kaikki naiset jotka tunnen ovat tehneet aloitteita. n. puolet tekevät sitä aktiivisesti.
Joko elän kuplassa taas tai prosenttilukusi on pielessä....tai sitten olet reippaasti vanhempi.
Ja pakkien kohteliaisuus riippuu, paitsi antajasta, myös aloitteen tyylistä. Itselle on tullut kohdalle näitä 'tartutaan alapäähän'- tyyppejä, joille on tullut annettua pakit niin että humisee.- Iminerkki
gloriana_demeter kirjoitti:
Kaikki naiset jotka tunnen ovat tehneet aloitteita. n. puolet tekevät sitä aktiivisesti.
Joko elän kuplassa taas tai prosenttilukusi on pielessä....tai sitten olet reippaasti vanhempi.
Ja pakkien kohteliaisuus riippuu, paitsi antajasta, myös aloitteen tyylistä. Itselle on tullut kohdalle näitä 'tartutaan alapäähän'- tyyppejä, joille on tullut annettua pakit niin että humisee.Tylyjä pakkeja tulee helposti myös siitä jos lähestyy jotenkin epävarmasti tai ei keksikään nokkelia jatkorepliikkejä. Ei siihen mitään humalaista kourimista tarvita. Ainakin baareissa on joskus tällainen meininki.
- sillitrooli
Ja pakkien kohteliaisuus riippuu, paitsi antajasta, myös aloitteen tyylistä. Itselle on tullut kohdalle näitä 'tartutaan alapäähän'- tyyppejä, joille on tullut annettua pakit niin että humisee.Elät kuplassa. Ensinnäkin, aloitteita tekevät naiset ovat vähemmistö. Toiseksi, aloitteita tekevät naiset tekevät ne aloitteet sellaisille miehille, joita moni muukin nainen tavoittelee (eli lähinnä sellaisille miehille, jotka ovat YTM:iä mutteivat kovin aktiivisia naisten kanssa).
- ...
Ja pakkien kohteliaisuus riippuu, paitsi antajasta, myös aloitteen tyylistä. Itselle on tullut kohdalle näitä 'tartutaan alapäähän'- tyyppejä, joille on tullut annettua pakit niin että humisee.Hyvännäköset naiset ei tee aloitteta kovinkaan paljoa.
- ...
... kirjoitti:
Hyvännäköset naiset ei tee aloitteta kovinkaan paljoa.
Ja naiset tekevät aloitteita pientä miesryhmää kohden... Hyvännäköisiä miehiä.
... kirjoitti:
Hyvännäköset naiset ei tee aloitteta kovinkaan paljoa.
Hyvännäköiset naiset tekevät kyllä aloitteita mutta eri asia tekevätkö sinulle.
- ...
Hyvännäköiset naiset tekevät kyllä aloitteita mutta eri asia tekevätkö sinulle.
Niin he tekevät vielä pienemmälle osalle mies populaatiosta, kuin muut naiset. Tuleeko hyvä olo, kun auot päätäsi?
... kirjoitti:
Niin he tekevät vielä pienemmälle osalle mies populaatiosta, kuin muut naiset. Tuleeko hyvä olo, kun auot päätäsi?
Tottahan tuo on. Havaintojeni mukaan naisetkin tekevät aloitteita, mutta paljon oman tasonsa yläpuolelle. Ainakaan minä en ole juurikaan innostunut niistä naisista, jotka minua ovat lähestyneet. Haluamani saadakseni on pitänyt olla itse aloitteellinen.
Tosin poikkeus tässäkin asiassa vahvistaa säännön.... kirjoitti:
Itse haukuit kaikkia tuntemiani naisia rumiksi.
Ratikkakuski kirjoitti:
Tottahan tuo on. Havaintojeni mukaan naisetkin tekevät aloitteita, mutta paljon oman tasonsa yläpuolelle. Ainakaan minä en ole juurikaan innostunut niistä naisista, jotka minua ovat lähestyneet. Haluamani saadakseni on pitänyt olla itse aloitteellinen.
Tosin poikkeus tässäkin asiassa vahvistaa säännön.Kavereitteni touhuja tutkiessa, niin tuo ei pidä paikkaansa.
Enkä edes ymmärrä tuollaista tasoajattelua. Jos nappaa niin nappaa.
Jokaisella on perversionsa ja niin edelleen.gloriana_demeter kirjoitti:
Kavereitteni touhuja tutkiessa, niin tuo ei pidä paikkaansa.
Enkä edes ymmärrä tuollaista tasoajattelua. Jos nappaa niin nappaa.
Jokaisella on perversionsa ja niin edelleen.Makuja on tietysti monia, mutta kyllä lähes jokainen yleisen kauneus- tai komeusihanteen tunnistaa. Noin muutenkin jokainen meistä voi protestoida tasoajattelua vastaan. Mutta niin pitkään, kun kauneus/komeus, älykkyys, huumorintaju, varakkuus, koulutus jne. viehättää ihmisiä, on tasoajattelun kieltäminen vähän epä-älyllistä.
- ...
He saattavat olla uskomattoman upeita, vaan miehet joihin he aloitteensa suuntaavat ovat sitten vielä upeampia.
- Olet täynnä paskaa
Ja sanon nyt vaan vielä että sinä olet väärässä, enkä edes usko että sinun kaikki kaverisi ovat poikkeuksia. Naiset tekevät pääsääntöisesti aloitteita niille miehille, jotka ovat heitä "tasokkaampia". Kuten Ratikkakin totesi, että on olemassa kauneus- ja komeusihanteita, vai taiotko ne pois?
Samoin jos on ennakotietoja varallisuudesta, statuksesta jne. niin ne voivat vaikuttaa siihen minkä verran lähestytään. Vai väitätkö että tämä ei lainkaan pidä paikkaansa?
Mutta nyt siis lähinnä meinataan ulkonäön mukaan. Joo tiedän sinä et tiedosta, että osa ihmisistä on paremman näköisiä kuin toiset. Kiistät sen, että jotkut ihmiset saavat korkeammat pisteet ulkonäölleen kuin toiset, jos pistetään 100 vastakkaisen sukupuolen edustajaa sitä arvioimaan ja lasketaan keskiarvo. Sinä kiistät tämän? Tai ehkä et. Ehkä kiistät vain sen, että ulkonäkö vaikuttaa siihen minkä verran lähestyttään.
Vaikka olet itsekin sanonut hyvin suoraan mm. tietynlaisista vaatteista. Hyi hyi. Harvemmin sanot ulkonäöstä muuten, mutta valehtelet jos väität, että sillä ei myös sinulle ole merkitystä. Jos ei olisi, ei Rock Hudson olisi sulle mitenkään erityisen näkönen.
Tekopyhyyttä ja paskaa? Olet täynnä paskaa kirjoitti:
Ja sanon nyt vaan vielä että sinä olet väärässä, enkä edes usko että sinun kaikki kaverisi ovat poikkeuksia. Naiset tekevät pääsääntöisesti aloitteita niille miehille, jotka ovat heitä "tasokkaampia". Kuten Ratikkakin totesi, että on olemassa kauneus- ja komeusihanteita, vai taiotko ne pois?
Samoin jos on ennakotietoja varallisuudesta, statuksesta jne. niin ne voivat vaikuttaa siihen minkä verran lähestytään. Vai väitätkö että tämä ei lainkaan pidä paikkaansa?
