Moikka
Missä Rollossa auton ilmastointihuoltoja ja mitä maksaa?
Auton ilmastointihuolto.
10
4081
Vastaukset
- Ac toimii
Ainakin polarrenkaalla maksaa ilmastoinnin huolto 70€
- Polarrenkaalla
Ei ilmeisesti sisältäne muuta kuin työn osuuden tuo hinta?
- XL
Ounasautossa maksoi täyttö kaikenkaikkiaan 90 eur.
- ....
Pr-dieselissä makso n.140€, tosin ilmastointilaitteen nesteet oliki lopussa.
- avensis
roin kone ja automaalaamolla oli tarjous 69e, jos ilmastointi vähänki pukkas kylmää...
- autoilija1
Tuolla oli 60€
http://www.webbisivu.com/IlkanEhjäämö/Ilmastointilaitteet - pena763
Suosittelen auto-sähkö huhtasta, erinomainen palvelu. kiitos!
- kylmää kyytiä
Alakorkalontiellä on paikkoja useampiakin. Muutaku käyt kyselemässä, mistä saat halvimman tarjouksen? Kannattaa muuten tällätä se huolto muun huollon yhteyteen. Näin tein itsekin ja se taisi jäädä siinä tapauksessa alta viiteenkymppiin. Edellyttäen tietysti, että mitään muuta ku kylmäainetta tarvi lisätä hieman.
- halapaa....
ILMASTOINTIHUOLTO 69 e Ounasautolla
- autoilija1
Tuonne oli tullut tarjous 50€ sisältäen kylmäaineet http://www.webbisivu.com/IlkanEhjäämö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163345Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3713069Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772908Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362759Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582268- 491899
- 861816
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141799Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181779- 571669