Mutta nyt siis lähinnä meinataan ulkonäön mukaan. Joo tiedän sinä et tiedosta, että osa ihmisistä on paremman näköisiä kuin toiset. Kiistät sen, että jotkut ihmiset saavat korkeammat pisteet ulkonäölleen kuin toiset, jos pistetään 100 vastakkaisen sukupuolen edustajaa sitä arvioimaan ja lasketaan keskiarvo. Sinä kiistät tämän? Tai ehkä et. Ehkä kiistät vain sen, että ulkonäkö vaikuttaa siihen minkä verran lähestyttään.
Vaikka olet itsekin sanonut hyvin suoraan mm. tietynlaisista vaatteista. Hyi hyi. Harvemmin sanot ulkonäöstä muuten, mutta valehtelet jos väität, että sillä ei myös sinulle ole merkitystä. Jos ei olisi, ei Rock Hudson olisi sulle mitenkään erityisen näkönen.
Tekopyhyyttä ja paskaa?Totta kai on olemassa kauneusihanteita. Itse en kuitenkaan tarkastele vastakkaisen sukupuolen edustajia pohtien olemmehan nyt varmasti "samaa tasoa".
Ja ystäväni eivät todellakaan tee aloitteita itseään "tasokkaammille" miehille.
"Mutta nyt siis lähinnä meinataan ulkonäön mukaan. Joo tiedän sinä et tiedosta, että osa ihmisistä on paremman näköisiä kuin toiset. Kiistät sen, että jotkut ihmiset saavat korkeammat pisteet ulkonäölleen kuin toiset, jos pistetään 100 vastakkaisen sukupuolen edustajaa sitä arvioimaan ja lasketaan keskiarvo. Sinä kiistät tämän? Tai ehkä et. Ehkä kiistät vain sen, että ulkonäkö vaikuttaa siihen minkä verran lähestyttään."
En kiistä mitään näistä.
Ja totta kai ulkonäöllä on merkitystä parinvalinnassa. Minusta on vain älytöntä miettiä onko joku nyt "omaa tasoasi" vai ei. Jos kaksi ihmistä kiinnostuu toisistaan, niin onko sillä paskaakaan väliä oletteko "samaa tasoa"?
- Eye of the Beholder
Minä katselen kyllä aika avoimesta kaikkia kiinnostavia naisia (ja niitä paljon). Katselusta on kuitenkin iso askel mihinkään muuhun. Varsinkin kun naiset itse harvemmin tekee mitään aloitetta, tai edes tekee aloitteentekoa helpommaksi esim. hakeutumalla lähemmäksi. Joskus on näitäkin tapahtunut, mutta olen tajunnut vasta jälkikäteen, että se kivannäköinen nainen, jonka kanssa vaihdoin katseita oli tullut siihen samalle maitohyllylle, mutta se on vähän myöhäistä kassalla tajuta tällaisia.
Sen olen huomannut, että jos nainen on poikkeuksellisen hyvännäköinen, niin hän todennäköisesti suhtautuu melko tylysti tai ylimielisesti katseluun. On ilmeisesti tottunut kaikenlaiseen kyyläämiseen ja muuhun, joten kaikki tuntemattomat miehet niputetaan helposti siihen samaan ääliö-kategoriaan.- mävaan...
No eivät miehetkään kovin helppoja ole :) Ehkä kannattaa lähestyä niitä kivan näköisiä, eikä vain todella harvinaisen hyvännäköisiä.
- Romukauppias
mävaan... kirjoitti:
No eivät miehetkään kovin helppoja ole :) Ehkä kannattaa lähestyä niitä kivan näköisiä, eikä vain todella harvinaisen hyvännäköisiä.
Sen verran tiedostan ainakin minä tasoani etten ole oikeastaan koskaan katsellut edes hyvännäköisiä naisia tai kaunottaria koska tiedän ettei mahkuja ole.
Samaten naiset jotka vaikuttaa liian meneviltä, flirteiltä yleisesti ja koulutetuilta yleensä jätän välistä koska tiedän että käy huonosti (kokemuksesta).
Moni nainen voisi olla kivan näköinen mielestäni, mutta valitettavan moni on sitten niin uskomattoman passiivinen tai ei täytä tiettyjä oletusarvoja tuolle mitä itse pidän kivan näköisenä.
Siten se pinta-ala naisia joita lähestyä jää Suomessa todella pieneksi. Puhumattakaan että jokainen tahtoo keskittyä Suomessa vain omien asioiden hoitamiseen eikä ajatukset ole toisessa sukupuolessa.
- mävaan....
Onhan se vaikeaa tässä kulttuurissa. En minä sitä kiellä. Ei kannata olla katkera kuitenkaan, ei se mitenkään auta asioita.
On minulla jotain käsitystä siitä millaista on lähestyä ihmisiä. Olen itsekin saanut monenlaisia reaktioita kun olen tehnyt aloitteita. Joskus pistän tylyyden ujouden piikkiin, tai en muuten ota sitä niin itseeni, vaan annan asian olla. Joskus kuitenkin miehet ovat olleet ystävällisiä. Yleensä kyllä vähän tunnustelen ja otan katsekontaktia ensin. Harmi jos sinulla tosiaan on noin huonoja kokemuksia. Eikö se juttuseurakin ole jo ihan hyvä, ainakin on mahdollisuus, että toinen olisikin kiinnostunut. Tutustumisestahan se lähtee. En minä ainakaan heti oleta että miehen pitäisi olla kiinnostunut.
Tuo ajatus, että naiset olisivat vain tietyn näköisistä miehistä kiinnostuneita ei ole totta. Itse pidän ihan tavallisen näköisistä, ja jopa sellaisista vähän karun näköisistä, ei perinteisellä tavalla komeista miehistä. Joskus viehätyn vähän nörtin älykön näköisistä. Minusta suomalaiset vaaleat miehet ovat komeita.- Romukauppias
Jätän tuon katkera-kommentin omaan oloonsa.
VArmaan ymmärrät että on suhteellsien väsyttävää ja rasittavaa olla se aktiivinen osapuoli siinä lähestymisessä kun toinen osapuoli vain odottaa huomiota ja paistattelee toistenkin miesten huomiossa ilman aiettakaan että itse olisi aktiivinen paitsi kun antaa niitä pakkeja?
Minulla on nykyään sellainen toimintamalli että jos nainen ei anna selkeää vihjettä että kiinnostaa nini annan olla. Olen joko välinpitämättömän kohtelias tai ystävällsen tuttavallinen mutta en ala sen enempää hieromaan kenenkään egoa jos ei osaa osoittaa että nyt on paikka kokeilla.
Kyse on ihan naisten kommunikaatiokyvyn puitteista vaikka väittävät olevansa sanattoman viestinnän mestareita.
"Eikö se juttuseurakin ole jo ihan hyvä, ainakin on mahdollisuus, että toinen olisikin kiinnostunut. Tutustumisestahan se lähtee. En minä ainakaan heti oleta että miehen pitäisi olla kiinnostunut. "
Mutta kun sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä että jos miehenä saat vain juttuseuraa naisesta etkä tee heti seksuaalista vaikutusta niin se on ohi ennen kuin se alkoikaan.
Teillä naisilla eri juttu koska mies ei työnnä kuten te teette miehille teitä sinne kaveri-lokeroon jos mies ei heti lämmitä sydän alaa tai alapäätä.
"uo ajatus, että naiset olisivat vain tietyn näköisistä miehistä kiinnostuneita ei ole totta. Itse pidän ihan tavallisen näköisistä, ja jopa sellaisista vähän karun näköisistä, ei perinteisellä tavalla komeista miehistä. Joskus viehätyn vähän nörtin älykön näköisistä. Minusta suomalaiset vaaleat miehet ovat komeita. "
Vaikea uskoa kun satun olemaan liiankin vaalea mies.
En tietysti ole myöskään se karun komea miehekäs äijä jota naiset kaipaa ja yleensähän se on perinteisen komea tyyppi, söpö kundi tai sitten karuäijä jota ne naiset etsii.
Huomauttaisin myös että jos täällä todetaan että "naiset etsivät tietyn näköisiä" tai suosivat heitä aloitetta tehdessä niin se ptiää paikkansa vaikka sinä tai pari muuta naista ette tuolla tavoin pakkeja antaisikaan.
Tuollaisen naisen etsiminen noissa tilanteissa on vaikeampaa kuin se neulan etsiminen heinäsuovasta ja suomalaisten naisten passiivisuus on sitä luokkaa myös noissa tilanteissa (ei välttämättä tylyys koska olen aika miellyttävä tyyppi muuten ja naiset eivät tahdo loukata kohteliasta miestä => mikä ei tarkoita että naisia kiinnostaa tällainen mies seksuaalisesti => suorastaan päinvastoin pitäisi olla karkeampi tai komeampi) että kun tarpeeksi on ottanut pakkeja vastaan supermarketeista lähikauppoihin, toreihin, opiskelutiloihin, kahviloihin, kirjastoihin, tapahtumiin yms.
Niin sitä vain EI JAKSA ENÄÄ.
Ellei siis nainen itse osoita poikkeuksellista kiinnostusta jo ennen sitä aloitetta, mutta tuskin tällaiselle haalean vaalealle maitonaamalle.
Minua tosin on myös lähestytty joskus lähinnä baarissa, mutta se ryhmä naisia joka minua lähestyy ei vain yleisesti kiinnosta minua lainkaan. - Romukauppias
Romukauppias kirjoitti:
VArmaan ymmärrät että on suhteellsien väsyttävää ja rasittavaa olla se aktiivinen osapuoli siinä lähestymisessä kun toinen osapuoli vain odottaa huomiota ja paistattelee toistenkin miesten huomiossa ilman aiettakaan että itse olisi aktiivinen paitsi kun antaa niitä pakkeja?
Minulla on nykyään sellainen toimintamalli että jos nainen ei anna selkeää vihjettä että kiinnostaa nini annan olla. Olen joko välinpitämättömän kohtelias tai ystävällsen tuttavallinen mutta en ala sen enempää hieromaan kenenkään egoa jos ei osaa osoittaa että nyt on paikka kokeilla.
Kyse on ihan naisten kommunikaatiokyvyn puitteista vaikka väittävät olevansa sanattoman viestinnän mestareita.
"Eikö se juttuseurakin ole jo ihan hyvä, ainakin on mahdollisuus, että toinen olisikin kiinnostunut. Tutustumisestahan se lähtee. En minä ainakaan heti oleta että miehen pitäisi olla kiinnostunut. "
Mutta kun sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä että jos miehenä saat vain juttuseuraa naisesta etkä tee heti seksuaalista vaikutusta niin se on ohi ennen kuin se alkoikaan.
Teillä naisilla eri juttu koska mies ei työnnä kuten te teette miehille teitä sinne kaveri-lokeroon jos mies ei heti lämmitä sydän alaa tai alapäätä.
"uo ajatus, että naiset olisivat vain tietyn näköisistä miehistä kiinnostuneita ei ole totta. Itse pidän ihan tavallisen näköisistä, ja jopa sellaisista vähän karun näköisistä, ei perinteisellä tavalla komeista miehistä. Joskus viehätyn vähän nörtin älykön näköisistä. Minusta suomalaiset vaaleat miehet ovat komeita. "
En tietysti ole myöskään se karun komea miehekäs äijä jota naiset kaipaa ja yleensähän se on perinteisen komea tyyppi, söpö kundi tai sitten karuäijä jota ne naiset etsii.
Huomauttaisin myös että jos täällä todetaan että "naiset etsivät tietyn näköisiä" tai suosivat heitä aloitetta tehdessä niin se ptiää paikkansa vaikka sinä tai pari muuta naista ette tuolla tavoin pakkeja antaisikaan.
Tuollaisen naisen etsiminen noissa tilanteissa on vaikeampaa kuin se neulan etsiminen heinäsuovasta ja suomalaisten naisten passiivisuus on sitä luokkaa myös noissa tilanteissa (ei välttämättä tylyys koska olen aika miellyttävä tyyppi muuten ja naiset eivät tahdo loukata kohteliasta miestä => mikä ei tarkoita että naisia kiinnostaa tällainen mies seksuaalisesti => suorastaan päinvastoin pitäisi olla karkeampi tai komeampi) että kun tarpeeksi on ottanut pakkeja vastaan supermarketeista lähikauppoihin, toreihin, opiskelutiloihin, kahviloihin, kirjastoihin, tapahtumiin yms.
Ellei siis nainen itse osoita poikkeuksellista kiinnostusta jo ennen sitä aloitetta, mutta tuskin tällaiselle haalean vaalealle maitonaamalle.
Minua tosin on myös lähestytty joskus lähinnä baarissa, mutta se ryhmä naisia joka minua lähestyy ei vain yleisesti kiinnosta minua lainkaan.En tarkenna tuota loppulausahdusta ettei joku taas suutahda täällä, mutta jos joku kuvittelee sen olevan että valkkaisin sieltä yleisesti ottane kauneimmasta päästä naisia mallien ja missien muodossa on niin kaukana totuudesta kuin olla ja voi.
Miehellä kuten minulla vaikka kuinka maitonaama olenkin saa sentään joku ulkoinen odotusarvo naisellekin olla.
Jos edes noita lieviä odotusarvoja oleva nainen lähestyisi minua kerran elämässä niin saattaisin jo harkita vakavaa suhdetta ihan sen takia että naisella on munasarjoja tehdä mitä muilla naisilla ei vaikuta olevan. - mävaan...
Romukauppias kirjoitti:
Minua tosin on myös lähestytty joskus lähinnä baarissa, mutta se ryhmä naisia joka minua lähestyy ei vain yleisesti kiinnosta minua lainkaan.Enpä tiedä. Kannattaisiko sitten yrittää jotain muuta lähestymistapaa, olla vähemmän haku päällä ja ottaa vaan rennommin. Tuollainen tympiintynyt asenne näkyy helposti olemuksessa. Minusta välinpitämättömän kohtelias tai ystävällisen tuttavallinen ovat kyllä ihan ok tapoja suhtautua. Että ei ole liian epätoivoisen oloinen. Miehet voi laittaa myös "ehkä" kategoriaan, ja se on aika tavallista ainakin itselle kun tapaan uuden ihmisen.
Vaaleudella ei ainakaan ole mitään tekemistä pakkien kanssa. - Romukauppias
mävaan... kirjoitti:
Enpä tiedä. Kannattaisiko sitten yrittää jotain muuta lähestymistapaa, olla vähemmän haku päällä ja ottaa vaan rennommin. Tuollainen tympiintynyt asenne näkyy helposti olemuksessa. Minusta välinpitämättömän kohtelias tai ystävällisen tuttavallinen ovat kyllä ihan ok tapoja suhtautua. Että ei ole liian epätoivoisen oloinen. Miehet voi laittaa myös "ehkä" kategoriaan, ja se on aika tavallista ainakin itselle kun tapaan uuden ihmisen.
Vaaleudella ei ainakaan ole mitään tekemistä pakkien kanssa."Kannattaisiko sitten yrittää jotain muuta lähestymistapaa, olla vähemmän haku päällä ja ottaa vaan rennommin. Tuollainen tympiintynyt asenne näkyy helposti olemuksessa. "
Jaaha, sitten mentiin ylitulkinnan puolelle.
Olen kokeillut monenlaisia erilaisia lähestymistapoja. Olen tällä hetkellä tympiintynyt touhuun joten tietysti silloin en lähesty naisia LAINKAAN.
Se on siis SEURAUS ei SYY, koska silloin kun lähestyin en ollut tympiintynyt.
"Minusta välinpitämättömän kohtelias tai ystävällisen tuttavallinen ovat kyllä ihan ok tapoja suhtautua. "
No sillä saa sen juttukaverin tai tuttavan. Ei treffejä tai seksiä. Ei se johda mihinkään.
"Miehet voi laittaa myös "ehkä" kategoriaan, ja se on aika tavallista ainakin itselle kun tapaan uuden ihmisen."
Sori, minunkaltaiseni miehet eivät nouse ehkä kategoriosta mihinkään enkä lähde enää noihin ehkä-jos-melkein leikkeihin mukaan. Niissä tulee vain rumaa jälkeä.
Jos naisella ei natsaa miehen olemus silloin heti niin se ei natsaa ollenkaan tuolla arkisessa elämässä. Täysin eri juttu jos tutustutaan hiljaa vaikkapa harrastuksessa tai tuttavapiirissä sitten.
"Vaaleudella ei ainakaan ole mitään tekemistä pakkien kanssa. "
Voi on sillä. Jos naamataulu on vielä sitä vähemmän komeaa eli pallinaama tai nallekarhu osastoa ilman karheutta tai söpöyttä niin vaaleus on se viimeinen niitti arkkuun kun kasvoissa ja värityksessä ei ole tarpeeksi "särmää".
Vaikka kuinka olisi huumori mielessä rento ja silmät ja suu hymyilisi niin lopputulos on hyvän päivän tutut tai juttelukaveri siihen asti kunnes nainen iskee silmänsä johonkin saaliiseen tai muistaa jonkun toisen miehen (lähes kenet tahansa).
Mikko Koivukin on tietysti vaalea ja Mikael Granlund, mutta minä en ole Mikko Koivu tai Mikael Granlund.
Se painaa enemmän kuin uskotkaan. - Romukauppias
Romukauppias kirjoitti:
"Kannattaisiko sitten yrittää jotain muuta lähestymistapaa, olla vähemmän haku päällä ja ottaa vaan rennommin. Tuollainen tympiintynyt asenne näkyy helposti olemuksessa. "
Olen kokeillut monenlaisia erilaisia lähestymistapoja. Olen tällä hetkellä tympiintynyt touhuun joten tietysti silloin en lähesty naisia LAINKAAN.
"Minusta välinpitämättömän kohtelias tai ystävällisen tuttavallinen ovat kyllä ihan ok tapoja suhtautua. "
No sillä saa sen juttukaverin tai tuttavan. Ei treffejä tai seksiä. Ei se johda mihinkään.
"Miehet voi laittaa myös "ehkä" kategoriaan, ja se on aika tavallista ainakin itselle kun tapaan uuden ihmisen."
Sori, minunkaltaiseni miehet eivät nouse ehkä kategoriosta mihinkään enkä lähde enää noihin ehkä-jos-melkein leikkeihin mukaan. Niissä tulee vain rumaa jälkeä.
Jos naisella ei natsaa miehen olemus silloin heti niin se ei natsaa ollenkaan tuolla arkisessa elämässä. Täysin eri juttu jos tutustutaan hiljaa vaikkapa harrastuksessa tai tuttavapiirissä sitten.
Voi on sillä. Jos naamataulu on vielä sitä vähemmän komeaa eli pallinaama tai nallekarhu osastoa ilman karheutta tai söpöyttä niin vaaleus on se viimeinen niitti arkkuun kun kasvoissa ja värityksessä ei ole tarpeeksi "särmää".
Vaikka kuinka olisi huumori mielessä rento ja silmät ja suu hymyilisi niin lopputulos on hyvän päivän tutut tai juttelukaveri siihen asti kunnes nainen iskee silmänsä johonkin saaliiseen tai muistaa jonkun toisen miehen (lähes kenet tahansa).
Mikko Koivukin on tietysti vaalea ja Mikael Granlund, mutta minä en ole Mikko Koivu tai Mikael Granlund.
Se painaa enemmän kuin uskotkaan.Tähän muuten täytyy todeta vielä se että jos nainen laittaa miehen "ehkä" kategoriaan niin se tarkoittaa vain lisätyötä miehelle kun nainen odottelee passiivisena että mies osoittaa arvonsa.
Ehkä osa jaksaa leikkiä tuota leikkiä, mutta osa on jo tuon leikin nähnyt ja tietää miten siinä käy. Ei moni nainen ole tuon leikin arvoinen varsinkin kun mies jo tietää ettei nainen ollut muuten miehestä kiinnostunut paitsi että jos mies "voittaa" naisen itselleen.
Lisäksi ainakin itsellä on tuon vaaleuden ja miellyttävyyden yms. takia se ongelma että monet naiset joutuu vakuuttamaan että itsestä löytyy sisäistä särmää eikä ole sitä mitä nainen mielessä kuvittelee kun vilkaisee naamataulua tai tulkitsee pinnallista käytöstä.
Sen lisäksi mahdollisesti pitää vakuttaa nainen sekä huumorintajustaan että myös älystään (jolloin voi tulla koulutus vastaan).
Ihan loputtomasti noita leikkejä ei jaksa leikkiä varsinkin kun suomalaisten asenne lähestyessä on niin nihkeä.
Ja sen näkee selkeästi että nainen suorastaan voi kiemurrella ulos koukusta jos mies ei ole häntä kiinnostava kun taas käy päinvastoin jos mies tekee ulkoisella olemuksellaan kuten vaikkapa pitkänä tummana tyyppinä heti vaikutuksen. - mävaan...
Romukauppias kirjoitti:
"Kannattaisiko sitten yrittää jotain muuta lähestymistapaa, olla vähemmän haku päällä ja ottaa vaan rennommin. Tuollainen tympiintynyt asenne näkyy helposti olemuksessa. "
Se painaa enemmän kuin uskotkaan.Tuttavapiiri ja harrastukset ovatkin parhaat tilanteet seuran löytämiseen. Sieltä itsekin ensisijaisesti etsin.
- Että silleen
mävaan... kirjoitti:
Tuttavapiiri ja harrastukset ovatkin parhaat tilanteet seuran löytämiseen. Sieltä itsekin ensisijaisesti etsin.
Joo löytyy joku tuttu naapurin Matti....juu että varman päälle kuin vuosisatoja sitten
Jepulisjee. - Romukauppias
mävaan... kirjoitti:
Tuttavapiiri ja harrastukset ovatkin parhaat tilanteet seuran löytämiseen. Sieltä itsekin ensisijaisesti etsin.
Kun molemmat piirit ovat pienet tai sitten pitäisi lähteä täysin upooutoon harrastukseen vain naisten iskemisen takia niin ei silloin niitä sopivia naisia tarpeeksi vain tapaa.
Sanoin jo aiemmin että sattuman kauppaa. - Laitonta on
Romukauppias kirjoitti:
Kun molemmat piirit ovat pienet tai sitten pitäisi lähteä täysin upooutoon harrastukseen vain naisten iskemisen takia niin ei silloin niitä sopivia naisia tarpeeksi vain tapaa.
Sanoin jo aiemmin että sattuman kauppaa.Erehtyy, vaikka vahingossa sukulaiseen:(((
- Dr. Guggenheim
Että silleen kirjoitti:
Joo löytyy joku tuttu naapurin Matti....juu että varman päälle kuin vuosisatoja sitten
Jepulisjee.Ootko jotenkin parempi kuin naapurin Matti? Jos oikeasti olet, niin eiköhän se mies löydy jostain yökerhostakin.
- mävaan...
Romukauppias kirjoitti:
Sanoin jo aiemmin että sattuman kauppaa.Ei sille sitten voi mitään. Olet ilmeisesti kaikkesi yrittänyt naisrintamalla, ja jos se ei riitä niin ei auta kuin keskittyä muihin asioihin. Aina on ihmisiä jotka eivät löydä kumppania, omasta syystään tai ilman mitään järkevää syytä.
- Huuli väpättää
mävaan... kirjoitti:
Ei sille sitten voi mitään. Olet ilmeisesti kaikkesi yrittänyt naisrintamalla, ja jos se ei riitä niin ei auta kuin keskittyä muihin asioihin. Aina on ihmisiä jotka eivät löydä kumppania, omasta syystään tai ilman mitään järkevää syytä.
Olipa kannustavasti kirjoitettu:(
- mävaan...
Huuli väpättää kirjoitti:
Olipa kannustavasti kirjoitettu:(
Romukauppias vain valittaa täällä joka palstalla. Ei se mitään kannustusta kaipaa.
- Romukauppias
mävaan... kirjoitti:
Romukauppias vain valittaa täällä joka palstalla. Ei se mitään kannustusta kaipaa.
Tosiasioiden kertominen on "valittamista"?
En kaipaa kannustusta koska TIEDÄN näistä asioista KOKEMUKSESTA jo sen verran että tajuan että kannustus on typerää selkään taputtelua.
Jos kannustusta kaipaisin niin olisin yhteyksissä joihinkin naisiin jotka aina ihmettelee miten olenkaan sinkkuna. He kertosivat kyllä että varmasti löydän naisen jos vain haluan.
Harmi että todennäköisesti eivät ymmärrä miehen tilannetta markkinoilla tai että millaista naista olisi tarjolla.
- ----
Siis tarvitseeko tosiaankin edes kysyä mikseivät miehet osoita olevansa kiinnostuneita? Luulisi sen olevan jo yleisesti tiedossa, että syy on se, että jos joku mies niin tekisi, nainen pitäisi häntä automaattisesti epätoivoisena vonkaajana ja seksuaalisena ahdistelijana.
- gen y
Monta kertaa mm. kaupassa ollessani on nainen minua katsellut.
Oon aina laittanut sen vaan uteliaisuuden piikkiin. Monesti tulee vielä mieleen, että onko joku tahra vaatteissa tai jotain muuta hassua, kun mua katselee.
Koskaan en ole ajatellutkaan lähestyväni naista romanttisessa mielessä arkisessa ympäristössä, ei vaan ole mielessä ihmisiin tutustuminen työpäivän jälkeen.
Lisäksi jos kokeilen tietoisesti flirttailla, on jäätyminen melko varmaa. Itseilmaisu on sujuvaa, mikäli asiaa ei tiedosta.- mävaan...
Niin sitä usein ajattelee, että mies on vain utelias, mutta yritän pitää mielessä että ehkä onkin kiinnostunut. En minäkään kovin tietoisesti ala flirttailemaan varsinkaan arkena, muuten tulee vähän liikaa paineita, ja mieskin saattaa hämmentyä :) Enemmänkin niitä näitä saatan jutella. Eihän se niin vakavaa.
- Toosa kuumana
mävaan... kirjoitti:
Niin sitä usein ajattelee, että mies on vain utelias, mutta yritän pitää mielessä että ehkä onkin kiinnostunut. En minäkään kovin tietoisesti ala flirttailemaan varsinkaan arkena, muuten tulee vähän liikaa paineita, ja mieskin saattaa hämmentyä :) Enemmänkin niitä näitä saatan jutella. Eihän se niin vakavaa.
kirjoittelee "vaikeasti saatavaa" esittävä .....
- sillitrooli
Itse ainakin saan suomalaisilta naisilta suoraan katselemalla ja avoimesti hymyilemällä lähinnä takaisin välinpitämättömiä olankohautuksia tai pilkallisia hihittelyjä tyttöporukan kesken. Jos mitään hyvää ei ole luvassa, niin miksi antaisin huomiotani naisille?
- vai niin
Vai että harvoin. On se silti enemmän kuin toisinpäin. Naiset nimittäin eivät osoita kiinnostustaan koskaan. Istuvat vain pikku pyllyllään nokka pystyssä ja odottavat että unelmiensa prinssi karauttaa paikalle valkoisella ratsulla ja kaappaa kainaloonsa.
Ei kyllä paljon kiinnosta lähestyä jääprinsessoja jotka eivät lähetä minkäänlaista signaalia ympäristöönsä.- piruilija
"Ei kyllä paljon kiinnosta lähestyä jääprinsessoja jotka eivät lähetä minkäänlaista signaalia ympäristöönsä."
Varmasti ihan tarkoituksella eivät sinulle niitä lähetäkään.
- Teot merkkaavat
Suuri osa naisista osaa kyllä olla kohteliaita heitä lähestyviä miehiä kohtaan, mutta käytännössä ovat sitä vain silloin, kun lähestyvä mies on itsevarma komea läpänheittäjä. Hieman ujompi tai ei-niin-komea mies saa osakseen lähinnä ivallista naureskelua, tai sitten nainen vain kääntää päänsä pois, eikä edes puhu miehelle.
Siitä huolimatta naiset koko ajan kovaan ääneen vaativat, että miesten pitäisi lähestyä heitä enemmän ja joka paikassa, jotta voivat sitten tuntea itsensä halutuiksi ja jakaa pakkeja miehille. Pätee sekä kauniisiin että vähemmän kauniisiin naisiin.- Romukauppias
Olen ei-niin-komea mies ja sanoisin että en ole kuin muutamtat tylymmät pakit saanut joskus.
Nähtävästi syynä on se että jos on tietyllä tavalla varma itsestään (ei sillä sytyttävän seksikkään aggressiivisella itsevarmalla tavalla kylläkään) sekä miellyttävä, kohtelias niin ei se kyyti ole siltä osin kylmää jos vähän katsoo ketä lähestyy.
Toisaalta naiset katselee minua, hymyilee sekä kattoo silmiin aina koska osaan olla miellyttävä jollain perinpohjaisella tavalla joka huomioi toista joten olen käsittänyt että naiset eivät halua olla tällaiselle tyypille epäkohteliaita kunhan en tarraudu heihin kiinni.
Tietysti siitä että ei saa tylyjä pakkeja on pitkä matka siihen ettei saa niitä pakkeja.
Nähtävästi jos on tarpeeksi haaleaa ja vaaleaa materiaalia niin naiset eivät osaa edes loukkaantua kun heitä lähestyy.
Enemmän kyse on vähän kuin tarjoisin tarjoilijana virvoketta ja nainen sanoisi että "ei juuri nyt kiitos" hymyillen. - ----
"Siitä huolimatta naiset koko ajan kovaan ääneen vaativat, että miesten pitäisi lähestyä heitä enemmän ja joka paikassa, jotta voivat sitten tuntea itsensä halutuiksi ja jakaa pakkeja miehille. Pätee sekä kauniisiin että vähemmän kauniisiin naisiin."
Tuo on ihan totta. Samaan aikaan kun naiset vaativat että miesten pitäisi lähestyä heitä, he pitävät heitä lähestyviä miehiä automaattisesti lähinnä ärsyttävinä häirikköinä.
- sdfasdfasdfsdafsdfsd
taida olla seurausta ilman syytä. Naiset ovat itse nostaneet lähestymisen kynnyksen niin korkeaksi ettei ole uskoa jäljellä enää lähestyä.
Mies joka lähestyy naista kadulla on joko häirikkö tai narsisti ellei molempia. Koska mies on keskimäärin agressiivisempi sukupuoli, on naisen ensin annettava lupa lähestymiseen, katsomalla miestä intensiivisesti silmiin ja hymyilemällä. Kun miehen ulkonäkökriteeriin voi sopia jopa puolet ikäisistään naisista, kadulla olisi täysi kaaos, jos miehet lähestyisivät naisia ilman lupaa.
Naiset eivät kuitenkaan anna tätä lupaa lähestyä tavallisille miehille normaalissa arkielämässä tai kadulla. Se on selkeä viesti, ettei nainen halua miehen puhuvan hänelle, ellei miehellä ole sellaista persoonallisuus häiriötä ja itsekästä luonnetta, joka saa rikkomaan luvatta toisten rajat.
Saan arviolta korkeintaan kerran vuodessa tai jopa harvemmin naiselta sellaisen intensiivisen "tule juttelemaan" katseen, että kun tilanne tulee päälle, olen aivan puulla päähän lyöty. En vain usko tilannetta edes todeksi ja sitten onkin jo myöhäistä.
Osalla miehistä taas aivot menee välittömästi off-asentoon, kiimainen pässi ottaa vallan yli analyyttisen ihmisen, ja mies säntää idiootin hymy naamallaan naisen luo. Mutta nämä miehet kai ovat saaneet niitä luvan antavia katseita sen verran usein, että satojen harjoituskertojen jälkeen heistä on tullut mestareita.
Minä olen kuitenkin lopulta väärä mies sanomaan, ketkä niitä "saat luvan lähestyä" katseita naisilta saavat, koska itse saan niitä niin harvoin, että parempi kun keskityn katselemaan miten ihmeelliseltä kadunvarren koivut voivatkaan näyttää näin kesäpäivänä. - mävaan...
On ne koivutkin kauniita, kyllä niitä kannattaa katsella :) En minä nyt sitä tarkoita, että tuolla kadulla pitäisi kaikkia naisia lähestyä iskumielessä ilman että ollenkaan miettii onko se sopivaa ja onko tilanne luonteva. Se pitää tehdä aika hienovaraisesti. Ei kai tilanne silti ole noin äärimmäinen ole Suomessa että keneenkään ei voi ottaa kontaktia tai muuten rikkoo toisen rajat. Onneksi näin kesäisin ihmiset ovat vähän avoimempia. Kyllä minä joskus puhun ihmisten kanssa esimerkiksi lentokoneessa, bussissa, harrastusten parissa, joskus kaupassakin. En minä ainakaan siitä hirveästi loukkaannu jos joku vaihtaa muutaman sanan jossain arkitilanteessakin, vaikka usein baarissa tulee itsekin tehtyä enemmän tuttavuutta. Toisaalta olen Pohjois-Suomesta, ja täällä ei ainakaan katsota kuin hullua jos ohimennen jotain juttelee tai ystävällisesti hymyilee ohikulkijalle.
- ----
No se varmaan sen selittääkin. Helsingissä ainakin pidetään miestä, joka lähestyy naista seksuaalisena ahdistelijana, jos hän tekee sen baarissa, tai mielenvikaisena seksuaalisena ahdistelijana jos hän tekee sen muualla kuin baarissa.
- 17
Minä olen ainakin niin komea etten jaksa osoittaa kiinnostusta suurimmalle osalle. Noita kutsukatseita tulee aina, joissain paikoissa jopa liikaa. Jos joku haluaa tutustua niin tehköön aloitteen itse. On muuten välillä vitun rasittavaa nähdä ja tuntea se kun lauma naisia panee katseellaan! On rankkaa olla komea huonona päivänä.
- mävaan...
Lisään vielä, että eivät ne minunkaan sosiaaliset taidot huippuluokkaa ole, mutta yritän oppiakin virheistä. Vastausten perusteella suosittelisin tätä. http://suomenkuvalehti.fi/blogit/tahan-on-tultu/henry-laasanen-ja-soidintaidot
- 20
Pakko kommentoida vielä tätä että miehet jättävät lähestymättä tylyjen pakkien pelossa. Jos sinä pelkäät pakkeja, sinä pelkäät sitä naista. Se on helvetin epämiellyttävää jos ihminen lähestyy joka pelkää. Jos pakit tulevat niin mitä silloin tapahtuu? Nainen sanoo ilkeästi? Sanokaa vittu takaisin. Jos eukolla ei ole käytöstapoja sen vertaa että ohjaa lähestyneen miehen mukavasti ohi itsestään, hän ansaitsee sen. Paskan haistatus on aina tyydyttävää! Mikä on pahin mitä voi tapahtua jos nainen saa kuulla kunniansa? Torjuuko hän teidät uudestaan? :D.
- worst case scenario
Pahin mitä voi tapahtua:
1) mies lähestyy puolituttua naista
2) puolituttu nainen sanoo haista vittu
3) mies sanoo takaisin haista vittu
4) nainen kertoo kostoksi kaikille tuttavapiirissä että mies yritti iskeä häntä mutta että miehellä on 9 senttinen pippeli ja mies on ruma ällöttävä ja että kenenkään naisen ei tule muuta kuin nauraa miehelle - 18
worst case scenario kirjoitti:
Pahin mitä voi tapahtua:
1) mies lähestyy puolituttua naista
2) puolituttu nainen sanoo haista vittu
3) mies sanoo takaisin haista vittu
4) nainen kertoo kostoksi kaikille tuttavapiirissä että mies yritti iskeä häntä mutta että miehellä on 9 senttinen pippeli ja mies on ruma ällöttävä ja että kenenkään naisen ei tule muuta kuin nauraa miehelleMies YRITTI iskeä häntä ja silti nainen on nähnyt pippelin? Noh, tuohon voi aina sanoa että 9cm löysänä. Btw se että olet edes keksinyt noin railakkaan skenaarion kertoo pelosta. Ei tuollaista tapahdu ja jos tapahtuu niin oletpahan sentään kuuma puheenaihe neitien keskuudessa. Parempi olla röyhkeä paskiainen kuin olematon paskiainen.
- worst case scenario
18 kirjoitti:
Mies YRITTI iskeä häntä ja silti nainen on nähnyt pippelin? Noh, tuohon voi aina sanoa että 9cm löysänä. Btw se että olet edes keksinyt noin railakkaan skenaarion kertoo pelosta. Ei tuollaista tapahdu ja jos tapahtuu niin oletpahan sentään kuuma puheenaihe neitien keskuudessa. Parempi olla röyhkeä paskiainen kuin olematon paskiainen.
Sitten ei saa enää ketään ainakaan niistä naisista kun naiset puhuu paskaa selän takana.
- 25
Sitten ei saa enää ketään ainakaan niistä naisista kun naiset puhuu paskaa selän takana.
Sitten siirryt seuraaviin naisiin.
- worst case scenario
25 kirjoitti:
Sitten siirryt seuraaviin naisiin.
Ei toimi työpaikalla, ei harrastuksissa eikä opiskelupaikoissa. Toimii ainoastaan baarissa.
- 20
Ei toimi työpaikalla, ei harrastuksissa eikä opiskelupaikoissa. Toimii ainoastaan baarissa.
10/10 sinulle tästä oivalluksesta.
- worst case scenario
20 kirjoitti:
10/10 sinulle tästä oivalluksesta.
Itsehän olit sitä mieltä että uutta lähestymistä peliin vaan vaikka olisi missä yhteydessä ja naisille voi sanoa takaisin aina eikä tarvii pelätä.
- 16
Itsehän olit sitä mieltä että uutta lähestymistä peliin vaan vaikka olisi missä yhteydessä ja naisille voi sanoa takaisin aina eikä tarvii pelätä.
Mene baariin iskemään naisia. Muualla voit ihan vaan jutella ja katsoa josko löytyy kemiaa. Ei minulle ole yksikään nainen haistattanut yhtään missään kun menen juttelemaan. En minä tosin opiskelupaikallani "iske" ketään :D.
- ----
18 kirjoitti:
Mies YRITTI iskeä häntä ja silti nainen on nähnyt pippelin? Noh, tuohon voi aina sanoa että 9cm löysänä. Btw se että olet edes keksinyt noin railakkaan skenaarion kertoo pelosta. Ei tuollaista tapahdu ja jos tapahtuu niin oletpahan sentään kuuma puheenaihe neitien keskuudessa. Parempi olla röyhkeä paskiainen kuin olematon paskiainen.
No hyvä jysäys sentään. Voihan se nainen väittää että miehellä on pieni pippeli vaikkei olisi koskaan nähnyt, eikä edes halunnut nähdä, miestä ilman vaatteita? Tässä ihmislajissa on se hieno puoli, että se osaa tietoisesti valehdella.
- 25
---- kirjoitti:
No hyvä jysäys sentään. Voihan se nainen väittää että miehellä on pieni pippeli vaikkei olisi koskaan nähnyt, eikä edes halunnut nähdä, miestä ilman vaatteita? Tässä ihmislajissa on se hieno puoli, että se osaa tietoisesti valehdella.
Jumalauta mikä oivallus! Nainen joka levittelee häntä epäonnistuneesti iskeneen miehen peniksen mittaa puhuu itsensä pussiin. Pointti oli, että miten nainen on nähnyt peniksen(hänen on täytynyt nähdä ja mitata se), jos mies on epäonnistunut iskuyrityksessä? Olet tosin oikeassa siinä että ihmiset voivat väittää ihan mitä tahansa. Naiset jotka ottavat todesta edellemainitut pippelimitat ynnä muut katteettomat juorut ovat sen verta typeriä kanoja että kelpaa laittaakkin kiertoon.
- ~cissi~
Miehet nyt tuijottaa ihan kaikkea, se ei tarkoita yhtään mitään. Mutta siinä ongelma naisen kannalta onkin, miesten silmät rasittaa, niitä on joka paikassa, aloite vielä siihen päälle väärällä hetkellä niin hermo menee. Että eikö nyt saatana saa olla rauhassa.
Jos kokeilisi mollottaa vähemmän ja tekis sen aloitteen heti, niin se olis tehty ja pois listalta.- 23
Jaa-a, oletko ikinä tullut ajatelleeksi että sinua mittaillaan pitkällä tuijotuksella? Harva nainen lyö jalat alta muutamassa sekunnissa. Joskus pitää katsoa perse, sääret yms. avut jotka voivat lisätä viehättävyyttä. Kyllä muuten naistenkin silmät rasittavat ja itseasiassa juuri naiset harrastavat sitä kyyläystä.
- ~cissi~
23 kirjoitti:
Jaa-a, oletko ikinä tullut ajatelleeksi että sinua mittaillaan pitkällä tuijotuksella? Harva nainen lyö jalat alta muutamassa sekunnissa. Joskus pitää katsoa perse, sääret yms. avut jotka voivat lisätä viehättävyyttä. Kyllä muuten naistenkin silmät rasittavat ja itseasiassa juuri naiset harrastavat sitä kyyläystä.
Jaa-a, onkohan suomipoika tullut ikinä ajatelleeksi, että antaa itsestään juntin kuvan tollottamalla kuin heikkojärkinen? (Ei suuressa maailmassa ihmisiä tuijoteta.) Parhaimmat menee oikein terassille ja laittaa tummat lasit päähän, että pystyy "huomaamatta" tätä harrastamaan. Miten voi olla niin nälkäinen, miten voi?
- 9
~cissi~ kirjoitti:
Jaa-a, onkohan suomipoika tullut ikinä ajatelleeksi, että antaa itsestään juntin kuvan tollottamalla kuin heikkojärkinen? (Ei suuressa maailmassa ihmisiä tuijoteta.) Parhaimmat menee oikein terassille ja laittaa tummat lasit päähän, että pystyy "huomaamatta" tätä harrastamaan. Miten voi olla niin nälkäinen, miten voi?
Ei suomipoika ole sitä varmaan ajatellut mutta eipä ole suomityttökään. Ja hei sinä et oikeasti voi olla noin kyrpiintynyt siitä että sinua kyylätään :D. Oletko varma ettet ole edesauttanut tuota kyyläystä esim. paljastavalla kaula-aukolla yms kaunistautumismetodeilla? Ja mistä sinä tiedät että joku kyylää jos hänellä on aurinkolasit päässä? :D. Oletkohan se ollut sittenkin sinä joka on terassilla kyyläillyt miehiä? Kyllä sinä minua katsoisit mutta minä en välttämättä sinua. Kuulostat siltä että naama on hapan 24/7.
- ~cissi~
9 kirjoitti:
Ei suomipoika ole sitä varmaan ajatellut mutta eipä ole suomityttökään. Ja hei sinä et oikeasti voi olla noin kyrpiintynyt siitä että sinua kyylätään :D. Oletko varma ettet ole edesauttanut tuota kyyläystä esim. paljastavalla kaula-aukolla yms kaunistautumismetodeilla? Ja mistä sinä tiedät että joku kyylää jos hänellä on aurinkolasit päässä? :D. Oletkohan se ollut sittenkin sinä joka on terassilla kyyläillyt miehiä? Kyllä sinä minua katsoisit mutta minä en välttämättä sinua. Kuulostat siltä että naama on hapan 24/7.
Tuo kyyläys on yksi syy miksi Suomessa naiset eivät pukeudu niin naisellisesti kuin muualla maailmassa. Ei täällä voi!
- rumamies
Naiset ei ole ikinä ollut ystävällisiä ainakaan mulle
- Suominaisten katseet
En muista, että Suomessa kadulla kävellessä olisi kukaan nainen ikinä katsonut kohdatessa silmiin tai hymyillyt minulle, vaikka itse yrittäisikin hymyillä ihan muuten vain. Usein naiset jopa katsovat toiseen suuntaan, kääntävät päänsä kohti katua tai jotenkin muuten välttelevät kontaktia kaikin tavoin kohdatessa. Ulkomailla on saanut katsekontaktin ja jopa vastauksia hymyyn.
Jos taas kävelee jonkun naisen kanssa, eivät vastaantulevat naiset enää käännä päätään pois. He katsovat sitä kaveriasi, ja katseessa on havaittavissa arvioivaa, jopa halveksuvaa sävyä, jos vaikkapa jokin erikoinen vaatekappale pistää silmään.
Enpä muista, että juuri muuallakaan olisi ihmeemmin katsekontaktia kehenkään saanut, mitä nyt joskus kännissä pari akkaa huutelivat kaukaa, tulisinko painamaan heitä. En ole ruma, ja kroppa on kunnossa. Joskus itse katselee jotain naista kauemmankin aikaa, ties vaikka ketjun aloittaja olisi ollut yksi näistä. Mutta harvoinpa jaksaa mennä juttelemaan asti, kun ei ikinä tule vastakatsetta. Kaipa ne naisetkin sitten vaativat hirveän humalan alleen vapautuakseen.- näin on
Tosi on, monissa muissa maissa naiset osaavat näyttää "vihreää valoa" miehelle olematta silti tyrkkyjä.
- 16+17
Juu, no Suominaisten katseet-nimimerkille voisin vastata, että ihan samalla lailla voisi kirjoittaa suomalaisista miehistä. Ikinä en ole kadulla saanut hymyä tai katsetta silmiin mieheltä. Baarissa kun olen käynyt kerran pari vuodessa niin ei sielläkään kuin korkeintaan joku kuuttakymppiä lähestyvä 30 vuotta putkeen kirkasta nauttinut äijänköriläs tulee hönkimään naamalle. Minulle on jotenkin iskostunut päähän, etten kelpaa suomalaiselle miehelle enkä tule koskaan kelpaamaan. Aina te miehet valitatte täällä, ettei nainen kelpuuta hyvää ja kilttiä tavismiestä. No ihan sitä samaa teille miehille, ei teillekään kelpaa hyvä ja kiltti (ujo) suomalainen tavisnainen.
- ----
16+17 kirjoitti:
Juu, no Suominaisten katseet-nimimerkille voisin vastata, että ihan samalla lailla voisi kirjoittaa suomalaisista miehistä. Ikinä en ole kadulla saanut hymyä tai katsetta silmiin mieheltä. Baarissa kun olen käynyt kerran pari vuodessa niin ei sielläkään kuin korkeintaan joku kuuttakymppiä lähestyvä 30 vuotta putkeen kirkasta nauttinut äijänköriläs tulee hönkimään naamalle. Minulle on jotenkin iskostunut päähän, etten kelpaa suomalaiselle miehelle enkä tule koskaan kelpaamaan. Aina te miehet valitatte täällä, ettei nainen kelpuuta hyvää ja kilttiä tavismiestä. No ihan sitä samaa teille miehille, ei teillekään kelpaa hyvä ja kiltti (ujo) suomalainen tavisnainen.
Ei kun jotkut meistä miehistä ovat saaneet käsityksen, ettemme *me* kelpaa hyvälle ja kiltille (ujolle) suomalaiselle tavisnaiselle.
- 12+15
Nyt on taas jollain apinalla hyvä mieli kun pääsi homottelemaan.
- Suominaisten katseet
16+17 kirjoitti:
Kun nyt täällä heti alkoi itsesäälissä rypeminen kun ei tavis kelpaa kellekään, niin voinen heti tunnustaa, että en etsikään mitään tavisnaista, itsekään kun en ole tavismies. Se ei silti tuota hymyilyjuttua muuta. Näkisin, että tuo kelpuuttaminen tulee kuitenkin vasta niiden katseidenvaihdon ja jutustelun jälkeen. Joskin jos vastaantulevalla naisella on huono ryhti, liikakiloja ja muutenkin masentavan näköinen olemus, ei häneen todennäköisesti tule luotua katsetta tai hymyä. Eli jos tähän olemukseen viittasit ujolla tavisnaisella niin...
Kai se katseiden saamattomuus sitten toimii molempiin suuntiin. Mutta mielenkiintoista on ollut tosiaan havaita, kuinka naiset silti katselevat toisiaan. Eivät miehiä, mutta naisia. Miehet taas nähdäkseni eivät katsele ainakaan miehiä - ainakin monia kavereitani pitää lähestulkoon läpsäistä otsaan että huomaisivat vastaan tullessa. - ----
12+15 kirjoitti:
Nyt on taas jollain apinalla hyvä mieli kun pääsi homottelemaan.
Tuli kirjoitettua vähän tyhmä viesti illalla humalassa. Tarkoitin kyllä miehiä jotka eivät uskalla lähestyä naisia enkä homoja.
- sftyjq
"Naiset ovat aika ystävällisiä yleensä"
VÄÄRIN!
Naiset ovat aika ilkeitä yleensä. Ja siksi miehet eivät tee niitä aloitteitakaan.- Markoolio
Harvemmin naiset kovin ilkeitä ovat, aika nihkeitä vain. Ilkeyttäkin on kyllä nähty.
- rakkauttako haetaan?
"Minun on vaikeaa uskoa että suomalaiset miehet olisivat niin pahasti traumatisoituneita jostain, että eivät uskalla lähestyä naisia."
Ihmiset ovat enemmän tai vähemmän hulluja ja traumatisoituneita. Meillä on kaikenlaisia pelkoja onnistumisen suhteen. Silti jokainen ihminen päätyy hautaan hyvin pian. Meillä on pakonomainen tarve onnistua elämässä vaikka kukaan ei ikinä ole voittanut tässä elämässä mitään eikä kukaan ole onnistunut kuin tilapäisesti saavuttamaan jotain uutta ja hienoa.
Kyllä se niin on että naisessa pitää olla jotain minkä vuoksi sitä kannattaa tavoitella. Aivan kuten naisen kannattaa kelpuuttaa ainoastaan ne miehet jotka pystyvät tuomaan naisen elämään jotain. Koska molemmat odottavat toiselta jotain, on suhde antamisen ja vaatimisen vaihtokauppaa. Ainoa minkä suhteen molemmat voivat yhtäläisesti antaa tai vaatia, on seksi. Toki tämänkin asetelman voi laittaa niin että toinen (yleensä mies) antaa rahaa (vaikkapa asunnon muodossa) ja nainen antaa seksiä. Tämmösessä vaihtokaupassa tai seksin myymisessä ei ole mitään rakkautta. Toisaalta mitä se rakkaus muutenkaan olisi? Onko rakkaus jotain sellaista mihin ei kuulu ehtoja? Kyllä suurimmalla osalla ihmisistä on jonkinlaiset ehdot millainen parin tulee olla. Tällöin rakkaus on vaihtokauppaa jos siihen kuuluu ehtoja. - Sydän syrjällään
Mikä miehissä mättää,kun ensin annetaan numero ja halutaan,että otan yhteyttä pian,sitten kun laitan viestiä,olenkin jo liian innokas.
Miten ihmeessä voi oppia tuntemaan toista edes yhtään,jos ei voida edes viesteillä kunnolla,olen ihmeissäni.
Olen kauniiksi sanottu,nauravainen ja kuulemma mukava,minua on ihmisten helppo lähestyä,mutta ilmeisesti kunnollisille miehille en kelpaa.
Olen ymmälläni miesten käytöksestä,taidanpa pysyä vaan yksin,on helpompaa,kuin jatkuvat sydänsurut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917